Visa

Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 31.03.2024
Diehl Metering Sp. z o.o.

Customer service desk manager with German

  • Bażanowice, śląskie pow. cieszyński

Contract of employment

Full-time

Mid/regular specialist

Hybrid work

Customer service desk manager with German

Diehl Metering jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dostawie inteligentnych rozwiązań pomiarowych. Dzięki ponad 150-letniemu doświadczeniu umożliwiamy przedsiębiorstwom użyteczności publicznej, gminom i przemysłowi przejęcie kontroli nad ich infrastrukturą, wnosząc nową jakość do sposobu, w jaki zarządzają wodą i energią.

Nasza szeroka gama usług i rozwiązań obejmuje analizy oparte na danych, łączność IoT, w pełni elastyczne oprogramowanie i bezproblemowe inteligentne pomiary. Wykorzystujemy również sztuczną inteligencję, aby zwiększyć wydajność i zapewnić naszym klientom oszczędności.

Jesteśmy firmą rodzinną o międzynarodowym zasięgu. Dumni z tego, że utrzymujemy nasze podstawowe zasady jakości, niezawodności i bliskości z klientem, jednocześnie aktywnie kształtując lepszą przyszłość dla naszych klientów i społeczności, którym służą. Nasze podejście to myślenie globalne i działanie lokalne. Przewidując trendy i pozostając zwinni, dostosowujemy i rozwijamy naszą strategię z naszymi klientami i dla nich.

Wspierając ich długoterminowy wzrost, przyczyniamy się również do zrównoważonego rozwoju planety, tworząc innowacje, które umożliwiają naszym klientom coraz lepsze wykorzystanie zasobów naturalnych, na których wszyscy polegamy.

As the Diehl Metering Division, we deal with

Providing innovative solutions to challenges related to smart metering systems

We are pioneering solutions and services that make water and energy metering smarter. Through innovation, digitization and customization, we enable our customers to achieve sustainable performance, cost savings and make their networks more sustainable.

We are currently looking for a new team member as:

Customer service desk manager with German

The person in this position will work in the Customer Solution Center department, providing technical support for the Sales Department.

Your responsibilities

  • processing of customer enquiries of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service in polish and german language
  • registering and analyzing problems with software and hardware and trying to solve them, cooperation with second-level support through the JIRA system.
  • support for the Sales Department and customers in the field of technical advice and solving software problems, in particular: installation, configuration, service and training for customers on software and components of the Diehl Metering remote reading system on the Polish / German market
  • Interface adaptation for data transfer to customer-specific accounting software based on simple java scripts or Rest Interface

Our requirements

  • you have a university degree or are in the process of studying (preferably IT majors)
  • you work with or are interested in IT, telecommunications, electronics, software, technical innovations, IoT
  • you are fluent in Polish, English and German - a necessary condition
  • you are ready for business trips and field work
  • self-discipline, responsibility and communicativeness are your strengths

We offer

  • Work in a professional, friendly team in a stable, international organization based on a full-time employment contract
  • system of trainings preparing for work also in our branches in Germany
  • medical health care provided by PZU Zdrowie
  • food allowance - Sodexo LunchPass card
  • Possibility of hybrid work, office/home-office, occasional trips to the customers
  • Participation in interesting projects, with new technologies of IoT solutions such as LORA, MIOTY, wM-BUS
  • Prosimy o zapoznanie się z oświadczeniem dotyczącym ochrony danych osobowych:
    Administratorem danych osobowych kandydatów jest DIEHL Metering Sp. z o.o. z siedzibą w Bażanowicach (43-440) przy ul. Cieszyńskiej 1A. Będziemy przetwarzać dane osobowe w celu przeprowadzenia rekrutacji. Kandydatom przysługuje prawo do dostępu do swoich danych oraz otrzymania ich kopii, sprostowania (poprawiania) swoich danych, usunięcia, ograniczenia lub wniesienia sprzeciwu wobec ich przetwarzania, przenoszenia danych, wniesienia skargi do organu nadzorczego, a także wycofania zgody. Pełną treść klauzuli informacyjnej oraz więcej informacji o nas znajdują się na stronie: https://www.diehl.com/metering/pl/centrum-obsługi-klienta/klauzula-informacyjna-rodo/
  • Jeśli chcesz, aby Twoje dane osobowe były przetwarzane przez Diehl Metering Sp. z o.o. z siedzibą w Bażanowicach, ul. Cieszyńska 1a, także na potrzeby przyszłych procesów rekrutacyjnych, prosimy o zaznaczenie odpowiedniej zgody w formularzu rekrutacyjnym/zamieszczenie poniższej klauzuli w dokumentach aplikacyjnych:„Wyrażam zgodę na przetwarzanie przez Diehl Metering Sp. z o. o. z siedzibą w Bażanowicach, ul. Cieszyńska 1a, moich danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych na potrzeby przyszłych rekrutacji.” 
Powrót do listy ofert

Pozostałe oferty pracodawcy

Podobne oferty pracy