Ekoen Sp. z o.o. dąży do modernizacji sektora transportu, koncentrując się na rozwiązaniach przyjaznych środowisku. Celem firmy jest umożliwienie każdemu swobodnego, szybkiego i komfortowego podróżowania przy użyciu pojazdów zeroemisyjnych.

Aby osiągnąć ten cel, Ekoen Sp. z o.o. zainwestowała w budowę sieci stacji ładowania o zaawansowanej mocy, co pozwoli na bezproblemowe korzystanie z pojazdów elektrycznych. Niezależnie od tego, czy podróżuje się samochodem, czy motocyklem, firma stawia na wysoki komfort jazdy, wolność oraz pewność dotarcia do celu.

Oferty pracy Ekoen

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Karta sportowa
  • Strefa relaksu
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 25.09.2024

Mapa Ekoen

Siedziba główna

Godziny otwarcia Ekoen

poniedziałek Czynne całą dobę
wtorek Czynne całą dobę
środa Czynne całą dobę
czwartek Czynne całą dobę
piątek Czynne całą dobę
sobota Czynne całą dobę
niedziela Czynne całą dobę

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca Ekoen - oferty archiwalne

  • Opiekun Klienta

    Ekoen
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • obsługa Klienta, aktywna sprzedaż artykułów dostępnych w menu oraz sprzedaż energii elektrycznej do ładowania pojazdów;
      • informowanie klientów o ofercie sprzedażowej;
      • obsługa części gastronomicznej: przygotowanie i podanie napojów oraz dań gorących i zimnych;
      • pomoc w obsłudze urządzeń technicznych stosowanych na stacji;
      • stosowanie określonych metod i form prezentacji towarów oraz ich uzupełnianie;
      • obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, rozliczanie kasy;
      • kontrolowanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz dokumentowanie dostaw towarów;
      • realizowanie i przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
      • dbanie o stanowisko pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej;
      • dbałość o dobre imię i renomę Pracodawcy.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • doświadczenie w pracy w gastronomii, obsłudze klienta oraz w sprzedaży detalicznej;
      • dbałość o dobre relacje z klientem;
      • mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
      • umiejętności sprzedażowe oraz pracy w zespole;
      • zainteresowanie nowymi technologiami;
      • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku 06:00-14:00/11:00-19:00;
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, zaangażowanie, automotywacja, wykazywanie inicjatywy oraz uczciwość;
      • aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć ich wykonania;
      • mile widziane czynne prawo jazdy kat.B;
      • obsługa komputera, pakiet MS Office, mile widziana obsługa kasy z systemem POS.
  • Manager ds. Partnerstw i Klientów flotowych

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • identyfikacja potencjalnych flotowych partnerów biznesowych dla Ekoen;
      • nawiązywanie relacji biznesowych z partnerami flotowymi dla sieci stacji Ekoen;
      • utrzymywanie relacji z Partnerami Flotowymi w całym cyklu życia współpracy z nami;
      • analizy rynku pod kątem zawierania nowych partnerstw;
      • rozpoznawanie potrzeb Klientów i czynny udział w rozwoju usług.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub z obszaru sprzedaży;
      • mile widziane doświadczenie w branży automotive (rent a car, dział flotowy w sieciach dealerskich) i/lub w logistyce;
      • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne;
      • znajomość rynku automotive w szczególności e-mobility;
      • znajomość narzędzi typu
      • atutem będzie doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi oraz ich pozyskiwaniem;
      • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z innymi;
      • umiejętność pracy w zespole, samodzielnego planowania pracy i reagowania na zmiany;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • otwartość na podróżowanie.
  • Kierownik Działu Budowlanego

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • planowanie oraz koordynacja robót (w oparciu o dokumentację projektową i przepisy prawa budowlanego);
      • analiza dokumentacji technicznej;
      • pomoc i weryfikacja ofert przetargowych;
      • weryfikacja ofert dostawców i podwykonawców;
      • przygotowywanie zamówień na materiały na podstawie projektu;
      • dbanie o przestrzeganie zasad BHP na budowie;
      • monitoring i kontrola postępu prac budowlanych, kontrola zamówień oraz efektywne gospodarowanie materiałami na budowie (pracownicy, sprzęt ciężki, wynajem narzędzi);
      • nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami;
      • stały nadzór nad jakością wykonywanych robót, monitorowanie usterek wykonawczych.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • wykształcenie kierunkowe - budowlane;
      • co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych;
      • dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
      • komunikatywność;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • umiejętność zarządzania zespołem;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość i skrupulatność;
      • zdolności analitycznego myślenia;
      • silne nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
      • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word;
      • prawo jazdy kat. B;
      • dyspozycyjność i gotowość na wyjazdy służbowe.
  • Manager ds. nieruchomości

    Ekoen
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
      • pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
      • weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
      • dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
      • prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
      • dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
      • comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
      • wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
      • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
      • gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
      • biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • swobodne posługiwanie się programami MS Office;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
      • umiejętność negocjacji.
  • Manager ds. nieruchomości

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      • identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
      • pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
      • weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
      • dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
      • prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
      • dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
      • comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
      • wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
      • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
      • gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
      • biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • swobodne posługiwanie się programami MS Office;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
      • umiejętność negocjacji.