Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Carolina logistics EU Sp. Z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport hr / kadry edukacja / badania naukowe / szkolenia / tłumaczenia bankowość / finanse

Oferty pracy Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Mapa Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Siedziba główna

Carolina logistics EU Sp. Z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe i kontaktowe - Carolina logistics EU Sp. Z o.o.

Pełna nazwa
CAROLINA LOGISTICS EU SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Kaszubska 17/F 85-048 Bydgoszcz
NIP
9671438248
REGON
386720318
KRS
0000853845
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
06.08.2020
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Transport i gospodarka magazynowa

  • 52.29.C Działalność pozostałych agencji transportowych
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Gdańsk
  3. Bielsko-Biała
  4. Toruń
  5. Bydgoszcz
  6. Łódź
  7. Mysłowice
  8. Warszawa

Data aktualizacji: 01.03.2024

Praca Carolina logistics EU Sp. Z o.o. - oferty archiwalne

  • Rekruter z j.angielskim

    Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • запрошуємо працівників з України
    • Carolina Logistics to duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Ameryce, Azji oraz Europie.

      Otwieramy kolejne oddziały w Polsce i aktualnie ze względu na prężny rozwój firma poszukuje osoby na stanowisko Rekruter w celu usprawnienia rekrutacji i szybkiego rozwoju naszych działów.

      Jeżeli szukasz rozwoju kariery, chcesz się rozwijać się i szlifować swoje umiejętności, szukasz nowego ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę – dołącz do Nas!

      Nasze oczekiwania


      • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (warunek konieczny)
      • Znajomość języka angielskiego oraz polskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
      • Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego ( będzie dodatkowym atutem)
      • Znajomość przepisów prawa zatrudnienia cudzoziemców (będzie dodatkowym atutem)
      • Chęć rozwoju w obszarze HR
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Kreatywność, komunikatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy

      Twoje obowiązki


      • Poszukiwanie i rekrutacja kandydatów
      • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
      • Koordynowanie procesów rekrutacyjnych
      • Administrowanie dokumentacją personalną

      Nasza oferta


      • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja plus bonusy)
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Praca w godz. 9 -17
      • Wygodna lokalizacja (stacja SKM, autobus, tramwaj obok)
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Pracę na samodzielnym stanowisku
      • Paczki świąteczne
      • Zajęcia z języka angielskiego
      • Miły międzynarodowy zespół
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie swoich kwalifikacji
      • Praca w komfortowym biurze, owoce oraz smaczna kawa na co dzień :)

      Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

      Zakres obowiązków

      Twoje obowiązki


      • Poszukiwanie i rekrutacja kandydatów
      • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych
      • Koordynowanie procesów rekrutacyjnych
      • Administrowanie dokumentacją personalną

      Wymagania

      Nasze oczekiwania


      • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (warunek konieczny)
      • Znajomość języka angielskiego oraz polskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)
      • Znajomość języka rosyjskiego/ukraińskiego ( będzie dodatkowym atutem)
      • Znajomość przepisów prawa zatrudnienia cudzoziemców (będzie dodatkowym atutem)
      • Chęć rozwoju w obszarze HR
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Kreatywność, komunikatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy

      Oferujemy

      Nasza oferta


      • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja plus bonusy)
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Praca w godz. 9 -17
      • Wygodna lokalizacja (stacja SKM, autobus, tramwaj obok)
      • Niezbędne narzędzia pracy
      • Pracę na samodzielnym stanowisku
      • Paczki świąteczne
      • Zajęcia z języka angielskiego
      • Miły międzynarodowy zespół
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie swoich kwalifikacji
      • Praca w komfortowym biurze, owoce oraz smaczna kawa na co dzień :)
  • Pracownik biurowy w dziale spedycji

    Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
    • Gdańsk
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o. to duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych i Europie.
      Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitnych i zdeterminowanych osób na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.
      Jeżeli szukasz rozwoju kariery, nowego ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę – dołącz do Nas!

      Zakres obowiązków


        • Obsługa zleceń spedycyjnych
        • Organizowanie transportu na pozyskane zleceń
        • Koordynacja oraz kontakt z kierowcami
        • Obsługa zleceń transportowych

      Wymagania

        • Biegła znajomość języka angielskiego, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy
        • Dyspozycyjność
        • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność
          • Chęć nauki i poznawania nowych rzeczy – wszystkich procesów operacyjnych nauczysz się u nas!

        Oferujemy

            • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA
            • Wynagrodzenie składające się z dwóch części: podstawa + premia za wyniki
            • Możliwość zwiększenia podstawy po okresie próbnym
            • Praca od poniedziałku do piątku 14:00-24:00
            • Szkoła języka angielskiego oraz sesje coachingowi w celu poprawy wyników pracy
            • Szkolenia w obszarze procesów logistycznych
            • Realną możliwość rozwoju zawodowego (od pracownika biurowego do Team Leadera oraz Managera różnych szczebli)
            • Multisport
            • Ubezpieczenie na życie i zdrowie
            • Parking dla Pracowników
            • Wygodna lokalizacja (900m do stacji SKM Gdańsk Przymorze -Uniwersytet)
            • Premia za polecenie pracownika
            • Pizza Days
            • Integracja zespołowa (sportowa drużyna firmowa, spotkania okolicznościowe)
            • Świąteczne paczki
            • Pracę w międzynarodowym środowisku
            • Niezbędne narzędzia pracy
            • Bardzo dobrą atmosferę pracy i smaczna kawa na co dzień :)


        Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

    • Logistics Sales Specialist

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa o pracę
      • pełny etat
      • Carolina Logistics to duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały na różnych kontynentach.
        Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitnych i zdeterminowanych osób na stanowisko Logistics Sales Specialist.
        Jeżeli szukasz rozwoju kariery w Logistyce oraz Transporcie, nowego ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę – dołącz do Nas!

        Zakres obowiązków

          • Współpraca z klientami z całej Europy
          • Pozyskiwanie nowych klientów na rynku europejskim, cold calling, cold mailing, research internetowy
          • Budowanie i utrzymywanie relacji z klientami
          • Realizacja celów sprzedażowych
          • Negocjacje i przygotowywanie wycen zgodnie z wytycznymi firmy

        Wymagania

          • Doświadczenie pracy w branży TSL (mile widziane)

          • Znajomość języka angielskiego umożliwiająca swobodną komunikację (kolejne języki będą dodatkowym atutem)
          • Samodzielność, dokładność oraz terminowość wykonywania zadań

        Oferujemy

          • Stabilne zatrudnienie

          • Atrakcyjne wynagrodzenie (stałe plus prowizja)

          • Możliwość wykorzystywania języków obcych w codziennej pracy

          • Świetną atmosferę w dynamicznym międzynarodowym zespole

          • System wdrożenia pod skrzydłami osób z dużym doświadczeniem zawodowym, a także możliwość dalszego rozwoju i awansu
          • Nowoczesne biuro w dobrej lokalizacji i pyszną kawę na co dzień :)

    • Pracownik biurowy w dziale Spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat

      • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o.


        To duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i w całej Europie.


        Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitną i kreatywną osobę na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.


        Zakres obowiązków

        • Obsługa zleceń spedycyjnych;

        • Organizowanie transportu na pozyskane zleceń;

        • Koordynacja oraz kontakt z kierowcami;

        • Obsługa zleceń transportowych;

        Wymagania

        • Biegła znajomość języka angielskiego, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy

        • Dyspozycyjność

        • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

        • Chęć nauki i poznawania nowych rzeczy – wszystkich procesów operacyjnych nauczysz się u nas!

        Oferujemy

        • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA

        • Wynagrodzenie składające się z dwóch części: podstawa + premia za wyniki

        • Szkolenia w obszarze procesów logistycznych

        • Pracę w dobrze zgranym zespole

        • Realną możliwość rozwoju zawodowego

        • Pracę w międzynarodowym środowisku


        • Z nauką języka angielskiego nie zdążymy, ale całej reszty cię nauczymy


        • Praca od poniedziałku do piątku 14:00-24:00Zwrot kosztów przejazdu do domu

        • Zwrot kosztów przejazdu do domu


        • Niezbędne narzędzia pracy


        • Bardzo dobrą atmosferę pracy i smaczna kawa na co dzień :)


        • Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    • Pracownik biurowy w dziale Spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • kontrakt b2b
      • pełny etat

      • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o.


        To duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i w całej Europie.


        Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitną i kreatywną osobę na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.


        Zakres obowiązków

        • Obsługa zleceń spedycyjnych;

        • Organizowanie transportu na pozyskane zleceń;

        • Koordynacja oraz kontakt z kierowcami;

        • Obsługa zleceń transportowych;

        Wymagania

        • Biegła znajomość języka angielskiego, który będziesz wykorzystywać na co dzień w swojej pracy

        • Dyspozycyjność

        • Umiejętność pracy w zespole, komunikatywność

        • Chęć nauki i poznawania nowych rzeczy – wszystkich procesów operacyjnych nauczysz się u nas!

        Oferujemy

        • NIE WYMAGAMY DOŚWIADCZENIA

        • Wynagrodzenie składające się z dwóch części: podstawa + premia za wyniki

        • Szkolenia w obszarze procesów logistycznych

        • Pracę w dobrze zgranym zespole

        • Realną możliwość rozwoju zawodowego

        • Pracę w międzynarodowym środowisku


        • Z nauką języka angielskiego nie zdążymy, ale całej reszty cię nauczymy


        • Praca od poniedziałku do piątku 14:00-24:00Zwrot kosztów przejazdu do domu

        • Zwrot kosztów przejazdu do domu


        • Niezbędne narzędzia pracy


        • Bardzo dobrą atmosferę pracy i smaczna kawa na co dzień :)


        • Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami.

    • Rekruter z językiem angielskim

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • O nas

        CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o.


        To duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej i w całej Europie.


        Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitną i kreatywną osobę na stanowisko Rekruter z j. rosyjskim (pracownik działu HR)


        Jeżeli szukasz rozwoju kariery, nowego ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę – dołącz do Nas!

        Zakres obowiązków

        • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych

        • Onboarding/offboarding pracownika

        • Koordynowanie procesów rekrutacyjnych

        • Adaptacja pracownika

        • Administrowanie dokumentacją personalną

        Wymagania

        • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 1 rok (warunek konieczny)

        • Znajomość języka angielskiego oraz polskiego na poziomie komunikatywnym (warunek konieczny)

        • Znajomość języka rosyjskiego ( będzie dodatkowym atutem)

        • Chęć rozwoju w obszarze HR

        • Umiejętność pracy pod presją czasu

        • Kreatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy

        Oferujemy

        • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja plus bonusy)

        • Praca w godz.9 -17

        • Stabilne zatrudnienie

        • Niezbędne narzędzia pracy

        • Pracę na samodzielnym stanowisku


        • Miły zgrany zespół


        • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie swoich kwalifikacji


        • Praca w komfortowym biurze oraz smaczna kawa na co dzień :)


        • Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

    • Pracownik biurowy w dziale spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • rekrutacja zdalna
      • 4 000-4 100 zł / mies.
      • Amerykańska firma transportowa otwiera biura w Polsce. W związku z tym poszukujemy pracowników do zespołu w dziale spedycji.

        Zakres obowiązków

        • obsługa zleceń logistycznych i transportowych
        • nawiązanie kontaktów z klientami
        • budowa długoterminowych relacji z klientami

        Wymagania

        • komunikatywny angielski (warunek konieczny)
        • nie wymagane doświadczenie

        Oferujemy

        • szkolenie w zawodzie
        • szkolenie j.angielskiego
        • kontrakt B2B
        • grafik pracy: 14.00-00.00
        • rozwój osobisty
        • atrakcyjne wynagrodzenie

        *Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemu się tylko z wybranymi kandydatami.

    • Pracownik biurowy w dziale Spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Jesteś młodą ambitną osobą? Marzysz o karjerze? Lubisz poznawać ludzi? Chesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe?

        Chcemy dać Ci możliwość rozwoju, budowy karjery, ciekawe doświadczenie, atrakcyjne zarobki i miłą atmosfere w pracy.

        Jesteśmy firmą-corką Amerykańskiego holdingu transportowego, otwieramy się w Polsce i szykamy ambitnych kreatywnych osób do swojego biura na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.

        Zakres obowiązków



        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Wyszukiwanie zleceń
        • Kontakt z klientami, kontrahentami
        • Nawiązanie długoterminowych relacji z klientem
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Wymagania


        • Znajomość j.angielskiego B1-C1 (warunek konieczny)
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Oferujemy

        • Umowa zlecenia
        • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + bonusy)
        • Narzędzia niezbędne do pracy
        • Wdrożenie do pracy poprzez szkolenia
        • Szkolenia z j. angielskiego
        • Praca od poniedziałku do piątku 14:00 - 00:00
        • Pokrycie kosztów dojazdu
        • Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
        • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności
        • Możliwość awansu
        • Komfortowe nowoczesne biuro w i smaczna kawa na codzień :)

        Dołącz do Nas!

    • HR manager angielskim oraz polskim

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o.

        To duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Ameryce Południowej oraz Europie.

        Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy ambitną i kreatywną osobę na stanowisko Rekruter z j. poskim oraz angielskim. (HR manager)

        Jeżeli szukasz rozwoju kariery, nowego ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz zdobyć cenne doświadczenie i wiedzę – dołącz do Nas!

        Zakres obowiązków

        • Przeprowadzanie rozmów rekrutacyjnych

        • Onboarding/offboarding pracownika

        • Koordynowanie procesów rekrutacyjnych

        • Adaptacja pracownika

        • Administrowanie dokumentacją personalną

        Wymagania

        • Doświadczenie na podobnym stanowisku (min. 1 rok)

        • Znajomość języka rosyjskiego(dodatkowy atut)

        • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2 (warunek konieczny)

        • Chęć rozwoju w obszarze HR

        • Umiejętność pracy pod presją czasu

        • Kreatywność oraz pozytywne nastawienie do pracy

        Oferujemy

        • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja plus bonusy)

        • Praca w godz.9 -17

        • Stabilne zatrudnienie

        • Niezbędne narzędzia pracy

        • Pracę na samodzielnym stanowisku

        • Miły zgrany zespół

        • Możliwość rozwoju zawodowego oraz podnoszenie swoich kwalifikacji

        • Praca w komfortowym biurze oraz smaczna kawa na co dzień :)

    • Trener (coach) obsługi klienta

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
        • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o. to duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Meksyku, Ukrainie, Turcji.

          Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy doświadczoną osobę na stanowisko Trener z obsługi klienta, nauczyciela oraz mentora z powołania, który będzie wzorcem oraz wparciem w obsłudze klienta dla naszych pracowników

          Jeżeli szukasz nowych wyzwań, ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz spełniać swoją misję – dołącz do Nas!

        Zakres obowiązków

        • Zajęcia z obsługi klienta w języku angielskim

        • Słuchanie, analizowanie i omawianie rozmów telefonicznych z pracownikami

        • Zajęcia indywidualne z obsługi klienta z pracownikami

        • Planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja) oraz szkoleń produktowych

        • Tworzenie przyjaznej atmosfery w biurze

        • Utrzymywanie dyscypliny w zespole

        Wymagania

        • Wykształcenie wyższe (pedagogiczne/psychologiczne/filologiczne – mile widziane)

        • Doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w grupach lub indywidualnie

        • Biegła znajomość języka angielskiego - Upper-Intermediate ( znajomość innych języków - dodatkowy atut)

        • Wiedza w zakresie coachingu (mile widziana)

        • Wysokie umiejętności komunikacyjne

        • Zdolność i chęć do pracy w zespole

        • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie podróży zagranicznych

        • Gotowość do nauki i działania jako wzór do naśladowania

        • Mentoring/Coaching jako powołanie :)

        Oferujemy

          • Atrakcyjne wynagrodzenie
          • Możliwy półroczny przegląd wynagrodzenia na podstawie wyników
          • Wszystkie materiały i szkolenia są zapewniane w okresie próbnym
          • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
          • Możliwość realizacji własnych metod i technik w nauczaniu
          • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
          • Parking biurowy
          • Komfortowe miejsce pracy oraz smaczna kawa na co dzień :)
          • in a way that involves detailed knowledge.

    • Pracownik biurowy w dziale Spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Jesteś młodą ambitną osobą? Marzysz o karjerze? Lubisz poznawać ludzi? Chesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe?

        Chcemy dać Ci możliwość rozwoju, budowy karjery, ciekawe doświadczenie, atrakcyjne zarobki i miłą atmosfere w pracy.

        Jesteśmy firmą-corką Amerykańskiego holdingu transportowego, otwieramy się w Polsce i szykamy ambitnych kreatywnych osób do swojego biura na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.

        Zakres obowiązków



        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Wyszukiwanie zleceń
        • Kontakt z klientami, kontrahentami
        • Nawiązanie długoterminowych relacji z klientem
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Wymagania


        • Znajomość j.angielskiego B1-C1 (warunek konieczny)
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Oferujemy

        • Umowa zlecenia
        • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + bonusy)
        • Narzędzia niezbędne do pracy
        • Wdrożenie do pracy poprzez szkolenia
        • Szkolenia z j. angielskiego
        • Praca od poniedziałku do piątku 14:00 - 00:00
        • Pokrycie kosztów dojazdu
        • Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
        • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności
        • Możliwość awansu
        • Komfortowe nowoczesne biuro w i smaczna kawa na codzień :)

        Dołącz do Nas!

    • Trener (coach) obsługi klienta

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Bydgoszcz
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
        • CAROLINA LOGISTICS EU sp. z o.o. to duży Amerykański holding transportowy, który ma swoje oddziały w Stanach Zjednoczonych, Brazylii, Meksyku, Ukrainie, Turcji.

          Otworzyliśmy kolejny oddział w Polsce i związku z tym poszukujemy doświadczoną osobę na stanowisko Trener z obsługi klienta, nauczyciela oraz mentora z powołania, który będzie wzorcem oraz wparciem w obsłudze klienta dla naszych pracowników

          Jeżeli szukasz nowych wyzwań, ciekawego doświadczenia w międzynarodowym środowisku, lubisz komunikację z ludźmi i chcesz spełniać swoją misję – dołącz do Nas!

        Zakres obowiązków

        • Zajęcia z obsługi klienta w języku angielskim

        • Słuchanie, analizowanie i omawianie rozmów telefonicznych z pracownikami

        • Zajęcia indywidualne z obsługi klienta z pracownikami

        • Planowanie i prowadzenie szkoleń miękkich (np. obsługa klienta, komunikacja) oraz szkoleń produktowych

        • Tworzenie przyjaznej atmosfery w biurze

        • Utrzymywanie dyscypliny w zespole

        Wymagania

        • Wykształcenie wyższe (pedagogiczne/psychologiczne/filologiczne – mile widziane)

        • Doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego w grupach lub indywidualnie

        • Biegła znajomość języka angielskiego - Upper-Intermediate ( znajomość innych języków - dodatkowy atut)

        • Wiedza w zakresie coachingu (mile widziana)

        • Wysokie umiejętności komunikacyjne

        • Zdolność i chęć do pracy w zespole

        • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie podróży zagranicznych

        • Gotowość do nauki i działania jako wzór do naśladowania

        • Mentoring/Coaching jako powołanie :)

        Oferujemy

          • Atrakcyjne wynagrodzenie
          • Możliwy półroczny przegląd wynagrodzenia na podstawie wyników
          • Wszystkie materiały i szkolenia są zapewniane w okresie próbnym
          • Narzędzia niezbędne do wykonywania obowiązków
          • Możliwość realizacji własnych metod i technik w nauczaniu
          • Ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
          • Parking biurowy
          • Komfortowe miejsce pracy oraz smaczna kawa na co dzień :)
          • in a way that involves detailed knowledge.

    • Spedytor międzynarodowy (Freight Farwarding Manager)

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • W związku z tym, iż Amerykańska firma logistyczna z wieloletnim doświadczeniem otwiera w Polsce kolejny oddział, poszukujemy ambitną i kreatywną osobę na stanowisko Spedytor międzynarodowy.

        Jeśli jesteś ambitną, osobą nastawioną na rozwój osobisty, lubisz wyzwania - dołącz do nas!

        Zakres obowiązków

        • Realizacja zleceń transportowych w transporcie lądowym, wodnym i powietrznym
        • Utrzymywanie relacji z klientami firmy
        • Wyszukiwanie nowych okazji biznesowych oraz aktywne wsparcie dla procesu sprzedażowego
        • Rozbudowywanie i utrzymanie bazy podwykonawców
        • Kontrola i monitorowanie realizacji zleceń przez podwykonawców, rozliczenia finansowe oraz obsługa dokumentacji transportowej

        Wymagania

        • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym (warunek konieczny)
        • Doświadczenie w pracy na stanowisku spedytora krajowego lub międzynarodowego (min. 2 lata)
        • Znajomość giełd transportowych (np. Trans EU, Teleroute, TimoCom)
        • Dyspozycyjność
        • Znajomości rynku transportowego
        • Znajomość prawa celnego
        • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
        • Odporność na stres
        • Umiejętność rozwijania partnerskich relacji z klientami i współpracownikami

        Oferujemy

        • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe i premiowe
        • Narzędzia niezbędne do pracy
        • Samodzielne stanowisko pracy i doskonałe możliwości awansu w międzynarodowym przedsiębiorstwie
        • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
        • Bardzo dobrą i przyjazną atmosferę w Zespole

        Dołącz do nas!


        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.



    • Business development manager (Air/Sea transportation)

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Due to the fact that an American logistics company with many years of experience opens another branch in Poland, we are looking for an ambitious and creative person for the position of Business Development Manager (Air/Sea Transportation)

        If you are ambitious, a person focused on personal development and you like challenges - join us!

        Your responsibilities

        • Developing strong air/sea carrier and agent relationships while negotiating and securing carriers to move cargo
        • Maintain continuous communication with air/sea carriers agents and customers to ensure top-notch delivery
        • Work with our Sales Team to optimize customers' end-to-end transportation solutions
        • Stay current with developments and changes in applicable laws, regulations, and other government requirements
        • Troubleshoot and remediate issues and concerns on the booked shipments with trading partners
        • Conduct research in available databases for potential agents network

        Our requirements

        • 2+ years experience in air/sea export/import operations
        • An in-depth understanding and knowledge of air freight shipping including transportation documentation, international trade, customs brokerage, incoterms
        • Experience negotiating prices and managing carrier relationships.

        We offer

        • Solid compensation package (fixed salary plus bonuses)
        • The possibility of revising salaries after the end of the probationary period
        • Contract of mandate or B2B contract
        • Tools necessary for work
        • Unlimited growth potential
        • A comfortable office in Olivia Business Centre
        • Young and energetic team

        We are proud to be an Equal Opportunity employer. Qualified applicants will receive consideration for employment without regard to race, sex, disability, veteran, or other protected status.


        I would like to kindly inform you that we will contact selected candidates.

    • Pracownik biurowy w dziale Spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Jesteś młodą ambitną osobą? Marzysz o karjerze? Lubisz poznawać ludzi? Chesz zdobyć pierwsze doświadczenie zawodowe?

        Chcemy dać Ci możliwość rozwoju, budowy karjery, ciekawe doświadczenie, atrakcyjne zarobki i miłą atmosfere w pracy.

        Jesteśmy firmą-corką Amerykańskiego holdingu transportowego, otwieramy się w Polsce i szykamy ambitnych kreatywnych osób do swojego biura na stanowisko Pracownik biurowy w dziale Spedycji.

        Zakres obowiązków



        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Wyszukiwanie zleceń
        • Kontakt z klientami, kontrahentami
        • Nawiązanie długoterminowych relacji z klientem
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy
        • Biegła znajomość języka angielskiego (warunek konieczny)
        • Nie wymagamy doświadczenia
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Wymagania


        • Znajomość j.angielskiego B1-C1 (warunek konieczny)
        • Komunikatywność, dyspozycyjność, dobra organizacja pracy

        Oferujemy

        • Umowa zlecenia
        • Atrakcyjne wynagrodzenie (stała pensja + bonusy)
        • Narzędzia niezbędne do pracy
        • Wdrożenie do pracy poprzez szkolenia
        • Szkolenia z j. angielskiego
        • Praca od poniedziałku do piątku 14:00 - 00:00
        • Pokrycie kosztów dojazdu
        • Wsparcie w procesie adaptacji zawodowej
        • Możliwość rozwoju i podnoszenia swoich umiejętności
        • Możliwość awansu
        • Komfortowe nowoczesne biuro w i smaczna kawa na codzień :)

        Dołącz do Nas!

    • Business development manager

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Due to the fact that an American logistics company with many years of experience opens another branch in Poland, we are looking for an ambitious and creative person for the position of Development Manager

        If you are ambitious, a person focused on personal development and you like challenges - join us!

        Your responsibilities

        • Developing strong air carrier and agent relationships while negotiating and securing carriers to move cargo
        • Maintain continuous communication with air carriers/agents and customers to ensure top-notch delivery
        • Work with our Sales Team to optimize customers' end-to-end transportation solutions
        • Stay current with developments and changes in applicable laws, regulations, and other government requirements
        • Troubleshoot and remediate issues and concerns on the booked shipments with trading partners
        • Conduct research in available databases for potential agents network

        Our requirements

        • 2+ years experience in air export/import operations
        • An in-depth understanding and knowledge of air freight shipping including transportation documentation, international trade, customs brokerage, incoterms
        • Experience negotiating prices and managing carrier relationships.

        We offer

        • Solid compensation package
        • Unlimited growth potential
        • A comfortable office
        • Young and energetic team
    • Spedytor międzynarodowy

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • umowa zlecenie
      • pełny etat
      • Spedytor międzynarodowy

        W związku z tym, iż Amerykańska firma logistyczna z wieloletnim doświadczeniem otwiera w Polsce kolejny oddział, poszukujemy ambitną osobę na stanowisko Spedytor międzynarodowy.

        Jeśli jesteś ambitną, osobą nastawioną na rozwój osobisty, lubisz wyzwania - dołącz do nas!




        Zakres obowiązków

        • Realizacja zleceń transportowych w transporcie lądowym, wodnym i powietrznym
        • Utrzymywanie relacji z klientami firmy
        • Wyszukiwanie nowych okazji biznesowych oraz aktywne wsparcie dla procesu sprzedażowego
        • Rozbudowywanie i utrzymanie bazy podwykonawców
        • Kontrola i monitorowanie realizacji zleceń przez podwykonawców, rozliczenia finansowe oraz obsługa dokumentacji transportowej

        Wymagania

        • Znajomość języka angielskiego w stopniu co najmniej komunikatywnym
        • Doświadczenie w pracy na stanowisku spedytora krajowego lub międzynarodowego (min. 2 lata)
        • Znajomość giełd transportowych (np. Trans EU, Teleroute, TimoCom)
        • Dyspozycyjność
        • Znajomości rynku transportowego
        • Znajomość prawa celnego
        • Łatwości w nawiązywaniu kontaktów
        • Odporność na stres
        • Umiejętność rozwijania partnerskich relacji z klientami i współpracownikami

        Oferujemy

        • Atrakcyjne wynagrodzenie stałe i premiowe
        • Narzędzia niezbędne do pracy
        • Samodzielne stanowisko pracy i doskonałe możliwości awansu w międzynarodowym przedsiębiorstwie
        • Możliwość wdrażania własnych pomysłów i rozwiązań
        • Bardzo dobrą i przyjazną atmosferę w Zespoleatrakcyjne wynagrodzenie, udział w programie premiowym oraz prywatna opieka medyczn

        Dołącz do nas!

        Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.

    • Pracownik biurowy w dziale spedycji

      Carolina logistics EU Sp. Z o.o.
      • Gdańsk
      • kontrakt b2b
      • pełny etat
      • rekrutacja zdalna
      • 4 000-4 100 zł / mies.
      • Amerykańska firma transportowa otwiera biura w Polsce. W związku z tym poszukujemy pracowników do zespołu w dziale spedycji.

        Zakres obowiązków

        • obsługa zleceń logistycznych i transportowych
        • nawiązanie kontaktów z klientami
        • budowa długoterminowych relacji z klientami

        Wymagania

        • komunikatywny angielski (warunek konieczny)
        • nie wymagane doświadczenie

        Oferujemy

        • szkolenie w zawodzie
        • szkolenie j.angielskiego
        • kontrakt B2B
        • grafik pracy: 14.00-00.00
        • rozwój osobisty
        • atrakcyjne wynagrodzenie

        *Uprzejmie informujemy, iż skontaktujemu się tylko z wybranymi kandydatami.

    Pracodawcy w Bydgoszczy