Znajdź wymarzoną
ofertę pracy i APLIKUJ

Pracodawca - ZoltOs.pl Aleksandra Żółtowska-Ostroszczyk

ZoltOs.pl jest agencją pracy tymczasowej i pośrednictwa pracy w Gliwicach w województwie śląskim, zarządzaną przez Aleksandrę Żółtowską-Ostroszczyk.

Agencja działa na rynku krajowym od 2014r. i zajmuje się pozyskiwaniem pracowników różnego szczebla na stanowiska administracyjno-biurowe.

Rekruterzy agencji rozmowy z kandydatami zwyczajowo przeprowadzają w sposób uzgodniony z Klientem - bezpośrednio lub w miejscach wskazanych przez Pracodawcę.  Ostatecznie to Klient podejmuje decyzję z kim chcę docelowo podjąć współpracę, czy to w formie bezpośredniego zatrudnienia, czy też pracy tymczasowej.

Z usług Agencji korzystają mniejsze i większe firmy o ugruntowanej pozycji na rynku krajowym, jak też lokalnym. Zasięg działania Agencji to obszar Polski południowej m.in. województwo śląskie, małopolskie, podkarpackie oraz dolnośląskie i opolskie.

Certyfikat Agencji w KRAZ nr 10301.

Oferty pracy ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Specjalista ds. Kadr - Katowice

Zawód: specjalista ds. kadr i płac Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
• pełna obsługa kadrowa pracowników spółki, • udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe,• prowadzenie akt osobowych pracowników,• przyjmowanie, bieżąca obsługa oraz ...
Katowice
22-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. Help Desk - Katowice

Zawód: informatyk Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Zakres obowiązków: obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron: rejestracja zgłoszeń, poprawna dekretacja zgłoszeń rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: ...
Katowice
22-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT - Gliwice

Zawód: informatyk Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Zapewnienie utrzymania  aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych z nimi związanych we współpracy merytorycznej z Klientami. Pełnienie ...
Gliwice
22-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. Finansów - Katowice

Zawód: księgowy Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
realizacja zadań oraz zapewnienie spójności i poprawności działań z zakresu planowania płynności finansowej współpraca z instytucjami finansowymi, w tym udział w ...
Katowice
22-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik Back Office - Strzelce Opolskie

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa zlecenie
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Wprowadzanie danych do systemu komputerowego, Obsługa umów w systemach informatycznych, Weryfikacja i kontrola dokumentów, Wystawianie dokumentów, Uzupełnianie baz danych, Pozostałe prace administracyjno-biurowe.
Strzelce Opolskie
22-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Pracownik Back Office - Częstochowa

Zawód: pracownik administracyjno - biurowy Rodzaj: umowa zlecenie
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
weryfikacja, kontrola dokumentów, obsługa dokumentów sprzedażowych, skanowanie korespondencji do wewnętrznego programu obiegu dokumentów, wprowadzanie danych do systemu, wprowadzanie danych do excela, przygotowanie pism, przygotowanie korespondencji ...
Częstochowa
20-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT - Jelenia Góra

Zawód: informatyk Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Zapewnienie utrzymania  aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych z nimi związanych we współpracy merytorycznej z Klientami. Pełnienie ...
Jelenia Góra
20-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT - Tarnów

Zawód: informatyk Rodzaj: praca tymczasowa
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
Zapewnienie utrzymania  aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych z nimi związanych we współpracy merytorycznej z Klientami. Pełnienie ...
Tarnów
20-01-2021
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy

Młodszy Doradca ds. Obsługi Klienta - Legnica

Zawód: specjalista ds. obsługi klienta Rodzaj: umowa o pracę
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy
wprowadzanie danych do systemu komputerowego, obsługa systemu obiegu dokumentów, udzielanie informacji połączone z bezpośrednią obsługą klienta w stacjonarnym punkcie (praca nie jest ...
Legnica
14-01-2021

Archiwalne ogłoszenia

Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej - Wrocław
Zawód: windykator   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem Działu Windykacji dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej poszukujemy kandydata na stanowisko specjalistyczne.

Mile widziane osoby bez doświadczenia, chcące zdobyć wiedzę z zakresu windykacji sądowo-komorniczej

Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.03.2021r. z możliwością kontynuacji lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika

miejsce pracy: Wrocław

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków
  • Wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania sądowego, egzekucyjnego itp
  • Współpraca z kancelariami
  • Aktualizacja stanu postępowań
  • Aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w dedykowanych systemach IT
  • Prowadzenie i obsługa korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań
  • Wsparcie w przygotowywaniu wniosków odpisowych i umorzeniowych
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne lub w trakcie studiów zaocznych
  • Mile widziana znajomość przepisów prawa
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Duża samodzielność, otwartość na zmiany
  • Dokładność i rzetelność
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Specjalista ds. Kadr - Katowice
Zawód: specjalista ds. kadr i płac   |  Rodzaj: umowa o pracę
Katowice
Szczegóły

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w związku z dynamicznym rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego Klienta o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym w Gliwicach poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.03.2021r. z możliwością kontynuacji lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika

miejsce pracy: Katowice Szopienice-Burowiec

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków

• pełna obsługa kadrowa pracowników spółki,

• udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• przyjmowanie, bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem,

• pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.

Wymagania

• Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, ekonomiczne, preferowany kierunek rachunkowość, kadry i płace,

• Znajomość Prawa Pracy,

• Mile widziana znajomość programu SAP,
• Dobra znajomość MS Excel.
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.

Młodszy Specjalista ds. Help Desk - Katowice
Zawód: informatyk   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Katowice
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko:

Stanowisko: Młodszy Specjalista ds. Help Desk

rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.12.2021r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Katowice Sozpienice-Burowiec

Zakres obowiązków

Zakres obowiązków:

  • obsługa napływających Zgłoszeń od Użytkownika końcowego z GK Tauron: rejestracja zgłoszeń, poprawna dekretacja zgłoszeń
  • rozwiązywanie zdalne zgłoszeń (dostępne media kontaktu: telefon, mail, portal samoobsługowy)
  • zdalna implementacja oprogramowania w organizacji
  • współpraca z II linia wsparcia
  • telefoniczne(zdalne) wspieranie użytkowników z dostępnych systemów IT
  • szybkie diagnozowanie oraz rozwiązywanie problemów
  • dbanie o wysoki poziom obsługi użytkownika w zakresie świadczonych usług.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie informatyczne, mile widziane wyższe w zakresie IT,
  • komunikatywność i rzetelność,
  • zdolność szybkiego uczenia się,
  • bardzo dobra i praktyczna znajomość systemów Windows 7, Windows 10, pakiet Office,
  • doświadczenie we wsparciu Systemów IT oraz użytkowników końcowych,
  • dobra organizacja pracy,
  • dobra dykcja i miły głos,
  • nastawienie na klienta i na pracę zespołową,
  • umiejętność analizowania problemów i znajdowania rozwiązań.
Pracownik Back Office - Częstochowa
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Częstochowa
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta z branży energetycznej poszukujemy osób do współpracy w zakresie weryfikacji danych energetycznych.

Pracownik Back Office - Częstochowa

rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenie od zaraz do 31.03.2021r.  z mozliwością kontynuacji współpracy

ilość miejsc: 2

miejsce pracy: Częstochowa

wynagrodzenie brutto za godzinę: 18,30 zł

Zakres obowiązków
  • weryfikacja, kontrola dokumentów, obsługa dokumentów sprzedażowych,
  • skanowanie korespondencji do wewnętrznego programu obiegu dokumentów,
  • wprowadzanie danych do systemu,
  • wprowadzanie danych do excela,
  • przygotowanie pism,
  • przygotowanie korespondencji do dalszej dystrybucji,
  • pozostałe proste prace związane z obsługą korespondencji.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra obsługa komputera,
  • znajomość excel na użytkowym poziomie,
  • mile widziane bezwzrokowe pisanie na klawiaturze komputerowej,
  • dokładność, rzetelność, umiejętność skupienia się na powierzonych czynnościach,
  • umiejętność pracy w dużej grupie w tzw. Open Space,
  • umiejętność dostosowywania do nowych warunków pracy,
Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń - Gliwice
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa o pracę
Gliwice
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracowników do Biura Zarządzania Jakością i Efektywnością Rozliczeń na stanowisko:

Młodszy Specjalista ds. Rozliczeń

 

rodzaj umowy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.03.2021 r. z możliwością przedłużenia.

miejsce pracy: Gliwice

 ilość etatów: 1

Zakres obowiązków
  • wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
  • realizacja procesów rozliczania i korygowania dokumentów sprzedażowych,
  • wystawianie faktur sprzedaży mediów,
  • obsługa procesu wygaszania rachunków energetycznych,
  • pozyskiwanie danych o odczytach energetycznych,
  • wprowadzanie danych do EXCELa,
  • analizowanie procesów sprzedażowych,
  • skanowanie, rejestracja, dekretacja korespondencji oraz obsługa systemu obiegu dokumentów,
  • optymalizowanie jakościowe i ilościowe procesów sprzedażowych,
  • pozostałe czynności administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie,
  • dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych,
  • zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • doświadczenie w pracy z systemami informatycznymi,
  • komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • bardzo duża samodzielność, otwartość na zmiany,
  • umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej - Wrocław
Zawód: windykator   |  Rodzaj: umowa o pracę
Wrocław
Szczegóły

W związku z dynamicznym rozwojem Działu Windykacji dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej poszukujemy kandydata na stanowisko specjalistyczne.

Mile widziane osoby bez doświadczenia, chcące zdobyć wiedzę z zakresu windykacji sądowo-komorniczej

Młodszy Specjalista ds. Windykacji Sądowej

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.03.2021r. z możliwością kontynuacji lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika

miejsce pracy: Wrocław

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków
  • Wsparcie w przygotowywaniu spraw do skierowania do postępowania sądowego, egzekucyjnego itp
  • Współpraca z kancelariami
  • Aktualizacja stanu postępowań
  • Aktualizacja danych dotyczących prowadzonych postępowań w dedykowanych systemach IT
  • Prowadzenie i obsługa korespondencji dotyczącej prowadzonych postępowań
  • Wsparcie w przygotowywaniu wniosków odpisowych i umorzeniowych
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie, mile widziane ekonomiczne lub w trakcie studiów zaocznych
  • Mile widziana znajomość przepisów prawa
  • Dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - mile widziana) oraz urządzeń biurowych
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów
  • Duża samodzielność, otwartość na zmiany
  • Dokładność i rzetelność
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu
Pracownik Back Office - Strzelce Opolskie
Zawód: pracownik administracyjno - biurowy   |  Rodzaj: umowa zlecenie
Strzelce Opolskie
Szczegóły

W związku z uruchomieniem nowego projektu, dla naszego Klienta - lidera w branży energetycznej poszukujemy osób chcących zdobyć doświadczenie w pracy administracyjno-biurowej:

Pracownik Back Office

Rodzaj pracy: tymczasowa umowa zlecenie od 04.01.2021r. do 31.03.2021 z możliwością przedłużenia w przypadku kontynuacji projektu.

Ilość miejsc: 5

wynagrodzenie: 18,30 zł brutto za godzinę

Zakres obowiązków
  • Wprowadzanie danych do systemu komputerowego,
  • Obsługa umów w systemach informatycznych,
  • Weryfikacja i kontrola dokumentów,
  • Wystawianie dokumentów,
  • Uzupełnianie baz danych,
  • Pozostałe prace administracyjno-biurowe.
Wymagania
  • Wykształcenie minimum średnie,
  • Bardzo dobra znajomość obsługi komputera (MS OFFICE, zwłaszcza Excel - konieczność) oraz urządzeń biurowych,
  • Zdolności analityczne i szybkiego uczenia się,
  • Komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów,
  • Samodzielność, otwartość na zmiany,
  • Umiejętność pracy w dynamicznym i zmiennym otoczeniu,
  • Umiejętność pracy w zespole i pod presją czasu.
Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT - Tarnów
Zawód: informatyk   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Tarnów
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko poniżej:

Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 30.04.2021 z możliwością przedłużenia lub przejęcia przez Pracodawcę

miejsce pracy - Tarnów

ilość etatów - 1

Zakres obowiązków
  • Zapewnienie utrzymania  aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych z nimi związanych we współpracy merytorycznej z Klientami.
  • Pełnienie funkcji II linii wsparcia użytkowników aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych we współpracy z Centrum Wsparcia IT.
  • Współpraca z dostawcami aplikacji obsługiwanych przez Biuro oraz monitorowanie poziomu usług świadczonych przez dostawców.
  • Realizacja zadań dotyczących wsparcia  i rozwoju utrzymywanych aplikacji.
  • Administrowanie powierzonymi systemami.
  • Zarządzanie dostępami użytkowników.
  • Projektowanie raportowania z baz utrzymywanych  systemów.
  • Przeprowadzanie okresowego przeglądu diagnostycznego działania administrowanych systemów.
  • Prowadzenie dokumentacji programowej i eksploatacyjnej wykonanych zmian i usprawnień w eksploatowanych systemach.
  • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych.
  • Przestrzeganie obowiązujących procedur bezpieczeństwa.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie informatyczne,
  • podstawowa znajomość środowiska Windows Server,
  • umiejętność tworzenia podstawowych zapytań bazodanowych MSSQL,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • cierpliwość, zaangażowanie i umiejętność słuchania,
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.

Mile widziane:

  • znajomość technologii i administracji platformami MS SharePoint 2010, 2013, 2016 lub SharePoint On-line, 
  • ogólna znajomość programowania,
  •  umiejętność pisania skryptów PowerShell,
  • konfiguracja IISa.
Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT - Gliwice
Zawód: informatyk   |  Rodzaj: praca tymczasowa
Gliwice
Szczegóły

Dla naszego Klienta, lidera w branży energetycznej i gazowej, w związku z dynamicznym rozwojem, poszukujemy pracownika na stanowisko poniżej:

Młodszy Specjalista ds. aplikacji IT

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 30.04.2021 z możliwością przedłużenia lub przejęcia przez Pracodawcę

miejsce pracy - Gliwice

ilość etatów - 1

Zakres obowiązków
  • Zapewnienie utrzymania  aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych z nimi związanych we współpracy merytorycznej z Klientami.
  • Pełnienie funkcji II linii wsparcia użytkowników aplikacji w Obszarze Sprzedaży i Obsługi Klientów oraz rozwiązań analitycznych we współpracy z Centrum Wsparcia IT.
  • Współpraca z dostawcami aplikacji obsługiwanych przez Biuro oraz monitorowanie poziomu usług świadczonych przez dostawców.
  • Realizacja zadań dotyczących wsparcia  i rozwoju utrzymywanych aplikacji.
  • Administrowanie powierzonymi systemami.
  • Zarządzanie dostępami użytkowników.
  • Projektowanie raportowania z baz utrzymywanych  systemów.
  • Przeprowadzanie okresowego przeglądu diagnostycznego działania administrowanych systemów.
  • Prowadzenie dokumentacji programowej i eksploatacyjnej wykonanych zmian i usprawnień w eksploatowanych systemach.
  • Udział we wdrażaniu nowych rozwiązań informatycznych.
  • Przestrzeganie obowiązujących procedur bezpieczeństwa.
Wymagania
  • wykształcenie minimum średnie informatyczne,
  • podstawowa znajomość środowiska Windows Server,
  • umiejętność tworzenia podstawowych zapytań bazodanowych MSSQL,
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na czytanie dokumentacji technicznej,
  • umiejętność pracy w zespole,
  • cierpliwość, zaangażowanie i umiejętność słuchania,
  • zdolność szybkiego przyswajania wiedzy.

Mile widziane:

  • znajomość technologii i administracji platformami MS SharePoint 2010, 2013, 2016 lub SharePoint On-line, 
  • ogólna znajomość programowania,
  •  umiejętność pisania skryptów PowerShell,
  • konfiguracja IISa.
Specjalista ds. Kadr - Katowice
Zawód: specjalista ds. kadr i płac   |  Rodzaj: umowa o pracę
Katowice
Szczegóły

ZoltOs.pl Agencja Pracy Tymczasowej i Pośrednictwa Pracy w związku z dynamicznym rozwojem Centrum Usług Wspólnych naszego Klienta o ugruntowanej pozycji na rynku energetycznym w Gliwicach poszukuje pracownika na stanowisko:

Specjalista ds. Kadr

rodzaj pracy: tymczasowa umowa o pracę od zaraz do 31.03.2021r. z możliwością kontynuacji lub przejęcie przez Pracodawcę-Użytkownika

miejsce pracy: Katowice Szopienice-Burowiec

ilość etatów: 1

Zakres obowiązków

• pełna obsługa kadrowa pracowników spółki,

• udzielanie pracownikom informacji na tematy kadrowe,
• prowadzenie akt osobowych pracowników,
• przyjmowanie, bieżąca obsługa oraz przygotowanie dokumentacji fluktuacyjnej i zwolnieniowej pracowników wraz raportowaniem,

• pozostałe czynności związane z obsługiwanym obszarem.

Wymagania

• Wykształcenie minimum średnie ekonomiczne, mile widziane wyższe, ekonomiczne, preferowany kierunek rachunkowość, kadry i płace,

• Znajomość Prawa Pracy,

• Mile widziana znajomość programu SAP,
• Dobra znajomość MS Excel.
• Komunikatywność i umiejętność pracy w zespole.
• Bardzo dobra organizacja pracy, umiejętność pracy pod presją czasu.

Adres

ul. Szafirowa 49
44-121 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice

Adres do doręczeń

ul. Szafirowa 49
44-121 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice

Dodatkowe stałe miejsca wykonywania działalności gospodarczej

ul. Kozielska 106
44-121 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice
Jasnogórska 9
44-100 Gliwice
województwo śląskie
powiat Gliwice
gmina Gliwice

Dodatkowe informacje

NIP: 6311715968
REGON: 243449430

Profil działalności:

  • 26.40.Z - Produkcja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
  • 47.91.Z - Sprzedaż detaliczna prowadzona przez domy sprzedaży wysyłkowej lub Internet
  • 49.42.Z - Działalność usługowa związana z przeprowadzkami
  • 68.10.Z - Kupno i sprzedaż nieruchomości na własny rachunek
  • 56.10.B - Ruchome placówki gastronomiczne
  • 56.29.Z - Pozostała usługowa działalność gastronomiczna
  • 58.11.Z - Wydawanie książek
  • 58.12.Z - Wydawanie wykazów oraz list (np. adresowych, telefonicznych)
  • 58.13.Z - Wydawanie gazet
  • 58.14.Z - Wydawanie czasopism i pozostałych periodyków
  • 58.19.Z - Pozostała działalność wydawnicza
  • 58.29.Z - Działalność wydawnicza w zakresie pozostałego oprogramowania
  • 59.14.Z - Działalność związana z projekcją filmów
  • 63.12.Z - Działalność portali internetowych
  • 63.99.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie informacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 62.01.Z - Działalność związana z oprogramowaniem
  • 62.03.Z - Działalność związana z zarządzaniem urządzeniami informatycznymi
  • 62.09.Z - Pozostała działalność usługowa w zakresie technologii informatycznych i komputerowych
  • 66.21.Z - Działalność związana z oceną ryzyka i szacowaniem poniesionych strat
  • 68.20.Z - Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi
  • 68.32.Z - Zarządzanie nieruchomościami wykonywane na zlecenie
  • 70.21.Z - Stosunki międzyludzkie (public relations) i komunikacja
  • 70.22.Z - Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania
  • 73.11.Z - Działalność agencji reklamowych
  • 73.12.C - Pośrednictwo w sprzedaży miejsca na cele reklamowe w mediach elektronicznych (Internet)
  • 73.20.Z - Badanie rynku i opinii publicznej
  • 74.10.Z - Działalność w zakresie specjalistycznego projektowania
  • 74.20.Z - Działalność fotograficzna
  • 74.90.Z - Pozostała działalność profesjonalna, naukowa i techniczna, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 77.11.Z - Wynajem i dzierżawa samochodów osobowych i furgonetek
  • 77.12.Z - Wynajem i dzierżawa pozostałych pojazdów samochodowych, z wyłączeniem motocykli
  • 77.21.Z - Wypożyczanie i dzierżawa sprzętu rekreacyjnego i sportowego
  • 77.29.Z - Wypożyczanie i dzierżawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 77.33.Z - Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery
  • 78.10.Z - Działalność związana z wyszukiwaniem miejsc pracy i pozyskiwaniem pracowników
  • 78.20.Z - Działalność agencji pracy tymczasowej
  • 78.30.Z - Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników
  • 95.21.Z - Naprawa i konserwacja elektronicznego sprzętu powszechnego użytku
  • 79.90.C - Pozostała działalność usługowa w zakresie rezerwacji, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 81.29.Z - Pozostałe sprzątanie
  • 81.10.Z - Działalność pomocnicza związana z utrzymaniem porządku w budynkach
  • 81.21.Z - Niespecjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.22.Z - Specjalistyczne sprzątanie budynków i obiektów przemysłowych
  • 81.30.Z - Działalność usługowa związana z zagospodarowaniem terenów zieleni
  • 82.11.Z - Działalność usługowa związana z administracyjną obsługą biura
  • 82.19.Z - Wykonywanie fotokopii, przygotowywanie dokumentów i pozostała specjalistyczna działalność wspomagająca prowadzenie biura
  • 82.20.Z - Działalność centrów telefonicznych (call center)
  • 82.30.Z - Działalność związana z organizacją targów, wystaw i kongresów
  • 82.92.Z - Działalność związana z pakowaniem
  • 82.99.Z - Pozostała działalność wspomagająca prowadzenie działalności gospodarczej, gdzie indziej niesklasyfikowana
  • 85.51.Z - Pozaszkolne formy edukacji sportowej oraz zajęć sportowych i rekreacyjnych
  • 85.52.Z - Pozaszkolne formy edukacji artystycznej
  • 85.60.Z - Działalność wspomagająca edukację
  • 93.13.Z - Działalność obiektów służących poprawie kondycji fizycznej
  • 93.19.Z - Pozostała działalność związana ze sportem
  • 95.22.Z - Naprawa i konserwacja urządzeń gospodarstwa domowego oraz sprzętu użytku domowego i ogrodniczego
  • 95.29.Z - Naprawa pozostałych artykułów użytku osobistego i domowego
  • 96.02.Z - Fryzjerstwo i pozostałe zabiegi kosmetyczne
  • 96.04.Z - Działalność usługowa związana z poprawą kondycji fizycznej

Uprawnienia:

  • od 2014-01-10 do Rejestr podmiotów prowadzących agencje zatrudnienia Wpis Marszałka Woj.Śląskiego (wprowadzone przez Rejestr agencji zatrudnienia )
Data rozpoczęcia wykonywania działalności gospodarczej: 02-01-2014
Status indywidualnej działalności gospodarczej: Aktywny
Źródło: GUS, CEIDG

Pracodawcy z miasta Gliwice