ap7 Group

Czy to Twoja firma?

ap7 Group praca

Kraków

Grupa ap7 to firma o ugruntowanej pozycji na rynku. Świadczymy usługi w zakresie obsługi rynku nieruchomości, doradztwa finansowego, ubezpieczeniowego i inwestycji.




Nasze biura znajdują się w Krakowie, ale działamy na terenie całej południowej Polski.



Zespół ap7 współtworzony jest przez specjalistów, którzy pomogą w znalezieniu wymarzonej nieruchomości, służą wsparciem w zakresie uzyskania najlepszej oferty kredytowej na rynku oraz pomogą w doborze optymalnego ubezpieczenia nieruchomości. Na tle konkurencji wyróżnia nas wszechstronność działań, a wizytówką firmy jest zaufanie Klientów.



Troszczymy się o naszych Klientów jaki i o siebie nawzajem a podstawą udanej współpracy jest dla nas pasja do nieruchomości i życzliwa atmosfera pracy.

ap7 Group najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
nieruchomości sprzedaż / zakupy

Oferty pracy ap7 Group

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca ap7 Group

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Nowoczesne biuro
  • Stabilne warunki zatrudnienia
  • System premiowy
  • Szkolenia, kursy, konferencje

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa ap7 Group

Siedziba główna

ap7 Group poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
ap7 Group
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Bielsko-Biała
  3. Kraków
  4. Skawina
  5. Bydgoszcz
  6. Wrocław

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca ap7 Group - oferty archiwalne

  • Pośrednik w obrocie nieruchomościami

    ap7 Group
    • Małopolskie
    • kontrakt b2b
    • dodatkowa/dorywcza
    • запрошуємо працівників з України
    • 2 500-25 000 zł / mies.
    • Poszukujemy osób kontaktowych, ceniących sobie pracę z ludźmi, zaangażowanych, nastawionych na rozwój i osiągnięcie sukcesu.

      Zakres obowiązków


      • kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży/ kupna nieruchomości,

      • pośrednictwo w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,

      • pozyskiwanie i prezentowanie ofert nieruchomości,

      • tworzenie profesjonalnych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,

      • negocjowanie umów,

      • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami,



      Wymagania


      • doświadczenie w branży nieruchomości,

      • doświadczenie w branży bankowości, handlu, ubezpieczeniach - motywacja do pozyskiwania nowych kompetencji,

      • znajomość krakowskiego / małopolskiego rynku nieruchomości,

      • realne zainteresowanie branżą nieruchomości, chęć doskonalenia, nastawienie na sukces i rozwój,

      • znajomość technik sprzedaży, przedsiębiorczość,

      • komunikatywność, asertywność, pewność siebie,

      • wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja,

      • umiejętność organizowania czasu pracy,

      • zaangażowanie i chęć do pracy,

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji,

      • sprawna obsługa pakietu Office,

      • prawo jazdy kat. B,

      • umiejętność współpracy w zespole,

      • status studenta lub gotowość do założenia działalności gospodarczej,

      • mile widziana znajomość języka angielskiego.


      Oferujemy


      • wysokie zarobki,

      • premie,

      • wynagrodzenie uzależnione od formy współpracy: podstawa+ prowizja lub wynagrodzenie prowizyjne,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • stabilność oraz rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • zwiększanie dochodów dzięki możliwości sprzedaży komplementarnej,

      • szkolenia podnoszące kompetencje,

      • pełne wdrożenie,

      • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze oraz mobilny charakter pracy w terenie,

      • pracę w zespole specjalistów dzielących się swoim doświadczeniem,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop i inne.




  • Agent nieruchomości- pośrednik w obrocie nieruchomościami

    ap7 Group
    • Kraków
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • 3 000-25 000 zł / mies.
    • Poszukujemy osób kontaktowych, ceniących sobie pracę z ludźmi, zaangażowanych, nastawionych na rozwój i osiągnięcie sukcesu.

      Zakres obowiązków


      • kompleksowa obsługa klienta w zakresie transakcji sprzedaży/ kupna nieruchomości,

      • pośrednictwo w transakcjach sprzedaży oraz wynajmu nieruchomości,

      • pozyskiwanie i prezentowanie ofert nieruchomości,

      • tworzenie profesjonalnych ofert sprzedaży i wynajmu nieruchomości,

      • negocjowanie umów,

      • współpraca z notariuszami, prawnikami, rzeczoznawcami majątkowymi, geodetami, architektami,



      Wymagania


      • doświadczenie w branży nieruchomości,

      • doświadczenie w branży bankowości, handlu, ubezpieczeniach - motywacja do pozyskiwania nowych kompetencji,

      • znajomość krakowskiego / małopolskiego rynku nieruchomości,

      • realne zainteresowanie branżą nieruchomości, chęć doskonalenia, nastawienie na sukces i rozwój,

      • znajomość technik sprzedaży, przedsiębiorczość,

      • komunikatywność, asertywność, pewność siebie,

      • wysoka kultura osobista i nienaganna prezencja,

      • umiejętność organizowania czasu pracy,

      • zaangażowanie i chęć do pracy,

      • samodzielność w podejmowaniu decyzji,

      • sprawna obsługa pakietu Office,

      • prawo jazdy kat. B,

      • umiejętność współpracy w zespole,

      • status studenta lub gotowość do założenia działalności gospodarczej,

      • mile widziana znajomość języka angielskiego.


      Oferujemy


      • wysokie zarobki,

      • premie,

      • wynagrodzenie uzależnione od formy współpracy: podstawa+ prowizja lub wynagrodzenie prowizyjne,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • stabilność oraz rozwój zawodowy w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku,

      • zwiększanie dochodów dzięki możliwości sprzedaży komplementarnej,

      • szkolenia podnoszące kompetencje,

      • pełne wdrożenie,

      • komfortowe warunki pracy w nowoczesnym biurze oraz mobilny charakter pracy w terenie,

      • pracę w zespole specjalistów dzielących się swoim doświadczeniem,

      • system pracy stacjonarnej oraz pozabiurowej,

      • niezbędne narzędzia pracy: samochód, telefon, laptop i inne.




Pracodawcy w Krakowie