Pośrednik/czka pracy (Job Crafter/ Job Crafterka)

Fundacja Aktywizacja
  • Kraków, małopolskie

Pracownik biurowy

Umowa o pracę

JESTEŚMY FUNDACJĄ która od 1990 roku działa na rzecz aktywizacji zawodowej osób z niepełnosprawnościami. Od 30 lat z pasją i zaangażowaniem wdrażamy innowacyjne projekty, które wspierają osoby z niepełnosprawnościami w realizowaniu swoich celów zawodowych i spełnianiu się na rynku pracy.
Naszą misję i cele realizujemy w oparciu o wartości, które wyznaczają standardy naszej pracy. To one są fundamentem relacji, które budujemy zarówno z naszymi Pracownikami, Kandydatami, Klientami, jak i Partnerami Biznesowymi.
Nasze działania prowadzimy w siedmiu Oddziałach i sześciu Filiach, zlokalizowanych w trzynastu województwach na terenie Polski. Od 2004 roku prowadzimy Agencję Zatrudnienia i Doradztwa Personalnego (certyfikat 947 i 947/1a), która wspiera pracodawców w realizacji kompleksowych procesów szkoleniowych i rekrutacyjnych, mających na celu zatrudnienie pracowników z niepełnosprawnościami, zarządzanie zespołem różnorodnym oraz wdrażanie i optymalizację projektów z obszaru CSR.

W obecnej chwili poszukujemy do naszego zespołu osoby na stanowisko:

Pośrednik/czka pracy (Job Crafter/ Job Crafterka)

Miejsce pracy: Kraków

W RAMACH WSPÓŁPRACY OFERUJEMY:
• umowę o pracę (pełen etat),
• przejrzystą ścieżkę rozwoju zawodowego,
• prywatną opiekę medyczną,
• otwartą kulturę organizacyjną,
• możliwość podnoszenia własnych kompetencji zawodowych poprzez udział w szkoleniach,
• udział w rozwijających projektach na rzecz osób z niepełnosprawnościami,
• work life balance,
• zgrany i pozytywny zespół.

DOŁĄCZAJĄC DO NASZEGO ZESPOŁU, BĘDZIESZ ZAJMOWAĆ SIĘ:
• organizacją działań zmierzających do zatrudnienia osób z niepełnosprawnościami w tym wsparcia miękkiego,
• nawiązywaniem kontaktów z pracodawcami,
• efektywną współpracą z zespołem projektowym, między innymi z rekruterami, doradcą zawodowym, specjalistą ds. rynku pracy, psychologiem,
• rzetelnym prowadzeniem niezbędnej dokumentacji,
• przygotowaniem oraz nadzorem prowadzonych w ramach projektów szkoleń, kursów i warsztatów.

POSZUKUJEMY OSOBY POSIADAJĄCEJ:
• minimum roczne doświadczenie w realizacji działań związanych z aktywizacją zawodową osób z niepełnosprawnością- mile widziane,
• doświadczenie w prowadzeniu dokumentacji projektowej,
• doskonałe umiejętności komunikacyjne,
• doskonały stopień organizacji pracy własnej,
• umiejętność planowania wsparcia beneficjentów projektu,
• dynamizm w działaniu i kreatywność,
• umiejętność pracy w zespole projektowym,
• cechy tj.: systematyczność i odpowiedzialność za realizację powierzonych zadań,
• doświadczenie i umiejętności sprzedażowe (mile widziane).

Ze względu na misję Fundacji, którą jest wyrównywanie szans osób z niepełnosprawnościami na rynku pracy, w sposób szczególny do kandydowania zachęcamy osoby wywodzące się z tej grupy.
Staramy się zapewnić dostępność miejsca pracy na każdym etapie. Jeśli potrzebujesz usprawnień podczas procesu rekrutacji – daj nam o tym znać w trakcie rozmowy telefonicznej z rekruterem / rekruterką.

Osoby zainteresowane ofertą prosimy o przesłanie CV do dnia 22.09.2023 r.

Prosimy o umieszczenie na dokumentach aplikacyjnych klauzuli:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu realizacji niezbędnych czynności związanych z rekrutacją (zgodnie z art. 7 ust. 1 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE zwanego dalej RODO). Jednocześnie oświadczam, iż wyrażam zgodę na udostępnienie danych dot. mojej niepełnosprawności, a także zgadzam się na ich przetwarzanie godnie z treścią art. 9 ust. 2 lit. a) RODO.

Dziękujemy wszystkim osobom, które wyślą do nas swoje zgłoszenia. Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się wyłącznie z wybranymi kandydatami.
Dodana
Wygasa (za 6 dni temu)
Powrót do listy ofert

Podobne oferty pracy