Visa
Oferta wygasła i nie można na nią aplikować.
Data wygaśnięcia 20.04.2024
Asystent ds. obsługi klienta i administracji
Royal Invest
Miejsce pracy
-
Myślenice, małopolskie pow. myślenicki
Pracownik biurowy
Umowa o pracę
Firma Royal Invest poszukuje pracownika na stanowisko:
Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji
Lokalizacja: Myślenice
Jeśli interesujesz się branżą deweloperską i szukasz nowych wyzwań to ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Oferujemy ciekawą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, dobrą atmosferę i wsparcie ze strony zespołu. U nas masz szansę rozwijać się w obszarze handlowym, finansowo-księgowym, administracyjnym, współpracując z generalnym wykonawcą inwestycji.
- Pracę na pełny etat w godzinach 9:00-17:00
- Umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym
- Możliwość rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy z rynku nieruchomości
- Pracę w zgranym zespole z przyjazną atmosferą.
- Atrakcyjne zarobki – zależne od Twojego zaangażowania
Czego oczekujemy:
- Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej
- Znajomości pakietu Office (Excel, Word)
- Dobrej organizacji pracy
- Prawa jazdy kat. B
- Gotowości do okazjonalnych podróży w celu prezentacji nieruchomości klientom
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży nieruchomości
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa dokumentacji biurowej
- Negocjowanie warunków umów i dbanie o interes klientów
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami
- Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Prezentacja mieszkań potencjalnym klientom
Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres: cv(małpa)royalinvest.com.pl @ W temacie wiadomości proszę podać: "Aplikacja - Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883)
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
Więcej informacji o naszej firmie:
Dołącz do nas i wspólnie kreujmy przestrzeń Twojego sukcesu!
Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji
Lokalizacja: Myślenice
Jeśli interesujesz się branżą deweloperską i szukasz nowych wyzwań to ta oferta jest skierowana do Ciebie!
Oferujemy ciekawą pracę, atrakcyjne wynagrodzenie, dobrą atmosferę i wsparcie ze strony zespołu. U nas masz szansę rozwijać się w obszarze handlowym, finansowo-księgowym, administracyjnym, współpracując z generalnym wykonawcą inwestycji.
Oferujemy
- Pracę na pełny etat w godzinach 9:00-17:00
- Umowę o pracę z 3-miesięcznym okresem próbnym
- Możliwość rozwoju poprzez zdobywanie wiedzy z rynku nieruchomości
- Pracę w zgranym zespole z przyjazną atmosferą.
- Atrakcyjne zarobki – zależne od Twojego zaangażowania
Czego oczekujemy:
- Zaangażowania i wysokiej kultury osobistej
- Znajomości pakietu Office (Excel, Word)
- Dobrej organizacji pracy
- Prawa jazdy kat. B
- Gotowości do okazjonalnych podróży w celu prezentacji nieruchomości klientom
Mile widziane:
- Doświadczenie w sprzedaży nieruchomości
Do Twoich obowiązków należeć będzie:
- Obsługa dokumentacji biurowej
- Negocjowanie warunków umów i dbanie o interes klientów
- Profesjonalne doradztwo w zakresie obrotu nieruchomościami
- Nawiązywanie trwałych relacji z Klientami
- Dbanie o dobry wizerunek firmy
- Prezentacja mieszkań potencjalnym klientom
Jeśli spełniasz nasze wymagania i chcesz dołączyć do naszego zespołu, prześlij swoje CV na adres: cv(małpa)royalinvest.com.pl @ W temacie wiadomości proszę podać: "Aplikacja - Asystent ds. Obsługi Klienta i Administracji ".
Prosimy o dopisanie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych przy realizacji rekrutacji zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 o Ochronie Danych Osobowych (Dz. U. nr 133 poz. 883)
Zastrzegamy sobie prawo do odpowiedzi na wybrane oferty.
Więcej informacji o naszej firmie:
Dołącz do nas i wspólnie kreujmy przestrzeń Twojego sukcesu!
Praca alert - powiadomienia
Pracownik biurowy, Myślenice
Podobne oferty pracy
Podobne oferty pracy
-
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Gorlice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Gorlice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Wygasa -
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Chrzanów
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Chrzanów
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Wygasa -
Asystent(ka) ds. Koordynowania Zamówieniami
SGS Global Business Services Sp. z o.o.- Katowice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Specjalista ds. afiliacji/ Praca Zdalna | w DOMU | Przez Internet |
ŁUKASZ CICHOCKI UBEZPIECZENIA- Warszawa
- umowa o pracę
- praca zdalna
- rekrutacja zdalna
- praca od zaraz
- bez doświadczenia
Polecana PopularnaDodana -
Pracownik biurowy z językiem niemieckim
IPB POLSKA Sp. z o.o.- Oświęcim
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Pracownik administracyjny
Krakowska Akademia im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego- Kraków
- umowa o pracę
Aplikuj szybkoPopularnaDodana
Przenieśliśmy Cię na zewnętrzny formularz, z którego korzysta pracodawca do zbierania CV kandydatów.
Oferty pracy, które mogą Cię zainteresować:
-
Pracownik do działu handlowego z językiem angielskim
IPB POLSKA Sp. z o.o.- Oświęcim
- umowa o pracę
- praca od zaraz
Aplikuj szybkoDodana -
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Gorlice
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Gorlice
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Wygasa -
Wsparcie Doradcy Obsługi Klienta - Chrzanów
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy Wizytówka- Chrzanów
- umowa zlecenie
- praca od zaraz
Wygasa
Praca w sąsiednich miejscowościach
-
Praca Bysina
-
Praca Osieczany
-
Praca Jawornik
-
Praca Stróża
-
Praca Krzyszkowice
-
Praca Trzemeśnia
-
Praca Poręba
-
Praca Jasienica
-
Praca Rudnik
-
Praca Droginia
-
Praca Głogoczów
-
Praca Siepraw
-
Praca Trzebunia
-
Praca Pcim
-
Praca Sułkowice
-
Praca Krzywaczka
-
Praca Czechówka
-
Praca Krzczonów
-
Praca Świątniki Górne
-
Praca Biertowice