Stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym wydział dróg

wygasa za 2 dni (do )
  • Gorzów Wielkopolski, lubuskie

Specjalista ds. administracji

Umowa na zastępstwo

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę w zastępstwie

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
  • Inne wymagania: a) wymagania niezbędne:
    1) wykształcenie: średnie techniczne, budowlane, drogowe, inżynieria ruchu, logistyka;
    2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
    3) pełna zdolność do czynności prawnych;
    4) korzystanie z pełni praw publicznych;
    5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
    6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
    7) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie bpowiatowym;
    8) obsługa komputera i sprzętu biurowego.
    b) wymagania dodatkowe:
    1) wykształcenie wyższe: budowlane, drogowe, inżynieria ruchu;
    2) znajomość ustawy: kodeks postępowania administracyjnego, prawo o ruchu drogowym;
    3) mile widziana praca w jednostkach samorządowych przy realizacji zadań związanych z inżynierią;
    4) umiejętność redagowania pism urzędowych.
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
  • Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasa (za 1 dzień)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy