Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Zawody: Inżynier Łódź, Księgowy Łódź, Mechanik Łódź, Pracownik produkcji Łódź, Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Łódź.
Kategorie zawodowe: inżynieria / technologia / technika, księgowość / ekonomia, produkcja / przemysł, motoryzacja, sprzedaż / zakupy.
Oferty pracy Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Wybrane oferty innych pracodawców
-
Elektromechanik przemysłowy(Rumunia)
Epcido Sp. z o.o.- Gdańsk
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- запрошуємо працівників з України
Dodana -
Spawacz TIG i CO2
M Project BV- Belgia
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecana PopularnaDodana -
ELEKTROMONTER SZAF STEROWNICZYCH / ROZDZIELCZYCH
Techvisie B.V.- Holandia
- umowa agencyjna
- rekrutacja zdalna
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Mapa Foreign Personnel Service sp. z o.o.
Siedziba główna
Foreign Personnel Service sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Dane firmowe i kontaktowe - Foreign Personnel Service sp. z o.o.
- Pełna nazwa
- FOREIGN PERSONNEL SERVICE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
- Adres rejestrowy
- Wierzbowa 21/1 90-227 Łódź
- NIP
- 9512392321
- REGON
- 361457725
- KRS
- 0000555722
- Forma prawna
- spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
- 05.05.2015
- Status indywidualnej działalności gospodarczej
- AKTYWNA
Profil działalności - kody PKD
Transport i gospodarka magazynowa
- 49.31.Z Transport lądowy pasażerski, miejski i podmiejski
- 52.21.Z Działalność usługowa wspomagająca transport lądowy
Działalność związana z zakwaterowaniem i usługami gastronomicznymi
- 55.10.Z Hotele i podobne obiekty zakwaterowania
Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości
- 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna
- 69.10.Z Działalność prawnicza
- 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
- 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca
- 78.10.Z Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
- 78.20.Z Działalność agencji pracy tymczasowej
- 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
Opinie o firmie Foreign Personnel Service sp. z o.o.
3.7
Na podstawie 9 ocen z Google.
![]()
MrKapaked
"Bardzo szczegółowa oraz miła obsługa. Osobiście wątpię w jakiekolwiek nie dopowiedzenia."
10 miesięcy temu
![]()
Grzegorz Bujnowicz
"Perfekcyjna obsługa.Jeszcze raz dziękuję za rozwiązanie problemu.Polecam."
rok temu
![]()
Anna
"Perfekcyjna obsługa. Dziękujemy za współpracę."
rok temu
![]()
AudIT Biuro
"Polecam!"
rok temu
Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych
negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.
Praca Foreign Personnel Service sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Inżynier ds. dokumentacji technicznej (przyrządy i narzędzia)
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Inżynier ds. dokumentacji technicznej (przyrządy i narzędzia)
Branża: motoryzacyjna
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie rejestrów wyposażenia produkcyjnego
-
Tworzenie instrukcji obsługi oraz konserwacji
-
Przygotowywanie zestawów dokumentów dla wyposażenia produkcyjnego
-
Tworzenie projektów tabliczek znamionowych oraz zlecenie ich wykonania
-
Przekazywanie wyposażenia produkcyjnego do działów Produkcji oraz Utrzymania Ruchu
-
Tworzenie list materiałów potrzebnych do produkcji wyposażenia produkcyjnego,
-
Przeprowadzenie analiz ryzyka oraz przygotowanie niezbędnej dokumentacji dla procesów certyfikacji CE
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
-
Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
-
Umiejętność czytania i tworzenia dokumentacji 2D
-
Znajomość norm rysunkowych oraz wiedza z zakresu norm wymiarowania technicznego
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Inżynier - Konstruktor
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Inżynier - Konstruktor
Miejsce pracy: Słupsk
Branża: motoryzacyjna
Zakres obowiązków
-
konstruowanie nowoczesnych rozwiązań technicznych i wprowadzanie zmian w już istniejących
-
nadzór nad wykonywaniem prototypów oraz testowaniem nowych rozwiązań
-
pilotowanie badań certyfikacyjnych
-
współpraca z dostawcami krajowymi i zagranicznymi
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne,
-
Minimum trzyletnie doświadczenie w pracy na stanowisku konstruktor lub technolog produkcji
-
Znajomość programu CAD np.: Solidworks, Catia, Inventor
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu zaawansowanym
-
Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Księgowy/Księgowa
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Zwrócimy szczególną uwagę na poniższe aspekty:
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Księgowy ds. Gospodarki Materiałowej
Zakres obowiązków
-
analiza transakcji magazynowych;
-
analiza kosztów materiałów;
-
wycena i zamkniecie autobusów i podwozi w systemie;
-
prowadzenie rejestru sprzedaży autobusów i podwozi;
-
bieząca aktualizacja i wprowadzanie nowych cen;
-
roczna aktualizacja cen;
-
analiza częsci przestarzałych (Obsolet);
-
analiza niezafakturowanych przesyłek i uzgadnianie sald z dostawcami;
-
wyjaśnianie niezgodności w ilościach i cenach na fakturach z Działem Zakupów i Magazynem;
-
przygotowywanie raportów i analiz w obszarze planowania materiałowego.
Wymagania
-
wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, rachunkowość, finanse i pokrewne);
-
3 lata doświadczenia zawodowego w obszarze rozliczeń materiałowych,
-
dobra znajomość języka angielskiego (w mowie i piśmie);
-
dobra organizacja pracy;
-
praktyczna znajomość pakietu MS Office;
-
rozwinięte zdolności analityczne;
-
odpowiedzialność, terminowość i inicjatywa w działaniu;
-
komunikatywność;
-
umiejętność pracy indywidualnej i zespołowej;
-
znajomość programów ERP (AX).
Oferujemy
-
stabilne zatrudnienie u docelowego pracodawcy,
-
udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym,
-
rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji,
-
dobrą atmosferę w pracy,
-
codzienny kontakt z językiem obcym,
-
planowanie i rozwój kariery
-
-
Inżynier produktu i procesu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Słupsk
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku
Inżynier produktu i procesu
Branża: motoryzacyjna
Miejsce pracy: Słupsk
Zakres obowiązków
-
identyfikowanie oraz rozwiązywanie problemów dotyczących produktu oraz procesu
-
optymalizacje procesów produkcyjnych w celu poprawy jakości produktów, efektywności, aspektów BHP oraz ochrony środowiska
-
wsparcie w działaniach zespołu zarządzania produkcją
-
przygotowywanie i analizę instrukcji produkcyjnych i technologicznych oraz ich wprowadzanie na produkcję poprzez szkolenia wewnętrzne
-
realizację zadań projektowych zgodnie z procesem rozwoju produktu
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe techniczne lub w trakcie studiów
-
Znajomość j. angielskiego w stopniu średniozaawansowanym
-
Umiejętność komunikacji, pracy w zespole oraz szybkiego uczenia się
-
Czynne prawo jazdy kat. B
Oferujemy
-
Stabilne zatrudnienie w międzynarodowej firmie
-
Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę bezpośrednio z docelowym Pracodawcą
-
Wynagrodzenie dopasowane do doświadczenia i kwalifikacji
-
Benefity: dodatek za brak absencji, trzynasta pensa, dofinansowanie do pakietu sportowego i medycznego, ubezpieczenie grupowe, przy dłuższym zatrudnieniu dodatek stażowy
-
Udział w projektach na poziomie lokalnym jak i międzynarodowym
-
Rozwój umiejętności zawodowych i ciągłe podnoszenie kwalifikacji
-
Dobrą atmosferę w pracy
-
Codzienny kontakt z językiem obcym
-
Planowanie i rozwój kariery
-
Praca od poniedziałku do piątku w godzinach 6:50-15:10/5:50-14:10
-
Zapewniamy niezbędne narzędzia: komputer i telefon służbowy
-
-
Kontroler finansowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Kontroler Finansowy
Zakres obowiązków
-
Przygotowywanie comiesięcznych raportów finansowych na potrzeby firmy.
-
Przygotowywanie raportów na potrzeby zarządu.
-
Wprowadzanie nowych rozwiązań z zakresu controllingu.
-
Przygotowywanie i nadzór nad realizacja budżetu.
-
Kontroling kosztów i wydatków.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe z zakresu finansów.
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Dokładność i wysoka samodzielność.
-
Wysoko rozwinięte umiejętności analityczne.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Mechanik
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
oreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Mechanik
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie bieżących napraw i konserwacji maszyn,
-
Przegląd techniczny maszyn i urządzeń.
-
Montaż i odbiór techniczny maszyn oraz urządzeń.
-
Konstruowanie urządzeń na potrzeby produkcyjne.
Wymagania
-
Wykształcenie zawodowe lub wyższe mile widziany kierunek mechanika.
-
Min. rok doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Umiejętność obsługi obrabiarek.
-
Umiejętność czytania dokumentacji technicznej.
-
Wysoka samodzielność w pracy.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Inżynier Procesu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Inżynier Procesu.
