Firma KAEM jest jednym z wiodących polskich dystrybutorów i producentów artykułów remontowo-budowlanych. Jej historia rozpoczęła się ponad 30 lat temu, kiedy zaczęła działalność w branży, konsekwentnie inwestując w rozwój oraz jakość oferowanych produktów. Aktualnie KAEM dostarcza swój asortyment do klientów w ponad 30 krajach.

Siedziba przedsiębiorstwa znajduje się w Baranowie, w Wielkopolsce, gdzie zespół liczący od 201 do 500 pracowników dba o to, by narzędzia i akcesoria remontowo-budowlane spełniały wysokie standardy. Firma uważa, że innowacyjność i jakość są kluczowymi elementami jej działalności.

W KAEM ekologia stanowi istotny element strategii biznesowej, a odzyskiwanie i ponowne przetwarzanie 99% odpadów z komponentów plastikowych jest przykładem zaangażowania w ochronę środowiska. Przedsiębiorstwo rozumie, jak istotny jest czas dla klientów, dlatego dzięki nowoczesnym technikom zarządzania centrum logistycznym, ponad 95% zamówień dostarczanych jest w ciągu 48 godzin.

Zespół przedstawicieli handlowych firmy regularnie podejmuje działania w terenie, aby wspierać klientów oraz dostarczać im nie tylko produkty, ale także kompleksowe rozwiązania. KAEM stara się budować zaufanie wśród klientów zarówno w Polsce, jak i na rynkach zagranicznych. Przedsiębiorstwo zaprasza do współpracy, oferując możliwość dołączenia do grona tych, którzy wspólnie z nim kształtują przyszłość.

Oferty pracy Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy
  • Parking dla pracowników

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 27.11.2023

Mapa Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Godziny otwarcia Kaem Sp. z o.o. Sp. k.

poniedziałek 08:00 - 16:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Kaem Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Linki

Praca Kaem Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. cła i transportu

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Wsparcie organizacji transportów i udział w realizacji odpraw celnych (procedura standardowa i uproszczona)
      • Przygotowywanie i kontrola dokumentacji eksportowej poza UE (faktury, dokumenty T1)
      • Kontrola rozliczeń celnych
      • Kontakt z urzędami celnymi
      • Wsparcie organizacji transportów (transport drogowy, morski, lotniczy)
      • Współpraca z firmami spedycyjnymi i agencjami celnymi (odprawy celne)
      • Zapewnienie zgodności działań firmy z polskimi i międzynarodowymi wymogami prawa celnego w zakresie realizowanych czynności
      • Sporządzanie niezbędnej dokumentacji wraz załącznikami dla importerów i eksporterów towarów
      • Monitorowanie przebiegu odpraw

      Wymagania

      • Co najmniej 3-letniego doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku,
      • Znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie w stopniu komunikatywnym
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Znajomość pakietu MS Office
      • Znajomość przepisów Unijnego Kodeksu Celnego

      Dodatkowymi atutami będą:

      • Posiadanie licencji Agenta Celnego (bądź wpisu na listę Agentów Celnych)
      • Praktyczna znajomość obsługi programów do generowania zgłoszeń celnych (SADEC),
      • Praktyczna znajomość obsługi systemów celnych (PUESC).

      Oferujemy

      • Rozwój osobisty i zawodowy - jeżeli jesteś bardziej doświadczona/y w jednej z gałęzi dot. tego stanowiska pamiętaj, że oferujemy uzupełnienie wiedzy w drugiej - dla nas ważne są chęci!
      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
      • Dodatkowe benefity: dofinansowanie do Karty Multisport, oraz opieki medycznej Luxmed oraz dofinansowanie nauki języków obcych
  • Specjalista ds. obsługi sprzedaży eksportowej

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Baranowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      - Obsługa sprzedaży eksportowej do sieci Amazon

      - Procesowanie wchodzących zamówień w systemie informatycznym

      - Weryfikacja zamówień pod kątem wymogów logistycznych

      - Współpraca zewnętrzna - z klientem, wewnętrzna- z działami logistyki magazynowej, jakości, transportu, księgowości, project managerem.

      - Uzupełnienie dokumentów eksportowych w niezbędne informacje

      - Kompletowanie oraz archiwizowanie dokumentów eksportowych

      - Fakturowanie klientów zgodnie z przyjętymi zasadami

      - Wsparcie zarówno klienta, jak i działu eksportu

      - Rejestrowanie i prowadzenie procesu reklamacyjnego we współpracy z działami logistyki oraz jakości

      - Korygowanie dokumentów sprzedażowych w oparciu o informacje otrzymane od klientów

      Wymagania


      - Język angielski - min. C1, niemiecki - min. B2 - zarówno w mowie i piśmie (dodatkowe języki mile widziane).

      - Doświadczenie w obsłudze klienta (zwłaszcza sieciowego, eksportowego) i/lub wsparciu sprzedaży będzie dodatkowym atutem, jednak również chętnie rozpatrzymy kandydaturę w trakcie studiów (kierunki Handel międzynarodowy, Zarządzanie sprzedażą, Logistyka, Rachunkowość lub pokrewne).

      - Znajomość MS-Office (zaawansowany użytkownik MS Excel).

      - Znajomość systemu Microsoft D365 będzie dodatkowym atutem

      - Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne

      - Umiejętność pracy w trybie wielozadaniowości oraz pod presją czasu.

      - Samodzielność w rozwiązywaniu zadań, szybkość w uczeniu się

      - Dokładność, skrupulatność, zdolności analityczne.

      Oferujemy


      - Możliwość pracy w międzynarodowym środowisku profesjonalistów w firmie z ugruntowaną pozycją na rynku

      - Dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej, ubezpieczenia grupowego, karty Multisport, nauki języków.

      - Wsparcie na każdym etapie wdrożenia się.

      - Przyjazna atmosfera w pracy

      - Atrakcyjne wynagrodzenie z systemem premiowym (po okresie próbnym).

  • Specjalista ds. kontrolingu

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Analiza, weryfikowanie i raportowanie danych finansowych od strony przychodowej i kosztowej, a także kapitału obrotowego,
      • Udział w przygotowywanie rocznych budżetów i kontrola ich realizacji,
      • Opracowywanie forecastów i planów długoterminowych,
      • Uzgodnienie rozrachunków wewnątrz grupowych,

      Wymagania

      Czego oczekujemy:

      • 3-letniego doświadczenia w kontrolingu,
      • Wiedzy z zakresu rachunkowości zarządczej,
      • Bardzo dobrej języka angielskiego w mowie i piśmie (B2/C1+) - warunek konieczny,
      • Biegłej obsługi MS Excel,
        • Znajomość PowerBI i/lub VBA będzie dodatkowym atutem.
      • Zdolności analitycznych, komunikacyjnych oraz dobrej organizacji pracy.

      Oferujemy

      To oferujemy:

      • Możliwość dalszego rozwoju, w tym rozwoju swoich umiejętności poprzez szkolenia,
      • Interesującą pracę oraz dużą samodzielność,
      • Elastyczne godziny pracy oraz możliwość pracy zdalnej,
      • Miłą i życzliwą atmosferę pracy,
      • Stabilność zatrudnienia (zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę),
      • Dodatkowe benefity: dofinansowanie do Karty Multisport lub opieki medycznej Luxmed, dofinansowanie do kursu języka angielskiego.
  • Kupiec

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na tym stanowisku odpowiedzialna będzie za:

      • współtworzenie strategii zakupów podległych kategorii produktowych oraz ich realizację,
      • kreowanie, wdrażanie oraz nadzór nad realizacją projektów optymalizujących procesy zakupowe,
      • rozwój współpracy z obecnymi dostawcami
      • monitoring oraz analizę rynku potencjalnych dostawców
      • prowadzenie negocjacji warunków zakupów oraz koordynację procesów zakupowych
      • monitorowanie procesów zakupowych na podstawie wskaźników oraz okresowe raportowanie

      Wymagania

      Od kandydatów oczekujemy:

      • co najmniej 3 letniego doświadczenia w zakupach na stanowisku Kupca lub równorzędnym (praktyczna znajomość chińskiego rynku zaopatrzenia będzie dodatkowym atutem)
      • znajomości języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • umiejętności negocjacji i budowania dobrych relacji z dostawcami, szczególnie z Dalekiego Wschodu
      • wiedzy dotyczącej z procesów zakupowych oraz funkcjonowania łańcucha dostaw,
      • gotowości do odbywania podróży służbowych (w tym daleko-wschodnich)

      Oferujemy

      • pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie
      • dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed oraz karty Multisport,
      • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę,
      • konkurencyjne wynagrodzenie i atrakcyjny system motywacyjny,
      • możliwość rozwoju zawodowego
      • niezbędne narzędzia do wykonywania powierzonych zadań
  • Doradca techniczny/ województwo świętokrzyskie

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Nawiązywanie oraz utrzymywanie dobrych kontaktów z partnerami handlowymi w regionie;
      • Odpowiedzialność za realizację założonych planów sprzedażowych w podległym regionie oraz zapewnienie odpowiedniej jakości komunikacji w ramach organizacji;
      • Współdziałanie w kreowaniu polityki sprzedażowej w regionie;
      • Wdrażanie nowych produktów i aktywności marketingowych w regionie;
      • Przeprowadzanie szkoleń oraz wdrażania lokalnych promocji;
      • Zapewnienia Klientom oraz Przedstawicielom Handlowym wsparcia z zakresu doradztwa produktowego;
      • Kreowanie nowych procedur działowych, dbałość o ich przestrzeganie.

      Wymagania


      • Doświadczenie we współpracy z partnerami handlowymi,
      • Wykształcenie techniczne, preferowane wyższe z obszaru mechaniki
      • Mile widziana znajomość rynku elektronarzędzi,
      • Wysokie umiejętności sprzedażowe i negocjacyjne,
      • Samodzielność w działaniu i duża determinacja do realizacji stawianych celów,
      • Łatwość nawiązywania i podtrzymywania kontaktów,
      • Kreatywność i samodzielność w podejmowaniu decyzji,
      • Dyspozycyjność i wysoka samodyscyplina, gotowość do podróży służbowych
      • Prawo jazdy,
      • Znajomość MS Office, zwłaszcza Excel
      • Otwartość i optymizm w działaniu,
      • Organizacja własnej pracy

      Oferujemy


      • Rozwój osobisty i zawodowy - jeżeli jesteś bardziej doświadczona/y w jednej z gałęzi dot. tego stanowiska pamiętaj, że oferujemy uzupełnienie wiedzy w drugiej - dla nas ważne są chęci!
      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • Pracę w młodym, dynamicznym zespole
      • Dodatkowe benefity: dofinansowanie do Karty Multisport, oraz opieki medycznej Luxmed oraz dofinansowanie nauki języków obcych
  • Konsultant wewnętrzny Dynamics 365 AX w obszarach finansowo-kontrolingowych.

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Twój zakres obowiązków:

      • Zbieranie i opisywanie wymagań oraz opracowywanie rozwiązań w ramach rozwoju systemu w systemie Microsoft Dynamics AX 365 for Finance & Operations w obszarach finansowo - kontrolingowych.
      • Wspieranie użytkowników wewnętrznych w obsłudze wdrożonego systemu
      • Doradzanie w zakresie optymalnego wykorzystania systemu, sugerowaniem zmian w procesach, planie kont, konfiguracji itp.
      • Udział w projektach rozwojowych
      • Współpraca z zespołem developerskim w zakresie przekazywania wymagań i tworzenia nowych funkcjonalności
      • Testowanie rozwiązań
      • Sporządzanie dokumentacji oraz prowadzeniem szkoleń dla użytkowników

      Wymagania

      Czego oczekujemy:

      • Doświadczenia w zarządzaniu i rozwoju systemu Microsoft Dynamics AX 2012 / Microsoft Dynamics 365 for Finance?
      • Znajomości zagadnień księgowych i podatkowych oraz obszaru sprawozdawczości i kontrolingu.
      • Umiejętności prowadzenia analiz i opisywania wymagań biznesowych.
      • Bez problemu łapiesz wspólny rytm z zespołem oraz innymi osobami, z którymi współpracujesz w organizacji?
      • Osiągasz wysokie noty za styl współpracy i zawsze grasz fair play?

      Oferujemy


      • Pracę w międzynarodowym środowisku w dynamicznie rozwijającej się firmie.

      • Atmosferę nastawioną na współprace.
      • Dofinansowanie do opieki medycznej Luxmed, karty Multisport oraz nauki języków obcych.

      • Możliwość rozwoju zawodowego.

  • Pracownik Magazynowy (kompletowanie zamówień)

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Baranowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Rozładunek i załadunek towarów,
      • Kompletacja zamówień,
      • Przygotowanie towaru do wysyłki
      • Odpowiednie składowanie towarów zgodnie z zasadami ich przechowywania.

      Wymagania


      • Dyspozycyjność do podjęcia pracy w systemie zmianowym,
      • Motywacja do pracy oraz dokładności i rzetelności w wykonywaniu powierzonych zadań,
      • Umiejętność pracy w zespole.

      Oferujemy

      :

      • Umowa o pracę,
      • Możliwość bezpłatnego kursu dającego pozwolenie do obsługi wózków widłowych,
      • Zniżki na zakup naszych towarów i elektronarzędzi oraz porady i pomoc techniczną przy zakupach czy indywidualnych pracach remontowo-budowlanych,
      • Benefity: możliwość dołączenia do dofinansowanej prywatnej opieki medycznej lub dofinansowanej karty sportowej.
      • Możliwość uzyskania premii jakościowej oraz za polecenie znajomych do pracy,
      • Stabilną pracę w dynamicznej firmie i możliwość rozwoju zawodowego.
  • Specjalista ds. kadr i płac

    Kaem Sp. z o.o. Sp. k.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zadania:

      • Przygotowywanie i prowadzenie dokumentacji pracowniczej związanej ze stosunkiem pracy oraz innymi formami zatrudnienia;
      • Rozliczanie czasu pracy pracowników;
      • Sporządzanie list płac;
      • Sporządzanie dokumentów do ZUS, GUS, PEFRON, US;
      • Przygotowywanie zestawień, statystyk i raportów dotyczących zatrudnienia;
      • Monitorowanie zmian w przepisach prawa pracy, regulacjach dotyczących tematyki ubezpieczeń społecznych i przekładanie ich na codzienną praktykę;
      • Bieżąca obsługa pracowników.

      Wymagania


      • Kilkuletnie doświadczenie zawodowe na stanowisku o profilu kadrowo-płacowym; najlepiej w firmie zatrudniającej powyżej 100 osób;
      • Umiejętność dokonywania rozliczeń z ZUS, US, PFRON;
      • Znajomość obsługi arkusza kalkulacyjnego Ms. Excel oraz programu PŁATNIK;
      • Mile widziana znajomość języka angielskiego na poziomie minimum dobrym;
      • Pozytywne podejście do ludzi i pracy;
      • Doskonała organizacja pracy własnej;
      • Chęć dalszego rozwoju

      Oferujemy


      • Stabilne warunki zatrudnienia w oparciu o umowę o pracę
      • Aktywny udział we wdrażaniu nowych procesów i standardów w obszarze kadrowym;
      • Przyjazną atmosferę
      • Możliwość podnoszenia kwalifikacji zawodowych
      • Benefity pozapłacowe