Specjalista (k/m)/ podinspektor (k/m) ds. wydawania odpisów aktów stanu cywilnego w departamencie sp

wygasa za 2 dni (do )
  • Elbląg, warmińsko-mazurskie

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne: obywatelstwo polskie; wykształcenie wyższe; co najmniej 3 lata stażu pracy w administracji samorządowej;
    znajomość ustaw weryfikowana podczas rozmowy kwalifikacyjnej i/lub testu: Prawo o aktach stanu cywilnego, Kodeks rodzinny i opiekuńczy, o samorządzie gminnym, o samorządzie powiatowym, o pracownikach samorządowych, Kodeks postępowania administracyjnego;
    dokładność, rzetelność, lojalność; niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe; zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia.
    dodatkowe:
    znajomość języka niemieckiego na poziomie podstawowym;
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 550 do 7 640 PLN
  • Opis wynagrodzenia: W zależności od kwalifikacji zawodowych kandydata - zgodnie z regulaminem wynagradzania
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 1 dzień)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy