Diebold Nixdorf Sp. z o.o.

Senior Manager Repair Centre Poland

  • Warszawa, mazowieckie

Manager

Umowa o pracę

Pełny etat

Diebold Nixdorf jest czołowym producentem bankomatów i systemów obsługi płatności w Europie i na świecie. Jesteśmy liderem w dziedzinie rozwoju i wdrażania zaawansowanych technologii informatycznych, takich jak technologia biometrycznego uwierzytelniania transakcji "Finger Vein" czy płatnicze technologie zbliżeniowe. Naszymi klientami są banki i instytucje finansowe, duże sieci handlowe, centra logistyczne i rozliczeniowe.

Polska odgrywa ważną rolę w europejskich i światowych strukturach firmy. Poza działającym na rynku od 1990 roku przedstawicielstwem handlowym i działem serwisu firma zlokalizowała w naszym kraju aż cztery międzynarodowe centra świadczące usługi o zasięgu europejskim i globalnym.

This is a leadership role that requires experience in Service logistics, repair and leadership. We are opening a new repair centre in Poland - this role will manage repair, finished goods and staging facility, with a team of up to 100 people. They will have a team that provides guidance and direction to the Repair Technician group. Manages team efforts to repair and test mechanical and electro-mechanical assemblies and sub-assemblies. Ensures team has the required drawings, sketches, wiring diagrams and written and oral instructions to understand and perform repair and/or test activity. Ensures work meets established technical, product and quality requirements. This role will also act as a SPOC for EMEA Service logistics. They will be responsible for the site and the leading of a large team.

Senior Manager Repair Centre Poland


Your responsibilities

  • Directs the efforts of subordinate managers and Repair Technician staff.
  • Supports / drives budgeting, analytics and long-term capacity planning.
  • Partners and develops influence with cross-functional product, technical and support organizations to ensure alignment and coordination of repair activities.
  • Implements and utilizes risk mitigation and issue management procedures to reduce potential negative impacts to overall program effectiveness.
  • Analyzes performance measures and trends and drives improvements in the overall repair portfolio.
  • Recommends improvements in methods, budget expenditures, equipment usage and procedures based on statistical and process analyses.
  • Actively manages open issues and works with senior leaders and internal partners to develop key decisions.

Our requirements

  • Bachelor's Degree or equivalent work experience required.
  • Typically has 8-10 years of experience in Repair Technician and typically 2-4 years leadership experience.
  • Fluent business English skills (Written and spoken).



Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Diebold Nixdorf Sp. z o.o. 02-226 Warszawa ul. Popularna 82, NIP: 1132172170 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Dodana
Wygasa (za 15 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy