Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi biurowej
Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
wygasa za 3 dni
(do )
-
Olsztyn, warmińsko-mazurskie
Urzędnik
Umowa o pracę
Zakres obowiązków
-
Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz II i III piętrze
-
Budynek nie posiada windy
-
Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
-
Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz klientami urzędu oraz różnymi organami,
-
Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
-
Praca polega na obsłudze sekretariatu urzędu
-
Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących w Regionalnej Dyrekcji, w tym kieruje obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych wydziałów
-
Prowadzi sekretarską obsługę stron zgłaszających się ze sprawami do Regionalnej Dyrekcji, w tym prowadzi terminarz spotkań i narad kierownictwa oraz zapewnia obsługę organizacyjną spotkań z interesantami w celu wsparcia bieżącej pracy Regionalnego Dyrektora
-
Przygotowuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Regionalnemu Dyrektorowi oraz Zastępcy oraz organizuje wysyłkę korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i jej terminowej spedycji do adresatów
-
Przekazuje komunikaty i polecenia organizacyjne pracownikom Regionalnej Dyrekcji celem wsparcia w bieżącej pracy
-
Prowadzi rejestr delegacji służbowych, listę obecności pracowników i książkę wyjść w godzinach służbowych
Wymagania
-
wykształcenie: średnie
-
doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 miesiące doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
-
znajomość ustawy o służbie cywilnej
-
podstawowa znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
-
znajomość instrukcji kancelarynej obowiązującej w jednostce
-
bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
-
umiejętność organizacji pracy
-
umiejętność pracy w zespole
-
komunikatywność
-
W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
-
Posiadanie obywatelstwa polskiego
-
Korzystanie z pełni praw publicznych
-
Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
-
wykształcenie: średnie administracyjne
-
co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
-
umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
Oferujemy
-
Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
-
Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
-
Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
-
Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
-
Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
-
Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin, wliczane do czasu pracy,
-
Dodatkowo wolne w miesiącu 2 godziny wliczne do czasu pracy,
-
Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
-
Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
-
Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
-
Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
Podobne oferty pracy
-
Inspektor
ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.- Olsztyn
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPolecanaDodana
Dodana
Wygasa
(za 2 dni)
Praca alert - powiadomienia
Urzędnik, Olsztyn