Stanowisko ds. zarządzania ruchem drogowym wydział dróg
wygasa za 2 dni
(do )
-
Gorzów Wielkopolski, lubuskie
Specjalista ds. administracji
Umowa na zastępstwo
Pełny etat
Zakres obowiązków
Umowa o pracę w zastępstwie
Wymagania
-
Wykształcenie: średnie zawodowe, budowlane
-
Inne wymagania: a) wymagania niezbędne:
1) wykształcenie: średnie techniczne, budowlane, drogowe, inżynieria ruchu, logistyka;
2) posiadanie obywatelstwa polskiego;
3) pełna zdolność do czynności prawnych;
4) korzystanie z pełni praw publicznych;
5) brak prawomocnego wyroku sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
6) znajomość ustawy o pracownikach samorządowych;
7) znajomość ustawy o samorządzie gminnym oraz ustawy o samorządzie bpowiatowym;
8) obsługa komputera i sprzętu biurowego.
b) wymagania dodatkowe:
1) wykształcenie wyższe: budowlane, drogowe, inżynieria ruchu;
2) znajomość ustawy: kodeks postępowania administracyjnego, prawo o ruchu drogowym;
3) mile widziana praca w jednostkach samorządowych przy realizacji zadań związanych z inżynierią;
4) umiejętność redagowania pism urzędowych. -
Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie
Oferujemy
-
Wynagrodzenie brutto: od 5 750 PLN
-
Opis wynagrodzenia: Wynagrodzenie zasadnicze plus dodatek stażowy wypłacany zgodnie z obowiązującymi przepisami
-
System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
Dodana
Wygasa
(za 1 dzień)
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Gorzów Wielkopolski