Kierownik kancelarii tajnej ds. obsługi kancelarii tajnej i składnicy akt

Komenda Powiatowa Policji w Człuchowie
wygasa za 5 dni (do )
  • Człuchów, pomorskie pow. człuchowski

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Praca w pomieszczeniu ogrzewanym, przy oświetleniu naturalnym i sztucznym, praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego czasu pracy, praca pod presją czasu, dyspozycyjność, praca jednozmianowa.

Praca na I piętrze budynku. Budynek posiada bariery architektoniczne, tj. brak wind, a także drzwi odpowiedniej szerokości i odpowiednio dostosowanych toalet.

  • Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, wydaje, udostępnia oraz bezpośrednio nadzoruje obieg dokumentów niejawnych w celu zapewnienia stosownej ochrony dokumentów zawierających informacje niejawne
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne, gromadzi przepisy niejawne oraz prowadzi i aktualizuje dzienniki przepisów, a także udostępnia i wydaje przepisy w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów w KPP w Człuchowie
  • Egzekwuje zwrot dokumentów niejawnych, rozlicza policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych w przypadku rozwiązania stosunku służbowego (pracy) lub przeniesienia do służby (pracy) w innej jednostce organizacyjnej Policji lub komórce organizacyjnej
  • Informuje pełnomocnika ochrony o zagrożeniach ujawnienia, utraty lub zagubienia dokumentów niejawnych, wynikających z nieprzestrzegania obowiązujących w tym zakresie przepisów bądź innych nieprawidłowościach związanych z ochroną informacji niejawnych
  • Nadzoruje nad właściwym oznaczaniem i ewidencjonowaniem dokumentów niejawnych, prowadzeniem urządzeń ewidencyjnych, odnotowywaniem zmiany lub zniesienia klauzuli tajności dokumentów niejawnych w urządzeniach ewidencyjnych
  • Udziela informacji na podstawie posiadanych akt będących na stanie składnicy akt KPP w Człuchowie, wykonuje kserokopie dokumentów, wydaje zaświadczenia oraz uwierzytelnia odpisy z posiadanej dokumentacji
  • Udostępnia lub wydaje dokumenty niejawne osobom lub instytucjom na zasadach określonych w przepisach o ochronie informacji niejawnych
  • Przyjmuje akta spraw ostatecznie zakończonych do składnicy akt na podstawie spisów akt
  • Wprowadza, aktualizuje i modyfikuje dane do systemów policyjnych

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego w pracy kancelaryjno-biurowej na podobnym stanowisku
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracyjne
  • doświadczenia zawodowego na stanowisku związanym z ochroną informacji niejawnych lub w administracji publicznej

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Stołówka pracownicza
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 4 dni)

Polecani pracodawcy