Zastępca Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej
-
Zabierzów, małopolskie pow. krakowski
Specjalista ds. administracji
Umowa o pracę
Pełny etat
Kierownik
Praca stacjonarna
Zastępca Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej
Zakres obowiązków
Zasadniczym zakresem obowiązków będzie prowadzenie i nadzorowanie spraw związanych z budową, remontami i bieżącym utrzymaniem budynków, budowli (za wyjątkiem obiektów liniowych i budowli w ciągu dróg) oraz obiektów małej architektury.
Powyższe obejmuje między innymi:
1) przygotowywanie planów i programów rozwoju i utrzymania ww. obiektów w ujęciu rzeczowo-finansowym dla potrzeb wieloletniej prognozy finansowej oraz budżetu rocznego.
2) realizację lub nadzór nad realizacją wszelkich zadań związanych z ww. obiektami.
3) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem zadań do realizacji, w tym m.in.:
-
zgłoszeń zamiaru wykonania robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
-
zlecanie, nadzór nad realizacją i odbiór dokumentacji projektowych dla realizowanych zadań.
4) prowadzenie lub nadzór nad prowadzeniem inwestycji, w tym m.in.:
-
przekazywanie wykonawcy inwestycji placu budowy i dokumentacji projektowej,
-
udział w naradach budowy,
-
sprawdzanie nadzoru i dokonywanie odbioru robót budowlanych, udział w odbiorach końcowych, sporządzanie protokołów odbioru robót,
-
przygotowanie i występowanie z wnioskami o wydanie aktów administracyjnych dopuszczających obiekty budowlane do użytkowania,
-
prowadzenie negocjacji z wykonawcą,
-
reprezentowanie zamawiającego w procesie budowlanym.
5) sprawowanie nadzoru autorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, dla których Gminie przysługują prawa autorskie do dokumentacji projektowej w odpowiednim zakresie.
6) sprawowanie nadzoru inwestorskiego w zakresie określonym w ustawie Prawo budowlane dla inwestycji gminnych, stosownie do posiadanych uprawnień uprawnienia.
7) dokonywanie lub nadzór nad dokonaniem przeglądów gwarancyjnych i pogwarancyjnych obiektów.
8) nadzór nad stanem technicznym ww. obiektów, w tym podejmowanie działań przeciwdziałających ich niszczeniu.
9) nadzór nad wykorzystaniem ww. obiektów w tym prowadzenie lub nadzorowanie procesu oddawania obiektów w użytkowanie podmiotom trzecim.
10) współpraca z innymi uczestnikami procesu budowlanego przy realizacji zadań.
11) prowadzenie innych spraw inwestora i właściciela obiektów budowlanych wynikających z przepisów Prawa budowlanego i rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy.
12) dokonywanie lub nadzór nad rozliczeniami rzeczowo-finansowymi prowadzonych lub nadzorowanych zadań.
13) sporządzanie lub nadzór nad sporządzaniem dokumentów przejęcia lub przekazania środków trwałych powstałych w wyniku zrealizowania zadania.
14) współpraca przy pozyskiwaniu środków zewnętrznych z innymi wydziałami, referatami, samodzielnymi stanowiskami w zakresie realizacji zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
15) współdziałanie z organami samorządowymi i właściwymi organami administracji rządowej oraz organizacjami społecznymi działającymi na terenie gminy.
16) opracowywanie projektów uchwał Rady Gminy w ramach zadań Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
17) przygotowanie wniosków do zmian budżetowych i do WPF.
18) udział w pracach nad sporządzeniem projektu budżetu na rok przyszły w zakresie zadań realizowanych przez Wydziału Infrastruktury Komunalnej.
19) udział w opracowywaniu aktów planowania przestrzennego w zakresie informacji o potrzebach inwestycyjnych gminy.
20) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem opisu przedmiotu zamówienia dla postępowań przetargowych i zapytań ofertowych zgodnie z zakresem merytorycznym oraz udział w komisjach przetargowych.
21) przygotowanie lub nadzór nad przygotowaniem postępowań i dokumentów udzielenia zamówienia dla postępowań realizowanych z wyłączeniem ustawy Prawo zamówień publicznych.
22) bezpośrednią obsługę interesantów z zakresu zadań stanowiska pracy.
23) prowadzenie lub nadzorowanie korespondencji w przedmiocie powierzonych zadań.
24) uczestnictwo w posiedzeniach komisji rady gminy, sesjach rady gminy, zebraniach wiejskich, konsultacjach itd. w zakresie prowadzonych spraw.
25) archiwizacja dokumentacji prowadzonych spraw.
26) sprawowanie zastępstwa za Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej w zakresie wszelakich spraw dotyczących wydziału.
Wymagania
niezbędne:
1. spełnianie wymagań określonych w art. 6 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych, określonych dla stanowisk urzędniczych,
2. wykształcenie wyższe magisterskie na kierunku architektura lub architektura i urbanistyka,
3. posiadanie uprawnień budowlanych do kierowania robotami budowlanymi lub projektowania w specjalności architektonicznej lub konstrukcyjno-budowlanej (lub równoważnej) bez ograniczeń lub w ograniczonym zakresie,
4. udokumentowany co najmniej 5 letni staż pracy, w tym 3 letni staż pracy na stanowisku kierowniczym,
5. znajomość aktów pranych:
a. ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane
b. ustawy z dnia 27 marca 2003 r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
c. rozporządzenia z dnia 12 kwietnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki ich usytuowanie,
d. rozporządzenia z dnia 25 kwietnia 2012 r. w sprawie ustalania geotechnicznych warunków posadawiania obiektów budowlanych,
e. rozporządzenia z dnia 11 września 2020 r. w sprawie szczegółowego zakresu i formy projektu budowlanego,
f. rozporządzenia z dnia 20 grudnia 2021 r. w sprawie określenia metod i podstaw sporządzania kosztorysu inwestorskiego, obliczania planowanych kosztów prac projektowych oraz planowanych kosztów robót budowlanych określonych w programie funkcjonalno-użytkowym,
g. ustawy z dnia 3 lutego 1995 r. o ochronie gruntów rolnych i leśnych.
6. biegła znajomość obsługi komputera (wymagana znajomość programów Word, Excel),
7. posiadanie prawa jazdy kat. B,
8. posiadanie samochodu prywatnego z możliwością wykorzystania go do celów służbowych,
9. gotowość do wystąpień publicznych i prowadzenia spotkań,
10. rzetelność, sumienność, komunikatywność, odporność na stres.
Osoby, które nie spełnią wszystkich wymogów formalnych nie zostaną dopuszczone do udziału do kolejnych etapów postępowania.
dodatkowe:
1. znajomość aktów prawa:
a. ustawy z dnia 11 września 2019 r. prawo zamówień publicznych,
b. ustawy z dnia 8 marca 1990 r. o samorządzie gminnym,
c. ustawy z dnia 27 sierpnia 2009 r. o finansach publicznych,
d. ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. kodeks postępowania administracyjnego.
2. znajomość obsługi programów CAD,
3) znajomość obsługi programów do kosztorysowania.
Oferta powinna być sporządzona na piśmie, opatrzona datą i podpisem oraz winna zawierać:
1. imię i nazwisko kandydata,
2. adres do korespondencji,
3. dane kontaktowe (nr telefonu, mail – w celu przekazywania informacji dot. naboru),
4. podpisany list motywacyjny, z uwzględnieniem opisu przebiegu dotychczasowego zatrudnienia
5. podpisane oświadczenie o braku prawomocnego skazania za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
6. podpisane oświadczenie o korzystaniu z pełnej zdolności do czynności prawnych i z pełni praw publicznych,
7. podpisane oświadczenie o stanie zdrowia pozwalającym na podjęcie pracy na w/w stanowisku,
8. kopie dokumentów potwierdzających wykształcenie,
9. kopie dokumentów potwierdzających staż pracy,
10. osoby, które zamierzają skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy o pracownikach samorządowych są obowiązane do złożenia kopii dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność,
Przed złożeniem oferty należy zapoznać się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych stanowiącą załącznik do niniejszego ogłoszenia
Aby wziąć udział w naborze, należy złożyć ofertę (w zamkniętej kopercie) z dopiskiem „Nabór na stanowisko Zastępcy Kierownika Wydziału Infrastruktury Komunalnej”:
- osobiście w Urzędzie Gminy Zabierzów (Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów) w Biurze Obsługi Interesanta – Dzienniku Podawczym lub
- przesłać pocztą na adres: Urząd Gminy Zabierzów, Rynek 1, 32 – 080 Zabierzów (decyduje data wpływu do Urzędu).
Oferty należy złożyć w nieprzekraczalnym terminie: 06.08.2025 r. do godz. 16.00. Oferty, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Nabór przeprowadzi komisja konkursowa powołana przez Wójta Gminy Zabierzów.
Wszystkie dokumenty po zakończeniu naboru będą przechowywane zgodnie z instrukcją kancelaryjną.
Oferujemy
1. wymiar czasu pracy: 1 etat,
2. pierwsza umowa na czas określony (w przypadku osób po raz pierwszy podejmujących pracę na stanowisku urzędniczym – umowa na czas określony 6 miesięcy),
3. miejsce pracy: Urząd Gminy Zabierzów, teren Gminy Zabierzów
4. rodzaj pracy/warunki: praca biurowa przy komputerze, wymagająca wysokiego stopnia samodzielności, wyjazdy poza siedzibę pracodawcy (praca w terenie).
-
Zgodnie z art. 13 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) (ogólne rozporządzenie o ochronie danych- RODO), administrator informuje, iż:
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Zabierzów
z siedzibą przy ul. Rynek 1, 32-080 Zabierzów reprezentowany przez Wójta;
tel.: (12) 283 07 00; fax: (12) 285 21 09, strona internetowa: https://www.zabierzow.org.pl/ adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl. - We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych mogą się Państwo kontaktować z Inspektorem Ochrony Danych na adres e-mail: zabierzow@zabierzow.org.pl oraz na adres siedziby Administratora.
- Pani/Pana dane osobowe będą przetwarzane w celu w celu realizacji procesu rekrutacji.
- Informację o wyniku konkursu upowszechnia się niezwłocznie po przeprowadzonym naborze przez umieszczenie na tablicy informacyjnej oraz opublikowanie w Biuletynie Informacji Publicznej przez okres co najmniej 3 miesięcy w postaci imienia, nazwiska i miejsca zamieszkania zgodnie z art. 15 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.)
- Państwa dane osobowe przetwarzane będą na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zakresie niezbędnym do przeprowadzenia rekrutacji zgodnie z wymogami przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks Pracy (Dz. U. z 2020 r. poz. 1320 ze zm.), ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych
(j.t. Dz. U. z 2019 r., poz. 1282 ze zm.), ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej, społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (t.j. Dz. U. z 2020 r., poz. 426 ze zm.) oraz innych przepisów szczególnych. W pozostałym zakresie na podstawie art. 6 ust. 1 lit. a oraz art. 9 ust. 2 lit. a RODO, to jest zgody osoby, której dane dotyczą. - Podanie danych osobowych jest warunkiem wzięcia udziału w postępowaniu rekrutacyjnym. Podanie danych osobowych wynikających z ww. przepisów prawa jest obligatoryjne. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości uczestniczenia w postępowaniu. W przypadku przetwarzania danych na podstawie wyrażonej zgody podanie danych jest dobrowolne.
- Dostęp do danych będą posiadały osoby pracujące i współpracujące
z Administratorem danych oraz podmioty wnioskujące na podstawie przepisów prawa. - Przysługuje Państwu prawo dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania, prawo do przeniesienia danych; prawo do wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania oraz wniesienia skargi do organu nadzorczego tj. Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych na adres ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa w przypadku gdy Państwa zdaniem przetwarzanie danych przez Administratora odbywa się z naruszeniem przepisów prawa.
- Państwa dane osobowe zawarte w dokumentach aplikacyjnych będą przechowywane:
1) przez 3 miesiące od momentu ogłoszenia wyników;
2) w przypadku pozytywnego zakończenia procesu rekrutacji – przez okres trwania stosunku pracy oraz w obowiązkowym – zgodnym z przepisami prawa – okresie przechowywania dokumentacji związanej ze stosunkiem pracy i akt osobowych –
10 lat.
- Administrator nie zamierza przekazywać Państwa danych poza Europejski Obszar Gospodarczy (tj. poza obszar Unii Europejskiej, Norwegię, Lichtenstein i Islandię).
- Państwa dane nie będą przetwarzane w sposób zautomatyzowany w tym także profilowane.
- Administratorem Państwa danych osobowych jest Urząd Gminy Zabierzów
-
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Urząd Gminy Zabierzów 32-080 Zabierzów Rynek 1, NIP: zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Praca alert - powiadomienia
Specjalista ds. administracji, Zabierzów
Chcesz dowiedzieć się więcej o firmie?
Zobacz profil pracodawcyPozostałe oferty pracodawcy
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy
LTL Balkan Dodov Sp.J.- Zabierzów
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Balice
-
Praca Burów
-
Praca Rząska
-
Praca Więckowice
-
Praca Bolechowice
-
Praca Tomaszowice
-
Praca Modlniczka
-
Praca Modlnica
-
Praca Morawica
-
Praca Wielka Wieś
-
Praca Rudawa
-
Praca Cholerzyn
-
Praca Brzoskwinia
-
Praca Giebułtów
-
Praca Kryspinów
-
Praca Pisary
-
Praca Grębynice
-
Praca Pękowice
-
Praca Bębło
-
Praca Mników