MS Services Sp. z o.o.

MS Services Sp. z o.o.

MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter & Gamble, Kompania Piwowarska, Mars Wrigley Confectionery, Pepsi Cola GB, Maspex).

MS Services Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Doradca Kraków, Asystent Kraków, Przedstawiciel handlowy Kraków, Specjalista ds. kadr i płac Kraków, Kierownik Kraków.
Kategorie zawodowe: doradztwo / konsulting / audyt, hr / kadry, administracja biurowa / praca biurowa, sprzedaż / zakupy, zarządzanie / dyrekcja.

Oferty pracy MS Services Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

MS Services Sp. z o.o.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Mapy

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

MS Services Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
MS SERVICES SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Bociana 22 31-231 Kraków
NIP
6792781920
REGON
356761571
KRS
0000177832
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
27.10.2003
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Handel hurtowy i detaliczny; naprawa pojazdów samochodowych, włączając motocykle

  • 46.18.Z Działalność agentów specjalizujących się w sprzedaży pozostałych określonych towarów

Informacja i komunikacja

  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
  • 62.01.Z Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.02.Z Działalność związana z doradztwem w zakresie informatyki
  • 62.03.Z Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 73.11.Z Działalność agencji reklamowych
  • 73.20.Z Badanie rynku i opinii publicznej

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie MS Services Sp. z o.o.

3.6

Na podstawie 10 ocen z Google.

Niemiec Kichot

Niemiec Kichot

"Polecam D: Gorąco :)"

3 lata temu

Krzysztof Płaczek

Krzysztof Płaczek

5 lat temu

Maciej Rymski

Maciej Rymski

3 tygodnie temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Archiwalne oferty pracy MS Services Sp. z o.o.

  • Doradca Klienta RTV/AGD (Janki)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Janki
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter and Gamble, Kompania Piwowarska, Maspex, Pepsi GB).


      Zapraszamy do współpracy osoby zarówno z niedużym, jak i długoletnim doświadczeniem niekoniecznie z branży rtv/agd.


      Promotor RTV/AGD

      Lokalizacja: Janki




      Zakres obowiązków

      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy)
      • Będziesz pomagał/a Klientom w wyborze najlepszego dla nich sprzętu
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Haier i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Oferujemy

      • Pracę dodatkową w wymiarze 80 godzin miesięcznie (20 godzin tygodniowo, głównie w weekendy
      • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe oraz premię uzależnioną od osiąganych wyników Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość awansu na stanowisko Regionalnego Koordynatora Sprzedaży

  • Przedstawiciel Handlowy (kanał nowoczesny, kulinaria)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutacja dla naszego Klienta, lidera w branży przetworów z warzyw i mrożonek.

      Zakres obowiązków

      • Regularna obsługa przydzielonych klientów sieciowych i realizacja działań wspierających sprzedaż
      • Egzekwowanie ustaleń centralnych, kontrola i bieżące monitorowanie ekspozycji i udziałów w kategorii,
      • Kontraktowanie ekspozycji dodatkowych i promocji w ramach działań lokalnych,
      • Wdrażanie i koordynacja działań promocyjnych, asortymentowych i cenowych,
      • Raportowanie efektów pracy.



      Wymagania

      • Posiadasz doświadczenie w sprzedaży w kanale nowoczesnym oraz wiedzę i umiejętności w zakresie merchandisingu i presellingu,
      • Posiadasz doświadczenie we współpracy z sieciami handlowymi
      • Jesteś zorientowany/a na realizację celów i zadań i bardzo dobrze organizujesz swoją pracę,
      • Potrafisz prowadzić negocjacje i budować trwałe relacje z klientami,
      • Posiadasz doświadczenie w branży FMCG (najlepiej w branży spożywczej i kulinarnej),
      • Posiadasz prawo jazdy kat. B oraz masz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę,
      • Praca dla lidera kategorii,
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premię uzależnioną od wyników
      • Narzędzia pracy - telefon i samochód

      Osoby zainteresowane zapraszamy do aplikowania via formularz.

  • Przedstawiciel Handlowy w branży grzewczej (Junkers Bosch)

    MS Services Sp. z o.o.
    • Białystok
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – spółki Robert Bosch, dział Junkers - wiodącego producenta energooszczędnych gazowych urządzeń grzewczych i pomp ciepła.

      Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie kontaktów oraz bieżąca współpraca z instalatorami urządzeń renomowanej marki Junkers Bosch
      • Utrzymywanie i rozwijanie istniejących kontaktów handlowych
      • Przygotowywanie i prowadzenie szkoleń dla instalatorów
      • Wsparcie techniczne dla Klientów w danym regionie
      • Analiza sytuacji rynkowej i działań konkurencji
      • Przygotowanie ofert produktowych
      • Raportowanie realizacji powierzonych zadań

      Wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie w zakresie sprzedaży (mile widziana branża grzewcza lub branże pokrewne, instalacyjna, wentylacyjna itp.)
      • Umiejętności nawiązywania i utrzymywania długofalowych relacji handlowych
      • Dobra organizacja pracy
      • Prawo jazdy kat. B oraz doświadczenie w prowadzeniu pojazdu

      Mile widziane

      • Wykształcenie techniczne

      Oferujemy

      • Stabilną i ciekawą pracę na rzecz lidera rynku
      • Samodzielne stanowisko z realnym wpływem na osiągane wyniki
      • Umowę o pracę
      • Szkolenia i programy rozwojowe
      • Niezbędne narzędzia pracy, w tym auto służbowe
  • Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Asystent/ka ds. Marketingu JUNKERS

      Zakres obowiązków

      • Organizacja spotkań i eventów dla klientów

      • Obsługa systemu do wysyłki newsletterów

      • Przygotowywanie materiałów promocyjnych/drukowanych (współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami)

      • Wsparcie operacyjne i administracyjne produkcji materiałów marketingowych

      • Prowadzenie działań dla marki w mediach społecznościowych

      • Adaptacja filmów i animacji

      • Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)

      • Wsparcie w prowadzeniu programu lojalnościowego dla Partnerów Bosch Termotechnika

      • Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)

      • Doświadczenie w organizacji spotkań i/lub prowadzeniu działań marki w mediach społecznościowych (warunek konieczny)

      • Dokładność, doskonała organizacja pracy

      • Umiejętność zarządzania projektem

      • Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online

      • Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami

      • Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji

      • Znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)

      • Znajomość środowiska MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

      Mile widziane

      • Zdolności komunikacyjne

      • Entuzjazm w działaniu i pozytywne nastawienie

      • Współpraca (umiejętność pracy z klientem oraz współpracy w zespole)

      • Otwartość na wyzwania

      • Umiejętność pracy samodzielnej

      Oferujemy

      • mowę o pracę na czas określony do końca 2022 r. z możliwością przedłużenia

      • Pracę w wymiarze pełnego etatu

      • Pracę nad ciekawymi projektami

      • Niezbędne narzędzia pracy


  • Asystent/ka ds. Marketingu BOSCH - JUNKERS

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Asystent/ka ds. Marketingu BOSCH - JUNKERS


      Warszawa

      Zakres obowiązków

      • Organizacja spotkań i eventów dla klientów

      • Obsługa systemu do wysyłki newsletterów

      • Przygotowywanie materiałów promocyjnych/drukowanych (współpraca z agencjami graficznymi, drukarniami)

      • Wsparcie operacyjne i administracyjne produkcji materiałów marketingowych

      • Prowadzenie działań dla marki w mediach społecznościowych

      • Adaptacja filmów i animacji

      • Zapewnienie zgodności materiałów z zasadami identyfikacji wizualnej marki (online, offline)

      • Wsparcie w prowadzeniu programu lojalnościowego dla Partnerów Bosch Termotechnika

      • Bieżąca współpraca m.in. z Działem Sprzedaży, Serwisu, klientami

      Wymagania

      • Minimum roczne doświadczenie na analogicznym stanowisku (warunek konieczny)

      • Doświadczenie w organizacji spotkań i/lub prowadzeniu działań marki w mediach społecznościowych (warunek konieczny)

      • Dokładność, doskonała organizacja pracy

      • Umiejętność zarządzania projektem

      • Znajomość aktualnych trendów rynkowych w obszarze narzędzi online

      • Doświadczenie w kontaktach i pracy bezpośredniej z klientami

      • Umiejętność gromadzenia i analizy danych, wyciągania wniosków, tworzenia czytelnych raportów i prezentacji

      • Znajomość języka angielskiego (poziom średniozaawansowany)

      • Znajomość środowiska MS Office (Excel, Word, PowerPoint)

      Mile widziane

      • Zdolności komunikacyjne

      • Entuzjazm w działaniu i pozytywne nastawienie

      • Współpraca (umiejętność pracy z klientem oraz współpracy w zespole)

      • Otwartość na wyzwania

      • Umiejętność pracy samodzielnej

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na czas określony do końca 2022 r. z możliwością przedłużenia

