Inspektor ds. obsługi kancelaryjno - biurowej

Komenda Powiatowa Policji w Pile
wygasa za 8 dni (do )
  • Piła, wielkopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Praca związana bezpośrednio z obsługą sekretariatu;
  • Praca biurowo - administracyjna w systemie jednozmianowym od poniedziałku do piątku w godzinach 7:30 - 15:30;
  • Oświetlenie w pomieszczeniu naturalne i sztuczne;
  • Dostęp do urządzeń telekomunikacyjnych;
  • Brak czynników uciążliwych dla zdrowia
  • prowadzi obsługę kancelaryjno - biurową sekretariatu Zastępców Komendanta Powiatowego Policji w Pile zgodnie z obowiązującą instrukcją kancelaryjną
  • rejestruje korespondencję oraz przesyłki odebrane z poczty specjalnej, sekretariatów, innych jednostek i komórek organizacyjnych oraz interesantów
  • rejestruje pocztę wpływającą z Prokuratury Rejonowej i przekazuje ją do komórek organizacyjnych zgodnie z dekretacją
  • obsługuje pocztę elektroniczną
  • przygotowuje zgromadzoną w sekretariacie dokumentację celem przekazania do składnicy akt KPP w Pile

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Dobra organizacja pracy
  • Znajomość pracy biurowej i procedur biurowych;
  • Umiejętność prowadzenia korespondencji;
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych;
  • Łatwość komunikowania się oraz pracy w zespole
  • Umiejętność planowania i realizowania założeń.
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od 22 lipca 1944 r. do 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeżeli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: wyższe na kierunku administracja
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy związanej z obsługą sekretariatu lub na stanowisku o podobnym zakresie zadań
  • Systematyczność i odpowiedzialność
  • Umiejętność pracy pod presją czasu
  • Łatwość nawiązywania kontaktów
  • Wysoka kultura osobista
  • Odporność na stres
  • Znajomość przepisów dot. pracy kancelaryjnej

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy
  • Miejsce do odświeżenia się
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Miejsce parkingowe na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Członkowi korpusu służby cywilnej przysługuje dodatek za wieloletnią pracę w służbie cywilnej w wysokości wynoszącej po pięciu latach pracy 5% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego. Dodatek ten wzrasta o 1% za każdy dalszy rok
pracy, aż do osiągnięcia 20% miesięcznego wynagrodzenia zasadniczego.

Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Polecani pracodawcy