Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych

Inspektor ds. zamówień publicznych

wygasa za 8 dni (do )
  • Chrzanów, małopolskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Pełny etat

Specjalista (mid/regular)

Praca stacjonarna

Inspektor ds. zamówień publicznych

Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych

Wymagane dokumenty:

  • 1.    życiorys zawodowy z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych oraz nr telefonu osoby aplikującej,
  • 2.    kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
  • 3.    oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych druk nr 1 - pobierz,
  • 4.    oświadczenie kandydata, dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku druk nr 2 - pobierz,
  • 5.    oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych z RODO druk nr 3 - pobierz,
  • Życiorys zawodowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.      

Dyrektor Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych w Chrzanowie
ogłasza nabór kandydatów na wolne stanowisko: Inspektor ds. zamówień publicznych
w Miejskim Zarządzie Zasobów Komunalnych w Chrzanowie


Nazwa i adres jednostki: Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów,

Określenie stanowiska: Inspektor ds. zamówień publicznych.

Zakres obowiązków

Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

1. Opracowywanie oraz sporządzanie dokumentacji postępowań o udzielenie zamówień publicznych oraz ich przechowywanie w tym przygotowywanie wzorów umów oraz aneksów, specyfikacji warunków zamówienia wraz z załącznikami zgodnie z wymogami ustawy Prawo zamówień publicznych.

2. Tworzenie regulaminów zamówień publicznych oraz rocznych planów zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych.

3. Przekazywanie ogłoszeń do Urzędu Publikacji Unii Europejskiej i/lub Biuletynu Zamówień Publicznych oraz zamieszczania ogłoszeń na stronie internetowej zgodnie z przepisami ustawy Prawo zamówień publicznych,

4. Prowadzenie rejestrów umów oraz sprawozdawczości, zwroty wadium oraz należytego zabezpieczenia umowy

5. Prawidłowe przechowywanie dokumentacji z prowadzonych postępowań o udzielenie zamówienia publicznego.

6. Prowadzenie statystyki sprawozdawczej w zakresie prowadzonych spraw.

Wymagania

niezbędne:
1. Wykształcenie wyższe min. 3 lata pracy.
2. Bardzo dobra znajomość ustawy z dnia 11 września 2019 roku Prawo zamówień publicznych
3. Obywatelstwo polskie lub kraju Unii Europejskiej bądź innych państw, którym na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo do podjęcia zatrudnienia na terenie Rzeczpospolitej Polskiej oraz znajomość języka polskiego potwierdzona dokumentem określonym w przepisach o służbie cywilnej,
4. Pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych oraz nie skazanie prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
5. Nieposzlakowana opinia,
6. Znajomość obsługi komputera - WORD, EXCEL,
7. Mile widziane doświadczenie w pracy w JST.


dodatkowe:

a) umiejętność interpretacji obowiązujących przepisów;

b) komunikatywność, wysoka kultura osobista, samodzielność, odpowiedzialność, rzetelność, kreatywność,

c) umiejętność pracy w zespole,

Oferujemy

Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:

  • praca w warunkach biurowych (stanowisko pracy wyposażone w komputer, biuro zlokalizowane na III piętrze w budynku nie wyposażonym w windę),

  • wymiar czasu pracy: pełny etat,

  • W przypadku osób podejmujących pracę po raz pierwszy na stanowisku urzędniczym zgodnie
    z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (t.j. Dz. U. z 2024 r. poz. 1135), pierwsza umowa o pracę zostanie zawarta na czas określony nie dłuższy niż 6 miesięcy
    z obowiązkiem odbycia służby przygotowawczej, z możliwością wcześniejszego rozwiązania stosunku pracy za dwutygodniowym wypowiedzeniem przez każdą ze stron.


    Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych.
    W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnieniu osób niepełnosprawnych jest wyższy niż 6%.


    Wymagane dokumenty.
    1. Życiorys zawodowy z opisem doświadczeń i osiągnięć zawodowych oraz nr telefonu osoby aplikującej (CV),
    2. Kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje i doświadczenie zawodowe (świadectwa pracy),
    3. Oświadczenie kandydata, o niekaralności za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe oraz oświadczenie kandydata, że posiada pełną zdolność do czynności prawnych druk nr 1 - pobierz,
    4. Oświadczenie kandydata, dotyczące przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystania wizerunku druk nr 2 - pobierz,
    5. Oświadczenie kandydata dotyczące ochrony danych osobowych z RODO druk nr 3 –pobierz.
    6. W przypadku osób posiadających orzeczenie o niepełnosprawności prosimy o dołączenie kserokopii dokumentu potwierdzającego w/w orzeczenie.

    Życiorys zawodowy oraz oświadczenia muszą być własnoręcznie podpisane.

    Termin i miejsce składania dokumentów:
    Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać w zamkniętej kopercie w siedzibie Miejskiego Zarządu Zasobów Komunalnych Chrzanowie ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, sekretariat pok. 34 lub przesłać pocztą na adres jw. z podaniem adresu zwrotnego z dopiskiem „ Inspektor ds. zamówień publicznych” w terminie do dnia 12.12.2025 roku do godz. 12:00.


    Informacje dodatkowe.
    Aplikacje, które wpłyną do MZZK po upływie wskazanego wyżej terminu nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej () oraz na tablicy informacyjnej MZZK w Chrzanowie przy ul. Garncarskiej 4.
    Kandydat wyłoniony w drodze naboru, przed zawarciem umowy o pracę, zobowiązany jest przedłożyć zaświadczenie o niekaralności oraz zaświadczenie lekarskie, potwierdzające brak przeciwwskazań zdrowotnych – zdolność do wykonywania pracy na danym stanowisku pracy.


    Etapy postępowania w sprawie naboru:

    Postępowanie w sprawie naboru składać się będzie z dwóch etapów:

    1. Wstępna ocena pod kątem spełnienia wymogów formalnych,

    2. Rozmowa kwalifikacyjna sprawdzająca podstawowy zakres w sprawie znajomości: przepisów prawa zamówień publicznych i regulaminów MZZK (dostępnych na stronie )

    Etap 2 odbędzie się w dniu 15.12.2025 r. w godzinach uzgodnionych z aplikantem.

    Wszelkich informacji można uzyskać pod nr telefonu 32 623-31-91, 32-626-03-57 lub e-mail mzzk@chrzanow.pl

  • Administratorem danych osobowych jest Gmina Chrzanów 32-500 Aleja Henryka 20 Chrzanów, NIP: 6282260665. Moje dane osobowe przetwarzane są w celu rekrutacji przez Administratora. Wiem, że przysługują mi następujące prawa: prawo żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania, prawo do wniesienia sprzeciwu oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, znajduje się w Polityce Prywatności Administratora.
  •  Uprzejmie informuję, iż:

    Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Miejski Zarząd Zasobów Komunalnych z siedzibą w Chrzanowie, ul. Garncarska 4, 32-500 Chrzanów, nr telefonu 32 623 31 91 lub adres mail mzzk@chrzanow.pl
    Funkcję inspektora ochrony danych w MZZK w Chrzanowie pełni Pani Bożena Ryńca kontakt pod nr telefonu 32 626 03 55 lub adresem mailowym: iodo-mzzk@chrzanow.pl
    Pani /Pana dane osobowe będą przetwarzane na podstawie art.6 ust.1 liter. c ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych w celu realizacji procedury  rekrutacyjnej na wolne stanowisko urzędnicze, zgodnie z ustawą o pracownikach samorządowych, ustawa Kodeks pracy oraz przepisami wykonawczymi do tych ustaw.
    Pani/Pana dane osobowe nie będą udostępniane podmiotom trzecim, a także przekazywane do państw trzecich.
    Pani/Pana dane osobowe przechowywane będą przez okres niezbędny do realizacji wskazanego w pkt.3 celu, a po tym czasie przez okres 5 lat.
    Ma Pani/Pan prawo dostępu do swoich danych osobowych, możliwość ich sprostowania oraz prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania.
    W przypadku powzięcia informacji o niezgodnym z prawem przetwarzania w MZZK w Chrzanowie Pani/Pana danych osobowych, przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego właściwego w sprawach ochrony danych osobowych.
    Podanie przez Panią/Pana danych osobowych wynika z przepisów prawa, a ich nie podanie spowoduje niemożność wzięcia udziału w procedurze rekrutacji.
    Pani/Pana dane osobowe nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym również w formie profilowania.  
Dodana
Wygasa (za 7 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy