Foreign Personnel Service sp. z o.o.

                   

Foreign Personnel Service sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Inżynier Łódź, Księgowy Łódź, Mechanik Łódź, Pracownik produkcji Łódź, Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Łódź.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, księgowość / ekonomia, produkcja / przemysł, motoryzacja, sprzedaż / zakupy.

Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Siedziba główna

Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Foreign Personnel Service sp. z o.o.

Pełna nazwa
FOREIGN PERSONNEL SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wierzbowa 21/1 90-227 Łódź
NIP
9512392321
REGON
361457725
KRS
0000555722
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
05.05.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Transport i gospodarka magazynowa

  • 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
  • 52.21.Z Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy

Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi

  • 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.10.Z Działalność prawnicza
  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Foreign Personnel Service sp. z o.o.

3.7

Na podstawie 9 ocen z Google.

MrKapaked

MrKapaked

"Bardzo szczegółowa oraz miła obsługa. Osobiście wątpię w jakiekolwiek nie dopowiedzenia."

10 miesięcy temu

Grzegorz Bujnowicz

Grzegorz Bujnowicz

"Perfekcyjna obsługa.Jeszcze raz dziękuję za rozwiązanie problemu.Polecam."

rok temu

Anna

Anna

"Perfekcyjna obsługa. Dziękujemy za współpracę."

rok temu

AudIT Biuro

AudIT Biuro

"Polecam!"

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Inżynier ds. dokumentacji technicznej (przyrządy i narzędzia)

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Słupsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku


      Inżynier ds. dokumentacji technicznej (przyrządy i narzędzia)

      Branża: motoryzacyjna

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie rejestrów wyposażenia produkcyjnego
      • Tworzenie instrukcji obsługi oraz konserwacji
      • Przygotowywanie zestawów dokumentów dla wyposażenia produkcyjnego
      • Tworzenie projektów tabliczek znamionowych oraz zlecenie ich wykonania
      • Przekazywanie wyposażenia produkcyjnego do działów Produkcji oraz Utrzymania Ruchu
      • Tworzenie list materiałów potrzebnych do produkcji wyposażenia produkcyjnego,
      • Przeprowadzenie analiz ryzyka oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla procesów certyfikacji CE

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji 2D
      • Znajomość norm rysunkowych oraz wiedza z zakresu norm wymiarowania technicznego
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
      • Czynne prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
      • Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
      • Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
      • Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
      • Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
      • Dobrą atmosferę w pracy
      • Codzienny kontakt z językiem obcym
      • Planowanie i rozwój kariery
      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
      • Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
  • Inżynier - Konstruktor

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Słupsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku


      Inżynier - Konstruktor

      Miejsce pracy: Słupsk

      Branża: motoryzacyjna

      Zakres obowiązków

      • konstruowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i wprowadzanie zmian w już istniejących
      • nadzór nad wykonywaniem prototypów oraz testowaniem nowych rozwiązań
      • pilotowanie badań certyfikacyjnych
      • współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne,
      • Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktor lub technolog produkcji
      • Znajomość programu CAD np.: Solidworks, Catia, Inventor
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym
      • Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
      • Czynne prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
      • Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
      • Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
      • Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
      • Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
      • Dobrą atmosferę w pracy
      • Codzienny kontakt z językiem obcym
      • Planowanie i rozwój kariery
      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
      • Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
  • Księgowy/Księgowa

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Słupsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku

      Księgowy ds. Gospodarki Materiałowej

      Zakres obowiązków

      • analiza transakcji magazynowych;
      • analiza kosztów materiałów;
      • wycena i zamkniecie autobusów i podwozi w systemie;
      • prowadzenie rejestru sprzedaży autobusów i podwozi;
      • bieząca aktualizacja i wprowadzanie nowych cen;
      • roczna aktualizacja cen;
      • analiza częsci przestarzałych (Obsolet);
      • analiza niezafakturowanych przesyłek i uzgadnianie sald z dostawcami;
      • wyjaśnianie niezgodności w ilościach i cenach na fakturach z Działem Zakupów i Magazynem;
      • przygotowywanie raportów i analiz w obszarze planowania materiałowego.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse i pokrewne);
      • 3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń materiałowych,
      • dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
      • dobra organizacja pracy;
      • praktyczna znajomość pakietu MS Office;
      • rozwinięte zdolności analityczne;
      • odpowiedzialność, terminowość i inicjatywa w działaniu;
      • komunikatywność;
      • umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
      • znajomość programów ERP (AX).

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy,
      • udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym,
      • rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji,
      • dobrą atmosferę w pracy,
      • codzienny kontakt z językiem obcym,
      • planowanie i rozwój kariery
  • Inżynier produktu i procesu

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Słupsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku


      Inżynier produktu i procesu

      Branża: motoryzacyjna

      Miejsce pracy: Słupsk

      Zakres obowiązków

      • identyfikowanie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących produktu oraz procesu
      • optymalizacje procesów produkcyjnych w celu poprawy jakości produktów, efektywności, aspektów BHP oraz ochrony środowiska
      • wsparcie w działaniach zespołu zarządzania produkcją
      • przygotowywanie i analizę instrukcji produkcyjnych i technologicznych oraz ich wprowadzanie na produkcję poprzez szkolenia wewnętrzne
      • realizację zadań projektowych zgodnie z procesem rozwoju produktu

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
      • Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
      • Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
      • Czynne prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
      • Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
      • Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
      • Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
      • Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
      • Dobrą atmosferę w pracy
      • Codzienny kontakt z językiem obcym
      • Planowanie i rozwój kariery
      • Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
      • Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy

  • Kontroler finansowy

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kontroler Finansowy

      Zakres obowiązków

      • Przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych na potrzeby firmy.
      • Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
      • Wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu controllingu.
      • Przygotowywanie i nadzór nad realizacja budżetu.
      • Kontroling kosztów i wydatków.

      Wymagania

      • Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu finansów.
      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
      • Dokładność i wysoka samodzielność.
      • Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Mechanik

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • oreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Mechanik

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji maszyn,
      • Przegląd techniczny maszyn i urządzeń.
      • Montaż i odbiór techniczny maszyn oraz urządzeń.
      • Konstruowanie urządzeń na potrzeby produkcyjne.

      Wymagania

      • Wykształcenie zawodowe lub wyższe mile widziany kierunek mechanika.
      • Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Umiejętność obsługi obrabiarek.
      • Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
      • Wysoka samodzielność w pracy.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Inżynier Procesu

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Inżynier Procesu.


      Zakres obowiązków

      • Wprowadzenie nowych produktów.
      • Kontrolę poprawności dokumentacji technicznej.
      • Analizę wyników jakościowych.
      • Przygotowywanie, rozpowszechnianie i archiwizowanie dokumentacji produkcyjnej.
      • Wdrażanie nowych komponentów do produkcji.
      • Wsparcie działu produkcji w zakresie nadzoru na technologią i jakością produktu.

      Wymagania

      • Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne.
      • Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
      • Umiejętność korzystania z narzędzi jakościowych FMEA CONTROL PLAN, PDCA.
      • Znajomość IATF 169494, ISO 14001.
      • Znajomość zagadnień technicznych.
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Główny księgowy

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Główny księgowy/wa.

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie pełnej księgowości.
      • Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych CIT, VAT.
      • Nadzór nad poprawnością dokumentów i prawidłowością operacji księgowych.
      • Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
      • Przygotowywanie rocznych i miesięcznych sprawozdań finansowych.
      • Zarządzanie podległym zespołem.
      • Czynny udział w podejmowaniu ważnych decyzji spółki.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
      • Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
      • Bardzo dobra znajomość MS Office.
      • Samodzielność w działaniu.
      • Skrupulatność, dokładność.
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Specjalista ds. zakupów

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Specjalista ds. zakupów.

      Zakres obowiązków

      • Bieżący kontakt z dostawcami.
      • Wprowadzanie i korygowanie zamówień.
      • Koordynacja i kontrola dostaw materiałów.
      • Sprawdzanie dostępności materiałów produkcyjnych.
      • Zbieranie ofert sprzedaży i generowanie zamówień na materiały.
      • Ścisła współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe mile widziany kierunek logistyka.
      • Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
      • Znajomość rynku przewodów i komponentów elektrycznych.
      • Wysoka samodzielność w pracy.
      • Umiejętność negocjacji.
      • Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu ERP.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Koordynator Utrzymania Ruchu

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Kwidzyn
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Koordynator Utrzymania Ruchu.

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie podległym zespołem.
      • Kontrolowanie jakości pracy pracowników.
      • Nadzorowanie pracy maszyn i urządzeń.
      • Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP.
      • Usuwanie awarii
      • Kontrola eksploatacji urządzeń.

      Wymagania

      • Mile widziane wykształcenie wyższe.
      • Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
      • Umiejętność czytania schematów elektrycznych.
      • Uprawnienia elektryczne do 1kV.
      • Uprawnienia do montażu urządzeń do 1kV.
      • Wysoka samodzielność w pracy

      Oferujemy

      • Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
      • Możliwość realizowania ciekawych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe.
  • Automatyk

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.

      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:

      Automatyk

      Miejsce pracy: Adamówek

      Zakres obowiązków

      • Projektowanie układów sterowania dla nowych instalacji, przygotowanie oprogramowania do sterowników PLC, paneli HMI, SCADA, przede wszystkim Siemens, Sporadycznie Mitsubishi.
      • Uruchamianie systemów sterowania.
      • Szkoleniach użytkowników w zakresie obsługi technicznej i użytkowania systemów sterowania.
      • Przygotowywanie dokumentacji związanej z projektem.
      • Udział w serwisach u klientów.
      • Współpracę z innymi działami firmy w celu realizacji projektu.

      Wymagania

      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (znajomość sterowników Siemens oraz oprogramowania Siemens TIA Portal min, wersja 15 + WinCC Adv.
      • Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (automatyka, mechatronika).
      • Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i pneumatycznej.
      • Komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy.
      • Prawo jazdy kat B.
      • Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.

      Oferujemy

      • Możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów.
      • Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
      • Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
      • Benefity pozapłacowe: Karta multisport, opieka medyczna.
      • Pakiet relokacyjny.
  • Trade Marketing & merchandising specialist

    Foreign Personnel Service sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.


      Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.


      Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, wiodącego producenta dóbr konsumpcyjnych z tworzyw sztucznych w Europie szukamy osób gotowych podjąć pracę na stanowisku:


      Trade Marketing & Merchandising Specialist

      Zakres obowiązków

      • Working out optimal assortment planograms with sales teams for all categories on request of retailers across Europe
      • Defining and implementing optimised merchandising assortment plans that improve shopper experiences for an incremental turnover at the Point-of-Sales of retailers across Europe
      • Analysing the performance of existing assortment and display layouts in order to optimize them based on the sales data (rotation, turnover, profitability)
      • Supporting Product Management, Trade Marketing and Communication teams in the creation of inspiring Point-of-Sales visualisations for the successful product launches
      • Planning promotional activities calendar, working out trade marketing concepts and trade marketing tools for selected product groups, setting and enforcing distribution/quality goals
      • Cooperation with Marketing and Sales Teams
      • Planning and executing other trade marketing tasks

      Wymagania

      • Bachelor degree as a must (business, marketing, sales or data analysis or related)
      • Accuracy and attention to detail
      • High commitment and independence
      • Minimum 3 years of professional experience in sales, trade/ customer/ shopper marketing or merchandising (preferably in FMCG or SMCG)
      • Fluency in English (B2) and communicative German (at least B1).
      • Strong analytical skills and enjoying working with numbers
      • Excellent knowledge of MS Office tools with emphasis on MS Excel and Power Point
      • Highly developed communication skills and creativity
      • Openness to development and constant broadening of competences
      • Flexibility and a problem-solving mindset
      • Good practical knowledge of space optimisation tools (Spaceman or other planogram tools) is a strong plus
      • Good knowledge of category management principles and merchandising standards is a strong plus

      Oferujemy

      • Contract of employment (Permanent contract with a 3-months trial period)
      • Full time job with one shift
      • A lot of benefits i.e. Company social fund, Life group insurance- paid option, Product gifts
      • Attractive salery
      • Working tools like notebook and mobile

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka