MS Services Sp. z o.o.

MS Services Sp. z o.o.

MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter & Gamble, Kompania Piwowarska, Mars Wrigley Confectionery, Pepsi Cola GB, Maspex).

MS Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
sprzedaż / zakupy obsługa klienta / call center księgowość / ekonomia edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia

Oferty pracy MS Services Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MS Services Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Prywatna opieka lekarska
  • Spotkania integracyjne

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa MS Services Sp. z o.o.

Siedziba główna

MS Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - MS Services Sp. z o.o.

Pełna nazwa
MS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Bociana 22 31-231 Kraków
NIP
6792781920
REGON
356761571
KRS
0000177832
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
27.10.2003
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.18.Z Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie MS Services Sp. z o.o.

3.5

Na podstawie 10 ocen z Google.

Niemiec Kichot

Niemiec Kichot

"Polecam D: Gorąco :)"

4 lata temu

Krzysztof Płaczek

Krzysztof Płaczek

6 lat temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Data aktualizacji: 31.01.2024

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
MS Services Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bydgoszcz
  3. Kraków
  4. Katowice
  5. Bielsko-Biała
  6. Wrocław
  7. Poznań
  8. Skarżysko-Kamienna
  9. Kielce
  10. Częstochowa

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca MS Services Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Doradca Klienta RTV/AGD (Janki)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Janki
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter and Gamble, Kompania Piwowarska, Maspex, Pepsi GB).


      Zapraszamy do współpracy osoby zarówno z niedużym, jak i długoletnim doświadczeniem niekoniecznie z branży rtv/agd.


      Promotor RTV/AGD

      Lokalizacja: Janki




      Zakres obowiązków

      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy)
      • Będziesz pomagał/a Klientom w wyborze najlepszego dla nich sprzętu
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Haier i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Oferujemy

      • Pracę dodatkową w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość awansu na stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży

  • Przedstawiciel Handlowy (kanał nowoczesny, kulinaria)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutacja dla naszego Klienta, lidera w branży przetworów z warzyw i mrożonek.

      Zakres obowiązków

      • Regularna obsługa przydzielonych klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż
      • Egzekwowanie ustaleń centralnych, kontrola i bieżące monitorowanie ekspozycji i udziałów w kategorii,
      • Kontraktowanie ekspozycji dodatkowych i promocji w ramach działań lokalnych,
      • Wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych, asortymentowych i cenowych,
      • Raportowanie efektów pracy.



      Wymagania

      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz wiedzę i umiejętności w zakresie merchandisingu i presellingu,
      • Posiadasz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
      • Jesteś zorientowany/a na realizację celów i zadań i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
      • Potrafisz prowadzić negocjacje i budować trwałe relacje z klientami,
      • Posiadasz doświadczenie w branży FMCG (najlepiej w branży spożywczej i kulinarnej),
      • Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Praca dla lidera kategorii,
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
      • Narzędzia pracy - telefon i samochód

      Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania via formularz.

  • Przedstawiciel Handlowy w branży grzewczej (Junkers Bosch)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – spółki Robert Bosch, dział Junkers - wiodącego producenta energooszczędnych gazowych urządzeń grzewczych i pomp ciepła.

      Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z instalatorami urządzeń renomowanej marki Junkers Bosch
      • Utrzymywanie i rozwijanie istniejących kontaktów handlowych
      • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
      • Wsparcie techniczne dla Klientów w danym regionie
      • Analiza sytuacji rynkowej i działań konkurencji
      • Przygotowanie ofert produktowych
      • Raportowanie realizacji powierzonych zadań

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży (mile widziana branża grzewcza lub branże pokrewne, instalacyjna, wentylacyjna itp.)
      • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji handlowych
      • Dobra organizacja pracy
      • Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu

      Mile widziane

      • Wykształcenie techniczne

      Oferujemy

      • Stabilną i ciekawą pracę na rzecz lidera rynku
      • Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na osiągane wyniki
      • Umowę o pracę
      • Szkolenia i programy rozwojowe
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe
  • Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS

      Zakres obowiązków

      • Organizacja spotkań i eventów dla klientów

      • Obsługa systemu do wysyłki newsletterów

      • Przygotowywanie materiałów promocyjnych/drukowanych (współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami)

      • Wsparcie operacyjne i administracyjne produkcji materiałów marketingowych

      • Prowadzenie działań dla marki w mediach społecznościowych

      • Adaptacja filmów i animacji

      • Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)

      • Wsparcie w prowadzeniu programu lojalnościowego dla Partnerów Bosch Termotechnika

      • Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)

      • Doświadczenie w organizacji spotkań i/lub prowadzeniu działań marki w mediach społecznościowych (warunek konieczny)

      • Dokładność, doskonała organizacja pracy

      • Umiejętność zarządzania projektem

      • Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online

      • Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami

      • Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji

      • Znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)

      • Znajomość środowiska MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

      Mile widziane

      • Zdolności komunikacyjne

      • Entuzjazm w działaniu i pozytywne nastawienie

      • Współpraca (umiejętność pracy z klientem oraz współpracy w zespole)

      • Otwartość na wyzwania

      • Umiejętność pracy samodzielnej

      Oferujemy

      • mowę o pracę na czas określony do końca 2022 r. z możliwością przedłużenia

      • Pracę w wymiarze pełnego etatu

      • Pracę nad ciekawymi projektami

      • Niezbędne narzędzia pracy


  • Project Manager

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Project Manager


      Warszawa

      Zakres obowiązków

      • Planowanie, zarządzanie i nadzorowanie procesu operacyjnego w zakresie poprawności oraz płynności realizacji audytów/akcji dodatkowych w punktach sprzedażowych dla powierzonych klientów,

      • Koordynowanie i rozdysponowanie wykonawców/zadań do zleconych prac,

      • Codzienna współpraca z pracownikami biorącymi udział w procesie audytowania,

      • Odpowiedzialność za osiągniecie ustalonych z klientem celów (KPI’s),

      • Dbałość o utrzymanie wysokiej sprawności operacyjnej i dążenie do ciągłego usprawniania procesu związanego z efektywnością kosztową,

      • Tworzenie raportów i zestawień,

      • Realizacja innych prac związanych z koordynacją operacyjną procesu.

      Wymagania

      • Posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru wsparcia sprzedaży – audytów, akcji promocyjnych, merchandisingu,

      • Masz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów,

      • Potrafisz współpracować z rozproszonym zespołem terenowym,

      • Pracujesz, pracowałeś/aś w organizacji o wysokiej dynamice działania,

      • Doskonale posługujesz się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),

      • Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną, , umiejętnie organizujesz czas pracy własnej,

      • Do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,

      • Posiadasz prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę lub B2B,

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,

      • Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,

      • Pracę pełną wyzwań w zespole, dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.

  • Kierownik Działu Kadr i Płac

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna


    • Kierownik Działu Kadr i Płac


      Warszawa

      Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac w spółce o rozproszonej strukturze.
      • Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów (do 5 osób).
      • Aktywne wsparcie merytoryczne zespołu oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień kadrowo- płacowym.
      • Bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych.
      • Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz kadry zarządzającej.
      • Współpraca z Zarządem firmy i dostarczanie niezbędnych informacji w zakresie zagadnień kadrowo płacowych koniecznych do podejmowania strategicznych decyzji.
      • Współudział w kształtowaniu i realizacji polityki kadrowo-płacowej zgodnej ze strategią i celami spółki;
      • Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku lidera/ P.O. kierownika / kierownika w zakresie kompleksowej obsługi kadr i płac ( (mile widziane w firmie outsourcingowej, biura rachunkowego lub agencji pracy tymczasowej).
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze kadr, finansów i rachunkowości.
      • Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu, który realizuje wiele procesów w dynamicznym środowisku pracy – służenie wiedzą, wsparciem i budowaniem zdrowej atmosfery w pracy.
      • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego.
      • Praktyczna znajomość programu kadrowo- płacowego Comarch Optima, Płatnik (warunek konieczny).
      • Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań i sprawne wdrażanie zmian.
      • Biegłość w obsłudze MS Office, w szczególności MS Excel.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Umowa o prace.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w innowacyjnych projektach.
      • Współpracę bezpośrednio z zarządem oraz kadrą zarządzającą.
      • Przyjazne środowisko pracy.
      • Praca w modelu hybrydowym.
  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Toruń
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21-23 zł / godz.
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Starszy/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 7 000-9 000 zł / mies.
    • Aktuanie rekrutujemy do Naszego biura w Warszawie.

      Zakres obowiązków

      • Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej, w szczególności akt osobowych oraz e-teczek pracowników,

      • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych,

      • Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,

      • Obsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,

      • Realizacja zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,

      • Przygotowanie list płac, naliczenie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę oraz dla zleceniobiorców,

      • Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych absencji,

      • Realizacja korekt zgłoszeń do ZUS oraz wynagrodzeń na wniosek ZUS,

      • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców,

      • Administracja świadczeniami dodatkowymi – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, multisport,

      • Sporządzanie deklaracji PIT 4R, ZUS, PFRON, PPK (wybranych),

      • Sporządzanie raportów i zestawień, a w tym współpraca z liderami projektów oraz kadrą zarządzającą.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja/finanse/ekonomia/ZZL,

      • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,

      • Znajomość bieżących przepisów z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,

      • Praktyczna znajomość programu Płatnik,

      • Praktyczna znajomość programu Optima (warunek konieczny),

      • Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programu Excel,

      • Motywacja i zaangażowanie w powierzoną pracę,

      • Pozytywne nastawienie do współpracy z zespołem oraz w kontaktach z klientem wewnętrznym.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,

      • Możliwość prowadzenia szkoleń z tematyki kadrowo-płacowej dla pracowników firmy,

      • Stabilne zatrudnienie w dziale zarządzanym przez kierownika wspierającego swój zespół,

      • Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,

      • Pracę pełną wyzwań w zespole dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.

  • Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 5 000-6 500 zł / mies.
    • MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter & Gamble, Kompania Piwowarska, Mars Wrigley Confectionery, Pepsi Cola GB, Maspex).


      Stanowisko:

      Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu

      WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      • Współtworzenie i wdrażanie strategii HR w obszarze Employer Brandingu, Rekrutacji i Rozwoju pracowników oraz wprowadzanie rozwiązań i narzędzi podnoszących efektywność procesów HR,

      • Prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska w strukturze firmy oraz koordynowanie onboardingu nowych pracowników,

      • Budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i dbanie o Candidate Experience,

      • Koordynowanie procesu oceny pracowniczej i programów rozwojowych, m.in. w oparciu o platformy HCM oraz SalesOn,

      • Realizacja badania opinii pracowników,

      • Przygotowywanie prezentacji i analiz adekwatnie do potrzeb.

      Wymagania

      • Poszukujemy energicznej, samodzielnej osoby, chętnej do działania i rozwoju zarówno swoich kompetencji, jak i kompetencji naszej firmy,

      • Jesteś kreatywny i możesz pochwalić się przykładami własnych, skutecznie wdrożonych projektów z zakresu employer brandingu,

      • Masz duszę marketingowca: jesteś na bieżąco z nowinkami w social mediach i dbasz zarówno o swój własny brand, jak i brand Twojego pracodawcy,

      • Posiadasz wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub pokrewne),

      • Masz min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie HR lub doświadczenie w agencji zatrudnienia,

      • Samodzielnie realizujesz procesy rekrutacji,

      • Dbasz o potrzeby klientów oraz kandydatów,

      • Jesteś zaangażowany i konsekwentnie dążysz do założonych celów,

      • Łatwo nawiązujesz kontakty i odnajdujesz w dynamicznym otoczeniu,

      • Sprawnie poruszasz się w MS Office (w szczególności w obszarze Excel oraz PowerPoint).

      Mile widziane

      • Znajomość narzędzi HR/EB: eRecruiter, HCM, SalesOn, Canva, Adobe PS.

      Oferujemy

      • Stabilną i ciekawą pracę w środowisku, w którym zawsze dużo się dzieje,

      • Wsparcie doświadczonego zespołu,

      • Możliwość pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym,

      • Wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.


Pracodawcy w Krakowie