!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

4Experience Sp. z o. o.

4Experience Sp. z o. o.

4Experience to studio aplikacji multimedialnych oraz gier wykorzystujących technologię VR/AR.
Jednak przede wszystkim,  jesteśmy zgranym, ponad 60-osobowym zespołem, który zdecydowanie lubi to, czym się zajmuje na co dzień.
Nasze biuro znajduje się w Bielsku-Białej.
Działamy na rynku już siódmy rok i mamy na swoim koncie ukończonych 200+ międzynarodowych projektów.
Sprawdz nas na https://4experience.co/

Tworzymy projekty z zakresu wirtualnej i rozszerzonej rzeczywistości dla klientów z całego świata. Są to m.in. szkolenia z umiejętności specjalistycznych, bezpieczeństwa, a także gry oraz aplikacje edukacyjne czy marketingowe. Nasi pracownicy bardzo wysoko cenią sobie panująca u nas (nieformalną) atmosferę. W tym roku dołączyły do nas już 23 nowe osoby!

Zapraszamy Cię do świata 4Experience - jednej z TOPOWYCH firm deweloperskich w technologii VR/AR na świecie według Clutch Leaders Matrix i jednej z czołowych VR/AR-owych firm w Polsce pod względem przychodów i wielkości zatrudnienia.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5472155020

REGON: 362196623

KRS: 0000574950

ul. Widok 5 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 11-09-2015
Źródło: GUS, CEIDG

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Pracownik biurowy / Office Assistant

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa administracyjna poczty, firm kurierskich, korespondencji i prawidłowego obiegu informacji;
      • Koordynowanie spotkań, wizytacji klientów, rezerwacji kalendarza;
      • Kontakt z serwisami, dostawcami, pozyskiwanie ofert;
      • Pomoc przy organizowaniu imprez i wyjazdów firmowych;
      • Prowadzenie ewidencji, rejestrów;
      • Zakupy sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura;
      • Dbanie o dokumenty;
      • Weryfikacja faktur;

      Wymagania

      • Swobodne poruszanie się w ramach MS Office / pakietu Google;
      • Samodzielność w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku;
      • Rzetelność i odpowiedzialność za powierzone zadania oraz proaktywna, zaangażowana postawa;
      • Umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów;
      • Komunikatywność;

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • Kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia);
      • Doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych;

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu;
      • Pakiet prywatnej opieki medycznej;
      • Elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby;
      • Świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike);
      • Chillout room z grami, biblioteczkę firmową;
      • Imprezy i spotkania integracyjne;
      • Szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • Wstępne szkolenie i wdrożenie;

  • Office Assistant

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • Zakres obowiązków

      • Obsługa poczty i firm kurierskich

      • Zarządzanie kalendarzem imprez i spotkań firmowych

      • Wsparcie organizacyjne imprez i wyjazdów firmowych

      • Kontakt z serwisami, dostawcami, instytucjami

      • Pozyskiwanie ofert, wycen, informacji

      • Operacje zakupowe - sprzęt biurowy, zaopatrzenie biura

      • Prowadzenie ewidencji, rejestrów

      • Weryfikacja faktur

      • Skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizacja dokumentów

      • Dbanie o estetykę biura

      • Wykonywanie analiz i prezentacja wniosków

      • Obsługa prostej dokumentacji i prostych baz danych z niskim ryzykiem

      Wymagania

      • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
      • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
      • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
      • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
      • są komunikatywni

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
      • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych

      Oferujemy

      • zatrudnienie w oparciu o umowę zlecenie w wymiarze ½ etatu
      • pakiet prywatnej opieki medycznej
      • elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby
      • świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike)
      • chillout room z grami, biblioteczkę firmową
      • imprezy i spotkania integracyjne
      • szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • wstępne szkolenie i wdrożenie

  • Office Manager

    4Experience Sp. z o. o.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 2 800 - 5 550 PLN / mies.
    • Prosimy o aplikowanie przez przycisk “Aplikuj” z załączonym CV i informacją, czy interesuje Cię pełny, czy częściowy wymiar czasu pracy.

      Zakres obowiązków

      Jako Office Manager w 4Experience będziesz odpowiadać za:

      • koordynowanie pracy biura
      • prowadzenie dokumentacji pracowniczej - urlopy, zwolnienia, zaświadczenia, ubezpieczenia pracownicze
      • obsługę administracyjną poczty, firm kurierskich, zarządzanie korespondencją i prawidłowym obiegiem informacji
      • kontakt z instytucjami i urzędami, pozyskiwanie oraz przygotowanie dokumentów / pism / zaświadczeń
      • koordynowanie spotkań, wizytacji klientów
      • organizowanie imprez i wyjazdów firmowych
      • prowadzenie ewidencji, rejestrów
      • zakup sprzętu biurowego, zaopatrzenie biura, zamówienia
      • wypożyczenia sprzętu
      • koordynowanie wewnętrznego newslettera firmowego
      • skanowanie i wydruk dokumentów, archiwizację dokumentów
      • dbanie o estetykę biura

      Wymagania

      Poszukujemy Kandydatów / Kandydatek, którzy:

      • swobodnie poruszają się w ramach MS Office / pakietu Google
      • są samodzielni w języku angielskim (preferowany poziom B1+)
      • mają już doświadczenie na podobnym stanowisku
      • mają doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji pracowniczej
      • są rzetelni i odpowiedzialni za powierzone zadania oraz cechuje ich proaktywna, zaangażowana postawa
      • mają umiejętności organizacyjne, zarządzania czasem i ustalania priorytetów
      • są komunikatywni

      Dodatkowo, mile widziane jest:

      • kierunkowe wykształcenie (zarządzanie, administracja, ekonomia)
      • doświadczenie w organizacji wyjazdów zagranicznych
      • znajomość RODO

      Oferujemy

      Zapewniamy:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę pracę w wymiarze ½ etatu lub pełnego etatu
      • pakiet prywatnej opieki medycznej
      • elastyczne godziny pracy i możliwość dni pracy zdalnej w razie potrzeby
      • świetną, nieformalną atmosferę w biurze oraz komfortowe warunki pracy (m.in. zdrowe/słodkie przekąski i ciepłe/zimne napoje dla wszystkich pracowników, klimatyzowane pomieszczenia, bezpłatny parking car&bike)
      • chillout room z grami, biblioteczkę firmową
      • imprezy i spotkania integracyjne
      • szerokie możliwości rozwoju, realizacji własnych inicjatyw i pracę w której nie można się nudzić :)
      • wstępne szkolenie i wdrożenie

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.