Ekoen

Czy to Twoja firma?

Ekoen praca

Łódź

Ekoen Sp. z o.o.


Chcemy dokonać zmiany transportu na nowoczesny i przyjazny środowisku. Chcemy aby każdy mógł swobodnie, szybko i komfortowo podróżować pojazdami zeroemisyjnymi.


Aby stało się to możliwe budujemy sieć stacji ładowania o ogromnej mocy, dzięki której już nic nie będzie zakłócać Ci przyjemności podróżowania. Nieważne czy jedziesz samochodem, czy motocyklem, jazda musi dawać Ci radość, wolność i pewność dotarcia do celu.

Ekoen najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
budownictwo / architektura / geodezja sprzedaż / zakupy inne obsługa klienta / call center

Oferty pracy Ekoen

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Ekoen

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Ekoen

Siedziba główna

Ekoen poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Ekoen - oferty archiwalne

  • Manager ds. nieruchomości

    Ekoen
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
      • pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
      • weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
      • dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
      • prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
      • dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
      • comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
      • wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
      • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
      • gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
      • biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • swobodne posługiwanie się programami MS Office;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
      • umiejętność negocjacji.
  • Manager ds. nieruchomości

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • identyfikacja nieruchomości (wskazywanie lokalizacji);
      • pozyskiwanie lokalizacji zgodnie z ustalonymi przez Spółkę kryteriami wyboru pod stacje ładowania Ekoen;
      • weryfikacja lokalizacji pod kątem wskazanych przez Spółkę kryteriów, w tym w szczególności kryterium formalnoprawne, kryterium opłacalności, kryterium dostępnej lub planowanej do pozyskania w najbliższym czasie w danej lokalizacji mocy;
      • dokumentowanie lokalizacji według standardu ustalonego przez Spółkę;
      • prowadzenie rozmów z potencjalnymi kontrahentami w zakresie zawarcia umów dzierżawy pomiędzy Spółką a dysponentami lokalizacji;
      • dokumentowanie prowadzony działań według standardów ustalonych przez Spółkę (system CRM LiveSpace);
      • comiesięczne raportowanie przeprowadzonych działań według ustalonego szablonu;
      • wykonywanie innych zadań zleconych przez Spółkę w ramach bieżących potrzeb.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • co najmniej 2 lata doświadczenia w branży w nieruchomości, doświadczenie w sprzedaży również mile widziane;
      • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: budownictwo, architektura, ekonomia, prawo;
      • gotowość do pracy w terenie (południowa część Polski), 2 dni pracy w biurze w Warszawie;
      • bardzo dobra znajomość prawa budowlanego;
      • biegłość w załatwianiu dokumentacji urzędowej oraz budowlanej;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B1-B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • swobodne posługiwanie się programami MS Office;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość, skrupulatność;
      • umiejętność negocjacji.
  • Kierownik Działu Budowlanego

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • planowanie oraz koordynacja robót (w oparciu o dokumentację projektową i przepisy prawa budowlanego);
      • analiza dokumentacji technicznej;
      • pomoc i weryfikacja ofert przetargowych;
      • weryfikacja ofert dostawców i podwykonawców;
      • przygotowywanie zamówień na materiały na podstawie projektu;
      • dbanie o przestrzeganie zasad BHP na budowie;
      • monitoring i kontrola postępu prac budowlanych, kontrola zamówień oraz efektywne gospodarowanie materiałami na budowie (pracownicy, sprzęt ciężki, wynajem narzędzi);
      • nadzór nad wykonywaniem prac na budowie zgodnie z projektami i pozwoleniami;
      • stały nadzór nad jakością wykonywanych robót, monitorowanie usterek wykonawczych.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • wykształcenie kierunkowe - budowlane;
      • co najmniej 2 lata doświadczenia w prowadzeniu projektów inwestycyjnych;
      • dobra znajomość prawa budowlanego i przepisów BHP;
      • uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi;
      • komunikatywność;
      • samodzielność w wykonywaniu powierzonych zadań;
      • umiejętność zarządzania zespołem;
      • skuteczność w realizacji celów, terminowość i skrupulatność;
      • zdolności analitycznego myślenia;
      • silne nastawienie na realizację wyznaczonych celów;
      • bardzo dobra znajomość MS Office, w szczególności MS Excel i MS Word;
      • prawo jazdy kat. B;
      • dyspozycyjność i gotowość na wyjazdy służbowe.
  • Manager ds. Partnerstw i Klientów flotowych

    Ekoen
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • identyfikacja potencjalnych flotowych partnerów biznesowych dla Ekoen;
      • nawiązywanie relacji biznesowych z partnerami flotowymi dla sieci stacji Ekoen;
      • utrzymywanie relacji z Partnerami Flotowymi w całym cyklu życia współpracy z nami;
      • analizy rynku pod kątem zawierania nowych partnerstw;
      • rozpoznawanie potrzeb Klientów i czynny udział w rozwoju usług.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku lub z obszaru sprzedaży;
      • mile widziane doświadczenie w branży automotive (rent a car, dział flotowy w sieciach dealerskich) i/lub w logistyce;
      • bardzo dobre umiejętności negocjacyjne;
      • znajomość rynku automotive w szczególności e-mobility;
      • znajomość narzędzi typu
      • atutem będzie doświadczenie we współpracy z dużymi klientami flotowymi oraz ich pozyskiwaniem;
      • wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne, łatwość nawiązywania kontaktu z innymi;
      • umiejętność pracy w zespole, samodzielnego planowania pracy i reagowania na zmiany;
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2;
      • czynne prawo jazdy kat.B;
      • otwartość na podróżowanie.
  • Opiekun Klienta

    Ekoen
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • obsługa Klienta, aktywna sprzedaż artykułów dostępnych w menu oraz sprzedaż energii elektrycznej do ładowania pojazdów;
      • informowanie klientów o ofercie sprzedażowej;
      • obsługa części gastronomicznej: przygotowanie i podanie napojów oraz dań gorących i zimnych;
      • pomoc w obsłudze urządzeń technicznych stosowanych na stacji;
      • stosowanie określonych metod i form prezentacji towarów oraz ich uzupełnianie;
      • obsługa kasy fiskalnej i terminala płatniczego, rozliczanie kasy;
      • kontrolowanie stanów magazynowych, przyjmowanie oraz dokumentowanie dostaw towarów;
      • realizowanie i przestrzeganie procedur dotyczących przyjmowania i rozpatrywania reklamacji;
      • dbanie o stanowisko pracy z uwzględnieniem zasad BHP i ochrony przeciwpożarowej;
      • dbałość o dobre imię i renomę Pracodawcy.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • doświadczenie w pracy w gastronomii, obsłudze klienta oraz w sprzedaży detalicznej;
      • dbałość o dobre relacje z klientem;
      • mile widziana znajomość języka angielskiego i/lub niemieckiego;
      • umiejętności sprzedażowe oraz pracy w zespole;
      • zainteresowanie nowymi technologiami;
      • gotowość do pracy w systemie dwuzmianowym od poniedziałku do piątku 06:00-14:00/11:00-19:00;
      • cechuje Cię wysoka kultura osobista, komunikatywność, cierpliwość, zaangażowanie, automotywacja, wykazywanie inicjatywy oraz uczciwość;
      • aktualne badania sanitarno-epidemiologiczne lub chęć ich wykonania;
      • mile widziane czynne prawo jazdy kat.B;
      • obsługa komputera, pakiet MS Office, mile widziana obsługa kasy z systemem POS.
  • Kierownik Operacyjny

    Ekoen
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • Ekoen - stacja paliw alternatywnych to innowacyjny projekt w branży e-mobility stworzony przez firmę Ekoenergetyka-Polska. Stację Ekoen wyróżnia krótki czas ładowania samochodów elektrycznych, prosty sposób płatności, strefa relaksu oraz bistro z wyśmienitymi przekąskami. Ekoen to nowy standard podróży wpływający na komfort jazdy pojazdem EV, a także koncept biznesowy, który przyczynia się do popularyzacji zeroemisyjnych samochodów. Poznaj nas bliżej:

      Aktualnie, w związku z intensywnym rozwojem, poszukujemy Kandydatki/ta na stanowisko:

      Zakres obowiązków

      • zarządzanie operacyjne i nadzór nad prawidłowym funkcjonowaniem sieci stacji EKOEN;
      • współtworzenie strategii handlowej firmy i opieka nad kluczowymi klientami EKOEN;
      • optymalizacja procesów operacyjnych w tym opracowanie Podręcznika Operacyjnego;
      • inicjowanie i wprowadzanie usprawnień w ramach świadczonych usług;
      • projektowanie i wdrażanie nowych rozwiązań logistycznych na stacjach EKOEN;
      • efektywne zarządzanie podległymi zespołami obsługującymi stacje EKOEN;
      • współpraca z innymi działami firmy w zakresie realizacji zadań;
      • koordynacja procesów uruchomienia nowych stacji EKOEN- tworzenie procedur i standardów (m.in. obsługi klienta, prezentacji wizualnej);
      • nadzorowanie organizacji pracy stacji, wyznaczanie priorytetów i celów oraz sposobów ich realizacji;
      • dbałość o szczegóły w utrzymaniu wyglądu stacji;
      • reprezentowanie interesów firmy w kontaktach z dostawcami i podwykonawcami spółki;
      • nadzorowanie zgodności działania stacji z przepisami prawa.

      Wymagania

      Profil Kandydata:

      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym stanowisku - realizacja projektów o podobnym zakresie, gdzie głównym elementem był nadzór nad operacyjnym działaniem obiektów gastronomicznych;
      • wykształcenie wyższe o profilu zbliżonym do Zarządzania/Ekonomiczne;
      • znajomości przepisów z zakresu prawidłowego działania obiektów gastronomicznych;
      • znajomość przepisów prawa budowlanego;
      • znajomość procedur i standardów (m.in. obsługi klienta, prezentacji wizualnej);
      • zarządzanie zespołami w rozproszonych lokalizacjach;
      • silna motywacja osobista;
      • bardzo dobra komunikacja i umiejętność pracy w zespole;
      • umiejętność pracy pod wpływem dużego stresu;
      • umiejętność samodzielnego planowania pracy i reagowania na zmiany;
      • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym;
      • prawo jazdy kat B.;
      • otwartość na podróżowanie.

Pracodawcy w Łodzi