      • Pracę w wymiarze pełnego etatu

      • Pracę nad ciekawymi projektami

      • Niezbędne narzędzia pracy


  • Project Manager

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Project Manager


      Warszawa

      Zakres obowiązków

      • Planowanie, zarządzanie i nadzorowanie procesu operacyjnego w zakresie poprawności oraz płynności realizacji audytów/akcji dodatkowych w punktach sprzedażowych dla powierzonych klientów,

      • Koordynowanie i rozdysponowanie wykonawców/zadań do zleconych prac,

      • Codzienna współpraca z pracownikami biorącymi udział w procesie audytowania,

      • Odpowiedzialność za osiągniecie ustalonych z klientem celów (KPI’s),

      • Dbałość o utrzymanie wysokiej sprawności operacyjnej i dążenie do ciągłego usprawniania procesu związanego z efektywnością kosztową,

      • Tworzenie raportów i zestawień,

      • Realizacja innych prac związanych z koordynacją operacyjną procesu.

      Wymagania

      • Posiadasz praktyczną wiedzę z obszaru wsparcia sprzedaży – audytów, akcji promocyjnych, merchandisingu,

      • Masz doświadczenie w przygotowaniu i prowadzeniu projektów,

      • Potrafisz współpracować z rozproszonym zespołem terenowym,

      • Pracujesz, pracowałeś/aś w organizacji o wysokiej dynamice działania,

      • Doskonale posługujesz się pakietem MS Office (zwłaszcza Excel i PowerPoint),

      • Jesteś osobą samodzielną, skrupulatną, , umiejętnie organizujesz czas pracy własnej,

      • Do pracy podchodzisz z pasją i zaangażowaniem,

      • Posiadasz prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • Umowę o pracę lub B2B,

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,

      • Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,

      • Pracę pełną wyzwań w zespole, dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.

  • Kierownik Działu Kadr i Płac

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna


    • Kierownik Działu Kadr i Płac


      Warszawa

      Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie efektywnego i zgodnego z obowiązującymi przepisami funkcjonowania obszaru kadr i płac w spółce o rozproszonej strukturze.
      • Zarządzanie i organizacja pracy w podległym zespole specjalistów (do 5 osób).
      • Aktywne wsparcie merytoryczne zespołu oraz kadry managerskiej w zakresie zagadnień kadrowo- płacowym.
      • Bieżąca analiza, inicjowanie i wdrażanie projektów mających na celu usprawnienie procesów kadrowo – płacowych.
      • Sporządzanie raportów oraz sprawozdań z zakresu zagadnień personalnych i płacowych na potrzeby GUS, ZUS, PFRON, PIT oraz kadry zarządzającej.
      • Współpraca z Zarządem firmy i dostarczanie niezbędnych informacji w zakresie zagadnień kadrowo płacowych koniecznych do podejmowania strategicznych decyzji.
      • Współudział w kształtowaniu i realizacji polityki kadrowo-płacowej zgodnej ze strategią i celami spółki;
      • Reprezentowanie firmy w audytach wewnętrznych/zewnętrznych.

      Wymagania

      Nasze wymagania

      • Kilkuletnie doświadczenie na stanowisku lidera/ P.O. kierownika / kierownika w zakresie kompleksowej obsługi kadr i płac ( (mile widziane w firmie outsourcingowej, biura rachunkowego lub agencji pracy tymczasowej).
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze kadr, finansów i rachunkowości.
      • Doświadczenie w koordynowaniu pracy zespołu, który realizuje wiele procesów w dynamicznym środowisku pracy – służenie wiedzą, wsparciem i budowaniem zdrowej atmosfery w pracy.
      • Praktyczna znajomość przepisów prawa pracy, ubezpieczeń społecznych i podatku dochodowego.
      • Praktyczna znajomość programu kadrowo- płacowego Comarch Optima, Płatnik (warunek konieczny).
      • Proaktywna postawa, poszukiwanie nowych rozwiązań i sprawne wdrażanie zmian.
      • Biegłość w obsłudze MS Office, w szczególności MS Excel.
      • Umiejętność pracy pod presją czasu, ustalania priorytetów.

      Oferujemy

      To oferujemy

      • Umowa o prace.
      • Możliwość rozwoju zawodowego i uczestniczenia w innowacyjnych projektach.
      • Współpracę bezpośrednio z zarządem oraz kadrą zarządzającą.
      • Przyjazne środowisko pracy.
      • Praca w modelu hybrydowym.
  • Starszy/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 7 000 - 9 000 PLN / mies.
    • Aktuanie rekrutujemy do Naszego biura w Warszawie.

      Zakres obowiązków

      • Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej, w szczególności akt osobowych oraz e-teczek pracowników,

      • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych,

      • Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,

      • Obsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,

      • Realizacja zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,

      • Przygotowanie list płac, naliczenie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę oraz dla zleceniobiorców,

      • Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych absencji,

      • Realizacja korekt zgłoszeń do ZUS oraz wynagrodzeń na wniosek ZUS,

      • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców,

      • Administracja świadczeniami dodatkowymi – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, multisport,

      • Sporządzanie deklaracji PIT 4R, ZUS, PFRON, PPK (wybranych),

      • Sporządzanie raportów i zestawień, a w tym współpraca z liderami projektów oraz kadrą zarządzającą.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja/finanse/ekonomia/ZZL,

      • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,

      • Znajomość bieżących przepisów z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,

      • Praktyczna znajomość programu Płatnik,

      • Praktyczna znajomość programu Optima,

      • Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programu Excel,

      • Motywacja i zaangażowanie w powierzoną pracę,

      • Pozytywne nastawienie do współpracy z zespołem oraz w kontaktach z klientem wewnętrznym.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,

      • Możliwość prowadzenia szkoleń z tematyki kadrowo-płacowej dla pracowników firmy,

      • Stabilne zatrudnienie w dziale zarządzanym przez kierownika wspierającego swój zespół,

      • Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,

      • Pracę pełną wyzwań w zespole dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.

  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Toruń
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Rzeszów
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Szczecin
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Łódź
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Doradca Klienta Nespresso

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • rekrutacja zdalna
    • 21 - 23 PLN / h
    • Rekrutacja do zespołu naszego Klienta – Nestlé Nespresso – światowego lidera w produkcji i sprzedaży ekspresów do kawy, kapsułek i akcesoriów do ekspresów.


      Zakres obowiązków


      • Będziesz pracował/a stacjonarnie w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Będziesz zajmował/a się profesjonalną obsługą Klientów, częstując Klientów wysokiej jakości kawą oraz pomagając w doborze najlepszego do potrzeb każdego Klienta ekspresu do kawy Nespresso
      • Będziesz dbał/a o wizerunek marki Nespresso i najlepsze miejsca ekspozycji na terenie sklepu
      • Twoja aktywność zostanie doceniona i za realizację założonych celów sprzedaży otrzymasz premię

      Wymagania

      • Lubisz rozmawiać z ludźmi i chcesz tą umiejętność wykorzystać w pracy bezpośrednio z Klientem
      • Jesteś konsekwentny/a i jak postawisz sobie jakiś cel, to na pewno go zrealizujesz
      • Rozumiesz, że klienci kupują od osób, które wzbudzają sympatię i zaufanie oraz poświęcają im czas i pomagają dokonać dobrego dla nich wyboru, dlatego chcesz być doradcą, którego/ą polecają klienci
      • Zapraszamy do współpracy osoby w każdym wieku

      Mile widziane:


      • Doświadczenie w sprzedaży w dowolnej branży

      Oferujemy

      • Pracę w wymiarze 80 lub 160 godzin miesięcznie (głównie w weekendy)
      • Konkurencyjne wynagrodzenie stałe i atrakcyjne bonusy uzależnione od wyników
      • Umowę zlecenie
      • Szkolenia produktowe i sprzedażowe
      • Możliwość rozwijania kompetencji sprzedażowych

      Zainteresowanych zapraszamy do przesłania CV.


  • Starszy/a Specjalista/ka ds. Kadr i Płac

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 7 000 - 9 000 PLN / mies.
    • Aktuanie rekrutujemy do Naszego biura w Warszawie.

      Zakres obowiązków

      • Obsługa dokumentacji kadrowo-płacowej, w szczególności akt osobowych oraz e-teczek pracowników,

      • Przygotowywanie dokumentów związanych z nawiązywaniem, przebiegiem i ustaniem stosunku pracy oraz współpracy na podstawie umów cywilnoprawnych,

      • Monitorowanie i koordynowanie ważności badań lekarskich i szkoleń BHP,

      • Obsługa programu kadrowo-płacowego Optima oraz bieżąca aktualizacja danych w systemie,

      • Realizacja zgłoszeń pracowników i zleceniobiorców do ZUS za pośrednictwem systemu Płatnik, a także sporządzanie deklaracji korygujących,

      • Przygotowanie list płac, naliczenie wynagrodzeń dla zatrudnionych pracowników na podstawie umów o pracę oraz dla zleceniobiorców,

      • Prowadzenie ewidencji zwolnień lekarskich i innych absencji,

      • Realizacja korekt zgłoszeń do ZUS oraz wynagrodzeń na wniosek ZUS,

      • Wystawianie zaświadczeń dla pracowników i zleceniobiorców,

      • Administracja świadczeniami dodatkowymi – ubezpieczenie grupowe, opieka medyczna, multisport,

      • Sporządzanie deklaracji PIT 4R, ZUS, PFRON, PPK (wybranych),

      • Sporządzanie raportów i zestawień, a w tym współpraca z liderami projektów oraz kadrą zarządzającą.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe na kierunku administracja/finanse/ekonomia/ZZL,

      • Minimum 3 lata doświadczenia na analogicznym stanowisku,

      • Znajomość bieżących przepisów z zakresu Prawa Pracy i Ubezpieczeń Społecznych,

      • Praktyczna znajomość programu Płatnik,

      • Praktyczna znajomość programu Optima (warunek konieczny),

      • Dobra znajomość obsługi komputera w szczególności programu Excel,

      • Motywacja i zaangażowanie w powierzoną pracę,

      • Pozytywne nastawienie do współpracy z zespołem oraz w kontaktach z klientem wewnętrznym.

      Oferujemy

      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz uczestniczenia w ciekawych szkoleniach i spotkaniach projektowych,

      • Możliwość prowadzenia szkoleń z tematyki kadrowo-płacowej dla pracowników firmy,

      • Stabilne zatrudnienie w dziale zarządzanym przez kierownika wspierającego swój zespół,

      • Przyjazne środowisko pracy oraz pracę hybrydową lub stacjonarną na warszawskiej Ochocie,

      • Pracę pełną wyzwań w zespole dla którego ważna jest atmosfera w pracy oraz wzajemna pomoc.

  • Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu

    MS Services Sp. z o.o.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • 5 000 - 6 500 PLN / mies.
    • MS Services tworzą praktycy wsparcia sprzedaży (outsourcingu sił sprzedaży, merchandisingu, promocji i animacji sprzedaży), którzy pracują dla liderów rynku (m.in. Procter & Gamble, Kompania Piwowarska, Mars Wrigley Confectionery, Pepsi Cola GB, Maspex).


      Stanowisko:

      Specjalista ds. rekrutacji i employer brandingu

      WARSZAWA

      Zakres obowiązków

      • Współtworzenie i wdrażanie strategii HR w obszarze Employer Brandingu, Rekrutacji i Rozwoju pracowników oraz wprowadzanie rozwiązań i narzędzi podnoszących efektywność procesów HR,

      • Prowadzenie rekrutacji na wszystkie stanowiska w strukturze firmy oraz koordynowanie onboardingu nowych pracowników,

      • Budowanie pozytywnych relacji z kandydatami i dbanie o Candidate Experience,

      • Koordynowanie procesu oceny pracowniczej i programów rozwojowych, m.in. w oparciu o platformy HCM oraz SalesOn,

      • Realizacja badania opinii pracowników,

      • Przygotowywanie prezentacji i analiz adekwatnie do potrzeb.

      Wymagania

      • Poszukujemy energicznej, samodzielnej osoby, chętnej do działania i rozwoju zarówno swoich kompetencji, jak i kompetencji naszej firmy,

      • Jesteś kreatywny i możesz pochwalić się przykładami własnych, skutecznie wdrożonych projektów z zakresu employer brandingu,

      • Masz duszę marketingowca: jesteś na bieżąco z nowinkami w social mediach i dbasz zarówno o swój własny brand, jak i brand Twojego pracodawcy,

      • Posiadasz wykształcenie wyższe (zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia lub pokrewne),

      • Masz min. 2-3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku w zakresie HR lub doświadczenie w agencji zatrudnienia,

      • Samodzielnie realizujesz procesy rekrutacji,

      • Dbasz o potrzeby klientów oraz kandydatów,

      • Jesteś zaangażowany i konsekwentnie dążysz do założonych celów,

      • Łatwo nawiązujesz kontakty i odnajdujesz w dynamicznym otoczeniu,

      • Sprawnie poruszasz się w MS Office (w szczególności w obszarze Excel oraz PowerPoint).

      Mile widziane

      • Znajomość narzędzi HR/EB: eRecruiter, HCM, SalesOn, Canva, Adobe PS.

      Oferujemy

      • Stabilną i ciekawą pracę w środowisku, w którym zawsze dużo się dzieje,

      • Wsparcie doświadczonego zespołu,

      • Możliwość pracy zdalnej lub w modelu hybrydowym,

      • Wybór benefitów na platformie kafeteryjnej.


Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka