Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Starszy specjalista ds. organizacyjnych i rozliczeń dotacji budżetowych

Podkarpacki Urząd Wojewódzki w Rzeszowie
  • Rzeszów, podkarpackie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

• praca administracyjno–biurowa w pozycji siedzącej, przy monitorze ekranowym przez co najmniej połowę dobowego wymiaru czasu pracy,

• obsługa urządzeń biurowych (komputer, kserokopiarka, fax, niszczarka),

• wyjazdy w teren w celu dokonywania kontroli,

• kontakt z klientem wewnętrznym i zewnętrznym.

Stanowisko pracy zlokalizowane jest w pokoju biurowym, na V piętrze Podkarpackiego Urzędu Wojewódzkiego w Rzeszowie przy ul. Grunwaldzkiej 15. Wejście główne posiada podjazdy dla osób niepełnosprawnych. Szerokość głównych drzwi wejściowych do budynku i drzwi wewnętrznych oraz ciągów komunikacyjnych jest dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych. Budynek wyposażony jest w windy do VI piętra. Windy posiadają sygnalizację dźwiękową informującą o pozycji windy. Osoby niepełnosprawne mogą korzystać z przestrzennych toalet, zlokalizowanych na każdej kondygnacji, od parteru do VI piętra. W przypadku wykonywania obowiązków służbowych poza siedzibą Urzędu, nie jest możliwe określenie otoczenia organizacyjno-technicznego.

  • prowadzi obsługę kancelaryjno-biurowa Inspekcji w celu zapewnienia właściwego obiegu wpływających do Inspekcji spraw i obsługę interesantów,
  • realizuje zadania związane z przekazywaniem dotacji celowych dla jednostek samorządu terytorialnego na zadania własne i zlecone z zakresu służby geodezyjno-kartograficznej i zadania dotyczące scalania gruntów (w tym współfinansowane ze środków UE), prowadzi rozliczenia finansowe jst, dokonuje weryfikacji przedkładanych dokumentów księgowych pod względem formalnym i rachunkowym w celu rozliczenia przekazanych środków finansowych oraz prowadzi kontrole wykorzystania przekazanych jst dotacji celowych na realizacje powyższych zadań i bierze udział w pracach komisji odbioru prac scaleniowych i zagospodarowania poscaleniowego,
  • koordynuje działania i prowadzi sprawy organizacyjne, gospodarcze, osobowe i szkoleniowe pracowników Inspekcji, w tym m.in. przygotowuje wnioski o wprowadzenie zmian do regulaminu Urzędu i Inspekcji, zabezpiecza zaopatrzenie stanowisk pracy w materiały biurowe, przygotowuje wnioski o nabór na wolne stanowiska pracy w Inspekcji, przygotowuje wnioski o awansowanie i przeszeregowanie pracowników oraz koordynuje sporządzanie planów urlopów i planów szkoleń dla pracowników Inspekcji,
  • prowadzi wydziałowy rejestr skarg i wniosków, monitoruje terminowość ich załatwiania oraz sporządza sprawozdania i informacje w tym zakresie w celu sprawowania kontroli nad prawidłowym załatwianiem wpływających do Inspekcji skarg i wniosków,
  • prowadzi sprawy związane z udzielaniem informacji publicznej oraz z funkcjonowaniem systemu kontroli zarządczej w Wojewódzkiej Inspekcji Geodezyjnej i Kartograficznej w Rzeszowie,
  • prowadzi sprawy należące do zadań obronnych Inspekcji, wynikające z Karty zadań operacyjnych w celu realizacji koordynowanych przez Wydział Bezpieczeństwa i Zarządzania Kryzysowego przedsięwzięć przewidzianych do realizacji w warunkach zewnętrznego zagrożenia bezpieczeństwa państwa,
  • koordynuje sprawy związane z przekazywaniem do archiwum zakładowego akt wydziałowych.

Wymagania

  • wykształcenie: wyższe
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w jednostkach sektora finansów publicznych - powyżej 1 roku.
  • Znajomość przepisów ustaw: o finansach publicznych, o służbie cywilnej, Kodeks pracy, Kodeks postępowania administracyjnego, o kontroli w administracji rządowej, o wojewodzie i administracji rządowej w województwie.
  • Znajomość ogólnego rozporządzenia o ochronie danych (RODO).
  • Niepełnienie służby zawodowej ani niepracowanie w organach bezpieczeństwa państwa wymienionych w art. 2 ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944-1990 oraz treści tych dokumentów (D. U. z 2023 r. poz. 342, 497), ani niebycie ich współpracownikiem (dotyczy kandydatów urodzonych przed 1 sierpnia 1972 r.).
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • doświadczenia zawodowego
  • Doświadczenie zawodowe w obszarze realizacji programów rządowych lub obsługi dofinansowań i dotacji.
  • Wykształcenie wyższe ekonomiczne.

Oferujemy

  • Ruchomy czas pracy
  • Indywidualny rozkład czasu pracy
  • Możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy
  • Dopłata do biletów na imprezy kulturalne
  • Pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu
  • Dopłaty do żłobka, przedszkola i klubu dziecięcego oraz opieki sprawowanej przez opiekuna dziennego
  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników
  • Dofinansowanie do zajęć sportowo-rekreacyjnych
  • Dodatek za wysługę lat od 5% do 20% wynagrodzenia zasadniczego, w zależności od udokumentowanego stażu pracy
  • Dodatkowe wynagrodzenie roczne, tzw. "trzynastka"
  • Dofinansowanie do zakupu okularów korekcyjnych
  • Możliwość korzystania z Pracowniczej Kasy Zapomogowo-Pożyczkowej

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.07.2025

Polecani pracodawcy