Zakres obowiązków
-
Wprowadzenie nowych produktów.
-
Kontrolę poprawności dokumentacji technicznej.
-
Analizę wyników jakościowych.
-
Przygotowywanie, rozpowszechnianie i archiwizowanie dokumentacji produkcyjnej.
-
Wdrażanie nowych komponentów do produkcji.
-
Wsparcie działu produkcji w zakresie nadzoru na technologią i jakością produktu.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe techniczne.
-
Min. 2 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Umiejętność korzystania z narzędzi jakościowych FMEA CONTROL PLAN, PDCA.
-
Znajomość IATF 169494, ISO 14001.
-
Znajomość zagadnień technicznych.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Główny księgowy
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Główny księgowy/wa.
Zakres obowiązków
-
Prowadzenie pełnej księgowości.
-
Odpowiedzialność za prawidłowe przygotowanie i kontrolę deklaracji podatkowych CIT, VAT.
-
Nadzór nad poprawnością dokumentów i prawidłowością operacji księgowych.
-
Przygotowywanie sprawozdań i raportów na potrzeby Zarządu, banków oraz instytucji zewnętrznych.
-
Przygotowywanie rocznych i miesięcznych sprawozdań finansowych.
-
Zarządzanie podległym zespołem.
-
Czynny udział w podejmowaniu ważnych decyzji spółki.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe ekonomiczne.
-
Min. 5 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Bardzo dobra znajomość MS Office.
-
Samodzielność w działaniu.
-
Skrupulatność, dokładność.
-
Bardzo dobra organizacja pracy własnej.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Specjalista ds. zakupów
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Specjalista ds. zakupów.
Zakres obowiązków
-
Bieżący kontakt z dostawcami.
-
Wprowadzanie i korygowanie zamówień.
-
Koordynacja i kontrola dostaw materiałów.
-
Sprawdzanie dostępności materiałów produkcyjnych.
-
Zbieranie ofert sprzedaży i generowanie zamówień na materiały.
-
Ścisła współpraca z innymi działami firmy.
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe mile widziany kierunek logistyka.
-
Min. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie B2.
-
Znajomość rynku przewodów i komponentów elektrycznych.
-
Wysoka samodzielność w pracy.
-
Umiejętność negocjacji.
-
Mile widziane doświadczenie w obsłudze systemu ERP.
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Koordynator Utrzymania Ruchu
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Kwidzyn
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku Koordynator Utrzymania Ruchu.
Zakres obowiązków
-
Zarządzanie podległym zespołem.
-
Kontrolowanie jakości pracy pracowników.
-
Nadzorowanie pracy maszyn i urządzeń.
-
Egzekwowanie przestrzegania przepisów BHP.
-
Usuwanie awarii
-
Kontrola eksploatacji urządzeń.
Wymagania
-
Mile widziane wykształcenie wyższe.
-
Min. 3 letnie doświadczenie na podobnym stanowisku.
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym.
-
Umiejętność czytania schematów elektrycznych.
-
Uprawnienia elektryczne do 1kV.
-
Uprawnienia do montażu urządzeń do 1kV.
-
Wysoka samodzielność w pracy
Oferujemy
-
Umowa o pracę podpisywana bezpośredni u klienta.
-
Możliwość realizowania ciekawych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe.
-
-
Automatyk
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Nowy Dwór Mazowiecki
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych. Obecnie dla Klienta, poszukujemy osób zainteresowanych podjęciem pracy na stanowisku:
Automatyk
Miejsce pracy: Adamówek
Zakres obowiązków
-
Projektowanie układów sterowania dla nowych instalacji, przygotowanie oprogramowania do sterowników PLC, paneli HMI, SCADA, przede wszystkim Siemens, Sporadycznie Mitsubishi.
-
Uruchamianie systemów sterowania.
-
Szkoleniach użytkowników w zakresie obsługi technicznej i użytkowania systemów sterowania.
-
Przygotowywanie dokumentacji związanej z projektem.
-
Udział w serwisach u klientów.
-
Współpracę z innymi działami firmy w celu realizacji projektu.
Wymagania
-
Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku (znajomość sterowników Siemens oraz oprogramowania Siemens TIA Portal min, wersja 15 + WinCC Adv.
-
Mile widziane wyższe wykształcenie kierunkowe (automatyka, mechatronika).
-
Umiejętność czytania dokumentacji elektrycznej i pneumatycznej.
-
Komunikatywność, umiejętność przekazywania wiedzy.
-
Prawo jazdy kat B.
-
Znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego.
