4Experience Sp. z o. o.

4Experience Sp. z o. o.

4Experience to studio aplikacji multimedialnych oraz gier wykorzystujących technologię VR/AR.
Jednak przede wszystkim,  jesteśmy zgranym, ponad 60-osobowym zespołem, który zdecydowanie lubi to, czym się zajmuje na co dzień.
Nasze biuro znajduje się w Bielsku-Białej.
Działamy na rynku już siódmy rok i mamy na swoim koncie ukończonych 200+ międzynarodowych projektów.
Sprawdz nas na https://4experience.co/

Tworzymy projekty z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla klientów z całego świata. Są to m.in. szkolenia z umiejętności specjalistycznych, bezpieczeństwa, a także gry oraz aplikacje edukacyjne czy marketingowe. Nasi pracownicy bardzo wysoko cenią sobie panująca u nas (nieformalną) atmosferę. W tym roku dołączyły do nas już 23 nowe osoby!

Zapraszamy Cię do świata 4Experience - jednej z TOPOWYCH firm deweloperskich w technologii VR/AR na świecie według Clutch Leaders Matrix i jednej z czołowych VR/AR-owych firm w Polsce pod względem przychodów i wielkości zatrudnienia.

4Experience Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Pracownik biurowy Bielsko-Biała, Specjalista ds. marketingu Bielsko-Biała.
Kategorie zawodowe: administracja biurowa / praca biurowa, media / pr / reklama / marketing.

Oferty pracy 4Experience Sp. z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca 4Experience Sp. z o. o.

Wybrane oferty innych pracodawców

Mapa 4Experience Sp. z o. o.

Siedziba główna

4Experience Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - 4Experience Sp. z o. o.

Pełna nazwa
4EXPERIENCE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Partyzantów 71 43-300 Bielsko-Biała
NIP
5472155020
REGON
362196623
KRS
0000574950
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
11.09.2015
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.14.Z Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza
  • 58.21.Z Działalność wydawnicza w zakresie gier komputerowych
  • 58.29.Z Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 63.11.Z Przetwarzanie danych; zarządzanie stronami internetowymi (hosting) i podobna działalność
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie 4Experience Sp. z o. o.

5

Na podstawie 22 oceny z Google.

Keith Hurley

Keith Hurley

"Po prostu najlepszy zespół programistów kontraktów zdalnych, z jakim kiedykolwiek pracowałem. Ciężko pracujący, profesjonalni, przystojni i wszechstronnie kreatywni rozwiązujący problemy."

rok temu

Artem Yurchenko

Artem Yurchenko

"Nie mamo, tworzenie gier nie polega na graniu w gry przez cały dzień!"

rok temu

Jacek Janik

Jacek Janik

"Bardzo fajna firma. Profesjonalizm plus miła atmosfera ;)"

4 lata temu

Damian Bijas

Damian Bijas

"Bardzo ładne biuro. Kompetentny i pracowity zespół."

4 lata temu

Martin Mirza

Martin Mirza

"Naprawdę polecam współpracę z nimi."

4 lata temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 13 miesiącach

Profil firmy:
4Experience Sp. z o. o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Gliwice
  3. Katowice
  4. Warszawa
  5. Czechowice-Dziedzice
  6. Wrocław
  7. Andrychów
  8. Łódź
  9. Żywiec
  10. Gniezno

Praca 4Experience Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Pracownik biurowy / Office Assistant

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa administracyjna poczty, firm kurierskich, korespondencji i prawidłowego obiegu informacji;
      • Koordynowanie spotkań, wizytacji klientów, rezerwacji kalendarza;
      • Kontakt z serwisami, dostawcami, pozyskiwanie ofert;
      • Pomoc przy organizowaniu imprez i wyjazdów firmowych;
      • Prowadzenie ewidencji, rejestrów;
      • Zakupy sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura;
      • Dbanie o dokumenty;
      • Weryfikacja faktur;

      Wymagania

      • Swobodne poruszanie się w ramach MS Office / pakietu Google;
      • Samodzielność w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz proaktywna, zaangażowana postawa;
      • Umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów;
      • Komunikatywność;

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • Kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia);
      • Doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych;

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu;
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • Elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby;
      • Świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike);
      • Chillout room z grami, biblioteczkę firmową;
      • Imprezy i spotkania integracyjne;
      • Szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • Wstępne szkolenie i wdrożenie;

  • Office Manager

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 2 800-5 550 zł / mies.
    • Prosimy o aplikowanie przez przycisk “Aplikuj” z załączonym CV i informacją, czy interesuje Cię pełny, czy częściowy wymiar czasu pracy.

      Zakres obowiązków

      Jako Office Manager w 4Experience będziesz odpowiadać za:

      • koordynowanie pracy biura
      • obsługę administracyjną poczty, firm kurierskich, zarządzanie korespondencją i prawidłowym obiegiem informacji
      • kontakt z instytucjami i urzędami, pozyskiwanie oraz przygotowanie dokumentów / pism / zaświadczeń
      • prowadzenie dokumentacji pracowniczej - urlopy, zwolnienia, zaświadczenia, ubezpieczenia pracownicze
      • koordynowanie spotkań, wizytacji klientów
      • organizowanie imprez i wyjazdów firmowych
      • prowadzenie ewidencji, rejestrów
      • zakup sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura, zamówienia
      • wypożyczenia sprzętu
      • koordynowanie wewnętrznego newslettera firmowego
      • skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizację dokumentów
      • dbanie o estetykę biura

      Wymagania

      Poszukujemy Kandydatów / Kandydatek, którzy:

      • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
      • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
      • mają doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej
      • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
      • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
      • są komunikatywni

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
      • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych
      • znajomość RODO

      Oferujemy

      Zapewniamy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę pracę w wymiarze ½ etatu lub pełnego etatu
      • pakiet prywatnej opieki medycznej
      • elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby
      • świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike)
      • chillout room z grami, biblioteczkę firmową
      • imprezy i spotkania integracyjne
      • szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • wstępne szkolenie i wdrożenie

  • Marketing Specialist

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 5 300-6 250 zł / mies.
    • W dziale marketingu nie istnieje nuda i codziennie naprawdę dużo się dzieje. Dlatego idealny kandydat/-ka to osoba energiczna, kreatywna, otwarta na nowe wyzwania.

      Szukamy specjalisty, który efektywnie działa w obszarze marketingu i naturalnie przejmuje stery w różnych zakresach zadań - od korekty treści, aż po kampanie internetowe. Zależy nam, aby zatrudniona osoba mogła poszerzać swoją wiedzę i umiejętności, w tym celu dajemy realne wsparcie doświadczonego marketera.

      W twoje DNA jest wpisana chęć rozwoju i gotowość do zdobywania kolejnych poziomów własnych umiejętności? Napisz do nas i podejmij wyzwanie!

      Zakres obowiązków

      Czym będziesz się zajmował / zajmowała:

      • Opieka nad kanałami w social mediach (plan i kalendarz publikacji, tworzenie postów)

      • Współpraca z dostawcami/usługodawcami oraz nadzór nad zadaniami w zakresie content marketingu, SEO

      • Redakcja i korekta tekstów, publikacja artykułów i wpisów – WordPress oraz portale zewnętrzne

      • Praca z danymi, opracowywanie cyklicznych raportów - Google Analytics

      • Współpraca z innymi działami firmy, wsparcie w dostarczaniu potrzebnych materiałów dla Działu Sprzedaży

      • Przygotowywanie harmonogramów działań i nadzór nad terminowym realizowaniem projektów marketingowych

      • Pomoc w wydarzeniach, w których bierzemy udział – meetupy, konferencje, webinary, a także organizujemy, np. projekt 4Experience College.

      Wymagania

      Idealnie, jeśli:

      • Posługujesz się językiem angielskim na poziomie min. B2 (mile widziany C1), ponieważ cały content tworzymy właśnie w tym języku

      • Posiadasz min. 3-letnie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz wykształcenie kierunkowe

      • Znasz przynajmniej podstawy Google Analytics

      • Znasz media społecznościowe i potrafisz tworzyć treści na takie portale, jak: Facebook, Twitter, LinkedIn, Reddit, Quora

      • Jesteś osobą samodzielną, zorganizowaną

      • Masz poczucie obowiązku i humoru!

      • Łatwo się komunikujesz i dbasz o relacje

      Mile widziane:

      • Pochwal się tym, z czego jesteś dumny/dumna w swojej dotychczasowej pracy zawodowej! (mogą to być linki, screeny, przykłady własnych realizacji czy wpisów w social mediach)

      • Podstawowa znajomość środowiska WordPress

      • Znajomość programów do obróbki video/graficznych (nie będziesz pracować jako grafik, jednak zdarza się że potrzebujemy szybkiego i drobnego wsparcia w tym zakresie)

      Jeśli nie spełniasz któregoś z podanych kryteriów jeszcze nic straconego! Prześlij do nas swoje CV i daj się poznać

      Oferujemy


      • Zatrudnienie na podstawie umowy o pracę lub kontrakt B2B w wymiarze pełnego etatu (ty decydujesz)

      • Elastyczne godziny pracy w siedzibie firmy w Bielsku-Białej (z możliwością pracy zdalnej w pojedyncze dni)

      • Nowoczesny system premiowy oparty o wyniki finansowe firmy: Kudos

      • Pakiet prywatnej opieki medycznej (z Medical Assistance i zniżkami na usługi dentystyczne)

      • Gwarantujemy świetną atmosferę, wysoko ocenianą przez pracowników!
        Poznaj nas bliżej i zobacz, jakie wartości firmowe wyznajemy: About us

      • Możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw

      • Bezpłatny car&bike parking bezpośrednio przy budynku

      • W dalszej perspektywie rozwój o kolejne obszary marketingu oraz wsparcie w tym zakresie.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka