Ds. zarządzania obiektami w wydziale komunalnym

wygasa za 3 dni (do )
  • Suchy Las, wielkopolskie pow. poznański

Specjalista ds. administracji

Umowa o pracę

Pełny etat

Podobne oferty pracy

Zakres obowiązków

Umowa o pracę na czas określony

Wymagania

  • Wykształcenie: średnie branżowe
  • Uprawnienia: Prawo jazdy kat. B,korzystanie z pełni praw publicznych, nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyslne przestępstwo lub umyślne przestepstwo skarbowe,KODEKS POSTĘPOWANIA ADMINISTRACYJNEGO
  • Inne wymagania: niezbędne:
    a) obywatelstwo polskie,
    b) pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
    c) brak skazania prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
    d) nieposzlakowana opinia,
    e) przestrzeganie zasad ujętych w Standardach ochrony małoletnich w Urzędzie Gminy Suchy Las wprowadzonych Zarządzeniem nr 130/2024 Wójta Gminy Suchy Las z dnia 13 sierpnia 2024 r. w oparciu o art. 22b ustawy z dnia 13 maja 2016 r. o przeciwdziałaniu zagrożeniom przestępczością na tle seksualnym i ochronie małoletnich,
    f) wykształcenie średnie,
    g) znajomość przepisów z zakresu ustaw:
    - o gospodarce nieruchomościami (wybrane zagadnienia),
    - Prawo budowlane wraz z przepisami wykonawczymi,
    - Kodeks postępowania administracyjnego (wybrane zagadnienia),
    - o gospodarce komunalnej,
    - o utrzymaniu porządku i czystości w gminach,
    - o samorządzie gminnym,
    - o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (podstawowe zagadnienia),
    - o własności lokali (wybrane zagadnienia),
    - Prawo zamówień publicznych (podstawowe zagadnienia),
    - o finansach publicznych (podstawowe zagadnienia),
    - o pracownikach samorządowych (podstawowe zagadnienia),
    - o ochronie danych osobowych (podstawowe zagadnienia),
    - o dostępie do informacji publicznej (podstawowe zagadnienia),
    - Kodeks cywilny (wybrane zagadnienia),
    h) minimum 3 letni staż pracy,
    i) zdolność do aktualizacji wiedzy i stosowania zmieniających się przepisów prawa w praktyce,
    j) dobra znajomość programów komputerowych MS Word i Excel,
    k) posiadanie prawa jazdy kat. B.
    3. dodatkowe:
    a) wykształcenie wyższe, preferowane techniczne lub ekonomiczne
    b) doświadczenie w pracy na stanowiskach urzędniczych w administracji publicznej, w szczególności w zakresie zgodnym z wymaganiami na danym stanowisku,
    c) umiejętność analitycznego myślenia,
    d) umiejętność dobrej organizacji pracy, zarządzania informacją, umiejętność stosowania odpowiednich przepisów, odpowiedzialność, kreatywność, komunikatywność,
    e) studia podyplomowe lub kursy, szkolenia z zakresu zarządzania nieruchomościami
  • Przeznaczone wyłącznie dla osób zarejestrowanych w urzędzie pracy: nie

Oferujemy

  • Wynagrodzenie brutto: od 4 840 PLN
  • Opis wynagrodzenia: brutto
  • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Podobne oferty pracy

CBOP
Dodana
Wygasa (za 2 dni)

Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?

Zobacz profil pracodawcy

Polecani pracodawcy