Inspektor ds. organizacyjnych i obsługi biurowej

Regionalna Dyrekcja Ochrony Środowiska w Olsztynie
wygasa za 3 dni (do )
  • Olsztyn, warmińsko-mazurskie

Urzędnik

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

  • Pomieszczenia biurowe znajdują się na parterze oraz II i III piętrze
  • Budynek nie posiada windy
  • Budynek posiada podjazd dla wózków inwalidzkich
  • Praca biurowa wymagająca samodzielności w analizie i realizacji zadań oraz współpracy z pracownikami oraz klientami urzędu oraz różnymi organami,
  • Praca wymaga umiejętności obsługi komputra (MS OFFICE) oraz urządzeń biurowych
  • Praca polega na obsłudze sekretariatu urzędu
  • Prowadzi ewidencję pism wpływających i wychodzących w Regionalnej Dyrekcji, w tym kieruje obiegiem dokumentów i pism na potrzeby poszczególnych wydziałów
  • Prowadzi sekretarską obsługę stron zgłaszających się ze sprawami do Regionalnej Dyrekcji, w tym prowadzi terminarz spotkań i narad kierownictwa oraz zapewnia obsługę organizacyjną spotkań z interesantami w celu wsparcia bieżącej pracy Regionalnego Dyrektora
  • Przygotowuje, kompletuje i przedkłada dokumenty oraz korespondencję do podpisu Regionalnemu Dyrektorowi oraz Zastępcy oraz organizuje wysyłkę korespondencji w celu zapewnienia właściwego obiegu dokumentów i jej terminowej spedycji do adresatów
  • Przekazuje komunikaty i polecenia organizacyjne pracownikom Regionalnej Dyrekcji celem wsparcia w bieżącej pracy
  • Prowadzi rejestr delegacji służbowych, listę obecności pracowników i książkę wyjść w godzinach służbowych

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 2 miesiące doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych
  • znajomość ustawy o służbie cywilnej
  • podstawowa znajomość ustawy kodeks postępowania administracyjnego
  • znajomość instrukcji kancelarynej obowiązującej w jednostce
  • bardzo dobra umiejętność obsługi komputera - Microsoft Office oraz urządzeń biurowych
  • umiejętność organizacji pracy
  • umiejętność pracy w zespole
  • komunikatywność
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • wykształcenie: średnie administracyjne
  • co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w jednostkach sektora finansów publicznych na stanowisku związanym z obsługą systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją
  • umiejętność obsługi systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacją

Oferujemy

  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Karty sportowe lub dofinansowanie zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dodatkowo wolne 4 godziny z okazji urodzin, wliczane do czasu pracy,
  • Dodatkowo wolne w miesiącu 2 godziny wliczne do czasu pracy,
  • Dodatkowe wynagrodzenie, tzw. "trzynastka"
  • Dodatek stażowy od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego
  • Możliwość wykupienia na preferencyjnych warunkach ubezpieczenia na życie
  • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych

Podobne oferty pracy

  • Inspektor

    ORLEN Centrum Serwisowe sp. z o.o.
    • Olsztyn
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
Dodana
Wygasa (za 2 dni)