Inspektor wojewódzki ds. kontroli

Lubelski Urząd Wojewódzki w Lublinie
wygasa za 6 dni (do )
  • Lublin, lubelskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania
zadań:

  • praca administracyjno-biurowa z wykorzystaniem komputera z oprogramowaniem oraz urządzeń biurowych,
  • praca w siedzibie urzędu oraz wyjazdy służbowe (w trakcie wyjazdów służbowych warunki świadczenia pracy mogą nie być dostosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych),
  • praca z koniecznością przemieszczania się po różnych piętrach i budynkach należących do LUW w Lublinie oraz poza nim,
  • praca w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym,
  • większość czynności wykonywana w pozycji siedzącej: praca z dokumentami, obsługa komputera powyżej 4 godzin na dobę, prowadzenie rozmów telefonicznych, obsługa interesantów.

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

  • praca siedząca w pozycji wymuszonej przed ekranem komputerowym,
  • praca w niewielkich pokojach biurowych 2 osobowych,
  • brak barier architektonicznych utrudniających wykonywanie pracy i dostępność do budynku, do pomieszczeń biurowych i do pomieszczeń sanitarnych. Zapewniają to podjazdy dla osób niepełnosprawnych, windy i drzwi o odpowiedniej szerokości,
  • brak oznaczeń dla osób niewidomych,
  • brak specjalistycznych urządzeń umożliwiających pracę osobom niewidomym, niedosłyszącym oraz niesłyszącym.
  • przeprowadza kontrole podmiotów leczniczych w zakresie zgodności wykonywanej działalności z przepisami określającymi warunki wykonywania działalności leczniczej, organizacji opieki zdrowotnej nad matką i dzieckiem w zakresie spełniania wymogów przez te podmioty oraz sporządza dokumentację pokontrolną (protokół, wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami),
  • przeprowadza kontrole stacji sanitarno-epidemiologicznych w zakresie realizacji ustawy o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych,
  • przeprowadza kontrole wykorzystania środków finansowych przekazanych na realizację zadań należących do zakresu działania Wydziału Zdrowia oraz sporządza dokumentację pokontrolną (wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami),
  • przeprowadza kontrole dysponentów jednostek systemu Państwowe Ratownictwo Medyczne pod względem spełniania wymagań określonych przepisami oraz sporządza dokumentację pokontrolną (protokół, wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami),
  • przeprowadza kontrole odbywania stażu podyplomowego lekarzy i lekarzy dentystów pod względem spełniania przez podmioty prowadzące staż wymagań i warunków określonych przepisami oraz sporządza dokumentację pokontrolną (protokół, wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami),
  • Przeprowadza inne kontrole objęte kompetencjami Wydziału oraz sporządza dokumentację pokontrolną (protokół, wystąpienie pokontrolne wraz z zaleceniami).

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 1 rok i 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w administracji lub do 1 roku w w zakresie wykonywania czynności kontrolnych
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Znajomość ustaw: o wojewodzie i administracji rządowej w województwie, o służbie cywilnej, Kodeksu postępowania administracyjnego, o działalności leczniczej , o Państwowym Ratownictwie Medycznym, o zawodzie lekarza i lekarza dentysty, o sposobie ustalania najniższego wynagrodzenia zasadniczego niektórych pracowników zatrudnionych w podmiotach leczniczych oraz przepisów wykonawczych do ww. ustaw
  • Znajomość zarządzenia Prezesa Rady Ministrów w sprawie wytycznych w zakresie przestrzegania zasad służby cywilnej oraz w sprawie zasad etyki korpusu służby cywilnej
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Wykształcenie wyższe medyczne, wyższe w zakresie zdrowia publicznego lub podyplomowe w tym zakresie
  • Umiejętność redagowania pism urzędowych
  • Efektywna komunikacja
  • Myślenie analityczne
  • Umiejętność obserwacji i interpretacji okoliczności, które mają wpływ na jakość udzielanych świadczeń zdrowotnych

Oferujemy

  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dostosowanie planów urlopów pracowników posiadających dzieci w wieku szkolnym i przedszkolnym do terminów wakacji, ferii i przerw świątecznych
  • Pakiet socjalny: dofinansowanie do wypoczynku pracowników i dzieci pracowników, niskoprocentowe pożyczki, wsparcie finansowe w wyjątkowo trudnych sytuacjach
  • Możliwość korzystania z Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej
  • Karty sportowe
  • Dofinansowanie do nauki
  • Benefity płacowe: dodatkowe wynagrodzenie roczne (tzw.: ,,13’’), dodatek za wysługę lat ( od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego) w zależności od udokumentowanego stażu pracy, nagrody jubileuszowe
  • Udział w realizacji ciekawych, rozwijających przedsięwzięć
  • Bogatą ofertę szkoleniową
  • Dobrą atmosferę w pracy
  • Zatrudnienie u prestiżowego pracodawcy
  • Współpracę z wysokiej klasy specjalistami
  • Równowagę pomiędzy pracą, a życiem prywatnym
  • Dobrą lokalizację
  • Poczucie bezpieczeństwa

Dodana
Wygasa (za 5 dni)

Polecani pracodawcy