Zastępca dyrektora ds. zarządzania inwestycjami

Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad
wygasa za 9 dni (do )
  • Białystok, podlaskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Praca zdalna

Zakres obowiązków

  • obciążenie mięśniowo – szkieletowe oraz obciążenie narządu wzroku podczas pracy przy monitorach ekranowych powyżej 4 godz.,
  • wyjazdy służbowe z wykorzystaniem środków transportu publicznego i samochodów służbowych - prowadzenie samochodu służbowego (nieprzystosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością ruchową).
  • wysiłek fizyczny (m. in. przemieszczanie się po drogach, podnoszenie, dźwiganie itp.).
  • praca w terenie,
  • praca w szczególnie trudnych warunkach środowiskowych, pod ruchem
    (na drogach), na wysokości, w hałasie.
  • praca w pomieszczeniach biurowych z wykorzystaniem komputera i urządzeń biurowych,
  • bariery architektoniczne: praca w pomieszczeniach biurowych - brak przystosowania do potrzeb osób niepełnosprawnych, praca przy oświetleniu naturalnym i sztucznym.

  • Nadzoruje, koordynuje prace podległych komórek organizacyjnych w zakresie przygotowania inwestycji drogowych i ich realizacji pod kątem: - wykonania i zatwierdzenia Studium korytarzowego dla planowanych (przygotowywanych) inwestycji, - oceny oddziaływania inwestycji na środowisko i przygotowywania materiałów niezbędnych do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, - przygotowania dokumentów niezbędnych do wykonania i zatwierdzenia Studium Techniczno-Ekonomiczno- Środowiskowego wraz z Raportem o Ochronie Środowiska niezbędnym do uzyskania decyzji o środowiskowych uwarunkowaniach, decyzji o zezwoleniu na realizację inwestycji drogowych lub decyzji o pozwoleniu na budowę, - uzyskiwania niezbędnych decyzji administracyjnych umożliwiających rozpoczęcie robót budowlanych, - przygotowania i wykonania badań archeologicznych, - wykonywania praw i obowiązków Zamawiającego zgodnie z Warunkami Kontraktów oraz egzekwowanie realizowania od Wykonawców robót i usług zobowiązań wynikających z zawartych umów, - przygotowania rozliczenia inwestycji wg wymagań umów pomocowych UE lub MIF oraz prawa polskiego.
  • Monitoruje stan zaawansowania działań występujących w procesie przygotowania i realizacji inwestycji. Kieruje i sprawuje nadzór nad procesem przygotowania dokumentacji i otrzymania pozwoleń na budowę oraz wykonywania robót dla zadań inwestycyjnych realizowanych przez Oddział.
  • Uczestniczy w posiedzeniach Zespołu Oceny Projektów Inwestycyjnych, Komisji Oceny Projektów Inwestycyjnych, Radach Technicznych w celu uzgodnienia rozwiązań technicznych dotyczących inwestycji przygotowywanych i realizowanych przez Oddział oraz Radach Budowy w celu monitorowania postępu robót.
  • Reprezentuje Generalnego Dyrektora Dróg Krajowych i Autostrad w kontaktach z przedstawicielami jednostek administracji państwowej, a także innymi instytucjami, w spotkaniach informacyjnych i konsultacjach społecznych przeprowadzanych na etapie studiów korytarzowych i studiów techniczno-ekonomiczno-środowiskowych przygotowywanych inwestycji celem przedstawienia, uzgodnienia i akceptacji przyjętych rozwiązań technicznych w zakresie zadań realizowanych przez pion ZI.
  • Nadzoruje zawieranie umów, aneksów do umów, aneksów do gwarancji należytego wykonania umów oraz wszelkich rozliczeń finansowych związanych z realizacją zadań inwestycyjnych.
  • Nadzoruje czynności związane ze sporządzeniem i rozliczeniem inwestycji w postaci dowodu księgowego i przekazaniem jako środka trwałego OT.
  • Nadzoruje sprawy związane z monitorowaniem środowiska, analizami po realizacyjnymi, kompensacjami przyrodniczymi (opracowywanie specyfikacji, przetargi, kontrola wykonania, odbiory opracowań).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe techniczne drogowe lub drogowo-mostowe lub budowlane
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 5 lat doświadczenia zawodowego w przygotowaniu lub realizacji procesów inwestycyjnych na drogach krajowych lub drogach innych kategorii
  • prawo jazdy kat. B
  • wiedza z zakresu: procesu przygotowania i realizacji inwestycji drogowych w tym znajomość odpowiednich regulacji prawnych, tj. ustaw: o drogach publicznych, o szczególnych warunkach przygotowania i realizacji inwestycji drogowych, Prawo budowlane, Kodeks postępowania administracyjnego, Prawo zamówień publicznych, Prawo ochrony środowiska, o gospodarce nieruchomościami
  • kompetencje: egzekwowanie zobowiązań, zarządzanie zasobami, świadomość kosztów, zarządzanie personelem, myślenie systemowe, komunikatywność
  • poświadczenie bezpieczeństwa do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą TAJNE, NATO SECRET oraz SECRET UE/EU SECRET wydane przez Agencję Bezpieczeństwa Wewnętrznego lub Służbę Kontrwywiadu albo zgoda na poddanie się poszerzonemu postępowaniu Sprawdzającemu
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe studia podyplomowe z zakresu procedur Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów - Konsultantów (FIDIC) lub studia podyplomowe z zakresu Prawa zamówień publicznych
  • co najmniej 3 lata doświadczenia zawodowego w kierowaniu zespołem lub zarządzaniu projektami
  • uprawnienia do projektowania lub wykonawcze w zakresie dróg lub mostów lub uprawnienia ogólnobudowlane
  • przynależność do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa - posiadanie aktualnego zaświadczenia
  • znajomość języka angielskiego w stopniu średnio zaawansowanym (B1)
  • znajomość przepisów prawa pracy (w tym ustawy o służbie cywilnej wraz z aktami wykonwaczymi)
  • znajomość procedur z zakresu Międzynarodowych Warunków Kontraktowych Federacji Inżynierów-Konsultantów (FIDIC)

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Częściowe wykonywanie pracy poza siedzibą urzędu (praca zdalna, „home office”)
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Możliwość skrócenia dnia pracy dla zapewnienia opieki nad dzieckiem lub osobą zależną
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Zniżki na wypoczynek w ośrodkach wypoczynkowych
  • stabilną pracę w jednostce administracji państwowej z wieloletnią tradycją, otwarte i przyjazne środowisko pracy, zatrudnienie na podstawie umowy o pracę,
  • dodatek za wieloletnią pracę w wysokości od 5% do 20 % wynagrodzenia zasadniczego w zależności od udokumentowanego stażu pracy,
  • trzynaste wynagrodzenie,
  • skuteczne szkolenia wdrożeniowe i stanowiskowe oraz szerokie możliwości dalszego rozwoju kompetencji zawodowych (m.in. refundacja kosztów nauki na studiach, studiach podyplomowych, kursach zawodowych, kursach językowych),
  • pakiet socjalny: dofinansowanie wypoczynku pracownika, pożyczki pracownicze na preferencyjnych warunkach, karty sportowe,
  • dodatkowe ubezpieczenie NNW w przypadku osób wykonujących zadania związane z: utrzymaniem drogi, obszarem technologii, realizacji inwestycji, kierowaniem ruchem drogowym/pojazdem służbowym,
  • możliwość wykupienia ubezpieczenia zdrowotnego i polisy na życie w preferencyjnej cenie,
Dodana
Wygasa (za 8 dni)