Oferujemy
-
Możliwość realizowania ciekawych i ambitnych projektów.
-
Wynagrodzenie adekwatne do umiejętności i doświadczenia kandydata.
-
Szkolenia zewnętrzne i wewnętrzne podnoszące kwalifikacje pracownika.
-
Benefity pozapłacowe: Karta multisport, opieka medyczna.
-
Pakiet relokacyjny.
-
-
Trade Marketing & merchandising specialist
Foreign Personnel Service sp. z o.o.- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
- rekrutacja zdalna
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Foreign Personnel Service sp. z o.o. jest wiodąca polską agencją rekrutacyjną, która specjalizuje się w pozyskiwaniu pracowników z Polski oraz krajów wschodniej Europy oraz Azji. FPS rekrutuje masowo personel linii montażowych oraz specjalistów średniego szczebla (m.in. operatorzy maszyn, wózków widłowych, brygadziści) do pracy w przedsiębiorstwach z branży produkcyjnej (m.in. AGD, automotive, elektronika), a także przetwórczej, logistycznej i wielu innych. Klientami FPS są największe polskie zakłady pracy, dzięki czemu spółka dysponuje szerokim doświadczeniem rekrutacyjnym i operacyjnym.
Oferujemy elastyczne rozwiązania HR dla biznesu - pracę tymczasową, outsourcing personalny oraz usługi rekrutacji stałych.
Aktualnie dla jednego z naszych Klientów, wiodącego producenta dóbr konsumpcyjnych z tworzyw sztucznych w Europie szukamy osób gotowych podjąć pracę na stanowisku:
Trade Marketing & Merchandising Specialist
Zakres obowiązków
-
Working out optimal assortment planograms with sales teams for all categories on request of retailers across Europe
-
Defining and implementing optimised merchandising assortment plans that improve shopper experiences for an incremental turnover at the Point-of-Sales of retailers across Europe
-
Analysing the performance of existing assortment and display layouts in order to optimize them based on the sales data (rotation, turnover, profitability)
-
Supporting Product Management, Trade Marketing and Communication teams in the creation of inspiring Point-of-Sales visualisations for the successful product launches
-
Planning promotional activities calendar, working out trade marketing concepts and trade marketing tools for selected product groups, setting and enforcing distribution/quality goals
-
Cooperation with Marketing and Sales Teams
-
Planning and executing other trade marketing tasks
Wymagania
-
Bachelor degree as a must (business, marketing, sales or data analysis or related)
-
Accuracy and attention to detail
-
High commitment and independence
-
Minimum 3 years of professional experience in sales, trade/ customer/ shopper marketing or merchandising (preferably in FMCG or SMCG)
-
Fluency in English (B2) and communicative German (at least B1).
-
Strong analytical skills and enjoying working with numbers
-
Excellent knowledge of MS Office tools with emphasis on MS Excel and Power Point
-
Highly developed communication skills and creativity
-
Openness to development and constant broadening of competences
-
Flexibility and a problem-solving mindset
-
Good practical knowledge of space optimisation tools (Spaceman or other planogram tools) is a strong plus
-
Good knowledge of category management principles and merchandising standards is a strong plus
Oferujemy
-
Contract of employment (Permanent contract with a 3-months trial period)
-
Full time job with one shift
-
A lot of benefits i.e. Company social fund, Life group insurance- paid option, Product gifts
-
Attractive salery
-
Working tools like notebook and mobile
-
Pracodawcy z miasta Łódź
-
GRUPA CONTRAIN
-
Pogotowie Opiekuńcze nr 1 w Łodzi
-
Makalu Fashion Sp. z o.o. Sp. K.
-
AQ WIRING SYSTEMS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
-
Krotoski Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
-
FUNDACJA "WSPÓLNYM KROKIEM"
-
CENTRUM NAUKI I BIZNESU ŻAK SP. Z O.O.
-
Centrum Nauki i Biznesu ŻAK
-
Łódzki Urząd Wojewódzki w Łodzi
-
Michał Małuszyński GEO-MI Pracownia Geologiczna
-
36 MINUT Złotno
-
PPH "EM-AR" Sp. z o.o.
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
-
Inwemer System Sp. z.o.o
-
Żak
-
Foreign Personnel Service sp. z o.o.
-
Foreign Personnel Service sp.z o.o
-
Foreign Personnel Service sp.z o.o
-
Sklepy Komfort S.A.
-
Foreign Personnel Service sp.z o.o
-
TP TELTECH Sp. z o.o.
-
FlowApps Sp. z o.o.
-
KOMFORT S A
-
Foreign Personnel Service