Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.08.2025
ASYSTENT/KA ZARZĄDU (M/K)
KLIENT PROFIT HR
-
Katowice, śląskie
Umowa o pracę
Podobne oferty pracy
-
Pracownik biurowy ze znajomością jęz. angielskiego
GLOBAL POST BOX SERVICE- Tychy
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPolecanaDodana -
Pracownik biurowy
LIBELI JANUSZ BIŚ- Gliwice
- umowa o pracę
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Asystent/-ka biurowy/a
Magdalena Brandt- 32 zł brutto / godz.
- Katowice
- umowa zlecenie
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
PROFIT HR (Certyfikat 8985) specjalizuje się w rekrutacjach kandydatów i obsłudze Klientów niemieckojęzycznych w Polsce, Niemczech, Austrii i Szwajcarii.
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla międzynarodowej spółki działającej w całej Europie do pracy w Centrali w Katowicach, kandydata/kandydatki na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU (m/f) j. angielski i j. rosyjski
(j. polski wymagany)
Miejsce pracy: Katowice Śródmieście
Numer referencyjny: OM/AK/KAT
Zadania i obowiązki:
Koordynacja bieżącej pracy w Centrali spółki i Wsparcie Zarządu
Zarządzanie sekretariatem
Organizacja wszelkich spraw związanych z działalnością spółki
Planowanie terminarza Zarządu i wszelkich kwestii dotyczących podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
Komunikacja z wszystkimi działami spółki, współpracownikami i kontrahentami, partnerami i klientami firmy
Korespondencja pisemna i ustna w j. rosyjskim, polskim i angielskim
Przygotowywanie dokumentacji i tłumaczenia
Planowanie, koordynacja i egzekucja terminów
Kontrola dokumentacji, umów i terminów
Zarządzanie flotą
Administracja i koordynacja innych obszarów związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, stanowisku asystenckim lub w dziale wspierającym działania handlowe, administracyjne, biurowe, obsłudze Klienta lub podobnym
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wielozadaniowość
Biegła/ Bardzo dobra znajomość j. polskiego oraz min. Dobra B2 znajomość j. rosyjskiego i j. angielskiego umożliwiająca swobodną korespondencję i komunikację biznesową (warunek konieczny)
Komunikatywność, otwartość, systematyczność i obowiązkowość
Dokładność
Energia i kreatywność
Samodzielność w działaniu
Dyspozycyjność i świetna organizacja pracy swojej i przełożonego
Odporność na stres i presję czasu związaną z branżą handlową w tym sprzedażą detaliczną
Prezencja
Chęć rozwoju wraz z rozwojem firmy.
Pracę w międzynarodowym środowisku
Stabilne zatrudnienie
Rozwój kompetencji i zakresu zadań
Miłą atmosferę pracy
Współuczestniczenie w budowaniu struktur
Umowę o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zaznajomienie się z treścią klauzuli informacyjnej i zawarcie zgody w CV w wersji polskiej lub angielskiej:
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.
ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
MY NIE SZUKAMY. MY ZNAJDUJEMY! Nasi Klienci to spółki międzynarodowe o ugruntowanych pozycjach, pochodzące w większości z krajów niemieckojęzycznych.
Obecnie poszukujemy dla międzynarodowej spółki działającej w całej Europie do pracy w Centrali w Katowicach, kandydata/kandydatki na stanowisko:
ASYSTENT/KA ZARZĄDU (m/f) j. angielski i j. rosyjski
(j. polski wymagany)
Miejsce pracy: Katowice Śródmieście
Numer referencyjny: OM/AK/KAT
Zadania i obowiązki:
Koordynacja bieżącej pracy w Centrali spółki i Wsparcie Zarządu
Zarządzanie sekretariatem
Organizacja wszelkich spraw związanych z działalnością spółki
Planowanie terminarza Zarządu i wszelkich kwestii dotyczących podróży służbowych oraz spotkań biznesowych
Komunikacja z wszystkimi działami spółki, współpracownikami i kontrahentami, partnerami i klientami firmy
Korespondencja pisemna i ustna w j. rosyjskim, polskim i angielskim
Przygotowywanie dokumentacji i tłumaczenia
Planowanie, koordynacja i egzekucja terminów
Kontrola dokumentacji, umów i terminów
Zarządzanie flotą
Administracja i koordynacja innych obszarów związanych z prowadzeniem przedsiębiorstwa.
Wymagania
Doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku, stanowisku asystenckim lub w dziale wspierającym działania handlowe, administracyjne, biurowe, obsłudze Klienta lub podobnym
Bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
Wielozadaniowość
Biegła/ Bardzo dobra znajomość j. polskiego oraz min. Dobra B2 znajomość j. rosyjskiego i j. angielskiego umożliwiająca swobodną korespondencję i komunikację biznesową (warunek konieczny)
Komunikatywność, otwartość, systematyczność i obowiązkowość
Dokładność
Energia i kreatywność
Samodzielność w działaniu
Dyspozycyjność i świetna organizacja pracy swojej i przełożonego
Odporność na stres i presję czasu związaną z branżą handlową w tym sprzedażą detaliczną
Prezencja
Chęć rozwoju wraz z rozwojem firmy.
Oferujemy
Pracę w międzynarodowym środowisku
Stabilne zatrudnienie
Rozwój kompetencji i zakresu zadań
Miłą atmosferę pracy
Współuczestniczenie w budowaniu struktur
Umowę o pracę.
Osoby zainteresowane prosimy o przesyłanie aplikacji klikając w przycisk aplikowania. Skontaktujemy się tylko z wybranymi osobami.
Prosimy o zaznajomienie się z treścią klauzuli informacyjnej i zawarcie zgody w CV w wersji polskiej lub angielskiej:
KLAUZULA INFORMACYJNA- REKRUTACJA – kandydaci, osoby zainteresowane pośrednictwem pracy świadczonym przez Spółkę
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52.
2) osobą kontaktową w sprawach ochrony danych osobowych w PROFIT HR Aleksandra Knapczyk jest Inspektor Danych osobowych dostępny pod adresem e-mail: @
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji procesu rekrutacji na podstawie art. 6 ust 1 pkt b i art. 9 ust. 2 pkt a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
4) odbiorcą Pani/Pana danych osobowych będą pracownicy działu HR administratora danych, inne agencje pośrednictwa pracy oraz kontrahenci i klienci administratora, z którymi administrator zawarł umowy w zakresie pośrednictwa pracy.
5) Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres niezbędny na potrzeby rekrutacji, oraz później, przez okres 5 lat na potrzeby przyszłych rekrutacji. Po upływie tego okresu dane zostaną usunięte.
6) posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych oraz prawo ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem;
7) ma Pan/Pani prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego gdy uzna Pani/Pan, iż przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.;
8) podanie przez Pana/Panią danych osobowych jest dobrowolne, a konsekwencją niepodania danych osobowych będzie niemożność uczestniczenia w procesach rekrutacyjnych prowadzonych przez Spółkę.
9) Pana/Pani dane nie będą przetwarzane w formie profilowania.
ZGODA
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez PROFIT HR Aleksandra Knapczyk z siedzibą w Katowicach (40-750), przy ul. Hierowskiego 52, moich danych osobowych, w celu prowadzenia przez Spółkę procesów rekrutacyjnych, zgodnie z wymogami ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Ponadto oświadczam, iż zostałem poinformowany o możliwości wycofania udzielonej zgody w każdym momencie oraz o tym, że wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.”
Podobne oferty pracy
-
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń – Gliwice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa...- Gliwice
- umowa o pracę tymczasową
- praca hybrydowa
- wideo
Dodana -
Praktyka Absolwencka - Manual Application Tester (k/m)
CMC POLAND SP. Z O.O.- Katowice
- staż/praktyka
- praca hybrydowa
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
- wideo
Dodana -
Pracownik biurowy
HODER SPÓŁKA KOMANDYTOWA- Dankowice
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoPopularnaWygasa
Visa
Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 16.08.2025
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Katowice
Polecani pracodawcy
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Siemianowice Śląskie
-
Praca Chorzów
-
Praca Czeladź
-
Praca Świętochłowice
-
Praca Sosnowiec
-
Praca Mysłowice
-
Praca Ruda Śląska
-
Praca Będzin
-
Praca Wojkowice
-
Praca Bytom
-
Praca Mikołów
-
Praca Bobrowniki
-
Praca Dąbrowa Górnicza
-
Praca Rogoźnik
-
Praca Piekary Śląskie
-
Praca Tychy
-
Praca Strzyżowice
-
Praca Psary
-
Praca Dobieszowice
-
Praca Sarnów