Inspektor ds. kancelarii tajnej

Komenda Wojewódzka Policji w Kielcach
wygasa za 4 dni (do )
  • Kielce, świętokrzyskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:

  • praca biurowa,
  • większość czynności wykonywanych w pozycji siedzącej.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • naturalne i sztuczne oświetlenie,
  • budynek nie posiada dostępu do windy.
  • Przyjmuje, ewidencjonuje, przechowuje, przekazuje i wysyła dokumenty niejawne,
  • Prowadzi urządzenia ewidencyjne,
  • Przygotowuje akta spraw zakończonych znajdujących się w kancelarii do przekazania do archwium oraz przygotowuje dokumentację niearchiwalną kat. B oznaczonej symbolem BC przeznaczoną do jej zniszczenia,
  • Gromadzi przepisy niejawne oraz prowadzi, aktualizuje i udostępnia dziennik przepisów,
  • Odnotowuje na dokumentach niejawnych oraz urządzeniach ewidencyjnych zmiany lub zniesienia klauzuli tajności,
  • Zwraca wykonawcom merytorycznym dokumenty w celu ich uzupełnienia w przypadkach, gdy nie spełniają wymogów określonych przepisami,
  • Realizuje czynności związane z obowiązkiem rozliczania policjantów i pracowników z posiadanych przez nich dokumentów niejawnych.

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok doświadczenia zawodowego staż pracy związany z ochroną informacji niejawnych
  • Znajomość ustawy o ochronie informacji niejawnych oraz wydanych na jej podstawie przepisów wykonawczych,
  • Umiejętność prawidłowego opisu dokumentu niejawnego i jego oznaczania,
  • Znajomość urządzeń ewidencyjnych,
  • Umiejętność obsługi urządzeń biurowych,
  • Poświadczenie bezpieczeństwa uprawniające do dostępu do informacji niejawnych o klauzuli ściśle tajne lub zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego w celu uzyskania poświadczenia bezpieczeństwa do klauzuli ściśle tajne,
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
Dodana
Wygasa (za 3 dni)