mBank S.A.

mBank S.A.

                               

mBank S.A. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Bankowiec, Bankier Warszawa, Specjalista ds. obsługi klienta Warszawa.
Kategorie zawodowe: bankowość / finanse, obsługa klienta / call center.

Oferty pracy mBank S.A.

Praca alert - powiadomienia

mBank S.A.

Włącz obserwowanie, a my powiadomimy Cię mailowo o nowych ofertach tej firmy

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatki do urlopu
  • Dodatki świąteczne
  • Karta Multisport
  • Miejsce przyjazne osobom niepełnosprawnym
  • Nowoczesne biuro
  • Parking
  • Pracownicze Plany Kapitałowe
  • Program poleceń pracowników
  • Prywatna opieka lekarska
  • Spotkania integracyjne
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • Stołówka pracownicza
  • Strefa relaksu
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje
  • Szkolenie stanowiskowe
  • Służbowy laptop
  • Służbowy samochód
  • Służbowy telefon
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Zakładowy Fundusz Świadczeń Socjalnych
  • Świeża kawa z ekspresu

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapy

Siedziba główna

mBank S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Archiwalne oferty pracy mBank S.A.

  • Specjalista/Specjalistka ds. wsparcia bankowości transakcyjnej

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zapraszamy Cię do Departamentu Bankowości Transakcyjnej, do Wydziału Wdrożeń i Wsparcia Bankowości Transakcyjnej. Dołączysz do zespołu, który odpowiada za obsługę klientów ze wszystkich segmentów (małe i średnie firmy, duże korporacje). Zespół charakteryzuje wysoki poziom współpracy, wszyscy chętnie dzielą się wiedzą, wspierają się wzajemnie. Jakość świadczonej obsługi jest wysoko oceniana zarówno przez doradców jak i samych klientów.

      Praca oraz doświadczenie, które zdobędziesz pracując w naszym zespole, da Ci możliwość dalszego rozwoju w mBanku.

      Zadania, które czekają na Ciebie podczas pracy w Wydziale to:

      • telefoniczne, czatowe i korespondencyjne - oparte głównie o system bankowości elektronicznej, wsparcie klientów korporacyjnych w zakresie systemów bankowości elektronicznej i produktów/usług bankowości transakcyjnej lub korporacyjnej
      • przyjmowanie, rozpatrywanie i realizacja dyspozycji klientów korporacyjnych
      • współpraca z doradcami i wsparcie sieci sprzedaży pod kątem procesów produktowych

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • posiadasz doświadczenie w pracy z klientem w obszarze bankowości lub finansów (np. w oddziale korporacyjnym/detalicznym, jednostkach back-office, w funkcjach wsparcia, telefonicznej obsłudze klienta)
      • masz wiedzę związaną z produktami i usługami bankowości transakcyjnej, szczególnie dla klientów korporacyjnych
      • masz wykształcenie wyższe, najlepiej związane z finansami i bankowością
      • znasz język angielski w stopniu komunikatywnym, dodatkowym atutem będzie znajomość języka niemieckiego
      • cechuje Cię umiejętność współpracy i łatwość w budowaniu relacji z innymi, wysoka kultura osobista

        To oferujemy:
      • umowę o pracę ze stałym comiesięcznym wynagrodzeniem i możliwością otrzymania bonusa rocznego
      • pracę w modelu hybrydowym po okresie szkoleniowo-wdrożeniowym (naprzemiennie: tydzień w biurze, tydzień pracy z domu)
      • pakiet benefitów składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego, dofinansowania do wypoczynku, świąt
      • wsparcie merytoryczne ekspertów produktowych
      • mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linedin Learning, platformy językowej
      • zniżki u partnerów
      • nagrodę pieniężną za skuteczne polecenie w ramach Programu Poleceń
      • możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z obszaru bankowości transakcyjnej
      • udział w projektach miedzydepartamentalnych

  • Mł. specjalista(-ka) ds. budowania relacji z klientem

    mBank S.A.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Dzień dobry... a właściwie cześć!

      mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań.

      Twoje zadania:

      • sprzedaż produktów bankowych klientom banku (m.in. konta, kredyty, depozyty),
      • obsługa kasowo-dysponencka,
      • aktywne pozyskiwanie nowych klientów,
      • promocja zdalnych kanałów dystrybucji,
      • realizacja ilościowych oraz jakościowych celów sprzedażowych,
      • budowanie pozytywnego wizerunek mBanku.

      Twój niezbędnik:

      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży - mile widziane doświadczenie w sprzedaży produktów bankowych,
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
      • chęć zdobywania nowych umiejętności,
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
      • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów - preferowane kierunki ekonomiczne.

      Mamy dla Ciebie:

      • wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedaży,
      • umowę o pracę,
      • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
      • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
      • opiekę medyczną,
      • dofinansowanie do świąt i wypoczynku,
      • dofinansowanie do zajęć sportowych,
      • wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
      • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
      • dodatkowe świadczenia socjalne,
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning.
  • Specjalista(-ka) ds. budowania relacji z klientem (placówka partnerska)

    mBank S.A.
    • Ełk
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Dzień dobry... a właściwie cześć!

      mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań. Taką, w której:

      • sprzedajesz produkty bankowe dla klientów (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje),
      • aktywnie pozyskujesz nowych klientów,
      • promujesz zdalne kanały dystrybucji,
      • realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe,
      • budujesz pozytywny wizerunku mBanku.

      Twój niezbędnik:

      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych,
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów,
      • dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów,
      • chęć zdobywania nowych umiejętności,
      • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe),
      • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne.

      Mamy dla Ciebie:

      • wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz premii sprzedażowych,
      • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
      • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
      • opiekę medyczną,
      • wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
      • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning.
  • Menedżer(-ka) Produktu (rachunki korporacyjne)

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      W tej roli będziesz odpowiadać za:

      • Zarządzanie powierzonymi produktami z linii rachunków dla klientów korporacyjnych
      • Pracę z dokumentacją, regulacjami i opisami procesów w obszarze rachunku escrow
      • Analizy, projektowanie i wdrażanie optymalizacji procesów operacyjnych, funkcjonalności produktowych oraz systemowych
      • Testy UAT funkcjonalności systemowych, tworzenie scenariuszy testowych
      • Opracowywanie strategii sprzedaży oraz odpowiedzialność za przychody
      • Tworzenie wymagań biznesowych w zakresie funkcjonalności produktu i procesu
      • Zbieranie wymagań i uwag interesariuszy projektów
      • Zarządzanie procesami i zadaniami powiązanymi z szeroko rozumianym obszarem rachunków zastrzeżonych
      • Przygotowywanie prezentacji i materiałów dotyczących opiekowanej przez Ciebie linii produktowej
      • Prowadzenie wewnętrznych szkoleń z produktu dla naszej sieci sprzedaży oraz innych pracowników bankowości korporacyjnej

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Posiadasz doświadczenie w pracy w obszarze rachunku zastrzeżonego w bankowości korporacyjnej, ewentualnie w obszarze rachunku bieżącego, zdobyte w jednostce operacyjnej lub projektowej (min. 5lat ) LUB masz za sobą doświadczenia zdobywane w oddziale bankowym we wsparciu operacyjnym lub jednostce zajmującej się procesami z obszaru rachunków zastrzeżonych lub bieżących
      • Możesz pochwalić się współpracą z jednostkami zajmującymi się projektami lub współpracowałeś (-aś) z IT w zakresie zbierania wymagań biznesowych
      • Brałeś(-aś) udział w projektach jako członek zespołu lub wsparcie PMO lub posiadasz wiedzę z zakresu prowadzenia projektów
      • Znasz zasady pisania procedur i instrukcji, opisywania procesów, w tym tworzenia mapy procesu
      • Dobrze posługujesz się pakietem MS Office, a poziom języka angielskiego umożliwi Ci pisanie krótkich materiałów informacyjnych/ marketingowych i zrozumienie dokumentacji produktowej (np. kontraktacji)
      • Znasz narzędzia takie jak JIRA i Confluence
      • Potrafisz pracować z dokumentacją (efektywnie analizujesz zapisy w dokumentacji, wyciągasz odpowiednie wnioski, odnosisz się do zmian zgodnie z uzyskanymi opiniami)
      • Cechuje Cię otwartość na zdobywanie wiedzy i odpowiedzialność za realizowane zadania
      • Prowadzenie kilku zadań równolegle dodaje Ci energii i potrafisz efektywnie nimi zarządzać
      • Masz odwagę w prezentowaniu własnego zdania i wniosków
      • Umiesz określić i spriorytetyzować swoje cele i terminowo je realizujesz

      To oferujemy:

      • W zależności od Twojego doświadczenia zawodowego i wiedzy merytorycznej zaproponujemy Ci stanowisko Menedżera(-ki) Produktu lub Mł.Menedżera Produktu / Specjalisty(-ki) ds. rozwoju produktu
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy w systemie hybrydowym)
      • Dołączenie do Zespołu Rachunków i cash poolingów, który zarządza ofertą produktową dla Bankowości Korporacyjnej w zakresie rachunku bieżącego, rachunków escrow, powierniczych, automatycznych lokat overnight oraz produktów cash poolingowych
      • Bycie częścią zespołu, który mówi o sobie tak: Dostarczamy Klientom produkty najwyższej jakości, zarządzamy cyklem życia produktów oraz digitalizujemy procesy dla zwiększenia ich efektywności. Zarządzamy wizją produktu, jego kosztami i ceną oraz jesteśmy odpowiedzialni za przychody i strategię sprzedaży. Prowadzimy projekty w celu wdrożenia nowych produktów do oferty oraz rozwijamy funkcjonalności systemowe.
      • Pakiet benefitów składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego
      • Mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
      • Wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • Bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning
      • Możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z obszaru bankowości transakcyjnej
      • Udział w projektach miedzydepartamentalnych
  • Specjalista(-ka) ds. zarządzana aktywami i pasywami

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Departamentu Skarbu w mBanku Hipotecznym poszukujemy osoby, która w roli Specjalisty(-ki) ds. zarządzania aktywami i pasywami będzie odpowiadać za:

      • Przygotowywanie narzędzi analitycznych wykorzystywanych w procesie zarządzania aktywami i pasywami, planowania finansowego i controlingu
      • Przygotowanie danych, analiz okresowych i ad hoc na potrzeby jednostek Banku, Grupy, Komitetów, Zarządu
      • Współpraca w przygotowaniu informacji dla agencji ratingowych i innych podmiotów zewnętrznych
      • Wsparcie zespołu w procesie zarządzania płynnością krótkoterminową, pozycją walutową, w tym zawieranie transakcji międzybankowych

      Aplikuj, jeśli:

      • Posiadasz wykształcenie wyższe o profilu ekonomicznym lub ilościowym (m.in. ekonomia, finanse, ekonometria, matematyka, informatyka)
      • Dobrze znasz Oracle SQL, umiesz tworzyć zapytania i wyszukiwać dane pochodzące z hurtowni danych
      • Chcesz rozwijać się w obszarze analizy i prezentacji danych z wykorzystaniem narzędzi Business Intelligence (MS Power BI)
      • Interesujesz się funkcjonowaniem rynków finansowych
      • Posługujesz się j. angielskim na poziomie bardzo dobrym
      • Jesteś osobą komunikatywną, lubisz pracę w zespole, chętnie się uczysz

      Wymagania

      To oferujemy:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w mBanku Hipotecznym
      • Możliwość dołączenia i poznania departamentu, który koncentruje się na emisji listów zastawnych uzupełniających profil finansowania Grupy mBanku, bieżącym zarządzaniu płynnością oraz ryzykiem finansowym mBH
      • Możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z dużym doświadczeniem w swoich dziedzinach, w zespole, który tworzą ludzie zaangażowani, otwarci i kreatywni
      • Interesującą, samodzielną i pełną wyzwań prace, przy ciekawych projektach
      • Bogaty pakiet socjalny składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego, narzędzi do zwinnej nauki, bezpłatnego dostępu do Linkedin Learning
      • Możliwość pracy w modelu hybrydowym
      • Mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji

  • Ekspert(-ka) ds. compliance

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Do Departamentu Compliance w mBanku Hipotecznym poszukujemy osoby, która w roli Eksperta/Starszego Specjalisty ds. Compliance wesprze obecny zespół w zadaniach dotyczących zapewnienia zgodności z przepisami prawa i przeciwdziałania przestępczości finansowej.

      W tej roli będziesz odpowiadać za:

      • ocenę i zapewnienie zgodności działalności mBanku Hipotecznego z obowiązującymi przepisami prawa, rekomendacjami
      • identyfikowanie, kontrolę, monitorowanie i dokonywanie oceny ryzyka braku zgodności
      • realizację zadań wynikających z funkcji kontroli drugiej linii obrony, takich jak niezależne monitorowanie oraz raportowanie o wynikach tego monitorowania
      • opiniowanie umów w zakresie outsourcingu
      • tworzenie, wdrażanie i aktualizowanie procedur i polityk wewnętrznych w zakresie compliance
      • opiniowanie wewnętrznych dokumentów w celu zapewnienia zgodności z przepisami i wytycznymi
      • przygotowywanie cyklicznych raportów i informacji dla organów banku
      • koordynowanie zagadnień ryzykiem reputacji, zgłaszaniem naruszeń

      Wymagania

      Aplikuj jeśli:

      • posiadasz kilkuletnie doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w bankowości lub finansach,
      • masz wykształcenie wyższe (preferowane prawo, bankowość,)
      • znasz przepisy prawa sektora bankowego, w tym dotyczące outsourcingu,
      • masz wiedzę i doświadczenie z zakresu zarządzania ryzykiem braku zgodności w bankowości
      • cechują Cię wysokie umiejętności analityczne i ustrukturyzowane podejście do rozwiązywania problemów
      • dociekliwość, skrupulatność w wykonywaniu zadań oraz wnikliwość to Twoje talenty
      • posiadasz dobre umiejętności komunikacyjne i lubisz współpracować w zespole

      Mile widziane:

      • certyfikaty, szkolenia z zakresu compliance, audytu
      • dobra znajomość języka angielskiego

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w mBanku Hipotecznym, bonus roczny
      • dołączenie do kameralnego zespołu osób (ekspertów) odpowiedzialnych za zapewnienie zgodności z przepisami prawa i rekomendacjami w specjalistycznym banku hipotecznym
      • gwarancję, że nie będziesz się nudzić????
      • merytoryczne wsparcie naszych prawników i compliance
      • pracę w modelu hybrydowym (min.2 dni z biura przy ul. Prostej 18)
      • pakiet benefitów składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego, bezpłatnego dostępu do Linkedin Learning
      • mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z dużym doświadczeniem w swoich dziedzinach
  • Specjalista(-ka) ds. restrukturyzacji i wsparcia obsługi produktów ryzyka

    mBank S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      W tej roli będziesz odpowiadać za:

      • Przygotowywanie danych na potrzeby Departamentu Restrukturyzacji Klientów Korporacyjnych w związku z restrukturyzacją.
      • Prowadzenie bieżącej obsługi księgowań klientów windykowanych
      • Obsługę operacyjną transakcji gwarancji obcych stanowiących zabezpieczenie kredytów
      • Rejestrację i autoryzację produktów obarczonych ryzykiem kredytowym oraz zabezpieczenie obsługiwanych produktów ryzyka w systemie księgowym banku

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • Masz wiedzę z zakresu produktów bankowych, w szczególności produktów ryzyka
      • Posiadasz wykształcenie wyższe kierunkowe w obszarze ekonomii (preferowane kierunki bankowość, rachunkowość)
      • Umiesz i lubisz pracować w zespole, bardzo dobrze potrafisz organizować swoją pracę
      • Cechuje Cię otwartość na nowe zadania, dokładność, rzetelność, zdolność analitycznego myślenia

      Mile widziane:

      • Znajomość systemu Globus

      Co robi i mówi o sobie zespół, do którego możesz dołączyć?

      Zespół zwalnia do uruchomienia produkty jednostek obszaru bankowości korporacyjnej i inwestycyjnej obarczone ryzykiem kredytowym. Obsługujemy wyłącznie klienta korporacyjnego. Pracujemy w systemie GLOBUS czyli księdze głównej Banku.

      Analizujemy dokumenty kredytowe, podejmujemy decyzję co do jej poprawności, księgujemy produkty ryzyka i administrujemy nimi do czasu życia produktu.

      Wydział składa się z trzech zespołów. Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. Obecnie pracujemy w trybie hybrydowym, z jednym dniem w biurze i czterema dniami zdalnie.

      Od nas otrzymasz:

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę (możliwość pracy w systemie hybrydowym - 3 dni z biura)
      • Pakiet benefitów składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego – dofinansowanie do wypoczynku i świąt
      • Mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
      • Wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • Bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning
      • Możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z obszaru operacji
  • Starszy(-a) Specjalista(-ka) ds. zarządzania budżetem HR

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Jesteśmy częścią Departamentu HR. W Grupie mBanku odpowiadamy za zarządzanie kosztami osobowymi, w tym kosztami wynagrodzeń, premii, prowizji oraz kosztami miękkiego HR – szkoleń, czy rekrutacji.

      Do naszych zadań należy zaplanowanie budżetu, a także jego weryfikacja i rozliczenie. Poza obszarem kosztów osobowych zajmujemy się także prowadzeniem i rozliczaniem programów motywacyjnych dla wyższej kadry zarządzającej oraz raportowaniem danych wynagrodzeniowych do instytucji zewnętrznych.

      Dołącz do nas i odpowiadaj za następujące zadania:

      • tworzenie rocznego oraz średniookresowego planu dla mBanku i spółek
      • weryfikację, czy jednostki mBanku i spółki z Grupy wykonały swój budżet zgodnie z planem i założonym podejściem
      • przygotowywanie miesięcznych prognoz kosztów w obszarze
      • przygotowywanie analiz i raportów związanych z budżetem
      • przygotowywanie wycen aktuarialnych oraz zawiązywanie i rozliczanie rezerw
      • prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczania transz nieodroczonych i odroczonych wynagrodzenia zmiennego
      • prowadzenie i rozliczanie programów motywacyjnych
      • przygotowywanie danych i raportów wynagrodzeniowych na potrzeby wewnętrzne, jak i instytucji zewnętrznych

      Czego potrzebujesz, aby odnosić sukcesy w tej roli:

      • wcześniejszego doświadczenia w tworzeniu planów kosztów osobowych (controlling HR)
      • doświadczenia w rozliczaniu programów motywacyjnych
      • umiejętności analitycznych i swobodnej pracy z aplikacją Excel
      • umiejętności tworzenia prezentacji przedstawiających zagadnienia w ciekawy sposób
      • umiejętności komunikacyjnych, otwartości w nawiązywaniu relacji, słuchania potrzeb
      • chęci do dalszej nauki i rozwoju zawodowego

      Nasza propozycja:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego, nauki oraz wdrażania swoich pomysłów
      • praca w prężnym zespole, chętnie dzielącym się wiedzą
      • nowoczesne narzędzia i systemy pracy
      • bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do opieki medycznej, wypoczynku, karty sportowej i inne)
      • oferta szkoleń (m.in. Piątki z rozwojem) oraz aplikacje do nauki i rozwoju (korzystamy np. z LinkedIn Learning i Legimi)
      • pracujemy hybrydowo, a nasze biura to Wieża mBank w Warszawie i Przystanek mBank w Łodzi

      Co dalej? Mamy dla Ciebie krótki, w pełni zdalny proces rekrutacji:

      • wyślij do Nas CV – daj Nam znać, że jesteś zainteresowany/zainteresowana współpracą z Nami
      • zapoznamy się z Twoim CV i formularzem rekrutacyjnym
      • jeśli nasze wzajemne oczekiwania będą spójne, zaprosimy Cię na online spotkanie rekrutacyjne
      • postaramy się z naszą decyzją wrócić do Ciebie jak najszybciej, w ciągu kilku dni po rozmowie przekażemy Ci informację zwrotną i zaprosimy do badania candidate experience
  • Starszy(-a) Specjalista(-ka) ds. zarządzania budżetem HR

    mBank S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Jesteśmy częścią Departamentu HR. W Grupie mBanku odpowiadamy za zarządzanie kosztami osobowymi, w tym kosztami wynagrodzeń, premii, prowizji oraz kosztami miękkiego HR – szkoleń, czy rekrutacji.

      Do naszych zadań należy zaplanowanie budżetu, a także jego weryfikacja i rozliczenie. Poza obszarem kosztów osobowych zajmujemy się także prowadzeniem i rozliczaniem programów motywacyjnych dla wyższej kadry zarządzającej oraz raportowaniem danych wynagrodzeniowych do instytucji zewnętrznych.

      Dołącz do nas i odpowiadaj za następujące zadania:

      • tworzenie rocznego oraz średniookresowego planu dla mBanku i spółek
      • weryfikację, czy jednostki mBanku i spółki z Grupy wykonały swój budżet zgodnie z planem i założonym podejściem
      • przygotowywanie miesięcznych prognoz kosztów w obszarze
      • przygotowywanie analiz i raportów związanych z budżetem
      • przygotowywanie wycen aktuarialnych oraz zawiązywanie i rozliczanie rezerw
      • prowadzenie ewidencji w zakresie rozliczania transz nieodroczonych i odroczonych wynagrodzenia zmiennego
      • prowadzenie i rozliczanie programów motywacyjnych
      • przygotowywanie danych i raportów wynagrodzeniowych na potrzeby wewnętrzne, jak i instytucji zewnętrznych

      Czego potrzebujesz, aby odnosić sukcesy w tej roli:

      • wcześniejszego doświadczenia w tworzeniu planów kosztów osobowych (controlling HR)
      • doświadczenia w rozliczaniu programów motywacyjnych
      • umiejętności analitycznych i swobodnej pracy z aplikacją Excel
      • umiejętności tworzenia prezentacji przedstawiających zagadnienia w ciekawy sposób
      • umiejętności komunikacyjnych, otwartości w nawiązywaniu relacji, słuchania potrzeb
      • chęci do dalszej nauki i rozwoju zawodowego

      Nasza propozycja:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • możliwość rozwoju zawodowego, nauki oraz wdrażania swoich pomysłów
      • praca w prężnym zespole, chętnie dzielącym się wiedzą
      • nowoczesne narzędzia i systemy pracy
      • bogaty pakiet socjalny (dofinansowanie do opieki medycznej, wypoczynku, karty sportowej i inne)
      • oferta szkoleń (m.in. Piątki z rozwojem) oraz aplikacje do nauki i rozwoju (korzystamy np. z LinkedIn Learning i Legimi)
      • pracujemy hybrydowo, a nasze biura to Wieża mBank w Warszawie i Przystanek mBank w Łodzi

      Co dalej? Mamy dla Ciebie krótki, w pełni zdalny proces rekrutacji:

      • wyślij do Nas CV – daj Nam znać, że jesteś zainteresowany/zainteresowana współpracą z Nami
      • zapoznamy się z Twoim CV i formularzem rekrutacyjnym
      • jeśli nasze wzajemne oczekiwania będą spójne, zaprosimy Cię na online spotkanie rekrutacyjne
      • postaramy się z naszą decyzją wrócić do Ciebie jak najszybciej, w ciągu kilku dni po rozmowie przekażemy Ci informację zwrotną i zaprosimy do badania candidate experience
  • Specjalista(-ka) ds. akwizycji klientów detalicznych (dealing room)

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      W tej roli będziesz odpowiadać za:

      • aktywizację klientów firmowych/indywidualnych w zakresie wymiany walut w części korporacyjnej mBanku w ramach wyznaczonych planów
      • budowanie relacji z klientami powierzonego portfela
      • budowanie kompetencji w zakresie produktów rynków finansowych
      • ścisłą współpraca z dealerami walutowymi

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • masz doświadczenie w telefonicznej pracy z klientami/sprzedaży produktów bankowych i usług dla klienta firmowego lub indywidualnego
      • umiesz identyfikować potrzeby klientów i budować długofalowe relacje poprzez zdalne kanały obsługi
      • potrafisz skutecznie realizować wyznaczone cele
      • lubisz pracę zespołową
      • jesteś otwarty(-a) na prowadzenie własnej działalności gospodarczej

      Mile widziane

      • zainteresowanie rynkiem FX i ekonomią
      • doświadczenie w pracy dealera walutowego
      • znajomość języka angielskiego

      • współpracę w oparciu o własną działalność gospodarczą
      • pracę w modelu hybrydowym (2 dni pracy w trybie HO tygodniowo)
      • możliwość poznania w praktyce zagadnień dotyczących obsługi klienta i negocjacji biznesowych
      • różnorodność podejmowanych zagadnień i możliwość poznania bardzo ciekawych ludzi
      • możliwość wpływania na rozwój produktowy w odpowiedzi na identyfikowane potrzeby klientów
      • możliwość współpracy z wyjątkowymi specjalistami z dużym doświadczeniem w swoich dziedzinach
      • mobilne narzędzia do nauki oraz rozwoju kompetencji
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • pakiet benefitów składający się m.in. z: prywatnej opieki zdrowotnej, karty sportowej, funduszu socjalnego – dofinansowanie do wypoczynku i świąt
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning

  • Mł. Analityk/Analityczka ds. transakcji strukturyzowanych w Wydziale Emisji Papierów Dłużnych

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      W ramach Departamentu Finansowania Strukturalnego i Mezzanine, do Wydziału Emisji Papierów Dłużnych chcemy zaprosić do współpracy osobę, której powierzymy następujące zadania:

      • dokonywanie analizy zdolności kredytowej emitentów obligacji z uwzględnieniem analizy branży/rynku
      • dokonywanie analizy aktualnej sytuacji finansowej klienta oraz struktury transakcji i zabezpieczeń, analiza grup podmiotów powiązanych
      • procesowanie transakcji w systemach bankowych
      • przygotowywanie i aktywna prezentacja wniosków na komitecie kredytowym
      • współpraca z Project Managerem przy strukturyzowaniu transakcji i negocjacjach z klientem
      • przygotowywanie raportów monitorujących sytuację klienta
      • przygotowywanie prezentacji inwestorskich oraz udział w sporządzaniu dokumentów informacyjnych przedstawiających sytuacje kredytową emitentów i ich model biznesowy
      • współpraca z dilerami odpowiedzialnymi za sprzedaż obligacji oraz jednostkami odpowiedzialnymi za zwalnianie transakcji

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli:

      • masz za sobą doświadczenia stażowe lub praktyki w działach związanych z analizą finansową klientów korporacyjnych
      • jesteś absolwentem lub studentem ostatniego roku kierunku związanego z finansami, bankowością lub ekonomią
      • masz wiedzę z zakresu analizy finansowej przedsiębiorstw, projektów inwestycyjnych
      • dobrze poruszasz się w MS Excel
      • potrafisz sporządzać prezentacje w Power Point
      • masz zdolność analitycznego myślenia i formułowania wniosków
      • płynnie posługujesz się językiem angielskim
      • cechuje Cię odpowiedzialność, skrupulatność, nastawienie na zdobywanie wiedzy

      Mile widziane

      • wiedza o rynku kapitałowym
      • znajomość języka niemieckiego

      To oferujemy:

      • umowa o pracę na cały etat, bonus roczny
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym (minimum 2-3 dni pracy z biura)
      • dołączenie do kilku osobowego zespołu, który chętnie dzieli się wiedzą
      • możliwość współpracy z najlepszymi specjalistami w branży finansowej z zakresu finansowania strukturalnego
      • bogaty pakiet socjalny (w tym opiekę medyczną w LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
      • możliwość udziału w programach rozwojowych
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej

  • Mł. specjalista(-ka) ds. budowania relacji i wsparcia klienta w galerii handlowej

    mBank S.A.
    • Częstochowa
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Dzień dobry... a właściwie cześć!

      mBank to przede wszystkim ludzie. Łączy nas współpraca, otwartość na zmiany i innowacyjność. Dołączając do nas będziesz mieć pracę, w której wiele się nauczysz, a dodatkowo czeka na Ciebie wiele wyzwań.

      Co na Ciebie czeka w tej roli?

      • sprzedajesz produkty bankowe (m.in. konta, kredyty, depozyty, inwestycje)
      • aktywnie pozyskujesz nowych klientów
      • promujesz zdalne kanały dystrybucji
      • realizujesz ilościowe oraz jakościowe cele sprzedażowe
      • budujesz pozytywny wizerunku mBanku

      Aplikuj jeśli posiadasz:

      • doświadczenie w aktywnej sprzedaży produktów bankowych
      • umiejętność budowania długotrwałych relacji i łatwość w nawiązywaniu kontaktów
      • cechuje Cię dynamizm w działaniu i konsekwencja w realizacji założonych celów
      • chęć zdobywania nowych umiejętności
      • bardzo dobrą umiejętność obsługi komputera (MS Office, Internet, aplikacje i systemy bankowe)
      • wykształcenie wyższe albo w trakcie studiów, preferowane kierunki ekonomiczne
      • gotowość do pracy zmianowej w galerii handlowej

      Mamy dla Ciebie:

      • wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedaży
      • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery
      • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych
      • opiekę medyczną
      • dofinansowanie do świąt i wypoczynku
      • dofinansowanie do zajęć sportowych
      • wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów
      • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych
      • dodatkowe świadczenia socjalne
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Nasbi, Linkedin Learning
  • Specjalista(-ka) ds. finansowania firm

    mBank S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Jesteśmy Zespołem osób, dla których równie ważne jak realizacja celów biznesowych, kreatywność jest również dobra atmosfera pracy i wzajemne wsparcie.
      Kreujemy ofertę finansowania dla SME w Detalu mBanku (NML, ML, leasing, faktoring). Jesteśmy odpowiedzialni za market share, za dochodowość, za produkty, za proces, ale przede wszystkim za klienta SME w Detalu mBanku.

      Wymagania

      • rozwój oferty finansowania SME w mBanku
      • współpraca z obszarem Ryzyka w kontekście polityki kredytowej
      • współpraca z obszarem analiz biznesowych
      • współpraca z kanałami sprzedaży

      Aplikuj, jeśli posiadasz:

      • znajomość specyfiki obszaru klienta firmowego wyniesioną z pracy w centrali banku
      • umiejętności analityczne
      • wiedzę z zakresu finansowania firm
      • znajomość zasad ekonomii
      • rozumienie procesu sprzedażowego
      • dobrą znajomość MS Excel

      Mile widziana:

      • wiedza z zakresu polityki kredytowej
      • wiedza o tworzeniu kampanii

      Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na zastępstwo (ok. 1,5 roku)

  • Specjalista(-ka) ds. sankcji

    mBank S.A.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu Departamentu Przeciwdziałania Przestępczości Finansowej rozpoczynamy rekrutację dotyczącą roli Specjalisty(-ki) ds. sankcji.

      Twój zakres odpowiedzialności będzie wyglądał następująco:

      • współpraca z innymi jednostkami mBanku w zakresie zapewnienia zgodności działania jednostek organizacyjnych z przepisami prawa krajowego, UE, USA (OFAC) w zakresie przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo w projektach wdrażania zmian w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo we wdrażaniu standardu grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja zgodności działania mBanku oraz grupy mBanku z wymogami grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja alertów generowanych w systemie monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • parametryzacja reguł zasilających system monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • udział w procesie legislacyjnym projektów regulacji wewnętrznych, opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz regulacji spółek grupy Commerzbank w części dotyczącej sankcji i embarg

      Wymagania

      Kompetencje i talenty, których potrzebujesz, aby odnosić sukcesy na tym stanowisku:

      • około trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze sankcji międzynarodowych, AML lub pokrewnym
      • znajomość przepisów prawa z obszaru sankcji i embarg oraz przepisów AML, prawa bankowego
      • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • znajomość języka angielskiego (pozwalająca na swobodną komunikację i przygotowanie dokumentów)
      • umiejętność pracy pod presją czasu oraz otwartość na zmiany
      • umiejętność prowadzenia kilku tematów naraz oraz priorytetyzowania zadań
      • nastawienie na pracę zespołową, budowanie relacji z innymi, dzielenie się wiedzą
      • chęć nieustannej nauki i rozwoju


      Oferujemy

      Nasza propozycja to:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • współpraca z menedżerką, koordynatorem i zespołem specjalistów, którzy wesprą Cię w pierwszych tygodniach nowej pracy i będą wsparciem merytorycznym w nadchodzących wyzwaniach
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni home office w tygodniu) lub zdalnie (w zależności od miejsca zatrudnienia)
      • bogaty pakiet socjalny (w tym opieka medyczna w Grupie LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
      • możliwość udziału w programach rozwojowych (np. u nas każdy piątek to Piątek z rozwojem)
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
  • St. specjalista(-ka) ds. budowania relacji z klientem firmowym

    mBank S.A.
    • Toruń
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      mBank to nie tylko liczby, ale przede wszystkim ludzie. Specjalizujemy się w obsłudze wszystkich grup klientów. Świadczymy usługi z zakresu bankowości detalicznej, firmowej, korporacyjnej i prywatnej.

      Szukamy doświadczonego specjalisty, aby powierzyć mu obsługę naszych klientów firmowych. Zobacz, co przygotowaliśmy dla Ciebie!

      Twoje zadania:

      • współpraca z obecnymi klientami banku w segmencie klientów firmowych oraz pozyskiwanie nowych (zarządzanie portfelem klientów),
      • budowanie długotrwałych relacji z klientami poprzez oferowanie wsparcia ułatwiającego klientom zarządzanie firmą,
      • oferowanie szerokiej gamy produktów firmowych, w tym kredytów zabezpieczonych oraz leasingu,
      • edukowanie klienta w zakresie obsługi zdalnych kanałów dystrybucji.

      Wymagania

      Twój niezbędnik:

      • doświadczenie w sprzedaży produktów firmowych klientom banku, także spółek z o.o. - warunek konieczny,
      • doświadczenie w oferowaniu kredytów zabezpieczonych hipotecznie i/lub gwarancjami BGK,
      • umiejętność budowania trwałych relacji z klientami,
      • wykształcenie wyższe - preferowane ekonomiczne/finansowe,
      • znajomość języka angielskiego - mile widziane.

      Mamy dla Ciebie:

      • wynagrodzenie składające się z części zasadniczej oraz systemu premiowego uzależnionego od wyników sprzedaży,
      • jasno sprecyzowaną ścieżkę kariery,
      • możliwość udziału w konkursach sprzedażowych,
      • opiekę medyczną,
      • dofinansowanie do świąt i wypoczynku,
      • dofinansowanie do zajęć sportowych,
      • wsparcie ze strony pracowników z różnych obszarów,
      • dostęp do wewnętrznych programów rozwojowych,
      • dodatkowe świadczenia socjalne,
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning.
  • Specjalista(-ka) ds. sankcji

    mBank S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu Departamentu Przeciwdziałania Przestępczości Finansowej rozpoczynamy rekrutację dotyczącą roli Specjalisty(-ki) ds. sankcji.

      Twój zakres odpowiedzialności będzie wyglądał następująco:

      • współpraca z innymi jednostkami mBanku w zakresie zapewnienia zgodności działania jednostek organizacyjnych z przepisami prawa krajowego, UE, USA (OFAC) w zakresie przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo w projektach wdrażania zmian w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo we wdrażaniu standardu grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja zgodności działania mBanku oraz grupy mBanku z wymogami grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja alertów generowanych w systemie monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • parametryzacja reguł zasilających system monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • udział w procesie legislacyjnym projektów regulacji wewnętrznych, opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz regulacji spółek grupy Commerzbank w części dotyczącej sankcji i embarg

      Wymagania

      Kompetencje i talenty, których potrzebujesz, aby odnosić sukcesy na tym stanowisku:

      • około trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze sankcji międzynarodowych, AML lub pokrewnym
      • znajomość przepisów prawa z obszaru sankcji i embarg oraz przepisów AML, prawa bankowego
      • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • znajomość języka angielskiego (pozwalająca na swobodną komunikację i przygotowanie dokumentów)
      • umiejętność pracy pod presją czasu oraz otwartość na zmiany
      • umiejętność prowadzenia kilku tematów naraz oraz priorytetyzowania zadań
      • nastawienie na pracę zespołową, budowanie relacji z innymi, dzielenie się wiedzą
      • chęć nieustannej nauki i rozwoju

      Oferujemy

      Nasza propozycja to:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • współpraca z menedżerką, koordynatorem i zespołem specjalistów, którzy wesprą Cię w pierwszych tygodniach nowej pracy i będą wsparciem merytorycznym w nadchodzących wyzwaniach
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni home office w tygodniu) lub zdalnie (w zależności od miejsca zatrudnienia)
      • bogaty pakiet socjalny (w tym opieka medyczna w Grupie LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
      • możliwość udziału w programach rozwojowych (np. u nas każdy piątek to Piątek z rozwojem)
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej
  • Konsultant/ Konsultantka Contact Center Premium

    mBank S.A.
    • Łódź
    • umowa o pracę
    • lokalizacja i tryb pracy:

      praca w modelu hybrydowym z domu i łódzkiego biura mBanku (po okresie stacjonarnej adaptacji)

      forma zatrudnienia / wymiar pracy:

      umowa o pracę na czas określony lub na zastępstwo
      praca w dni robocze, weekendy i święta
      praca zmianowa, między 6:00 a 24:00

      zespół / dział:

      contact center

      wynagrodzenie:

      5500 zł - 6600 zł brutto

      Zakres obowiązków

      lokalizacja i tryb pracy:

      praca w modelu hybrydowym z domu i łódzkiego biura mBanku (po okresie stacjonarnej adaptacji)

      forma zatrudnienia / wymiar pracy:

      umowa o pracę na czas określony lub na zastępstwo
      praca w dni robocze, weekendy i święta
      praca zmianowa, między 6:00 a 24:00

      zespół / dział:

      contact center

      wynagrodzenie:

      5500 zł - 6600 zł brutto

      Chcemy powierzyć Ci:

      • obsługę klienta w kanałach zdalnych - połączenia przychodzące oraz czat
      • pomoc oraz wsparcie klientów w korzystaniu z usług mBanku
      • oferowanie produktów i rozwiązań dopasowanych do potrzeb klientów
      • budowanie pozytywnych doświadczeń i relacji z klientami
      • realizację celów jakościowych oraz sprzedażowych

      Wymagania

      Aplikuj, jeśli spełniasz poniżesz kryteria:

      • posiadasz min. średnie wykształcenie
      • możesz dostarczyć zaświadczenie o niekaralności (wymagamy go w momencie zatrudnienia)
      • masz min. 1 rok doświadczenia w contact center lub obsłudze klienta w obszarze finansów
      • masz poprawną dykcję
      • sprawnie obsługujesz komputer - pracujemy w wielu programach i aplikacjach
      • jesteś empatyczny i otwarty na potrzeby klientów

  • Specjalista(-ka) ds. sankcji

    mBank S.A.
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu Departamentu Przeciwdziałania Przestępczości Finansowej rozpoczynamy rekrutację dotyczącą roli Specjalisty(-ki) ds. sankcji.

      Twój zakres odpowiedzialności będzie wyglądał następująco:

      • współpraca z innymi jednostkami mBanku w zakresie zapewnienia zgodności działania jednostek organizacyjnych z przepisami prawa krajowego, UE, USA (OFAC) w zakresie przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo w projektach wdrażania zmian w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • uczestnictwo we wdrażaniu standardu grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja zgodności działania mBanku oraz grupy mBanku z wymogami grupy Commerzbank w obszarze przestrzegania sankcji i embarg
      • weryfikacja alertów generowanych w systemie monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • parametryzacja reguł zasilających system monitorowania transakcji pod kątem przestrzegania sankcji i embarg
      • udział w procesie legislacyjnym projektów regulacji wewnętrznych, opiniowanie regulacji wewnętrznych oraz regulacji spółek grupy Commerzbank w części dotyczącej sankcji i embarg

      Wymagania

      Kompetencje i talenty, których potrzebujesz, aby odnosić sukcesy na tym stanowisku:

      • około trzyletnie doświadczenie w pracy w obszarze sankcji międzynarodowych, AML lub pokrewnym
      • znajomość przepisów prawa z obszaru sankcji i embarg oraz przepisów AML, prawa bankowego
      • znajomość pakietu MS Office (w szczególności Excel)
      • znajomość języka angielskiego (pozwalająca na swobodną komunikację i przygotowanie dokumentów)
      • umiejętność pracy pod presją czasu oraz otwartość na zmiany
      • umiejętność prowadzenia kilku tematów naraz oraz priorytetyzowania zadań
      • nastawienie na pracę zespołową, budowanie relacji z innymi, dzielenie się wiedzą
      • chęć nieustannej nauki i rozwoju

      Oferujemy

      Nasza propozycja to:

      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • współpraca z menedżerką, koordynatorem i zespołem specjalistów, którzy wesprą Cię w pierwszych tygodniach nowej pracy i będą wsparciem merytorycznym w nadchodzących wyzwaniach
      • możliwość pracy w modelu hybrydowym (2-3 dni home office w tygodniu) lub zdalnie (w zależności od miejsca zatrudnienia)
      • bogaty pakiet socjalny (w tym opieka medyczna w Grupie LuxMed, dofinansowanie do wypoczynku, świąt, ZFŚS, preferencyjne warunki ubezpieczenia na życie)
      • możliwość udziału w programach rozwojowych (np. u nas każdy piątek to Piątek z rozwojem)
      • wsparcie w opracowaniu indywidualnych planów rozwojowych i odkrywaniu mocnych stron wykorzystując podejście Instytutu Gallupa
      • bezpłatny dostęp do Legimi, Linkedin Learning, platformy językowej

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka