Od samodzielnego referenta do głównego specjalisty

wygasa za 10 dni (do )
  • Żukowo, pomorskie pow. kartuski

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie ogólnokształcące
  • Inne wymagania: niezbędne:
    1) Samodzielny referent:
    a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagany jest minimum 4 letni staż pracy;
    b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagany jest minimum 2 letni staż pracy;
    2) Podinspektor:
    a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego lub wyższego wymagany jest minimum 3 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
    3) Inspektor:
    a) w przypadku posiadania wykształcenia średniego wymagany jest minimum 5 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
    b) w przypadku posiadania wykształcenia wyższego wymagany jest minimum 3 letni staż pracy przy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych;
    4) Główny specjalista: wykształcenie wyższe z minimum 6 letnim stażem pracyprzy wykonywaniu czynności administracyjno-biurowych, w tym doświadczenie przy zadaniach związanych ze zdrowiem bądź profilaktyką;
    5) znajomość:
    a) ustawy z dnia 26 października 1982 r. o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi;
    b) ustawy z dnia 29 lipca 2005 r. o przeciwdziałaniu narkomanii;
    c) uchwały nr XXII/252/2025 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 25 listopada 2025 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii
    w Gminie Żukowo na rok 2026;
    d) uchwały nr X/116/2025 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 28 stycznia 2025 r. w sprawie zmiany w przyjętym Gminnym Programie Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Żukowo na rok 2025;
    e) uchwały nr VIII/91/2024 Rady Miejskiej w Żukowie z dnia 26 listopada 2024 r. w sprawie przyjęcia Gminnego Programu Profilaktyki i Rozwiązywania Problemów Alkoholowych oraz Przeciwdziałania Narkomanii w Gminie Żukowo na rok 2025;
    f) ustawy z dnia 20 lipca 2000 r. o ogłaszaniu aktów normatywnych i niektórych innych aktów prawnych;
    g) ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym;
    h) ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych;
    i) ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. Kodeks postępowania administracyjnego;
    j) ustawy z dnia 6 września 2001 r. o dostępie do informacji publicznej;
    k) ustawy z dnia 11 sierpnia 2021 r. o otwartych danych i ponownym wykorzystywaniu informacji sektora publicznego;
    l) znajomość rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE.L. z 2016 r. Nr 119, poz. 1);
    m) rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych (Dz. U. z 2011 r., Nr 14, poz. 67 z późn. zm.)
    5) znajomość zasad funkcjonowania oraz zadań samorządu terytorialnego,
    6) umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa,
    7) umiejętność obsługi komputera pakiet Microsoft Office;
    8) szybkość działania, zdolność działania w sytuacjach stresowych, umiejętność organizacji pracy własnej, a także zarządzania czasem, samodzielność, rzetelność, kultura osobista, odpowiedzialność, systematyczność i dokładność, dyspozycyjność, komunikatywność, praca zespołowa;
    9)stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na ww. stanowisku;
    10)pracownik samorządowy zatrudniony na powyższym stanowisku nie może wykonywać dodatkowych czynności pozostających w sprzeczności lub związanych z zajęciami, które wykonuje w ramach obowiązków wywołujących uzasadnione podejrzenie o stronniczość lub interesowność;
    11)brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    12)osoba posiadająca obywatelstwo polskie albo osoba będąca obywatelem państwa Unii Europejskiej lub innego państwa, której na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej posiadająca znajomość języka polskiego potwierdzoną dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej;
    13)pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych;
    14) nieposzlakowana opinia.

    Więcej informacji znajduje się pod linkiem:
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 6 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: brutto
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy