Diehl Metering Sp. z o.o.
Diehl Metering Sp. z o.o.

Diehl Metering Sp. z o.o.

Diehl Metering jest światowym liderem w projektowaniu, produkcji i dostawie inteligentnych rozwiązań pomiarowych. Dzięki ponad 150-letniemu doświadczeniu umożliwiamy przedsiębiorstwom użyteczności publicznej, gminom i przemysłowi przejęcie kontroli nad ich infrastrukturą, wnosząc nową jakość do sposobu, w jaki zarządzają wodą i energią.

Nasza szeroka gama usług i rozwiązań obejmuje analizy oparte na danych, łączność IoT, w pełni elastyczne oprogramowanie i bezproblemowe inteligentne pomiary. Wykorzystujemy również sztuczną inteligencję, aby zwiększyć wydajność i zapewnić naszym klientom oszczędności.

Jesteśmy firmą rodzinną o międzynarodowym zasięgu. Dumni z tego, że utrzymujemy nasze podstawowe zasady jakości, niezawodności i bliskości z klientem, jednocześnie aktywnie kształtując lepszą przyszłość dla naszych klientów i społeczności, którym służą. Nasze podejście to myślenie globalne i działanie lokalne. Przewidując trendy i pozostając zwinni, dostosowujemy i rozwijamy naszą strategię z naszymi klientami i dla nich.

Wspierając ich długoterminowy wzrost, przyczyniamy się również do zrównoważonego rozwoju planety, tworząc innowacje, które umożliwiają naszym klientom coraz lepsze wykorzystanie zasobów naturalnych, na których wszyscy polegamy.

Diehl Metering Sp. z o.o.

Benefity

  • Elastyczny czas pracy
  • Imprezy integracyjne
  • Szkolenia dofinansowane
  • Platforma szkoleniowa
  • Premia świąteczna
  • Służbowy telefon
  • Docenianie stażu pracy
  • Dofinansowanie do posiłków – Karta Sodexo LunchPass
  • Programy rozwojowe

Kontakt

Dorota Knapik tel.: 884-205-029
Bogusława Biały tel.: 538-621-587

email: kadry-dmpl@diehl.com

Praca alert - powiadomienia

Oferty pracy Diehl Metering Sp. z o.o.

Archiwalne oferty pracy Diehl Metering Sp. z o.o.

  • End-to-End Solution Manager – Connectivity

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • We are looking for a person to join our international SBU Metering & Connectivity team:

      End-to-End Solution Manager – Connectivity

      The End-to-End Solution Manager represents the international SBU Metering & Connectivity department and supports the implementation of global tasks.

      Takes care of the products offered by Diehl Metering –

      from water meters through system solutions to services.

      Your responsibilities

      • Creating a complete solution based on the existing portfolio and to complete the solution by adding missing components, e.g. SLA contracts, partners, sensors etc…
      • Collecting the needs from the market to establish requirement lists for the solution portfolio in link with related Product Managers.
      • Being responsible of the continuous improvement of the solution to fulfil the markets needs through the whole lifecycle.
      • Developing market intelligence to formulate both short-term tactical strategies and long-term strategic plans (Market trends, Customer needs (pains & gains), Competitor information…),
      • Being responsible of the knowledge transfer of solutions within the organization and supporting Regional Sales for introduction of new solutions on the market in link with the CSC (trainings, presentations),
      • Working with different interfaces: Sales, R&D, Technical Key account, Controlling, Quality, Purchasing…

      Our requirements

      • Major in Electrics Engineering, Computer Technology, Automatic Control Engineering, Metering, HVA etc.,
      • At least 3 years of experience as an Engineer/Product Manager with project management in industrial product field,
      • Experience in Connectivity environment and knowledge of such technologies as WMBUS, LoRaWAN, NB-IoT,
      • Proficiency English.

      We offer

      • Opportunity to work with the latest technologies in the industry

      • Access to the internal training platform

      • Co-financing for meals in the form of a Sodexo LunchPass card

      • Private Health Care - PZU Zdrowie

      • Possibility of hybrid work after the implementation period

      • Occasional bonuses and extras



      Please send us your CV in English

  • Specjalista ds. zakupów

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Do naszego Działu Zakupów w Bażanowicach poszukujemy Specjalisty, który lubi dynamiczne środowisko pracy i wesprze nas w zakupach z szerokiej gamy kategorii - od inwestycji, poprzez materiały produkcyjne i okołoprodukcyjne po usługi czy ubezpieczenia.

      Zakres obowiązków

      Jako Specjalista ds. zakupów będziesz:

      • negocjować ceny i warunki umów
      • wysyłać zapytania ofertowe
      • poszukiwać nowych dostawców
      • dokonywać selekcji i kwalifikacji dostawców oraz regularnie ich oceniać
      • czuwać nad realizacją kontraktu zgodnie z ustaleniami w nim zawartymi
      • pośredniczyć w kontaktach między dostawcami a innymi działami w firmie.

      Wymagania

      Jakie umiejętności są dla nas ważne?

      • Dobra znajomość j. angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie – regularnie współpracujemy z innymi członkami naszego działu z zagranicy, dostawcami spoza Polski, a bezpośredni przełożony jest z Francji.
      • Ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii lub logistyki – by poznać nieco teorii oraz doświadczenie w Dziale zakupów – by zrozumieć praktyczne podejście do procesu.
      • Gotowość do podróży służbowych – również zagranicznych – by móc spotkać się z obecnymi czy potencjalnymi dostawcami oraz kolegami z Francji i Niemiec.
      • Znajomość Excela do gromadzenia danych i umiejętności ich analizowania.
      • Jeśli znasz środowisko SAP będzie to dodatkowy atut.

      Oferujemy

      • Środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy.
      • W porozumieniu z przełożonym będziesz mógł/mogła ustalić godziny pracy.
      • Po okresie wdrożenia umożliwimy Ci pracę hybrydową.
      • Będziesz mieć dostęp do platformy e-learningowej, z szeroką gamą szkoleń.
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass

      • Prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie

      • Spotkania integracyjne

      • Fundusz świadczeń socjalnych

      • Wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów

  • Inżynier Doskonalenia Procesu Produkcji

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy inżyniera z doświadczeniem w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających analizę procesu produkcji.

      Zakres obowiązków

      • opracowywanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu maksymalizację efektywności procesu produkcji,
      • analizowanie przebiegu procesów produkcyjnych na podstawie danych zawartych w bazach danych m. in. efektywności maszyn i urządzeń oraz opracowywanie standardów procesu
      • sporządzanie szczegółowych analiz i raportów służących do weryfikowania postępów w działaniu,
      • wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i rozwijanie kultury technicznej w zakładzie.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, techniczne (preferowane kierunki – informatyka, automatyka i robotyka, elektronika, budowa maszyn)
      • znajomość praktycznego zastosowanie narzędzi inżynierii i optymalizacji produkcji lean management jak np. Plant Simulation,
      • doświadczenie w prowadzeniu lub udział w projektach międzynarodowych,
      • znajomość narzędzi IT wspomagających szczegółową analizę procesu produkcji,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych zespołach inżynierskich,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Customer service desk manager with German

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • As the Diehl Metering Division, we deal with

      Providing innovative solutions to challenges related to smart metering systems

      We are pioneering solutions and services that make water and energy metering smarter. Through innovation, digitization and customization, we enable our customers to achieve sustainable performance, cost savings and make their networks more sustainable.

      We are currently looking for a new team member as:

      Customer service desk manager with German

      The person in this position will work in the Customer Solution Center department, providing technical support for the Sales Department.

      Your responsibilities

      • processing of customer enquiries of technical problems as 1st Line Telephone Customer Service in polish and german language
      • registering and analyzing problems with software and hardware and trying to solve them, cooperation with second-level support through the JIRA system.
      • support for the Sales Department and customers in the field of technical advice and solving software problems, in particular: installation, configuration, service and training for customers on software and components of the Diehl Metering remote reading system on the Polish / German market
      • Interface adaptation for data transfer to customer-specific accounting software based on simple java scripts or Rest Interface

      Our requirements

      • you have a university degree or are in the process of studying (preferably IT majors)
      • you work with or are interested in IT, telecommunications, electronics, software, technical innovations, IoT
      • you are fluent in Polish, English and German - a necessary condition
      • you are ready for business trips and field work
      • self-discipline, responsibility and communicativeness are your strengths

      We offer

      • Work in a professional, friendly team in a stable, international organization based on a full-time employment contract
      • system of trainings preparing for work also in our branches in Germany
      • medical health care provided by PZU Zdrowie
      • food allowance - Sodexo LunchPass card
      • Possibility of hybrid work, office/home-office, occasional trips to the customers
      • Participation in interesting projects, with new technologies of IoT solutions such as LORA, MIOTY, wM-BUS
  • Monter precyzyjny

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • bez doświadczenia
    • Poszukujemy pracowników do stałego zespołu monterów przy produkcji wodomierzy. W dużej mierze jest to montaż niewielkich elementów, wymagający dokładności i sprawności manualnej. Umożliwiamy zwiedzanie produkcji w trakcie rozmowy rekrutacyjnej - będziesz mogła/mógł zobaczyć stanowiska pracy zanim zdecydujesz, czy chcesz do nas dołączyć. Nie wymagamy CV, wystarczy że do nas zadzwonisz i umówisz się na spotkanie!

