Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

ZoltOs.pl jest agencją pracy tymczasowej i pośrednictwa pracy w Gliwicach w województwie śląskim, zarządzaną przez Aleksandrę Żółtowską-Ostroszczyk.

Agencja działa na rynku krajowym od 2014r. i zajmuje się pozyskiwaniem pracowników różnego szczebla na stanowiska administracyjno-biurowe.

Rekruterzy agencji rozmowy z kandydatami zwyczajowo przeprowadzają w sposób uzgodniony z Klientem - bezpośrednio lub w miejscach wskazanych przez Pracodawcę.  Ostatecznie to Klient podejmuje decyzję z kim chcę docelowo podjąć współpracę, czy to w formie bezpośredniego zatrudnienia, czy też pracy tymczasowej.

Z usług Agencji korzystają mniejsze i większe firmy o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym, jak też lokalnym. Zasięg działania Agencji to obszar Polski południowej m.in. województwo śląskie, małopolskie, podkarpackie oraz dolnośląskie i opolskie.

Certyfikat Agencji w KRAZ nr 10301.

Oferty pracy ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Kierowca kat. C+E - obszar cała Polska

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Kierowca umowa o pracę pełny etat
Obowiązki Kierowcy: obsługa pojazdów ciężarowych trzyosiowych w masie pow. 3,5 t (w zabudowie z firaną + windą), przewóz towarów neutralnych na paletach ...
Gliwice
16-09-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik ds. Obsługi Umów - Kraków Nowa Huta

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Pracownik administracyjno - biurowy umowa zlecenie pełny etat
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego Realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń Obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych Obsługa korespondencji z klientami Wprowadzanie danych do EXCELa Wystawianie ...
Kraków
16-09-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. Help Desk - Katowice

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Administrator IT umowa o pracę tymczasową pełny etat
Zakres obowiązków: obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron: rejestracja zgłoszeń, poprawna dekretacja zgłoszeń rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: ...

POLECANA
Katowice
06-09-2021 POLECANA
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. Windykacji - Wrocław

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Pracownik administracyjno - biurowy umowa o pracę pełny etat
Wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania sądowego, egzekucyjnego itp Współpraca z kancelariami Aktualizacja stanu postępowań Aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w ...
Wrocław
06-09-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik ds. Obsługi Umów - Kraków Podgórze

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Pracownik administracyjno - biurowy umowa zlecenie pełny etat
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego Realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń Obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych Obsługa korespondencji z klientami Wprowadzanie danych do EXCELa Wystawianie ...
Kraków
06-09-2021

Archiwalne ogłoszenia

Pracownik ds. Rozliczeń - Kraków Podgórze
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa zlecenie
Kraków
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do współpracy w zakresie wprowadzania danych do systemu komputerowego - ADMINISTRACJA BIUROWA od zaraz do 31.12.2021, w przypadku kontynuacji projektu na okres dłuższy.

Stanowisko: Pracownik ds. Rozliczeń

rodzaj umowy: tymczasowa umowa zlecenie od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Kraków - Podgórze

ilość miejsc: 3

wynagrodzenie za godzinę brutto: 18,30 zł

Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
  • Realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń
  • Obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych
  • Obsługa korespondencji z klientami
  • Wprowadzanie danych do EXCELa
  • Wystawianie dokumentów i itp.
  • Skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów
  • Pozostałe czynności administracyjno-biurowe

Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Pracownik Back Office - Strzelce Opolskie
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa zlecenie
Strzelce Opolskie
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta - lidera w branży energetycznej poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej:

Pracownik Back Office

Rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenie od zaraz do 31.12.2021 z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu.

Ilość miejsc: 2

wynagrodzenie: 18,30 zł brutto za godzinę

miejsce pracy: Strzelce Opolskie

Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
  • Obsługa umów w systemach informatycznych,
  • Weryfikacja i kontrola dokumentów,
  • Wystawianie dokumentów,
  • Uzupełnianie baz danych,
  • Pozostałe prace administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - konieczność) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Pracownik Back Office - Trzebinia
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa zlecenie
Trzebinia
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do współpracy w zakresie wprowadzania danych:

Pracownik Back Office

rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenia od 01.09.2021r. do 31.12.2021r.

wynagrodzenie: 18,30 zł brutto za godzinę,

  miejsce pracy: Trzebinia - Siersza

Zakres obowiązków

Zakres czynności:

- wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
- realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń,
- obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych,
- obsługa korespondencji z klientami,
- wprowadzanie danych do EXCELa,
- wystawianie dokumentów i itp.,
- skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów,
- pozostałe czynności administracyjno-biurowe.

Wymagania

Wymagania:

  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra obsługa komputera,
  • znajomość excel na użytkowym poziomie,
  • mile widziane bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputerowej,
  • dokładność, rzetelność, umiejętność skupienia się na powierzonych czynnościach,
  • umiejętność pracy w dużej grupie w tzw. Open Space,
  • umiejętność dostosowywania do nowych warunków pracy,
Młodszy Specjalista ds. Help Desk - Katowice
Administrator IT   |  umowa o pracę tymczasową
Katowice
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Help Desk

rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Katowice Sozpienice-Burowiec

BRAK MOŻLIWOŚCI ZDALNEJ

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  • obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron: rejestracja zgłoszeń, poprawna dekretacja zgłoszeń
  • rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: telefon, mail, portal samoobsługowy)
  • zdalna implementacja oprogramowania w organizacji
  • współpraca z II linia wsparcia
  • telefoniczne(zdalne) wspieranie użytkowników z dostępnych systemów IT
  • szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów
  • dbanie o wysoki poziom obsługi użytkownika w zakresie świadczonych usług.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane wyższe w zakresie IT,
  • komunikatywność i rzetelność,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • bardzo dobra i praktyczna znajomość systemów Windows 7, Windows 10, pakiet Office,
  • doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • dobra dykcja i miły głos,
  • nastawienie na klienta i na pracę zespołową,
  • umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.
Specjalista ds. Kadr - Katowice
Specjalista ds. kadr i płac   |  umowa o pracę
Katowice
Szczegóły

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w związku z dynamicznym rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego Klienta o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym w Gliwicach poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością kontynuacji na okres dłuższy.

miejsce pracy: Katowice Szopienice-Burowiec

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków

• pełna obsługa kadrowa pracowników spółki,

• udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• przyjmowanie, bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem,

• pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.

Wymagania

• Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, ekonomiczne, preferowany kierunek rachunkowość, kadry i płace,

• Znajomość Prawa Pracy,

• Mile widziana znajomość programu SAP,
• Dobra znajomość MS Excel.
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.

Młodszy Specjalista ds. Help Desk - Katowice
Administrator IT   |  umowa o pracę tymczasową
Katowice
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Help Desk

rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Katowice Sozpienice-Burowiec

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  • obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron: rejestracja zgłoszeń, poprawna dekretacja zgłoszeń
  • rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: telefon, mail, portal samoobsługowy)
  • zdalna implementacja oprogramowania w organizacji
  • współpraca z II linia wsparcia
  • telefoniczne(zdalne) wspieranie użytkowników z dostępnych systemów IT
  • szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów
  • dbanie o wysoki poziom obsługi użytkownika w zakresie świadczonych usług.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane wyższe w zakresie IT,
  • komunikatywność i rzetelność,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • bardzo dobra i praktyczna znajomość systemów Windows 7, Windows 10, pakiet Office,
  • doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • dobra dykcja i miły głos,
  • nastawienie na klienta i na pracę zespołową,
  • umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.
Młodszy Specjalista ds. Księgowości - Wrocław
Księgowy   |  umowa o pracę tymczasową
Wrocław
Szczegóły

W związku z rozwojem Centrum Usług Wspólnych dla naszego Klienta, Lidera branży energetycznej poszukujemy pracowników na stanowisko, dające możliwość zdobycia doświadczenia również osobom kończącym studia zaoczne w zakresie ekonomii, finansów:

Młodszy Specjalista ds. Księgowości

 

rodzaj pracy: umowa o pracę tymczasową od zaraz do 30.09.2021., w pełnym wymiarze z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Wrocław

 

ilość miejsc: 1

Zakres obowiązków
  • ewidencja zdarzeń gospodarczych w systemach finansowo-księgowych dot. należności i przychodów,
  • analiza rozrachunków od odbiorców,
  • wystawianie i obsługa dokumentów księgowych,
  • sporządzanie rejestrów,
  • obsługa należności i przychodów,
  • pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.
Wymagania
  • Wykształcenie średnie, mile wdziane wyższe, ekonomiczne.
  • Znajomość przepisów ustawy o rachunkowości, w tym VAT i CIT.
  • Umiejętność księgowego i podatkowego ujęcia zdarzeń gospodarczych.
  • Umiejętność obsługi należności i przychodów oraz analizy i interpretowania przepisów podatkowych i bilansowych.
  • Znajomość obsługi komputera (MS Office ) oraz znajomość systemów finansowo-księgowych (atutem będzie znajomość systemu SAP).
  • Umiejętność pracy w zespole.
  • Umiejętność pracy pod presją czasu.
  • Zaangażowanie, wysoka kultura osobista i komunikatywność.
  • Umiejętność rozwiązywania problemów i nastawianie na Klienta wewnętrznego.
  • Inicjatywa w działaniu i proponowanie ulepszeń.
  • Chęć rozwoju i stałego doskonalenia się.
Pracownik ds. Obsługi Umów - Kraków Nowa Huta
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Kraków
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta - lidera w branży energetycznej poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej tzw. Back Office:

Pracownik ds. Obsługi Umów

 

Rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenie od zaraz do 31.12.2021 z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu.

Ilość miejsc: 1

wynagrodzenie: 18,30 zł brutto/h

miejsce pracy: Kraków Nowa Huta

Zakres obowiązków

Zakres czynności:

  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
  • obsługa umów w systemach informatycznych,
  • obsługa systemu obiegu dokumentów,
  • weryfikacja i kontrola dokumentów,
  • wystawianie dokumentów,
  • uzupełnianie baz danych,
  • pozostałe prace administracyjno-biurowe.

Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie
  • bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - konieczność) oraz urządzeń biurowych
  • zdolności analityczne i szybkiego uczenia się
  • doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Pracownik ds. Rozliczeń - Tarnów
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa zlecenie
Tarnów
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy osoby pełnej werwy, chętnie współpracującej z klientem, nastawionej na pozytywny z nim kontakt.

Stanowisko: Pracownik ds. Rozliczeń

rodzaj umowy: tymczasowa umowa zlecenie od zaraz do 30.09.2021r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Tarnów

ilość miejsc: 1

wynagrodzenie za godzinę brutto: 18,30 zł

Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego
  • Realizacja procesów rozliczania i korygowania rozliczeń
  • Obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych
  • Obsługa korespondencji z klientami
  • Wprowadzanie danych do EXCELa
  • Wystawianie dokumentów i itp.
  • Skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów
  • Pozostałe czynności administracyjno-biurowe

Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej
Pracownik administracyjno - biurowy   |  umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem Działu Windykacji dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej poszukujemy kandydata na stanowisko specjalistyczne.

Mile widziane osoby z doświadczeniem w postepowaniach sądowych

Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością kontynuacji współpracy na okres dłuższy

miejsce pracy: Wrocław

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków
  • Wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania sądowego, egzekucyjnego itp
  • Współpraca z kancelariami
  • Aktualizacja stanu postępowań
  • Aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w dedykowanych systemach IT
  • Prowadzenie i obsługa korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań
  • Wsparcie w przygotowywaniu wniosków odpisowych i umorzeniowych
Wymagania

Szukamy osoby energicznej, skrupulatnej, zaangażowanej z pozytywnym nastawieniem do pracy oraz posiadającej:

  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne lub w trakcie studiów zaocznych
  • Mile widziana znajomość przepisów prawa
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Duża samodzielność, otwartość na zmiany
  • Dokładność i rzetelność
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu

Adres

ul. Szafirowa 49 / 4
44-121 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice

Adres do doręczeń

ul. Chorzowska 44c
44-121 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice

Dodatkowe informacje

NIP: 6311715968
REGON: 243449430

Profil działalności:

  • 26.40.Z - Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
  • 47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
  • 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami
  • 68.10.Z - Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 56.10.B - Ruchome placówki gastronomiczne
  • 56.29.Z - Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
  • 58.11.Z - Wydawanie książek
  • 58.12.Z - Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych)
  • 58.13.Z - Wydawanie gazet
  • 58.14.Z - Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 58.19.Z - Pozostała działalność wydawnicza
  • 58.29.Z - Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 59.14.Z - Działalność związana z projekcją filmów
  • 63.12.Z - Działalność portali internetowych
  • 63.99.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 62.01.Z - Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.03.Z - Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
  • 66.21.Z - Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat
  • 68.20.Z - Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.32.Z - Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
  • 70.21.Z - Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z - Działalność agencji reklamowych
  • 73.12.C - Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
  • 73.20.Z - Badanie rynku i opinii publicznej
  • 74.10.Z - Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania
  • 74.20.Z - Działalność fotograficzna
  • 74.90.Z - Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 77.11.Z - Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.12.Z - Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
  • 77.21.Z - Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 77.29.Z - Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 77.33.Z - Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery
  • 78.10.Z - Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z - Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 95.21.Z - Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
  • 79.90.C - Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 81.29.Z - Pozostałe sprzątanie
  • 81.10.Z - Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
  • 81.21.Z - Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.22.Z - Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.30.Z - Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
  • 82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.19.Z - Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
  • 82.20.Z - Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.30.Z - Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • 82.92.Z - Działalność związana z pakowaniem
  • 82.99.Z - Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 85.51.Z - Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych
  • 85.52.Z - Pozaszkolne formy edukacji artystycznej
  • 85.60.Z - Działalność wspomagająca edukację
  • 93.13.Z - Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
  • 93.19.Z - Pozostała działalność związana ze sportem
  • 95.22.Z - Naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego
  • 95.29.Z - Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 96.02.Z - Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
  • 96.04.Z - Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej

Uprawnienia:

  • od 2014-01-10 do Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia Wpis Marszałka Woj.Śląskiego (wprowadzone przez Rejestr agencji zatrudnienia )
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 02-01-2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG

Pracodawcy z miasta Gliwice