Naczelnik w Wydziale Prawno-Legislacyjnym w Departamencie Nadzoru i Kontroli

Główny Urząd Miar w Warszawie
wygasa za 25 dni (do )
  • Warszawa, mazowieckie

Umowa o pracę

Praca zdalna

Podobne oferty pracy

  • Aplikant

    Straż Miejska m. st. Warszawy
    • Warszawa
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • wideo
    Aplikuj szybko
    Polecana Popularna
    Dodana

Zakres obowiązków

Praca administracyjno-biurowa polegająca m.in. na opracowywaniu dokumentów, obsłudze urządzeń biurowych, czynnościach koncepcyjnych. Czas pracy przy monitorze ekranowym powyżej 4 godz. dziennie, przy naturalnym i sztucznym oświetleniu. Zagrożenie korupcją. Działanie pod presją czasu.

W budynku znajduje się winda oraz łazienki dostosowane do osób poruszających się na wózku inwalidzkim.

  • Kieruje pracą Wydziału Prawno-Legislacyjnego, w tym planuje, organizuje, koordynuje i kontroluje wykonywanie zadań.
  • Koordynuje i nadzoruje opracowywanie lub opiniowanie projektów aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych.
  • Nadzoruje opiniowanie, pod względem formalnoprawnym, projektów decyzji i postanowień administracyjnych oraz wezwań i pism w postępowaniach administracyjnych.
  • Koordynuje i nadzoruje przygotowywanie i opiniowanie projektów aktów wewnętrznych, wydawanych przez Prezesa Głównego Urzędu Miar i Dyrektora Generalnego Urzędu.
  • Koordynuje i nadzoruje przygotowywanie interpretacji przepisów prawnych i opinii prawnych.
  • Organizuje, nadzoruje i koordynuje prace związane ze śledzeniem zmian stanu prawnego w zakresie działania Urzędu.
  • Realizuje zadania z zakresu obsługi prawnej, w tym przygotowuje lub opiniuje, pod względem formalnoprawnym, projekty aktów normatywnych i innych dokumentów rządowych oraz projekty aktów wewnętrznych, wydawanych przez Prezesa Głównego Urzędu Miar i Dyrektora Generalnego Urzędu, współdziała w prowadzeniu postępowań administracyjnych, sporządza opinie prawne.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe prawnicze
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w administracji publicznej, w tym 3 lata w zakresie tworzenia lub opiniowania projektów aktów normatywnych
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie umożliwiającym pisanie pism, rozumienie tekstów fachowych oraz wypowiadanie się na tematy związane z wykonywaną pracą
  • Znajomość zasad techniki prawodawczej
  • Znajomość ustawy – Prawo o miarach i ustawy o tachografach oraz aktów wykonawczych do tych ustaw,
  • Znajomość ustawy – Kodeks postępowania administracyjnego
  • Znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • Znajomość ustawy o finansach publicznych
  • Umiejętność: analitycznego myślenia, argumentacji, negocjacji
  • Umiejętności: rozwiązywania problemów, organizacji pracy, pracy pod presją czasu
  • Umiejętność podejmowania decyzji i odpowiedzialność
  • Umiejętność kierowania zespołem
  • Umiejętność obsługi programów komputerowych, tj. MS Office, LEX
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem
  • Aplikacja legislacyjna lub studia podyplomowe z zakresu legislacji

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Stabilne warunki zatrudnienia - umowę o pracę - w dynamicznie rozwijającej się krajowej instytucji metrologicznej
  • Otwarte i przyjazne środowisko pracy
  • Dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Trzynaste wynagrodzenie
  • Szkolenia oraz możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych
  • Bezpłatny dostęp do platformy do nauki języka angielskiego
  • Możliwość wykupienia dodatkowego ubezpieczenia na życie oraz dodatkowego ubezpieczenia zdrowotnego
  • Możliwość wykupienia legitymacji uprawniających do przejazdów koleją z 50% zniżką
  • Możliwość wykupienia karty MultiSport

Podobne oferty pracy

Dodana
Wygasa (za 24 dni)

Polecani pracodawcy