      Zatrudniamy bezpośrednio pod firmę Diehl Metering.

      Jeśli jesteś zainteresowany/a wystarczy że zadzwonisz (338566211 lub 538-621-587) i umówisz się z nami na spotkanie. Możesz też wysłać swoje CV za pomocą przycisku APLIKUJ lub przynieść do nas osobiście:
      Diehl Metering Sp. z o. o, Bażanowice ul. Cieszyńska 1A.

      Zakres obowiązków

      Twoja praca będzie polegać na:


      • montażu wodomierzy i jego elementów składowych,
      • kontroli jakościowej,
      • testowaniu i pakowaniu wyrobów gotowych.

      Wszystkiego Cię nauczymy!!

      Wymagania

      • dokładność,
      • sumienność w wykonywaniu prac,
      • zdolności manualne,
      • umiejętność obsługi komputera,
      • gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym.

      Oferujemy

      • zatrudnienie na podstawie umowy o pracę bezpośrednio w Diehl Metering,
      • miesięczną premię uznaniową,
      • dojazd na trasie Jastrzębie-Zdrój - Bażanowice i Hażlach - Bażanowice,
      • karty lunchowe
      • prywatną opiekę medyczną
  • Technik Mechatronik

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Jako Technik Mechatronik będziesz odpowiadać za:

      • serwisowanie i opiekę nad parkiem maszyn produkcyjnych, oraz urządzeń i instalacji z nimi powiązanych
      • kontakt z firmami zewnętrznymi w sprawie wizyt serwisowych i zakupów części zamiennych
      • działania prewencyjne i analizy mające na celu zapobieganie awarii
      • rozwijanie kompetencji z zakresu automatyki

      Wymagania

      • wykształcenie minimum średnie techniczne
      • znajomość układów pneumatycznych oraz elektrycznych
      • umiejętność czytania dokumentacji technicznej
      • dokładność, precyzja, kreatywność, umiejętność pracy w zespole
      • uprawnienia SEP G1/E
      • wiedza ogólna w zakresie układów sterujących w automatyce
      • gotowość do pracy w systemie 3-zmianowym

      Oferujemy

      • umowę o pracę
      • szkolenia
      • międzynarodowe środowisko pracy
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass
      • prywatną opiekę medyczną - PZU Zdrowie
      • spotkania integracyjne
      • fundusz świadczeń socjalnych
      • wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów

  • Inżynier Industrializacji - Elektronik

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy nowego członka zespołu w Dziale Industrializacji i Automatyzacji, odpowiedzialnego za uruchamianie nowych procesów i ich udoskonalanie. Stanowisko, które czeka na Ciebie to:


      INŻYNIER INDUSTRIALIZACJI - ELEKTRONIK

      Zakres obowiązków


      • udział w projektach industrializacji produktów - przygotowywanie specyfikacji technicznych, współpraca z dostawcami, analiza ofert, nadzór nad wykonaniem: linii produkcyjnych, maszyn, oprzyrządowania oraz dokonywanie ich odbiorów,
      • uruchamianie nowych procesów produkcyjnych zgodnie z założonymi wymaganiami jakościowymi, technologicznymi i ekonomicznymi,
      • adaptowanie systemów testowych urządzeń elektronicznych dla nowych wyrobów,
      • wspieranie działu R&D w tworzeniu i rozwoju urządzeń elektronicznych (hardware & firmware),
      • nadzorowanie i wykonywanie prototypów,
      • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej,
      • przygotowywanie bieżących analiz, raportów oraz protokołów,
      • wspieranie działu produkcji w analizie trudnych błędów urządzeń elektronicznych oraz dla procesu lutowania selektywnego.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek elektronika bądź pokrewny),
      • minimum 2-lenie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • wiedza z zakresu technologii produkcji elektroniki,
      • znajomość środowiska LabVIEW,
      • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi i efektywnego planowania oraz wykonywania testów,
      • umiejętność lutowania precyzyjnego,
      • umiejętność czytania i posługiwania się schematami elektronicznymi,
      • dobra znajomość języka angielskiego - jest on językiem Grupy Diehl i będzie on używany w codziennej komunikacji.
      • bycie graczem zespołowym,
      • umiejętność wyznaczania priorytetów.

