Czy to Twoja firma?

Hemmersbach Central Support sp. z o.o. Sp. kom. praca

Wrocław

Be part of US!


We are a global IT service provider. With over 4,000 permanent colleagues in more than 50 subsidiaries worldwide, we enable Device as a Service for the IT industry in 190+ countries. DaaS combines hardware, software, lifecycle services and financing into a single contract with a fee per device.


We at Hemmersbach live open communication, team spirit and flat hierarchies. We go the extra mile to enthuse our customers. We are one of the fastest growing companies in the IT industry. In Poland, you can find our offices in Bielany Wrocławskie, Wrocław, Katowice, Warsaw and Cracow


Make IT your career and apply today!



HEMMERSBACH IN NUMBERS


1000+ Permanent employees in Poland
4000+ Permanent employees worldwide
50 Subsidiaries
190 Countries



New Experience, Big Opportunities!


What sets us apart from other employers is the fact that you, as a newly hired employee, assume responsibilities very quickly. We believe that practice makes perfect which is why you learn on the job from the very beginning. Our tailor-made buddy programme will make it easy for you to settle in and develop your career in the direction you want it to go.


We take care that our employees speak English well; therefore, good English is a must. We created a bespoke trainee programme, which helps in finding future leaders in various areas including Project Management, Finance & Controlling, Supply Chain Management, Power BI & Data Management, and HR. More importantly, if you know your strengths, we will give you a chance to develop them in a professional setting.



Company Structure


We are proud of our flat structure in which everyone is welcome to share their ideas and improvement suggestions. Open communication is one of our core principles which is why we think of ourselves more like a friendly workplace rather than a corporation.


We value our employees’ ideas. All improvement ideas which are logged by our colleagues and implemented by us are rewarded. It means that you can actively contribute to improving your workplace!


Additionally, you can recommend us as an employer to your friends and family. If we hire them, you will receive a reward as well.

Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) logistyka / spedycja / transport hr / kadry księgowość / ekonomia administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 6 miesiącach

Profil firmy:
Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Wrocław
  2. Poznań
  3. Warszawa
  4. Bielsko-Biała
  5. Police
  6. Pruszków
  7. Częstochowa
  8. Jelenia Góra

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom. - oferty archiwalne

  • Pracownik Magazynowy

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    • Zakres obowiązków

      • Przyjmowanie towaru, kontrola wizualna stanu przesyłek, wprowadzanie informacji do wewnętrznego systemu informatycznego
      • Lokalizowanie części na terenie magazynu
      • Przygotowywanie oraz kompletowanie zamówień
      • Pomoc przy rozładunku i załadunku, segregowanie sprzętu
      • Drobne prace magazynowe
      • Wsparcie pracy działu serwisu

      Wymagania

      • Umiejętność pracy w zespole
      • Podstawowe umiejętności obsługi komputera
      • Komunikatywność

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w bardzo dynamicznie rozwijającej się firmie z branży IT
      • wyłącznie 1 zmiana poranna od poniedziałku do piątku (nadgodziny oraz pracujące soboty dla chętnych)
      • Przestrzeń do wdrażania swoich pomysłów i podejmowania nowych wyzwań
      • Możliwość rozwoju w wielokulturowym środowisku w firmie o płaskiej strukturze i nieformalnej, bezpośredniej komunikacji
      • Praca w firmie zaangażowanej społecznie (wsparcie dla naszych projektów CSR: Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family)
      • Pakiet powitalny, kompleksowe wdrożenie oraz wsparcie w realizacji zadań w ramach Buddy program
      • Kursy językowe, zniżki na studia na uczelniach partnerskich, szeroka gama szkoleń na wewnętrznej platformie e-learningowej, dla dzieci pracowników dostęp do serwisu edukacyjnego
      • Bezpłatny dojazd z centrum Wrocławia autobusem pracowniczym, dla zmotoryzowanych bezpłatny parking
      • Pakiet dofinansowanych benefitów: karta Multisport, prywatna opieka medyczna oraz ubezpieczenie grupowe dla pracownika i jego najbliższych, dofinansowanie do posiłków w miejscu pracy
  • Specjalista / Specjalistka ds. Wsparcia IT z językiem niemieckim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows
      • macOS
      • Linux

      Twój zakres obowiązków

      • Diagnozowanie usterek TV oraz PC na podstawie zgłoszeń w systemie ticketingowym
      • Dystrybuowanie zgłoszeń między technikami
      • Kontakt z klientem niemieckojęzycznym
      • Monitorowanie SLA
      • Tworzenie raportów

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobry poziom j. niemieckiego - min. B2
      • Dobry poziom j. angielskiego - min. B1
      • Podstawowa wiedza techniczna z zakresu IT

      To oferujemy

      • Dodatek żywnościowy
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Imprezy firmowe
      • Program Buddy
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Środowisko międzynarodowe
      • Ubezpieczenie zdrowotne

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • owoce
      • spotkania integracyjne
      • firmowa drużyna sportowa
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Field Technician / Inżynier Serwisu IT z j. niemieckim i angielskim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Zielona Góra
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows
      • macOS
      • Linux

      O projekcie

      Szukamy Technika/ Inżyniera Serwisu z doświadczeniem we wsparciu IT na poziomie L2 gotowego do pracy w terenie. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać projekty u naszych klientów na terenie Niemiec (wschodnia część kraju). Oferujemy ciekawą pracę, możliwość rozwoju oraz dynamiczne środowisko pracy. Firma zapewnia noclegi, diety na żywność oraz samochód służbowy.

      Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi
      • Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego
      • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją
      • Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów
      • Częsta praca w delegacjach jako wsparcie wielu projektów we wschodnich Niemczech

      Nasze wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (1-4 lata)
      • Wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows, IOS, Linux), urządzenia peryferyjne, mniejsza elektronika
      • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność, umiejętność pracy z klientem
      • Prawo jazdy kat. B

      To oferujemy

      • Dodatek żywnościowy
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Imprezy firmowe
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Samochód służbowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Ubezpieczenie zdrowotne

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Field Technician / Inżynier Serwisu IT z j. niemieckim i angielskim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Gorzów Wielkopolski
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows
      • macOS
      • Linux

      O projekcie

      Szukamy Technika/ Inżyniera Serwisu z doświadczeniem we wsparciu IT na poziomie L2 gotowego do pracy w terenie. Osoba na tym stanowisku będzie wspierać projekty u naszych klientów na terenie Niemiec (wschodnia część kraju). Oferujemy ciekawą pracę, możliwość rozwoju oraz dynamiczne środowisko pracy. Firma zapewnia noclegi, diety na żywność oraz samochód służbowy.

      Twój zakres obowiązków

      • Zapewnienie wsparcia w zakresie IT naszemu klientowi
      • Przetwarzanie zgłoszeń i profesjonalna obsługa systemu ticketowego
      • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem i instalacją
      • Analiza dokumentacji ze zgłaszanych błędów
      • Częsta praca w delegacjach jako wsparcie wielu projektów we wschodnich Niemczech

      Nasze wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2) i angielskiego w stopniu dobrym (B1)
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku (1-4 lata)
      • Wiedza z zakresu systemów operacyjnych (Windows, IOS, Linux), urządzenia peryferyjne, mniejsza elektronika
      • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność, umiejętność pracy z klientem
      • Prawo jazdy kat. B

      To oferujemy

      • Dodatek żywnościowy
      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Imprezy firmowe
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Samochód służbowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Ubezpieczenie zdrowotne

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • paczki świąteczne
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Support - Technik Wsparcia IT z j. niemieckim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows

      O projekcie

      Codzienne wsparcie klienta w Niemczech w rozwiązywaniu problemów IT (oprogramowanie, naprawa laptopów, telefonów, drukarek, sprawdzanie połączeń sieciowych i inne zagadanienia IT).

      Twój zakres obowiązków

      • Oferowane stanowisko dotyczy pracy w Niemczech i/ lub w Polsce na Bielanach Wrocławskich. Regularne dojazdy do klienta do jednego z miast na terenie Niemiec (od poniedziałku do piątku)
      • Zajmowanie się kwestiami związanymi z oprogramowaniem komputerowym t.j. instalacja sterowników, BIOS, nośników oprogramowania
      • Naprawa lub wymiana dowolnego fizycznego komponentu systemu komputerowego
      • Wsparcie w drobnych czynnościach takich jak dostarczenie lub instalacja myszki, klawiatury, wymiana dysku, baterii
      • Zapewnianie wsparcia w obszarze sieci i łącza danych
      • Montaż i instalacja urządzeń lub deinstalacja sprzętu w lokalizacji klienta
      • Dodawanie komponentów do urzadzeń modułowych, np. karty liniowe, pamięci, zasilacza
      • Aktualizacja wpisów CMDB poprzez przekazanie danych o wydanych urządzeniach
      • Prowadzenie ewidencji stanów magazynowych

      Nasze wymagania

      • Wiedza techniczna w zakresie systemów i oprogramowania, pozwalająca na rozwiązywanie problemów IT (a lata doświadczenia)
      • Umiejętność naprawy sprzętów IT- komputerów PC, laptopów, drukarek, projektorów, okablowania, itp.
      • Doświadczenie w zakresie obsługi klienta lub bardzo dobre umiejętności interpersonalne
      • Zaawansowany niemiecki oraz angielski na poziomie komunikatywnym
      • Prawo jazdy kat. B

      To oferujemy

      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program Buddy
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Środowisko międzynarodowe

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Onsite Technician with German

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows

      About the project

      Providing onsite support for our Customer located near Berlin in hardware and software problems. We are helping with relocation and offering German employment contract.

      Your responsibilities

      • Handle service requests and incidents related to computer equipment services, Break & Fix and Hands & Eyes Support
      • Initiate repair process for warrantied devices with vendor (ticket opening) configuration management database item info update
      • Providing disposal services (including decommissioning, packaging, transporting and physical disposal or recycling if required)
      • Conduct handovers of devices to end users (including knowledge transfer and familiarization)
      • Have a full awareness of service level KPI’s
      • Work in accordance with suppliers and customer’s rules and regulations for the purposes of health and safety
      • Ensuring all work is delivered consistently and in accordance with scope of work

      Our requirements

      • Fluent in German (level C1/C2) in speaking and writing, communicative knowledge of English
      • 2-4 years of experience in IT area (preferably experience working on Customer site)
      • Technical knowledge of operating systems (Windows, Mac) and software to troubleshoot applications or fully rebuild a PC
      • IT knowledge to address hardware Tickets for In Scope Equipment, PCs, laptops, phones, iPads, SIM cards, peripherals
      • Strong communication skills to provide the best Customer Service

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Flat hierarchies
      • Internal career development
      • International environment
      • Job with purpose
      • Onboarding program

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • flexible working time
      • integration events
      • no dress code
      • coffee / tea
      • parking space for employees
      • christmas gifts
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Providing onsite support for our Customer located near Berlin in hardware and software problems. We are helping with relocation and offering German employment contract.

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family and Hemmersbach Climate Force. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Warehouse Implementation Team Leader

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Bielany Wrocławskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Respond to bid requests
      • Provide central support for all company requests related to warehouse implementation
      • Develop and implement global warehouse solutions, standards and systems
      • Perform global market research for logistic providers, negotiate and evaluate offers
      • Implement contracts with logistic providers, perform partner onboarding and hyper care supervision
      • Perform warehouse start up (design layouts, maintain warehouse planning, organize infrastructure, processes and systems, onboard manpower)
      • Organize, coordinate and monitor team’s work, maintain deadlines and quality of team performance, provide guidance to the team
      • Fulfill team goals, actively contribute to company goals
      • Ensure a high level of customer service

      Our requirements

      • Minimum 3 years of experience in a similar position
      • Advanced knowledge of warehouse organization, processes and services, also of international warehouse market
      • Practical knowledge of Microsoft Office (especially Excel, Power Point, Visio)
      • Fluent communication in English
      • Willingness to travel abroad 5% of the time

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • International environment
      • Job with purpose
      • Onboarding program
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • parking space for employees
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50+ own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. As pragmatic problem solvers, we not only enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Administrator Procesów Logistycznych

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Bielany Wrocławskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Pozyskiwanie nowych dostawców usług z zakresu transportu
      • Negocjowanie stawek oraz warunków współpracy z nowymi dostawcami usług transportowych
      • Wspieranie wdrażania nowych globalnych projektów logistycznych (od fazy licytowania po wejście projektu w życie)
      • Tworzenie procesów logistycznych, dokumentacji oraz konceptów transportowych
      • Usprawnianie istniejących już procesów
      • Tworzenie raportów oraz prezentacji dla klientów wewnątrznych

      Nasze wymagania

      • 1-2 lata wcześniejszego doświadczenia zawodowego w branży logistycznej
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum B2
      • Umiejętność używania pakietu MS Office (Excel)
      • Doświadczenie z różnymi modelami transportowymi (naziemnymi oraz lotniczymi)
      • Dobra znajomość międzynarodowego rynku transportowego (kurierzy, 3PL)

      To oferujemy

      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program mentorski
      • Program onboardingowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Zniżki pracownicze

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Network Infrastructure Specialist

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Expected

      • PowerShell
      • Azure

      Operating system

      • Windows

      About the project

      Maintain and improve business satisfaction and confidence in IT through effective, efficient and secure IT service delivery. Minimize the impact of service outages to avoid costs and penalties.

      Your responsibilities

      • Responsible for building IT services
      • Understanding the client's business needs
      • Providing advice on technology best practices
      • Planning a timeline for completion of projects
      • Business partnering for Business Process Owners/Managers
      • Contribution to Incident Management and Problem Management
      • Monitor external partners on operational level
      • Responsible for crisis coping
      • Contribute to establish a high-performance IT organization

      Our requirements

      • Advanced English and German language
      • 5 years of Business Knowledge, in-depth of overall business models
      • Professional in Identity Management Systems (On-Prem AD, Azure AD), Powershell
      • Professional in Identity Management processes (Access Management, Rights Management, Authentication Processes)
      • Ability to drive changes in IT and contribute to change in business

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • Internal career development
      • Life insurance
      • Mobile working
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • corporate products and services at discounted prices
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • coffee / tea
      • parking space for employees
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Controlling Specialist

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Katowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Analyzing financial data, key cost streams and ensure booking accuracy
      • Drawing conclusions and propose solutions
      • Supporting Management with financial related tasks
      • Supporting processes related to the preparation of investment analyses
      • In-depth analysis of financial performance of budget units
      • Cost improvement activities
      • Reconciling financial figures
      • Preparation of reports and analysis for project owners and Top Management

      Our requirements

      • University degree in finance or economics
      • Very good knowledge of MS Excel,
      • MS Business Central, Power BI, Power Query would be an asset
      • Strong analytical skills and hands-on attitude, a structural and logical approach to solving problems
      • Knowledge of tools for optimization of controlling processes to work with large amounts of data
      • English and Polish language minimum B2

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • Internal career development
      • Life insurance
      • Mobile working
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • coffee / tea
      • parking space for employees
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Controlling Specialist

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • Analyzing financial data, key cost streams and ensure booking accuracy
      • Drawing conclusions and propose solutions
      • Supporting Management with financial related tasks
      • Supporting processes related to the preparation of investment analyses
      • In-depth analysis of financial performance of budget units
      • Cost improvement activities
      • Reconciling financial figures
      • Preparation of reports and analysis for project owners and Top Management

      Our requirements

      • University degree in finance or economics
      • Very good knowledge of MS Excel,
      • MS Business Central, Power BI, Power Query would be an asset
      • Strong analytical skills and hands-on attitude, a structural and logical approach to solving problems
      • Knowledge of tools for optimization of controlling processes to work with large amounts of data
      • English and Polish language minimum B2

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • Internal career development
      • Life insurance
      • Mobile working
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • coffee / tea
      • parking space for employees
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT z j. niemieckim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Szczecin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows
      • Linux

      O projekcie

      Wsparcie z zakresu IT użytkownika końcowego w siedzibie Klienta.

      Twój zakres obowiązków

      • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
      • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, instalacjami i tematami hardwarowymi (Windows, Linux)
      • Wydawanie nowego sprzętu pracownikom
      • Zarządzanie wdrożeniem sprzętu
      • Tryb pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

      Nasze wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1)
      • Wiedza z zakresu konfiguracji komputerów PC/laptopów (oprogramowanie i sprzęt)
      • Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia (Win 10, aplikacje MS Office, Active Directory i SCCM)
      • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność
      • 2+ lata wcześniejszego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku

      To oferujemy

      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program Buddy
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Środowisko międzynarodowe

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Dodatkowe informacje:

      • Poszukujemy osób na stanowisko Inżyniera Serwisu IT do biur klienta zlokalizowanych w Niemczech: w Pasewalk (40km od Szczecina) oraz Görlitz (po niemieckiej stronie Zgorzelca).
      • Zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę lub kontrakt B2B, brak konieczności relokacji.

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy, że świat staje się lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family i Hemmersbach Climate Force. Dlatego właśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT z j. niemieckim

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Zgorzelec
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows
      • Linux

      O projekcie

      Wsparcie z zakresu IT użytkownika końcowego w siedzibie Klienta.

      Twój zakres obowiązków

      • Rozwiązywanie problemów związanych z Microsoft 365, aplikacjami, maszynami wirtualnymi
      • Rozwiązywanie problemów związanych z oprogramowaniem, instalacjami i tematami hardwarowymi (Windows, Linux)
      • Wydawanie nowego sprzętu pracownikom
      • Zarządzanie wdrożeniem sprzętu
      • Tryb pracy: od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17

      Nasze wymagania

      • Znajomość j. niemieckiego w stopniu bardzo dobrym (B2/C1)
      • Wiedza z zakresu konfiguracji komputerów PC/laptopów (oprogramowanie i sprzęt)
      • Wiedza z zakresu drugiej linii wsparcia (Win 10, aplikacje MS Office, Active Directory i SCCM)
      • Orientacja na rozwiązywanie problemów oraz samodzielność
      • 2+ lata wcześniejszego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku

      To oferujemy

      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program Buddy
      • Program onboardingowy
      • Rozwój ścieżki zawodowej
      • Środowisko międzynarodowe

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • spotkania integracyjne
      • brak dress code’u
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Dodatkowe informacje:

      • Poszukujemy osób na stanowisko Inżyniera Serwisu IT do biur klienta zlokalizowanych w Niemczech: w Pasewalk (40km od Szczecina) oraz Görlitz (po niemieckiej stronie Zgorzelca).
      • Zatrudnienie na niemieckiej umowie o pracę lub kontrakt B2B, brak konieczności relokacji.

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza usługi infrastruktury IT w ponad 190 krajach świata za pośrednictwem swoich 50 spółek zależnych. Obsługujemy wyłącznie wiodące firmy z branży IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale także sprawiamy, że świat staje się lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force, Hemmersbach Kids’ Family i Hemmersbach Climate Force. Dlatego właśnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • IT Onsite Technician / Inżynier Serwisu IT

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Bielany Wrocławskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologie, których używamy

      System operacyjny

      • Windows

      Twój zakres obowiązków

      • Utrzymywanie i serwis nowoczesnych systemów druku wielkoformatowego (HP Indigo, HP PWP T240)
      • Zapewnianie wsparcia technicznego użytkownikom końcowym w lokalizacji klienta
      • Firma zapewnia odpowiednie szkolenia i certyfikacje uprawniające do serwisu urządzeń
      • Praca w systemie zmianowym: 2 zmiany po 12h oraz w weekendy (wsparcie 24/7)

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (min. B2)
      • Gotowość do pracy w systemie 24/7
      • Doświadczenie techniczne (np. technik urządzeń fabrycznych, serwisant sprzętu IT, mechanik samochodowy, serwisant)
      • Zorientowanie na klienta
      • Doświadczenie w branży elektrycznej oraz certyfikaty techniczne / elektryczne będą dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program mentorski
      • Program onboardingowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Zniżki pracownicze

      Benefity

      • dofinansowanie zajęć sportowych
      • prywatna opieka medyczna
      • dofinansowanie nauki języków
      • dofinansowanie szkoleń i kursów
      • ubezpieczenie na życie
      • możliwość pracy zdalnej
      • elastyczny czas pracy
      • owoce
      • zniżki na firmowe produkty i usługi
      • spotkania integracyjne
      • firmowa drużyna sportowa
      • brak dress code’u
      • kawa / herbata
      • parking dla pracowników
      • program rekomendacji pracowników
      • inicjatywy dobroczynne

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Operator Maszyn Drukarskich

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Bielany Wrocławskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Obsługa i konserwacja maszyn drukarskich: uruchamianie zadań, wymiana zasobów, monitorowanie jakości druku i ewentualnych problemów
      • Wsparcie inżyniera serwisu w przypadku jakichkolwiek przerw w produkcji
      • Praca w systemie zmianowym: 2 zmiany po 12h oraz w weekendy (wsparcie w modelu 24/17)
      • Biuro klienta zlokalizowane na Bielanach Wrocławskich
      • Firma zapewnia szkolenie, które będzie częścią wprowadzenia w obowiązki na stanowisku pracy

      Nasze wymagania

      • Gotowość do pracy w systemie 24/7 z 12-godzinnymi zmianami
      • Mile widziane doświadczenie techniczne bądź zainteresowanie technologią
      • Znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem

      To oferujemy

      • Dofinansowanie do karty Multisport
      • Płaska struktura
      • Praca z sensem
      • Program mentorski
      • Program onboardingowy
      • Ubezpieczenie na życie
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Zniżki pracownicze

      Hemmersbach

      Hemmersbach dostarcza uslugi infrastruktury IT w ponad 190 krajach swiata za posrednictwem swoich 50 spólek zaleznych. Obslugujemy wylacznie wiodace firmy z branzy IT. Idziemy o krok dalej – nie tylko zachwycamy naszych klientów, ale takze sprawiamy, ze swiat staje sie lepszy: 20% naszych zysków przeznaczamy na nasze Direct Actions Hemmersbach Rhino Force i Hemmersbach Kids’ Family. Dlatego wlasnie Hemmersbach to The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Service Delivery Manager with French

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows
      • Linux

      About the project

      Initiating, managing and supporting IT projects.

      Your responsibilities

      • Commercial and technical collaboration within the project team
      • Being an interface between the technical teams and client
      • Providing efficient reporting to internal and external stakeholders
      • Recognizing and implementing the potential for process/costs optimization
      • Producing calculations and reports related to the project
      • Ensuring systems, methodologies and procedures are followed
      • Ensuring that customer satisfaction levels are maintained

      Our requirements

      • Fluent French and English
      • Experience in project management in IT field/ Services
      • Experience in managing a group of engineers
      • Client-facing skills and professionalism
      • Ability to work under pressure

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • Internal career development
      • International environment
      • Life insurance
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • flexible working time
      • fruits
      • corporate products and services at discounted prices
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • coffee / tea
      • parking space for employees
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

  • Service Desk Specialist with Hungarian

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows

      About the project

      Providing initial IT support to customers via phone, email and chat.

      Your responsibilities

      • You'll provide IT support to a multinational company
      • You'll resolve various IT related problems with the use of knowledge base
      • You'll provide service support in IT area
      • You'll monitoring the correct timelines (SLA)
      • You'll contact end user via phone, e-mail & chat

      Our requirements

      • English is a piece of cake for you, and you can communicate in Hungarian (any additional language will be a plus)
      • You are willing to constantly learn and develop in area of IT - previous experience is not required :)
      • You have organizational skills
      • You like working with people and have communication skills when interacting with international team and clients
      • If can work on shifts (8 hours between 6:00-19:00 Hungarian time) Monday to Friday

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • International environment
      • Life insurance
      • Mobile working
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • remote work opportunities
      • integration events
      • corporate sports team
      • no dress code
      • parking space for employees
      • employee referral program
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Join our dream team!


      Would you like to work full time, on employment contract and have a remote or hybrid job in Wrocław?


      Hemmersbach does not only provide these but also gives you a chance to develop professionally through a vast variety of courses and internal recruitment opportunities. You can even gain extra days off if you spend time on self-development!


      We provide IT services worldwide and cooperate with the biggest players in IT business area! As a company, we are engaged in super dynamic and interesting projects on which we work in open-minded and determined teams! It ain’t no lie ;)


      We are also engaged in charitable activities: Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family.


      Would you like to try something new with us? Reach out to recruitment team – Ola is here to help you!


      Our recruitment process is really fast and concise. After a short chat with Ola you only have an online interview with manager. Afterwards, we will share our feedback with you within 2 weeks’ time and that’s it!

      Aplikuj

  • Service Desk Specialist

    Hemmersbach Central Support Sp. z o.o. Sp. kom.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technologies we use

      Operating system

      • Windows

      About the project

      Providing initial IT support to customers via phone, email and chat.

      Your responsibilities

      • Provision of IT support to a multinational company
      • Resolution of various IT related problems with the use of knowledge base
      • Provision of service support in IT area
      • Monitoring the correct timelines (SLA)
      • Contact with the end user via phone, e-mail & chat

      Our requirements

      • Communicative German and good English (any other language is a valuable asset as well)
      • Willingness to constantly learn and develop in area of IT - previous experience NOT required
      • Good organizational skills
      • Good communication skills when interacting with international team and clients
      • Able to work shifts (6:00-19:00 German time) Mon-Fri

      What we offer

      • Buddy program
      • Company events
      • Food allowance
      • Health insurance
      • Internal career development
      • Life insurance
      • Mobile working
      • Sport allowances

      Benefits

      • sharing the costs of sports activities
      • private medical care
      • sharing the costs of foreign language classes
      • sharing the costs of professional training & courses
      • life insurance
      • corporate library
      • no dress code
      • charity initiatives

      Hemmersbach

      Hemmersbach provides IT infrastructure services in more than 190 countries with 50 own subsidiaries. We deliver exclusively for the leading companies in the IT industry. We go the extra mile – we not only simply enthuse our customers, but also make the world a better place: 20% of our profits go into our Direct Actions Hemmersbach Rhino Force and Hemmersbach Kids’ Family. That’s why Hemmersbach is The Social Purpose IT Company.

      Aplikuj

Pracodawcy w Wrocławiu