Specjalista ds. naliczeń wynagrodzeń
-
Rzeszów, podkarpackie
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
Praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy. Wyposażenie podstawowe na stanowisku pracy: komputer, drukarka, kserokopiarka, niszczarka dokumentów, telefon. W budynku, w którym mieści się Wydział Finansów jest ograniczony dostęp do pomieszczeń zlokalizowanych na piętrach dla osób mających problemy z poruszaniem się, brak windy i ciągi pieszych nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Pomieszczenia sanitarno- higieniczne nie są przystosowane dla osób niepełnosprawnych. Przy budynku jest miejsce parkingowe. Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pomieszczeniu biurowym oświetlonym przez światło naturalne i sztuczne. Stanowisko nie jest dostosowane do potrzeb osób niedowidzących, niewidomych, niesłyszących i głuchoniemych.
-
Sporządza listy wynagrodzeń funkcjonariuszy i pracowników oraz listy dodatkowych należności.
-
Prowadzi kartoteki zarobkowe, podatkowe i zasiłkowe funkcjonariuszy i pracowników.
-
Sporządza formularze PIT-11 o rocznych dochodach i zaliczkach pobranych na podatek dochodowy od osób fizycznych przez płatnika.
-
Sporządza zaświadczenia o wysokości osiągniętego przychodu (dochodu).
-
Przygotowuje i opracowuje dokumentację do celów emerytalno-rentowych (druk Rp-7).
-
Wprowadza do kartotek podatkowych funkcjonariuszy i pracowników kwoty otrzymanych świadczeń pieniężnych i niepieniężnych na podstawie informacji przekazanych z wydziałów merytorycznych realizujących przedmiotowe świadczenia.
-
Ewidencjonuje w sposób chronologiczny wydatki z tytułu wypłacanych nagród motywacyjnych.
-
Archiwizuje dokumentację służbową.
Wymagania
-
wykształcenie: wyższe ekonomiczne
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
-
Doświadczenie zawodowe - powyżej roku pracy w komórkach finansowych
-
Poddanie się procedurze postępowania sprawdzającego z godnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych i uzyskanie poświadczenie bezpieczeństwa osobowego
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 roku
-
Znajomość przepisów prawa pracy i ubezpieczeń społecznych
-
Znajomość ustawy o Policji
-
Znajomość prawa podatkowego
-
Biegła znajomość MS Office
-
Zdolności interpersonalne
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
-
doświadczenia zawodowego
-
Doświadczenie zawodowe w pracy w administracji publicznej
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Miejsce do odświeżenia się
-
Miejsce parkingowe na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
-
Umowa o pracę
-
Stabilne zatrudnienie
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Rzeszów
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Trzebownisko
-
Praca Pogwizdów Nowy
-
Praca Zaczernie
-
Praca Krasne
-
Praca Rudna Mała
-
Praca Racławówka
-
Praca Boguchwała
-
Praca Świlcza
-
Praca Łąka
-
Praca Rogoźnica
-
Praca Mrowla
-
Praca Nosówka
-
Praca Tyczyn
-
Praca Tajęcina
-
Praca Jasionka
-
Praca Woliczka
-
Praca Kielnarowa
-
Praca Strażów
-
Praca Lutoryż
-
Praca Siedliska