      Znajomość sterowników PLC będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • możliwość regularnej współpracować z działem R&D i innymi działami z naszych plantów zza granicy (min. Niemcy, Francja),
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Test technician

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • In this position, you will join the Validation Center. Together with the team, you overtake the responsibility to ensure the proper validation of the DM products and enabling the new product development projects to keep their committed targets. Moreover, you support the Quality department when it comes to testing for external customers and in the field of laboratory accreditation activities.

      Your responsibilities

      • Configuring up and executing tests according to test specifications under given priorities
      • Scheduling the occupancy of the test environment and preparing documentation such as reports, results and evaluation
      • Ensuring up-to-date documentation (including accredited laboratory documentation);
      • Check plausibility of test results and proposing improvement actions;
      • Maintaining equipment and test facilities according to the specifications, including repairs in coordination with external suppliers;

      Our requirements

      • Technician degree or comparable education level;
      • Professional experience in the environment of testing as well as a basic understanding of laws, regulations and standards, ideally in an international industry environment (knowledge of ISO17025 will be an added value);
      • Good communication and cooperation skills and the ability to work in an international environment;
      • Fluent speaking & writing English (French / German will be an added value);
      • Ability to travel internationally, especially between Diehl Metering sites;

      We offer

      • work in a professional, friendly team in a stable, international organization based on a full-time employment contract
      • international environment - cooperation with other sites - mainly from Germany and France
      • access to the learning platform
      • food allowance - Sodexo LunchPass
      • private health care - PZU Zdrowie
  • Specjalista ds. zakupów

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Do naszego Działu Zakupów w Bażanowicach poszukujemy Specjalisty, który lubi dynamiczne środowisko pracy i wesprze nas w zakupach z szerokiej gamy kategorii - od inwestycji, poprzez materiały produkcyjne i okołoprodukcyjne po usługi czy ubezpieczenia.

      Zakres obowiązków

      Jako Specjalista ds. zakupów będziesz:

      • negocjować ceny i warunki umów
      • wysyłać zapytania ofertowe
      • poszukiwać nowych dostawców
      • dokonywać selekcji i kwalifikacji dostawców oraz regularnie ich oceniać
      • czuwać nad realizacją kontraktu zgodnie z ustaleniami w nim zawartymi
      • pośredniczyć w kontaktach między dostawcami a innymi działami w firmie.

      Wymagania

      Jakie umiejętności są dla nas ważne?

      • Dobra znajomość j. angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie – regularnie współpracujemy z innymi członkami naszego działu z zagranicy, dostawcami spoza Polski, a bezpośredni przełożony jest z Francji.
      • Ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii lub logistyki – by poznać nieco teorii oraz doświadczenie w Dziale zakupów – by zrozumieć praktyczne podejście do procesu.
      • Gotowość do podróży służbowych – również zagranicznych – by móc spotkać się z obecnymi czy potencjalnymi dostawcami oraz kolegami z Francji i Niemiec.
      • Znajomość Excela do gromadzenia danych i umiejętności ich analizowania.
      • Jeśli znasz środowisko SAP będzie to dodatkowy atut.

      Oferujemy

      • Środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy.
      • W porozumieniu z przełożonym będziesz mógł/mogła ustalić godziny pracy.
      • Po okresie wdrożenia umożliwimy Ci pracę hybrydową.
      • Będziesz mieć dostęp do platformy e-learningowej, z szeroką gamą szkoleń.
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass

      • Prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie

      • Spotkania integracyjne

      • Fundusz świadczeń socjalnych

      • Wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów

  • Regionalny Menadżer Produktu

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Regionalny Menadżer Produktu reprezentuje międzynarodowy dział Zarządzania Portfolio Produktów w regionie, do którego przynależy i wspiera realizację zadań globalnych.

      Opiekuje się produktami oferowanymi przez Diehl Metering –
      od wodomierzy poprzez rozwiązania systemowe po usługi.

      Zakres obowiązków

      Jako Regionalny Menadżer Produktu będziesz:

      • Zbierać informacje od strategicznych klientów o produktach i rozwiązaniach
      • Zbierać informacje o potrzebach oraz konkurencji na lokalnym rynku
      • Wspierać Centrum Obsługi Klienta (CSC) oraz Dział Handlowy prezentując klientom nowe produkty i rozwiązania podczas szkoleń
      • Zarządzać lokalną dokumentacją produktów – walidacjami, tłumaczeniami.

      Wymagania

      Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:

      • Posiadasz wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: Elektronika, IT, Automatyka, Inżynieria i gospodarka wodna,
      • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie jako Inżynier/Menadżer Produktu
      • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim,
      • Łatwo nawiązujesz relacje oraz posiadasz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
      • Szybko się uczysz i jesteś otwarty/otwarta na wprowadzanie nowych rozwiązań.

      Oferujemy


      • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami w branży
      • Dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo LunchPass
      • Prywatna opiekę medyczną PZU Zdrowie
      • Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
      • Okolicznościowe bonusy i dodatki.
  • Specjalista ds. jakości

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W związku z dodatkowym wakatem poszukujemy osoby na stanowisko:

      Specjalista ds. Jakości

      Pracując jako Specjalista Jakości będziesz odpowiedzialny głównie za nadzorowanie prawidłowości przebiegu procesów produkcyjnych obszaru elektroniki z zachowaniem standardów jakościowych.

      Zakres obowiązków


      • Przeprowadzanie szczegółowych analiz wadliwych części oraz części pochodzących z reklamacji klientów;
      • Nadzorowanie przebiegu realizacji działań korekcyjnych oraz weryfikacja ich efektywności
      • Opracowywanie i aktualizacja dokumentacji jakościowej niezbędnej do prawidłowej realizacji produkcji;
      • Wsparcie w procesie tworzenia nowych rozwiązań związanych z koncepcją Industry 4.0;
      • Wsparcie projektów skoncentrowanych na zwiększeniu wydajności produkcyjnych.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe (preferowany kierunek zarządzanie jakością / elektronika),
      • Kilkuletnie doświadczenie w firmie produkcyjnej z branży elektronicznej (ELM) w obszarze jakości,
      • Umiejętność pracy z rysunkiem technicznym oraz schematami elektronicznymi,
      • Wiedza z zakresu metrologii prawnej,
      • Wiedza z obszaru PowerBI (SQL, DAX) będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • Środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy.
      • W porozumieniu z przełożonym będziesz mógł/mogła ustalić godziny pracy.
      • Będziesz mieć dostęp do platformy e-learningowej, z szeroką gamą szkoleń.
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass
      • Prywatna Opieka medyczna – PZU Zdrowie
      • Spotkania integracyjne
      • Fundusz świadczeń socjalnych
      • Wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów
  • Specjalista ds. Ochrony Środowiska

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Do naszego oddziału w Bażanowicach poszukujemy Specjalisty z doświadczeniem w obszarze ochrony środowiska.

      Dopuszczamy możliwość zatrudnienia na niepełny etat.

      Zakres obowiązków

      • bieżąca kontrola przepisów dotyczących ochrony środowiska i dostosowanie działań organizacji do aktualnych wymagań prawnych,
      • prowadzanie ewidencji i sprawozdawczości środowiskowej: BDO, opłaty, KOBiZE, gospodarowanie opakowaniami, CRO,
      • tworzenie i aktualizacja oraz opiniowanie procedur oraz dokumentów wewnętrznych w zakresie Ochrony Środowiska,
      • przygotowywanie raportów i analiz środowiskowych,
      • nadzór nad terminowością pomiarów emisyjnych i wykorzystywanymi substancjami chemicznymi.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe kierunkowe,
      • co najmniej 3-letnie doświadczenie w firmie produkcyjnej,
      • znajomość narzędzi sprawozdawczych,
      • znajomość języka angielskiego na poziomie B2,
      • znajomość zagadnień z obszaru BHP i zrównoważonego rozwoju.

      Oferujemy

      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • dostęp do platformy e-learningowej, z szeroką gamą szkoleń,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass,
      • prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie,
      • spotkania integracyjne,
      • Fundusz świadczeń socjalnych,
      • wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Inżynier Doskonalenia Procesu Produkcji

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy inżyniera z doświadczeniem w obsłudze narzędzi informatycznych wspierających analizę procesu produkcji.

      Zakres obowiązków

      • opracowywanie i wdrażanie rozwiązań mających na celu maksymalizację efektywności procesu produkcji,
      • analizowanie przebiegu procesów produkcyjnych na podstawie danych zawartych w bazach danych m. in. efektywności maszyn i urządzeń oraz opracowywanie standardów procesu
      • sporządzanie szczegółowych analiz i raportów służących do weryfikowania postępów w działaniu,
      • wdrażanie nowych rozwiązań technicznych i rozwijanie kultury technicznej w zakładzie.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe, techniczne (preferowane kierunki – informatyka, automatyka i robotyka, elektronika, budowa maszyn)
      • znajomość praktycznego zastosowanie narzędzi inżynierii i optymalizacji produkcji lean management jak np. Plant Simulation,
      • doświadczenie w prowadzeniu lub udział w projektach międzynarodowych,
      • znajomość narzędzi IT wspomagających szczegółową analizę procesu produkcji,
      • znajomość języka angielskiego w stopniu pozwalającym na swobodną komunikację,

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • możliwość podnoszenia kwalifikacji w międzynarodowych zespołach inżynierskich,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Service desk - software engineer

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • wsparcie Działu Sprzedaży oraz klientów w zakresie doradztwa technicznego i rozwiązywania problemów z oprogramowaniem, w szczególności: instalacji, konfiguracji oprogramowania i komponentów systemu zdalnego odczytu liczników Diehl Metering,
      • dostosowywanie interfejsu na potrzeby wymiany danych z oprogramowaniem księgowym klienta za pomocą JavaScript oraz REST API,
      • praca przy projektach IoT, testy urządzeń pracujących w różnych technologiach takich jak: MIOTY, LORA, NB-IoT, wM-Bus pod kątem poprawności wyświetlania danych w oprogramowaniu, integracje czujników i interfejsów,
      • rejestrowanie i analizowanie problemów z oprogramowaniem i sprzętem oraz próby ich rozwiązania, współpraca ze wsparciem drugiego poziomu w Niemczech poprzez system JIRA,
      • zapewnienie dobrej jakości komunikacji z klientem.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe lub w trakcie studiów (preferowane kierunki informatyczne),
      • doświadczenie lub zainteresowania w obszarach informatyki, telekomunikacji, elektroniki, oprogramowania, innowacji technicznych, IoT, chęć pracy ze sprzętem oraz oprogramowaniem,
      • zainteresowanie programowaniem w JavaScript oraz interfejsami wymiany danych np. REST APi,
      • biegła znajomość języka angielskiego – warunek konieczny, język niemiecki będzie dodatkowym atutem,
      • gotowość do wyjazdów służbowych i pracy w terenie, prawo jazdy kategorii B.

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • prywatną opiekę medyczną,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Inżynier Industrializacji - Elektronik

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy nowego członka zespołu w Dziale Industrializacji i Automatyzacji, odpowiedzialnego za uruchamianie nowych procesów i ich udoskonalanie. Stanowisko, które czeka na Ciebie to:


      INŻYNIER INDUSTRIALIZACJI - ELEKTRONIK

      Zakres obowiązków


      • udział w projektach industrializacji produktów - przygotowywanie specyfikacji technicznych, współpraca z dostawcami, analiza ofert, nadzór nad wykonaniem: linii produkcyjnych, maszyn, oprzyrządowania oraz dokonywanie ich odbiorów,
      • uruchamianie nowych procesów produkcyjnych zgodnie z założonymi wymaganiami jakościowymi, technologicznymi i ekonomicznymi,
      • adaptowanie systemów testowych urządzeń elektronicznych dla nowych wyrobów,
      • wspieranie działu R&D w tworzeniu i rozwoju urządzeń elektronicznych (hardware & firmware),
      • nadzorowanie i wykonywanie prototypów,
      • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej,
      • przygotowywanie bieżących analiz, raportów oraz protokołów,
      • wspieranie działu produkcji w analizie trudnych błędów urządzeń elektronicznych oraz dla procesu lutowania selektywnego.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek elektronika bądź pokrewny),
      • minimum 2-lenie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • wiedza z zakresu technologii produkcji elektroniki,
      • znajomość środowiska LabVIEW,
      • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi i efektywnego planowania oraz wykonywania testów,
      • umiejętność lutowania precyzyjnego,
      • umiejętność czytania i posługiwania się schematami elektronicznymi,
      • dobra znajomość języka angielskiego - jest on językiem Grupy Diehl i będzie on używany w codziennej komunikacji.
      • bycie graczem zespołowym,
      • umiejętność wyznaczania priorytetów.

      Znajomość sterowników PLC będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • możliwość regularnej współpracować z działem R&D i innymi działami z naszych plantów zza granicy (min. Niemcy, Francja),
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Specjalista ds. zakupów

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Do naszego Działu Zakupów w Bażanowicach poszukujemy Specjalisty, który lubi dynamiczne środowisko pracy i wesprze nas w zakupach z szerokiej gamy kategorii - od inwestycji, poprzez materiały produkcyjne i okołoprodukcyjne po usługi czy ubezpieczenia. Oferujemy umowę na zastępstwo z perspektywą stałego zatrudnienia.

      Zakres obowiązków

      Jako Specjalista ds. zakupów będziesz:

      • negocjować ceny i warunki umów
      • wysyłać zapytania ofertowe
      • poszukiwać nowych dostawców
      • dokonywać selekcji i kwalifikacji dostawców oraz regularnie ich oceniać
      • czuwać nad realizacją kontraktu zgodnie z ustaleniami w nim zawartymi
      • pośredniczyć w kontaktach między dostawcami a innymi działami w firmie.

      Wymagania

      Jakie umiejętności są dla nas ważne?

      • Dobra znajomość j. angielskiego zarówno w mowie jak i piśmie – regularnie współpracujemy z innymi członkami naszego działu z zagranicy, dostawcami spoza Polski, a bezpośredni przełożony jest z Francji.
      • Ukończone studia wyższe w zakresie ekonomii lub logistyki – by poznać nieco teorii oraz doświadczenie w Dziale zakupów – by zrozumieć praktyczne podejście do procesu.
      • Gotowość do podróży służbowych – również zagranicznych – by móc spotkać się z obecnymi czy potencjalnymi dostawcami oraz kolegami z Francji i Niemiec.
      • Znajomość Excela do gromadzenia danych i umiejętności ich analizowania.
      • Jeśli znasz środowisko SAP będzie to dodatkowy atut.

      Oferujemy

      • Środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy.
      • W porozumieniu z przełożonym będziesz mógł/mogła ustalić godziny pracy.
      • Po okresie wdrożenia umożliwimy Ci pracę hybrydową.
      • Będziesz mieć dostęp do platformy e-learningowej, z szeroką gamą szkoleń.
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Pluxee Lunch Pass

      • Prywatną opiekę medyczną – PZU Zdrowie

      • Spotkania integracyjne

      • Fundusz świadczeń socjalnych

      • Wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów

  • Regionalny Menadżer Produktu

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • Regionalny Menadżer Produktu reprezentuje międzynarodowy dział Zarządzania Portfolio Produktów w regionie, do którego przynależy i wspiera realizację zadań globalnych.

      Opiekuje się produktami oferowanymi przez Diehl Metering –
      od wodomierzy poprzez rozwiązania systemowe po usługi.

      Zakres obowiązków

      Jako Regionalny Menadżer Produktu będziesz:

      • Zbierać informacje od strategicznych klientów o produktach i rozwiązaniach
      • Zbierać informacje o potrzebach oraz konkurencji na lokalnym rynku
      • Wspierać Centrum Obsługi Klienta (CSC) oraz Dział Handlowy prezentując klientom nowe produkty i rozwiązania podczas szkoleń
      • Zarządzać lokalną dokumentacją produktów – walidacjami, tłumaczeniami.

      Wymagania

      Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:

      • Posiadasz wykształcenie wyższe techniczne – preferowane kierunki: Elektronika, IT, Automatyka, Inżynieria i gospodarka wodna,
      • Masz co najmniej 3-letnie doświadczenie jako Inżynier/Menadżer Produktu
      • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim oraz niemieckim,
      • Łatwo nawiązujesz relacje oraz posiadasz bardzo dobrze rozwinięte umiejętności komunikacyjne,
      • Szybko się uczysz i jesteś otwarty/otwarta na wprowadzanie nowych rozwiązań.

      Oferujemy


      • Możliwość pracy z najnowszymi technologiami w branży
      • Dostęp do wewnętrznej platformy szkoleniowej
      • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo LunchPass
      • Po okresie wdrożenia możliwość pracy hybrydowej
      • Okolicznościowe bonusy i dodatki.
  • IT Application Specialist (m/f/d) for Manufacturing Execution System (MES)

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Your responsibilities

      • You will be responsible for the development and support of production-related IT systems, variant management solutions and their interfaces.
      • You will identify optimization potential in existing business processes together with other departments, derive measures from this and implement them in IT solutions.
      • You are the contact person for technical questions about production and variant management systems and their processes.
      • You drive digitalization and innovation.
      • You will be involved in international IT projects and be part of an innovative IT team.

      Our requirements

      • You have a degree in computer science with a focus on software development or alternatively a completed IT technical apprenticeship with several years of relevant professional experience.
      • You have programming skills in web development, e.g. in PHP, Java Script and CSS3.
      • Knowledge of MES, cloud solutions and databases would be desirable.
      • Good written and spoken German and English skills.
      • A good technical understanding, a structured way of working, initiative and a high level of problem-solving skills round off your profile.

      We offer

      • flexible working hours,
      • remote work opportunities,
      • food allowance - Sodexo Lunch Pass card,
      • social benefits,
      • learnig platform.
  • Inżynier Industrializacji - Elektronik

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Poszukujemy nowego członka zespołu w Dziale Industrializacji i Automatyzacji, odpowiedzialnego za uruchamianie nowych procesów i ich udoskonalanie. Stanowisko, które czeka na Ciebie to:


      INŻYNIER INDUSTRIALIZACJI - ELEKTRONIK

      Zakres obowiązków


      • udział w projektach industrializacji produktów - przygotowywanie specyfikacji technicznych, współpraca z dostawcami, analiza ofert, nadzór nad wykonaniem: linii produkcyjnych, maszyn, oprzyrządowania oraz dokonywanie ich odbiorów,
      • uruchamianie nowych procesów produkcyjnych zgodnie z założonymi wymaganiami jakościowymi, technologicznymi i ekonomicznymi,
      • adaptowanie systemów testowych urządzeń elektronicznych dla nowych wyrobów,
      • wspieranie działu R&D w tworzeniu i rozwoju urządzeń elektronicznych (hardware & firmware),
      • nadzorowanie i wykonywanie prototypów,
      • przygotowywanie i nadzorowanie dokumentacji technologicznej i produkcyjnej,
      • przygotowywanie bieżących analiz, raportów oraz protokołów,
      • wspieranie działu produkcji w analizie trudnych błędów urządzeń elektronicznych oraz dla procesu lutowania selektywnego.

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe techniczne (preferowany kierunek elektronika bądź pokrewny),
      • minimum 2-lenie doświadczenie na podobnym stanowisku,
      • wiedza z zakresu technologii produkcji elektroniki,
      • znajomość środowiska LabVIEW,
      • umiejętność posługiwania się przyrządami pomiarowymi i efektywnego planowania oraz wykonywania testów,
      • umiejętność lutowania precyzyjnego,
      • umiejętność czytania i posługiwania się schematami elektronicznymi,
      • dobra znajomość języka angielskiego - jest on językiem Grupy Diehl i będzie on używany w codziennej komunikacji.
      • bycie graczem zespołowym,
      • umiejętność wyznaczania priorytetów.

      Znajomość sterowników PLC będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • ciekawą pracę w dynamicznie rozwijającym się przedsiębiorstwie,
      • środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
      • możliwość regularnej współpracować z działem R&D i innymi działami z naszych plantów zza granicy (min. Niemcy, Francja),
      • dostęp do platformy e-learningowej,
      • dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo Lunch Pass,
      • spotkania integracyjne, pikniki rodzinne, wyprawki dla noworodków i pierwszoklasistów.
  • Specjalista ds. kontrolingu

    Diehl Metering Sp. z o.o.
    • Bażanowice
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Jako Specjalista ds. kontrolingu będziesz:

      • Raportować dla celów Grupy Diehl,
      • Analizować koszty bieżące oraz odchylenia - głównie w obszarze produkcji,
      • Uczestniczyć w procesach budżetowania i prognozowania,
      • Monitorować, analizować i raportować stan należności i zapasów,
      • Sporządzać analizy finansowe ad hoc.

      Wymagania

      Wyślij do nas swoją aplikację, jeśli:

        • Posiadasz doświadczenie w zakresie kontrolingu w firmie o profilu produkcyjnym,
        • Posiadasz wykształcenie o profilu finansowym,
        • Excel jest w pracy Twoim najlepszym przyjacielem i biegle się nim posługujesz,
        • Swobodnie komunikujesz się w języku angielskim (zarówno raporty do Grupy Diehl jak i wewnętrzna komunikacja w Grupie odbywa się w tym języku, więc będziesz miał/a z nim systematyczny kontakt),
        • Potrafisz organizować swój czas pracy i ustalać priorytety,
        • Chcesz się rozwijać.

          Dodatkowymi atutami będą:
        • Znajomość systemu SAP,
        • Doświadczenie pracy w międzynarodowym środowisku.

      Oferujemy

        • Pracę w międzynarodowym zespole,
        • Pełne wsparcie przy wdrożeniu w nowe obowiązki,
        • Środowisko pracy oparte na zaufaniu i autonomii, umożliwiające rozwój zawodowy,
        • Możliwość pracy zdalnej w porozumieniu z przełożonym,
        • Możliwość poszerzania swojej wiedzy przez uczestnictwo w projektach i szkoleniach,
        • Dofinansowanie do posiłków w postaci karty Sodexo LunchPass,
        • Dostęp do platformy E-learningowej.