Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 07.04.2024

Młodszy Specjalista/-ka ds. administracyjno-księgowych

  • Czechy zagranica

Księgowy

Umowa o pracę

Grupa Rhenus  jest dostawcą kompleksowych usług logistycznych  o globalnym zasięgu i obrocie rocznym na poziomie 4,8 miliarda euro.

Grupa Rhenus posiada ponad 610 lokalizacji na całym świecie i zatrudnia ponad 29 000 pracowników  zarządzając złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniając bogactwo usług logistycznych.

Od ponad 100 lat wspólnie z naszymi klientami budujemy ich przewagę konkurencyjną oferując im szeroką wiedzę logistyczną oraz innowacyjne usługi.

Zarządzamy złożonymi łańcuchami dostaw oraz zapewniamy bogactwo innowacyjnych usług wartości dodanej.

Towarzyszymy naszym klientom na każdym etapie łańcucha dostaw i wspieramy ich ciągły rozwój.

Rhenus Warehousing Solutions Polska Sp. z o.oto spółka wchodząca w skład Grupy Rhenus - jednego z największych na świecie operatorów logistycznych.
Zajmujemy się logistyką kontraktową. W naszych centrach logistycznych kompletujemy, pakujemy i wysyłamy towar do klientów z całej Europy. W Polsce istniejemy od 1995 r., zatrudniamy ponad 1000 osób oraz możemy się pochwalić zaawansowanymi projektami realizowanymi na powierzchni 300 tysięcy metrów kwadratowych.

Aktualnie, do naszej centrali w Radonicach, poszukujemy kandydatów na stanowisko:

Młodszy Specjalista/-ka ds. administracyjno-księgowych



To oferujemy:

  • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę, na pełen etat
  • Pracę w biurze w Radonicach k. Błonia
  • Benefity: współfinansowanie prywatnej opieki medycznej, dofinansowanie do Karty Multisport, możliwości ubezpieczenia grupowego dla siebie i członków rodziny
  • Zatrudnienie w firmie o stabilnej pozycji na rynku, która stale się rozwija - możliwość dalszego rozwoju zawodowego
  • Dbamy o dobrą atmosferę w pracy i codziennie staramy się, aby nasze wartości tj.: Zespół, Otwartość, Troska, Stabilność, Odpowiedzialność i Inicjatywa były widoczne w naszych działaniach
  • Otrzymasz dostęp do narzędzi rozwojowych – Akademii Rhenus Logisitics i platformy e-learningowej. Chętnie dzielimy się wiedzą!


Nasze wymagania:

  • Co najmniej 1 rok doświadczenia w pracy biurowej
  • Odpowiedzialność, dokładność i sumienność
  • Bardzo dobra organizacja pracy, wielozadaniowość
  • Komunikatywność
  • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
  • Znajomość pakietu MS Office (Word, Excel, Outlook, PowerPoint)
  • Wykształcenie średnie (student studiów zaocznych) lub wyższe


Twoje obowiązki:

  • Ewidencja oraz weryfikacja dokumentów kosztowych w systemie do elektronicznego obiegu dokumentów
  • Rozliczanie faktur za zrealizowane zakupy administracyjne
  • Wystawianie faktur sprzedażowych
  • Prowadzenie ewidencji not korygujących, wystawianie not korygujących
  • Przygotowywanie sprawozdań GUS zgodnie z wytycznymi
  • Archiwizacja dokumentacji papierowej / wydruki faktur

Aplikuj

  • Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych przez Rhenus Logistics S.A. 02-595 Warszawa ul. Puławska 99, NIP: 1180091073 zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby bieżącej rekrutacji. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana. Dodatkowo wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w załączonych dokumentach aplikacyjnych (w tym wizerunku), na potrzeby przyszłych rekrutacji przez okres 12 miesięcy. Zgoda jest dobrowolna i może być w każdym czasie wycofana.
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy