Asystent/ka Zarządu / Spec. ds. rachunkowości

Maria
  • Limanowa, małopolskie pow. limanowski

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

Firma działająca w branży budowlanej zatrudni Asystentkę Zarządu/Spec. ds rachunkowości.

Zakres obowiązków:

- administrowanie biurem, zapewnienie sprawnej obsługi korespondencji, ewidencjonowanie środków trwałych,

- prowadzenie akt osobowych pracowników,

- kontakt z zewnętrznymi dostawcami, kontrahentami oraz instytucjami publicznymi,

- nadzorowanie floty pojazdów, paliwa oraz sprzętu,

- koordynacja organizacji przestrzeni biurowej, wyposażenia oraz sprzętu,

- pomoc w prowadzeniu bieżących dokumentów finansowych;

Oczekiwania:

- bardzo dobra umiejętność obsługi pakietu biurowego Office,

- umiejętność pracy pod presją czasu,

- dobra organizacja pracy,

- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - warunek konieczny,

- mile widziane prawo jazdy kat. B

Oferujemy



- stabilne zatrudnienie w ramach umowy o pracę,

- atrakcyjne wynagrodzenie podstawowe + premie (adekwatne do umiejętności),

- pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku.

Praca wyłącznie stacjonarna, od poniedziałku do piątku, w biurze na terenie Limanowej.

Kandydatów zainteresowanych ofertą prosimy o przesłanie CV wraz z listem motywacyjnym na adres e-mail: @
Dodana
Wygasa (jutro)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy