Stanowisko urzędnicze ds. gospodarki komunalnej i gospodarki nieruchomościami

wygasa dzisiaj (do )
  • Milejewo, warmińsko-mazurskie pow. elbląski

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na okres próbny

Wymagania

  • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
  • Inne wymagania: niezbędne: obywatelstwo polskie, obywatelstwo kraju UE lub kraju, któremu na podstawie umów międzynarodowych lub przepisów prawa wspólnotowego przysługuje prawo podjęcia zatrudnienia na terytorium RP, pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych, nieposzlakowana opinia, niekaralność za przestępstwa popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe, stan zdrowia pozwalający na zatrudnienie na określonym stanowisku, wykształcenie wyższe w rozumieniu przepisów o szkolnictwie wyższym odpowiedniej specjalności, umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku (preferowane kierunki: administracja, gospodarka przestrzenna, zarządzanie nieruchomościami, budownictwo), co najmniej 3 letni staż pracy na stanowiskach związanych z realizacją zadań objętych nadzorem, znajomość ustaw: o gospodarce nieruchomościami, kodeks postępowania administracyjnego, o samorządzie gminnym, o pracownikach samorządowych, o dostępie do informacji publicznej oraz przepisów z zakresu zadań wykonywanych na stanowisku.
    dodatkowe: znajomość podstawowych programów komputerowych (Word, Excel), umiejętność interpretacji i stosowania przepisów prawa obowiązujących na stanowisku, sumienność, odpowiedzialność, rzetelność, komunikatywność, odporność na stres, prawo jazdy kat. B
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 5 700 PLN
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
CBOP
Dodana
Wygasła (dzisiaj)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy