Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Starszy referent ds. obsługi informacyjnej

Komenda Miejska Policji w Krakowie
  • Kraków, małopolskie

Umowa o pracę

Zakres obowiązków

Realizacja zadań związanych z wprowadzaniem danych do policyjnego systemu informacyjnego. Praca administracyjno-biurowa w systemie ośmiogodzinnym, jednozmianowym.

Warunki dotyczące charakteru pracy na stanowisku i sposobu wykonywania zadań:
- zagrożenie korupcją

Miejsce i otoczenie organizacyjno-techniczne stanowiska pracy:

- obsługa urządzeń biurowych: komputer, drukarka, kserokopiarka, telefon

- praca przy monitorze ekranowym powyżej połowy dobowego wymiaru czasu pracy

- wymuszona pozycja ciała

- praca przy sztucznym , naturalnym oświetleniu

- praca w pomieszczeniu usytuowanym na III piętrze w części budynku nieprzystosowanej dla osób niepełnosprawnych

  • Realizuje zadania w zakresie wprowadzania zatwierdzonych przez przełożonego informacji operacyjnych do modułu Systemu Informacji Operacyjnej (SIO II)
  • Realizuje zadania w zakresie sprawdzania osób, rejestrowania, modyfikowania lub usuwania rejestracji operacyjnych osoby w obszarze niejawnym i jawnym
  • Weryfikuje pod względem formalnym i merytorycznym poprawność druków wprowadzanych do modułów Systemu Niejawnego Policji (Systemu Informacji Operacyjnej II i Policyjnego Systemu Informacyjnego)
  • Opracowuje korespondencję oraz wystąpienia do komórek organizacyjnych Komendy Miejskiej Policji w Krakowie, podległych Komisariatów Policji oraz do instytucji pozapolicyjnych
  • Współpracuje ze wszystkimi komórkami organizacyjnymi Komendy Miejskiej Policji w Krakowie oraz podległymi Komisariatami Policji celem zapewnienia właściwej wymiany informacji

Wymagania

  • wykształcenie: średnie
  • doświadczenie zawodowe/staż pracy co najmniej 6 miesięcy doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 6 kwietnia 1990 roku o Policji
  • Znajomość przepisów ustawy z dnia 21 listopada 2008 roku o służbie cywilnej
  • W służbie cywilnej nie może być zatrudniona osoba, która w okresie od dnia 22 lipca 1944 r. do dnia 31 lipca 1990 r. pracowała lub pełniła służbę w organach bezpieczeństwa państwa lub była współpracownikiem tych organów w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 18 października 2006 r. o ujawnianiu informacji o dokumentach organów bezpieczeństwa państwa z lat 1944–1990 oraz treści tych dokumentów - nie dotyczy kandydatek/kandydatów urodzonych 1 sierpnia 1972 r. lub później. Osoba wybrana do zatrudnienia będzie musiała złożyć oświadczenie lustracyjne, jeśli urodziła się przed 1 sierpnia 1972 r.
  • Posiadanie aktualnego poświadczenia bezpieczeństwa o klauzuli Poufne albo zgoda na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą z dnia 5 sierpnia 2010 roku o ochronie informacji niejawnych
  • Umiejętność obsługi komputera
  • Umiejętność dobrej organizacji pracy własnej
  • Umiejętność pracy w zespole
  • Posiadanie obywatelstwa polskiego
  • Korzystanie z pełni praw publicznych
  • Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
  • co najmniej 2 lata doświadczenia zawodowego w pracy biurowej w administracji publicznej
  • Znajomość przepisów regulujących wprowadzanie danych do modułu Systemu Informacji Operacyjnej II oraz Policyjnego Systemu Informacyjnego na stanowisku Systemu Niejawnego Policji

Oferujemy

  • Dofinansowanie do wypoczynku pracowników
  • Dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników

Visa

Pracodawca zakończył zbieranie zgłoszeń na tę ofertę.
Data wygaśnięcia oferty: 21.05.2025

Polecani pracodawcy