Synthos S.A.
Synthos S.A.

Synthos S.A.

Zostań częścią naszego zespołu

Jeżeli cenisz sobie pracę w środowisku tworzonym przez otwartych i przyjaznych ludzi, którzy dzielą się swoją wiedzą i wspierają się każdego dnia - dołącz do nas. Odkryjemy w Tobie pierwiastek wyjątkowości.

Dlaczego warto z nami pracować?

Cenimy różnorodność i stawiamy na Twój rozwój.

Wszyscy nasi pracownicy traktowani są w sposób równy i z szacunkiem.

Wyznacznikiem polityki zatrudniania i awansów w Synthos są indywidualne zdolności i osiągnięcia zawodowe. Ponadto każdemu pracownikowi zapewniamy możliwość stałego rozwoju, poszerzania umiejętności i kompetencji zawodowych.

Odkryjemy razem innowacyjne rozwiązania, które pomogą zmienić świat

Jesteśmy motorem pozytywnych zmian. Jako globalny koncern chemiczny czujemy się zobowiązani do śledzenia trendów i wyznaczania kierunków.

Korzystamy z najnowszych technologii, myślimy niestandardowo, wprowadzamy innowacje. Stale poszukujemy nieszablonowych rozwiązań, które podnoszą jakość codziennego życia.

Zrealizujemy wspólnie ważne projekty społeczne

Czujemy się odpowiedzialni za to, co robimy – zarówno w skali lokalnej, jak i globalnej.

Dbamy o zapewnienie jak najwyższej jakości oferowanych produktów i usług, a bezpieczeństwo naszych pracowników traktujemy jako bezwzględny priorytet. Realizując swoją misję społeczną, wspieramy finansowo liczne inicjatywy lokalne, kulturę i naukę oraz organizacje niosące pomoc dzieciom.

Zobacz, co oferujemy

  • Elastyczny czas pracy
  • Praca hybrydowa
  • Prywatna opieka medyczna
  • Wczasy pod gruszą
  • Dostęp do szkoleń rozwojowych, platforma e-learningowa
  • Platforma e-Tutor uczymy się języków obcych
  • Dofinansowanie do studiów
  • Premia świąteczna
  • Ergonomiczne stanowisko pracy
  • Pakiety sportowe MEDICOVER SPORT
  • Ubezpieczenie grupowe
  • Dofinansowanie do żłobków oraz przedszkoli
  • Przyjazne miejsce pracy
  • Dobra atmosfera i możliwość pracy w międzynarodowym zespole
  • Swobodny przepływ wiedzy i wsparcie ekspertów
  • Nowoczesne zaplecze badawcze
  • Możliwości rozwoju w ramach grupy
  • Stabilne zatrudnienie
  • Dofinansowanie do wypoczynku Twoich dzieci
  • Paczki mikołajkowe dla dzieci
  • Program rekomendacji kandydatów do pracy
  • Prezent dla bobasa – upominek i list gratulacyjny dla rodziców z okazji urodzenia się dziecka
  • Parking dla pracowników
  • Ciekawe działania w ramach inicjatyw społecznych

Kogo szukamy?

Pracownicy produkcyjni

Produkcja w Synthos to złożony i wymagający proces, dlatego poszukujemy pracowników, których wyróżnia sumienność, rzetelność oraz zaangażowanie. Zależy nam na osobach, których wartości odpowiadają naszej kulturze organizacyjnej, a także pozostają w zgodzie z wizją i misją naszej firmy.

Doświadczenie zawodowe kandydatów jest dla nas bardzo ważne, jednak doceniamy też pierwiastek świeżości oraz idącą z nim w parze pomysłowość. Często zatrudniamy osoby młode, które stawiają swoje pierwsze kroki na rynku pracy.

Specjaliści

Idealny kandydat? Istnieje, ale rzadko można go spotkać. Dlatego w naszych procesach rekrutacyjnych starannie analizujemy każdą aplikację. To, co najbardziej cenimy w ludziach, to przede wszystkim potencjał i zaangażowanie.

Chcemy utrzymać długoterminową przewagę konkurencyjną, opartą na technologii i know-how. Dlatego stawiamy również na osoby lubiące się uczyć i pragnące poszerzać swoje możliwości.

Studenci

Młodzi ludzie są dla nas katalizatorem pozytywnych zmian. W naszym zespole nie brakuje studentów i absolwentów uczelni wyższych.

W odpowiedzi na ich potrzeby stworzyliśmy bogatą ofertę wakacyjnych płatnych praktyk. Udział w programie umożliwia im przełożenie teoretycznej wiedzy na jej praktyczne zastosowanie oraz zdobycie pierwszego doświadczenia zawodowego. Ponadto osoby, które wykazują chęć dalszej współpracy, zapraszamy do udziału w otwartych procesach rekrutacyjnych.

Jak wygląda rozwój w Synthos?

Synthos to nie tylko nowoczesne linie produkcyjne, zakłady, know-how czy też wypracowane latami procesy. To przede wszystkim ludzie. Stawiamy na podnoszenie umiejętności i poszerzanie ich wiedzy, ponieważ wiemy, że to właśnie od tych czynników zależy nasz wspólny sukces.

Programy rozwojowe kierujemy nie tylko do pracowników naszej firmy. Tworzymy takie projekty, które motywują do działania wszystkich chcących napędzać pozytywne zmiany w otaczającym nas świecie.

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy Synthos S.A.

Archiwalne oferty pracy Synthos S.A.

  • Technical Support & Business Development Specialist AGRO

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Technical Support & Business Development Specialist AGRO

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • proponowanie kierunków rozwoju portfela produktowego w wymiarze aplikacyjnym i jakościowym, na bazie benchmarku otoczenia rynkowego i regulacyjnego
      • prowadzenie benchmarku pośredniego i bezpośredniego konkurencji, analizowanie kompletności i konkurencyjności portfolio dla wybranych rynków docelowych w wymiarze ochrony wiosennej i jesiennej oraz formy użytkowej
      • monitorowanie zmian i regulacji prawnych w obszarach produktowych
      • testowanie rozwiązań agrochemicznych AGRO we współpracy z wybranymi gospodarstwami rolniczo-sadowniczymi. Zarządzanie danymi z badań, prezentowanie wniosków i rekomendacji
      • wspieranie zespołu sprzedaży i uczestniczenie w procesie komercjalizacji produktów, wdrażanie ich w programy ochrony roślin klientów
      • identyfikowanie potrzeb segmentu na informacje techniczne w celu optymalizowania oferty handlowej adresowanej do poszczególnych rynków. Integracja i włączanie nowych produktów do systemów agronomicznych oraz wydawanie zaleceń dotyczących dostosowań systemów upraw w oparciu o wiedzę specjalistyczną

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe o profilu agrochemicznym (lub pokrewnym chemicznym)
      • doświadczenie zawodowe na podobnym stanowisku w branży AGRO
      • kreatywność, zaangażowanie w realizację projektów oraz otwartość na rozwój
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego, min. B2
      • umiejętności analitycznego i strategicznego myślenia
      • bardzo dobre umiejętności sprzedażowe
      • umiejętność pracy zespołowej, nastawienie na współpracę
      • komunikatywność
      • orientacja na klienta
      • bardzo dobra znajomość obsługi pakietu MS Office
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • Dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • Ciekawe projekty do zrealizowania
      • Nowe wyzwania i zadania
      • Możliwość budowania swoich kompetencji
      • Swobodny przepływ wiedzy
      • Dostęp do platformy e-learningowej
      • Udział w szkoleniach
      • Miejsce parkingowe
      • Paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • Dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Kupiec (recykling) Segment Biznesu Materiały Izolacyjne

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • tworzenie i wdrażanie strategii zakupowej oraz rocznych planów alokacji na bazie pogłębionej analizy otoczenia
      • zarządzanie portfolio dostawców z perspektywy zdefiniowanych kryteriów i ocen procesu selekcji
      • optymalizacja wyniku finansowego i zapewnienia bezpieczeństwa ciągłości operacyjnej poprzez: pozyskiwanie nowych dostawców, wdrażanie substytutów, eliminacja single sourcing w ścisłej współpracy z R&D Technologią oraz PM, wsparcie Działu Logistyki w zapewnieniu płynności dostaw poprzez kontakt z dostawcami, nadzór nad poziomem zapasów – weryfikacja zapotrzebowania i opracowanie optymalnej struktury i harmonogramu dostaw, nadzorowanie prawidłowej realizacji kontraktów długoterminowych i transakcji spotowych, przygotowywanie analiz finansowych oraz scenariuszy działań dla procesów decyzyjnych
      • negocjacje kontraktów, przygotowanie przetargów oraz zapytań ofertowych i rekomendacji zakupu
      • wyprzedzające zarządzanie ryzykami w zmiennym środowisku poprzez aktywne i ciągłe pozyskiwanie niezbędnych informacji otoczenia rynkowego, prezentacje wniosków oraz rekomendowanie rozwiązań
      • współuczestnictwo w projektach strategicznych i inwestycyjnych w zdefiniowanych ramach projektów
      • zarządzanie procesem reklamacyjnym podległych kategorii surowcowych
      • dostarczanie niezbędnych danych do procesów finansowych i controllingowych
      • zarządzanie dokumentacją zakupową i ofertową w systemach IT zgodnie ze standardami firmy
      • zapewnienie transparentności oraz historii know-how obszaru zakupowego poprzez tworzenie i utrzymywanie baz wiedzy, danych historycznych dla podległych kategorii i dostawców wraz z benchmarkiem otoczenia
      • raportowanie wykonania celów wg standardów BU oraz firmy
      • dbałość o wizerunek poprzez zapewnienie właściwej informacji, niezbędnej dostawcom do wykonywania zobowiązań kontraktowych oraz poprzez transparentne, etyczne postawy i decyzje

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe w zakresie inżynierii chemicznej, ochrony środowiska, handlu, marketingu lub sprzedaży
      • minimum pięć lat doświadczenia na stanowisku handlowym w firmie związanej z gospodarowaniem odpadami lub przetwórstwem odpadów tworzyw sztucznych (sprzedaż/zakupy)
      • obsługa MS Office w tym bardzo dobra znajomość programów: Excel, Word, Power Point
      • znajomość systemu BDO i ustawodawstwa w obszarze gospodarki odpadami i recyklingu
      • znajomość systemu SAP
      • biegła znajomość j. angielskiego
      • znajomość j. niemieckiego będzie dodatkowym atutem
      • zdolność analitycznego myślenia
      • orientacja na wyniki
      • umiejętności negocjacyjne
      • umiejętność budowania relacji partnerskich
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność sprawnego organizowania i planowania pracy własnej
      • prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • miejsce parkingowe
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
  • Specjalista ds. Mechanicznych

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków


      • organizowanie i koordynowanie przeglądów gwarancyjnych/ DTR oraz prac w podległym obszarze
      • planowanie budżetu i bieżąca kontrola poziomu wydatków dla przydzielonego obszaru
      • nadzór nad stosowaniem odpowiedniej technologii podczas realizacji prac remontowych konserwacyjnych, inwestycyjnych oraz przeglądów urządzeń
      • prowadzenie zadań związanych z gospodarką materiałową, ewidencją urządzeń i aparatów
      • analiza przyczyn awarii / uzgadnianie metody napraw instalacji oraz urządzeń
      • prowadzenie bieżących raportów z wykonanych czynności remontowych i stwierdzonych nieprawidłowości pracy urządzeń
      • aktualizacja dokumentacji technicznej

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne- preferowane mechaniczne
      • min. 2 lata doświadczenia w pracy w Dziale Utrzymania Ruchu lub w Dziale Realizacji Inwestycji
      • umiejętność czytania rysunku technicznego
      • dobra znajomość zasad działania mechaniki, pneumatyki, hydrauliki w urządzeniach przemysłowych
      • dodatkowym atutem będzie znajomość SAP
      • mile widziane uprawnienia SEP w zakresie eksploatacji / dozoru G1, G2, G3
      • komunikatywna znajomość języka angielskiego

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Specjalista ds. Technologii (recykling)

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Specjalista ds. Technologii (recykling)

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
      • Analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
      • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
      • Dbanie o stan ochrony środowiska i bezpieczeństwa procesowego oraz przygotowywanie propozycji optymalnej realizacji procesu
      • Monitorowanie próbek i partii surowców próbnych
      • Inicjowanie i współuczestnictwo w pracach związanych z modyfikacją, usprawnieniem i dopasowaniem procesu do bieżących wymagań, prowadzenie prób technicznych
      • Uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
      • Opracowywanie dokumentacji technologicznej
      • Uczestnictwo w opracowaniu dokumentacji związanej z ochroną środowiska i BHP

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze/ sterowaniu/ nadzorze nad linią produkcyjną do przeróbki odpadów polistyrenowych (GPPS, EPS)
      • Szeroka wiedza w obszarze recyklingu
      • Duża świadomość podejmowania działań związanych ze zrównoważonym rozwojem
      • Mile widziana znajomość systemu SAP
      • Bardzo dobra znajomości obsługi komputera
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Umiejętności pracy w zespole
      • Otwartość na zmiany
      • Chęć pogłębiania wiedzy i zaangażowanie

      Oferujemy

      • Premię kwartalną
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Świadczenia w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • Kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • Dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • Paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Technik ds. Badań i Rozwoju

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Technik ds. Badań i Rozwoju

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w laboratorium, związanych z realizacją projektów
      • przygotowywanie i prowadzenie polimeryzacji (polimeryzacje anionowe) oraz innych prac laboratoryjnych
      • współpraca z Kierownikiem Zespołu oraz Specjalistami podczas realizacji projektów
      • obsługa i nadzór sprzętu laboratoryjnego
      • prowadzenie prób w skali laboratoryjnej, półtechnicznej oraz w skali technicznej podczas realizacji projektu w ścisłej koordynacji z Kierownikiem Działu
      • prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad próbkami zarówno dostarczanymi do laboratorium jak również wysyłanymi
      • przygotowanie aparatury do przeglądów i remontów oraz informowanie przełożonego o konieczności wykonania przeglądów, remontów i napraw

      Wymagania

      • wykształcenie średnie techniczne (profil chemiczny)
      • mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej o charakterze badawczym / kontrola jakości
      • mile widziane doświadczenie w pracy na instalacji produkcyjnej
      • umiejętność interpretacji wyników badań i wyciągania wniosków
      • znajomość technik laboratoryjnych
      • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
      • umiejętność prezentowania i raportowania wyników
      • gotowość do pracy w systemie zmianowym
      • cierpliwość, dokładność
      • umiejętność pracy w zespole
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Pracownik Produkcji

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Pracownik Produkcji

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
      • nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
      • kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.
      • przestrzeganie norm z zakresu systemów ISO

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • zaangażowanie i chęć do pracy
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • nastawienie na rezultaty i osiągnięcia
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym 4-brygadowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Specjalista ds. Technologii (recykling)

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Specjalista ds. Technologii (recykling)

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • Prowadzenie procesu recyklingu zgodnie z obowiązującą technologią i instrukcjami
      • Analizowanie parametrów procesu technologicznego zgodnie z wymaganiami co do prawidłowości wykonania produktu końcowego, jego jakości i terminowości wykonania
      • Prowadzenie niezbędnej dokumentacji i raportów z całościowego przebiegu procesu
      • Dbanie o stan ochrony środowiska i bezpieczeństwa procesowego oraz przygotowywanie propozycji optymalnej realizacji procesu
      • Monitorowanie próbek i partii surowców próbnych
      • Inicjowanie i współuczestnictwo w pracach związanych z modyfikacją, usprawnieniem i dopasowaniem procesu do bieżących wymagań, prowadzenie prób technicznych
      • Uczestniczenie w inwentaryzacji surowców, półproduktów i produktów oraz środków trwałych
      • Opracowywanie dokumentacji technologicznej
      • Uczestnictwo w opracowaniu dokumentacji związanej z ochroną środowiska i BHP

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe chemiczne lub pokrewne
      • Minimum 3 letnie doświadczenie w obsłudze/ sterowaniu/ nadzorze nad linią produkcyjną do przeróbki odpadów polistyrenowych (GPPS, EPS)
      • Szeroka wiedza w obszarze recyklingu
      • Duża świadomość podejmowania działań związanych ze zrównoważonym rozwojem
      • Mile widziana znajomość systemu SAP
      • Bardzo dobra znajomości obsługi komputera
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Umiejętności pracy w zespole
      • Otwartość na zmiany
      • Chęć pogłębiania wiedzy i zaangażowanie

      Oferujemy

      • Premię kwartalną
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Świadczenia w ramach ZFŚS
      • Ubezpieczenie na życie
      • Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • Kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • Dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • Paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Pracownik Produkcji

    Synthos S.A.
    • Sochaczew
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Pracownik Produkcji

      Miejsce pracy: Sochaczew

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie mieszanek surowcowych
      • komponowanie kleju
      • kontrola parametrów wyrobu gotowego
      • transport opakowań i surowców
      • rozlewanie kleju do pojemników
      • prowadzenie dokumentacji technologicznej
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
      • umiejętność obsługi komputera
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Kierownik ds. Kluczowych Klientów Formulacje AGRO

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Kierownik ds. Kluczowych Klientów Formulacje (Agro)

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • Opracowywanie i realizacja strategii rozwoju Contract Manufacturing
      • Tworzenie planów sprzedaży w wymiarze rocznym i operacyjnym miesięcznym
      • Realizacja i rozwój celów sprzedażowych
      • Kwartalna weryfikacja wyników biznesu
      • Poszukiwanie i rozwój portfolio klientów oraz zapewnienie profesjonalnej i kompleksowej obsługi pozyskanych klientów
      • Zarządzanie oczekiwaniami, analizowanie potrzeb klienta i jednoczesne identyfikowanie nowych obszarów współpracy
      • Prowadzenie negocjacji handlowych
      • Wsparcie techniczne dla klientów
      • Znajomość technicznych aspektów procesu formulacji i wymagań klientów
      • Znajomość regulacji prawnych dotyczących środków ochrony roślin
      • Komunikacja z produkcją i R&D w celu spełnienia oczekiwań klienta i realizacji wymagań kontraktowych
      • Przygotowanie i obsługa audytów fabryki
      • Rozwijanie reputacji firmy dzięki najwyższej jakości świadczonych usług i doskonałej obsłudze klienta

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (wykształcenie rolnicze, technologia chemiczna lub pokrewne)
      • Minimum 3-letnie doświadczenie na samodzielnych stanowiskach w Contract Manufacturing (warunek konieczny)
      • Znajomość branży agrochemicznej będzie dodatkowym atutem
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie B2/C1
      • Praktyczna znajomość MS Office
      • Umiejętność oceny i identyfikacji potrzeb klienta
      • Łatwość w budowaniu i utrzymywaniu pozytywnych i długofalowych relacji biznesowych z kluczowymi klientami
      • Samodzielność w działaniu i podejmowaniu decyzji biznesowych
      • Orientacja na cele
      • Gotowość do częstych podróży służbowych
      • Prawo jazdy kategorii B

      Oferujemy

      • Dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • Ciekawe projekty do zrealizowania
      • Nowe wyzwania i zadania
      • Możliwość budowania swoich kompetencji
      • Swobodny przepływ wiedzy
      • Dostęp do platformy e-learningowej
      • Udział w szkoleniach
      • Miejsce parkingowe
      • Paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • Dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Pracownik Produkcji

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Pracownik Produkcji

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
      • nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
      • kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.
      • przestrzeganie norm z zakresu systemów ISO

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • zaangażowanie i chęć do pracy
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • nastawienie na rezultaty i osiągnięcia
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym 4-brygadowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Pracownik Produkcji

    Synthos S.A.
    • Sochaczew
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Pracownik Produkcji

      Miejsce pracy: Sochaczew

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie mieszanek surowcowych
      • komponowanie kleju
      • kontrola parametrów wyrobu gotowego
      • transport opakowań i surowców
      • rozlewanie kleju do pojemników
      • prowadzenie dokumentacji technologicznej
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
      • umiejętność obsługi komputera
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym 4-brygadowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Kupiec z językiem niemieckim

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • uczestniczenie w zarządzaniu bazą dostawców, dokonywanie kwalifikacji i oceny dostawców zgodnie z wytycznymi w procedurze
      • prowadzenie akcji ofertowych zgodnie z procedurami firmy Synthos jej polityką oraz standardami etycznymi, dla wszystkich dostawców na tych samych warunkach
      • prowadzenie rozeznania biznesowego RFI, przy użyciu dostępnych narzędzi
      • prowadzenie akcji ofertowych przy założeniu otrzymania dotacji/subwencji zgodnie z zasadami przetargów określonymi przez organizacje dotujące
      • prowadzenie negocjacji biznesowych zgodnie ze strategią zaakceptowaną przez przełożonego
      • przygotowanie podsumowania przeprowadzonej procedury przetargowej poprzez porównanie cen i warunków handlowych
      • przygotowywanie analizy formalnej dokumentów zakupu, ofert, protokołów, rekomendacji wyboru dostawcy
      • tworzenie umów handlowych/zamówień zgodne z wymaganiami biznesowymi Synthos (w systemie SAP)
      • monitorowanie realizacji umów zgodnie z zapisami
      • tworzenie analiz i raportów z realizacji zamówień i umów
      • weryfikacja zgodności danych komercyjnych faktury z umową lub zamówieniem
      • prowadzenie i nadzór nad prawidłową realizacją procesu reklamacyjnego
      • inicjowanie nowych rozwiązań pozwalających optymalizować proces zakupowy

      Wymagania

      • min 1 rok doświadczenia w zakupach indirect
      • znajomość pakietu MS Office
      • znajomość języka niemieckiego na poziomie zaawansowanym
      • znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • mile widziana znajomość systemu SAP
      • zdolność negocjacyjne
      • rzetelność i systematyczność w działaniu
      • komunikatywność
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • dobrą atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Specjalista ds. Badań i Rozwoju (Materiały Izolacyjne)

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie procesów polimeryzacji suspensyjnej w skali laboratoryjnej, półtechnicznej i technicznej w ramach prowadzonych projektów opracowania technologii nowych produktów polistyrenowych oraz modyfikacji istniejących
      • prowadzenie dokumentacji badawczej
      • tworzenie planów badawczych i sporządzanie raportów z ich realizacji
      • realizacja wewnętrznych metod weryfikujących parametry użytkowe polistyrenu do spieniania
      • kontrola parametrów procesowych i finalnych produktu
      • ścisła współpraca z dostawcami surowców / działem zakupów i działem technicznym oraz produkcyjnym
      • przegląd patentów i publikacji naukowych

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne na kierunku Technologia Chemiczna, Chemia Organiczna z elementami chemii polimerów, szczególnie mile widziana Chemia Polimerów
      • mile widziany ukończony doktorat związany z chemią polimerów
      • doświadczenie w branży chemicznej (mile widziana branża polimerowa), szczególnie dot. produkcji, przetwórstwa i syntezy polimerów
      • doświadczenie w pracy laboratoryjnej
      • bardzo dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie
      • mile widziana umiejętność pisania artkułów naukowych w języku angielskim
      • umiejętności analityczne i matematyczne
      • kreatywność i innowacyjność
      • otwartość i zaangażowanie

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa na okres zastępstwa)

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Specjalista ds. Obsługi Klienta (umowa na okres zastępstwa)

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • obsługa procesu sprzedaży produktów
      • przyjmowanie i potwierdzanie zamówień, realizacja wysyłek oraz fakturowanie
      • prowadzenie i rozliczanie składów konsygnacyjnych
      • obsługa inkas oraz akredytyw
      • zamawianie środków transportu
      • harmonogramowanie sprzedaży w sposób gwarantujący terminową dostawę do klienta
      • prowadzenie, monitorowanie i rozliczanie składów magazynowych
      • bieżąca współpraca z klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi firmy

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe
      • znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2
      • mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
      • mile widziana znajomość języka niemieckiego
      • doświadczenie z systemem SAP
      • praktyczna znajomość pakietu MS Office
      • zdolności organizacyjne i analityczne
      • wielozadaniowość i umiejętność pracy pod presją czasu
      • komunikatywność oraz nastawienie na współpracę w grupie

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Pracownik Produkcji

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Pracownik Produkcji

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • obsługa maszyn i urządzeń w wyznaczonym obszarze, zgodnie z instrukcjami stanowiskowymi
      • nadzór nad urządzeniami instalacji produkcyjnych, kontrola przebiegu procesu pod kątem utrzymania ciągłości produkcyjnej jak i jakości otrzymywanych produktów
      • kontrola stanu technicznego urządzeń techniczno-technologicznych
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.
      • przestrzeganie norm z zakresu systemów ISO

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • zaangażowanie i chęć do pracy
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • nastawienie na rezultaty i osiągnięcia
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • gotowość do pracy w systemie 3 zmianowym 4-brygadowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci
  • Stażysta (Dział Compensation & Benefits)

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Stażysta (Dział Compensation & Benefits)

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • aktywne wsparcie Działu Compensation & Benefits w realizacji codziennych zadań
      • pomoc w obsłudze procesów controllingu personalnego
      • udział w automatyzacji procesów
      • administrowanie danymi uczestników programów benefitowych
      • zdobywanie praktycznej wiedzy i cennego doświadczenia w międzynarodowej firmie

      Wymagania

      • zamiłowanie do analizy danych
      • status studenta
      • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office (w szczególności MS Excel)
      • mile widziana komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • chęć pogłębiania wiedzy

      Oferujemy

      • zdobycie praktycznej wiedzy i nowych doświadczeń
      • wsparcie opiekuna merytorycznego
      • dobrą atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
  • Technik ds. Badań i Rozwoju

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Technik ds. Badań i Rozwoju

      Zakres obowiązków

      • prowadzenie prac badawczo-rozwojowych w laboratorium, związanych z realizacją projektów
      • przygotowywanie i prowadzenie polimeryzacji (polimeryzacje anionowe) oraz innych prac laboratoryjnych
      • współpraca z Kierownikiem Zespołu oraz Specjalistami podczas realizacji projektów
      • obsługa i nadzór sprzętu laboratoryjnego
      • prowadzenie prób w skali laboratoryjnej, półtechnicznej oraz w skali technicznej podczas realizacji projektu w ścisłej koordynacji z Kierownikiem Działu
      • prowadzenie dokumentacji związanej z nadzorem nad próbkami zarówno dostarczanymi do laboratorium jak również wysyłanymi
      • przygotowanie aparatury do przeglądów i remontów oraz informowanie przełożonego o konieczności wykonania przeglądów, remontów i napraw

      Wymagania

      • wykształcenie średnie techniczne (profil chemiczny)
      • mile widziane doświadczenie w pracy laboratoryjnej o charakterze badawczym / kontrola jakości
      • mile widziane doświadczenie w pracy na instalacji produkcyjnej
      • umiejętność interpretacji wyników badań i wyciągania wniosków
      • znajomość technik laboratoryjnych
      • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
      • umiejętność prezentowania i raportowania wyników
      • gotowość do pracy w systemie zmianowym
      • cierpliwość, dokładność
      • umiejętność pracy w zespole
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Gas Import/Export Operations&Dispatching Expert

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • praca od zaraz
    • Gas Import/Export Operations&Dispatching Expert

      Zakres obowiązków

      • import gazu ziemnego i LNG do Polski w zakresie m.in.: rezerwacji mocy na granicach, nominacji i renominacji, reagowanie na komunikaty operatorów (wezwania do renominacji, informacje o awariach i przerwaniach), koordynacja procesu przyjęcia statków do Terminala, nadzór nad wyładunkiem i kontrolą jakościową, komunikację z działami dyspozycji kontrahentów, śledzenie zmian w taryfach i instrukcjach operatorów, negocjowanie i zawieranie oraz rozliczanie umów przesyłowych, magazynowania, dostawy na punkt wirtualny oraz do odbiorcy końcowego z Grupy, prowadzenie sprawozdawczości związanej z działalnością importową (m.in. raportowanie wynikające z działalności koncesyjnej m.in.: OGZ i OGP, ARE, REMIT itp.)
      • współtworzenie strategii zakupowej w zakresie importu gazu dla krajów, w których prowadzona jest działalność
      • współdziałanie w zakresie oceny skutków zmian legislacyjnych/rynkowych mających wpływ na działalność Grupy Kapitałowej w obrębie importu i obrotu gazem
      • inicjowanie nowych rozwiązań i działań mogących mieć wpływ na poprawę wyników finansowych i celów strategicznych w obrębie importu i obrotu gazem
      • przygotowywanie wewnętrznych regulaminów i procedur importowych dla gazu
      • tworzenie i prezentacja cyklicznych raportów, zestawień i prezentacji

      Wymagania

      • bardzo dobra praktyczna znajomość zasad funkcjonowania rynku importu gazu do Polski, w tym znajomość uczestników rynku i powiązań między nimi
      • wykształcenie wyższe preferowane: energetyczne, ekonomiczne lub pokrewne
      • min. 2 lata doświadczenia w imporcie gazu do Polski, mile widziane doświadczenie na innych rynkach Europejskich
      • min. rok doświadczenia we współtworzeniu, wspieraniu i zarządzaniu zespołem
      • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
      • doświadczenie w negocjacjach/ w zawieraniu umów niezbędnych do prowadzenia działalności importowej gazu
      • mile widziane doświadczenie w zarządzaniu projektami
      • mile widziana znajomość programu SAP
      • umiejętność pracy pod presją czasu oraz umiejętności negocjacyjne
      • komunikatywność
      • umiejętność prezentacji wyników
      • umiejętność myślenia strategicznego oraz podejmowania decyzji o znaczeniu strategicznym

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i fajnych ludzi
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • świadczenia należne z ZFŚS
  • Specjalista ds. Planowania Produkcji

    Synthos S.A.
    • Oświęcim
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Specjalista ds. Planowania Produkcji

      Miejsce pracy: Oświęcim

      Zakres obowiązków

      • tworzenie dziennych, miesięcznych, długoterminowych (budżet) planów produkcji na podstawie danych sprzedażowych (S&OP)
      • udział w tworzeniu planów sprzedaży - koordynacja prognoz sprzedaży, przygotowanie budżetu ilościowego na kolejne lata
      • koordynacja zmian w planie produkcji
      • inicjowanie działań mających na celu optymalizację produkcji
      • bieżące śledzenie zapasów magazynowych surowców używanych do produkcji we współpracy z Działem Realizacji Zakupów
      • ustalenie odpowiednich poziomów zapasów minimalnych wyrobów gotowych i utrzymywanie ich na wyznaczonym poziomie
      • analiza o optymalizacja struktury zapasu: SKU, kontrola jakości itd.
      • dzienna obsługa zleceń produkcyjnych w SAP
      • współpraca z działami produkcji, sprzedaży, jakości, zakupów, obsługi klienta

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe: zarządzanie produkcją, logistyka lub pokrewne
      • doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku (planowanie produkcji)
      • znajomość pakietu MS Office ze szczególnym uwzględnieniem MS Excel
      • mile widziana znajomość systemu SAP
      • znajomość języka angielskiego na poziomie zaawansowanym
      • mile widziana znajomość języka niemieckiego
      • umiejętność analitycznego myślenia i proponowania nowych rozwiązań
      • umiejętność pracy pod presją czasu
      • umiejętność pracy zespołowej
      • prawo jazdy kat. B

      Oferujemy

      • dobrą atmosferę i pracę w międzynarodowym zespole
      • ciekawe projekty do zrealizowania
      • nowe wyzwania i zadania
      • możliwość budowania swoich kompetencji
      • swobodny przepływ wiedzy
      • dostęp do platformy e-learningowej
      • udział w szkoleniach
      • paczki mikołajkowe dla dzieci pracowników
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli dla dzieci pracowników
  • Aparatowy / Operator procesów

    Synthos S.A.
    • Sochaczew
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Aparatowy / Operator Procesów

      Miejsce pracy: Sochaczew

      Zakres obowiązków

      • przygotowanie mieszanek surowcowych
      • komponowanie kleju
      • kontrola parametrów wyrobu gotowego
      • transport opakowań i surowców
      • rozlewanie kleju do pojemników
      • prowadzenie dokumentacji technologicznej
      • utrzymanie czystości i porządku na stanowisku pracy
      • współdziałanie w pracach zespołu
      • wykonywanie powierzonych zadań z zachowaniem standardów najwyższej jakości oraz zasad BHP i p.poż.

      Wymagania

      • wykształcenie zawodowe lub średnie
      • mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej, preferowana branża chemiczna
      • uprawnienia do prowadzenia wózków widłowych
      • umiejętność obsługi komputera
      • komunikatywność i umiejętność pracy w zespole
      • rzetelność i odpowiedzialność
      • dyspozycyjność – praca w systemie zmianowym

      Oferujemy

      • premię kwartalną
      • stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • świadczenia w ramach ZFŚS
      • ubezpieczenie na życie
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • kartę sportową na atrakcyjnych warunkach
      • dofinansowanie do żłobków i przedszkoli
      • paczki mikołajkowe i konkursy dla dzieci

Kontakt

Synthos S.A.
ul. Chemików 1
32-600 Oświęcim

tel. +48 33 844 18 21
e-mail: info@synthosgroup.com

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka