Kierownik działu komunikacji i edukacji

wygasa za 10 dni (do )
  • Gdańsk, pomorskie

Specjalista ds. PR

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: Niezbędne:
    1. wykształcenie wyższe w zakresie dziennikarstwa, komunikacji lub pokrewny kierunek;
    2. min. 5 lat stażu pracy w obszarze komunikacji i promocji lub na stanowisku związanym z
    3. obsługą prasową: doświadczenie w pracach redakcyjnych, dziennikarstwie lub PR;
    4. doświadczenie na stanowisku kierowniczym związanym z obsługa prasową;
    5. biegła obsługa komputera;
    6. bardzo dobra znajomość obsługi pakietu Office;
    7. umiejętność redagowania pism;
    8. swoboda w komunikowaniu się;
    9. wiedza z zakresu funkcjonowania rynku mediów lokalnych i ogólnopolskich;
    10. znajomość zasad i elementów Public Relations;
    11. umiejętność jasnego i precyzyjnego wyrażania się;
    12.umiejętność sprawnego korzystania z różnorodnych źródeł informacji;
    13.umiejętność pracy pod presją czasu;
    14. umiejętność wystąpień publicznych, prowadzenia spotkań, prezentacji, przygotowywania i prowadzenia konferencji prasowych;
    15. wiedza i umiejętności właściwego traktowania informacji służbowej;
    16. umiejętność zarządzania zespołem;
    17. strategiczne myślenie;
    18.umiejętność analizy danych;
    Posiadanie cech osobowych takich jak: komunikatywność i otwartość niezbędna do jasnego przekazywania informacji w różnych kanałach oraz do różnych grup odbiorców, empatia pozwalająca zrozumieć potrzeby mieszkańców, mediów i pracowników, co ułatwia budowanie relacji. Odporność na stres. Umiejętności organizacyjne i skrupulatność. Obywatelstwo polskie, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystania z pełni praw publicznych. Niekaralność brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, nieposzlakowana opinia.
    Pożądane: ukończone studia podyplomowe, lub dodatkowe kursy w zakresie dziennikarstwa, komunikacji, kształtowania wizerunku, PR lub pokrewne; znajomość prawa prasowego; zainteresowanie ekologią i zielenią miejską; prawo jazdy kat. B;
    ukończone kursy oraz szkolenia - z zakresu komunikacji społecznej; obsługa programów graficznych; znajomość trendów w komunikacji marketingu; doświadczenie w pracy z mediami przygotowywanie komunikatów, wystąpień publicznych. Posiadanie cech osobowych takich jak: kreatywność i innowacyjność, zmysł estetyczny, wysoka kultura osobista - dyplomacja. Proaktywność.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 10 560 do 13 000 PLN
  • Opis wynagrodzenia: umowa o pracę na czas określony, nie dłuższy niż 6 miesięcy, z możliwością jej przedłużenia. Ostateczna kwota będzie uzależniona od posiadanego doświadczenia i kompetencji. W skład wynagrodzenia wchodzą: wynagrodzenie zasadnicze, dodatek funkcyjny, dodatek stażowy,
    premia regulaminowa w wysokości 20%, premia motywacyjna (zgodnie z regulaminem wynagradzania
    i premiowania pracowników GZDiZ).
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 9 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy