Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

      

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów w:
Zawody Księgowy Bełchatów, Specjalista ds. kadr i płac Bełchatów.
Kategorie zawodowe: księgowość / ekonomia, hr / kadry.

Oferty pracy Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Mapy

Siedziba główna

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Dane firmowe

Pełna nazwa
BIURO RACHUNKOWE - KWAPISZ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Adres rejestrowy
Wojska Polskiego 56 97-400 Bełchatów
NIP
7692152906
REGON
100532969
KRS
0000648877
Forma prawna
spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
Wpis do Rejestru Przedsiębiorców
01.12.2016
Status indywidualnej działalności gospodarczej
AKTYWNA

Profil działalności - kody PKD

Informacja i komunikacja

  • 58.19.Z Pozostała działalność wydawnicza

Działalność związana z obsługą rynku nieruchomości

  • 68.20.Z Wynajem i zarządzanie nieruchomościami własnymi lub dzierżawionymi

Działalność profesjonalna, naukowa i techniczna

  • 69.10.Z Działalność prawnicza
  • 69.20.Z Działalność rachunkowo-księgowa; doradztwo podatkowe
  • 70.22.Z Pozostałe doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania

Działalność w zakresie usług administrowania i działalność wspierająca

  • 77.40.Z Dzierżawa własności intelektualnej i podobnych produktów, z wyłączeniem prac chronionych prawem autorskim
  • 77.33.Z Wynajem i dzierżawa maszyn i urządzeń biurowych, włączając komputery
  • 78.30.Z Pozostała działalność związana z udostępnianiem pracowników

Edukacja

  • 85.59.B Pozostałe pozaszkolne formy edukacji, gdzie indziej niesklasyfikowane
  • 85.60.Z Działalność wspomagająca edukację
Źródło danych: GUS, CEIDG, KRS

Opinie o firmie Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

4.2

Na podstawie 19 ocen z Google.

ojciec

ojciec

"Ogólnie mam dobre zdanie jeśli chodzi o ubezpieczenia, ale jak chciałem rozliczyć PIT to usłyszałem że mogę sobie to sam zrobić w internecie, tak że gratuluję podejścia"

2 miesiące temu

Marcin Sokołowski

Marcin Sokołowski

"Biuro godne polecenia. Panie z kadr, rachunkowości lub z recepcji zawsze bardzo miłe i pomocne. Na plus możliwość załatwienia kilku spraw na miejscu np. ubezpieczenia, leasingu czy wypełnienia formularzy np. do PUP czy US."

rok temu

Sebastian Jelonek

Sebastian Jelonek

"Pomogą rozwiązać każdy problem, oraz pokażą jak najlepiej rozliczać się z podatków."

rok temu

Podane treści są cytatem z Profilu Firmy w Google. Wybraliśmy ostatnie opinie, które nie mają skrajnych negatywnych ocen.
Jeżeli chcesz zobaczyć wszystkie opinie to kliknij tutaj.

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 10 miesiącach

Profil firmy:
Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała

Archiwalne oferty pracy Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

  • Specjalista do księgowości kontowej (pełny wymiar)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • 4 425-13 350 PLN / mies.
    • Oferujemy współpracę w atrakcyjnej formie, w której masz pełny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. W zależności od podjętych działań i własnej efektywności możesz stale zwiększać swoje wynagrodzenie i dbać o rozwój swojej ścieżki kariery. Ważne jest również to, że praca ma charakter elastyczny (stacjonarny, hybrydowy lub zdalny) – wszystko zależy od indywidualnych preferencji. APLIKUJ I SPRAWDŹ!

      Wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … lub ubezpieczenia i prawo pracy masz jednym paluszku,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Prześlij nam swoje CV i przyjdź na rozmowę kwalifikacyjną w celu omówienia warunków współpracy. Jeśli znajdziemy wspólny język i nasze wartości pokryją się z Twoimi, zabierzemy się RAZEM do pracy!

      Zakres obowiązków

      Twoja praca polegać będzie na:

      • kompleksowej obsłudze księgowej i podatkowej spółek prawa handlowego,
      • sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • innych czynnościach związanych z bieżącą obsługą Klienta,
      • pracy na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      Zależy nam, aby kandydat posiadał:

      • wykształcenie kierunkowe (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym; doświadczenie w pracy na oprogramowaniu Comarch ERP Optima.

      Oferujemy

      Kiedy do nas dołączysz, zyskasz:

      • WSPARCIE Księgowych, Doradców Podatkowych oraz Radców Prawnych od samego początku pracy. Tworzymy duży zespół, który wymienia się informacjami i często wspólnie rozwiązuje problemy klientów,
      • ASYSTENTÓW do przetwarzania dokumentów od klientów – otrzymujesz zeskanowane i sprawdzone dokumenty, które należy zaksięgować,
      • DZIAŁ KADR I PŁAC - NIE zajmujesz się sprawami kadrowymi swoich podopiecznych,
      • ZESPÓŁ pozytywnie nastawiony, zaangażowany w życie firmy,
      • Atrakcyjne WYNAGRODZENIE, które możesz zwiększać w zależności od swojej wiedzy i efektywności,
      • BIEŻĄCE PREMIE za proaktywne zaangażowanie i zadania ponadnormatywne,
      • ROCZNĄ PREMIĘ w wysokości co najmniej 50% miesięcznego wynagrodzenia za czynności związane z zakończeniem roku u klienta (np.: przygotowanie rocznego sprawozdania),
      • SZKOLENIA i KURSY – zapewniamy stały dostęp do szkoleń i kursów, w których omawiane są bieżące zmiany w prawie gospodarczym, podatkowym i administracyjnym. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi zmianami,
      • NARZĘDZIA do pracy, w tym: komputer, telefon, licencje do oprogramowania, dostęp do autorskiego Systemu Wsparcia dla Księgowych, system generowania raportów i inne… SPRAWDŹ!
  • Specjalista do księgowości kontowej (praca dodatkowa)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zajmujesz się Pełną Księgowością?! Pracujesz w Biurze Rachunkowym?! Mamy dla Ciebie pracę dodatkową! Możesz wypracować swoją drugą pensję podejmując z nami współpracę! Dodatkowa praca dla księgowych w atrakcyjnej formie (B2B lub Zlecenie), w której masz pełny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia.

      Wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … lub ubezpieczenia i prawo pracy masz jednym paluszku,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Prześlij nam swoje CV i przyjdź na rozmowę kwalifikacyjną w celu omówienia warunków współpracy. Jeśli znajdziemy wspólny język i nasze wartości pokryją się z Twoimi, zabierzemy się RAZEM do pracy!

      Zakres obowiązków

      Twoja praca polegać będzie na:

      • kompleksowej obsłudze księgowej i podatkowej spółek prawa handlowego,
      • sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • innych czynnościach związanych z bieżącą obsługą Klienta,
      • pracy na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      Zależy nam, aby kandydat posiadał:

      • wykształcenie kierunkowe (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym; doświadczenie w pracy na oprogramowaniu Comarch ERP Optima.

      Oferujemy

      Kiedy do nas dołączysz, zyskasz:

      • WSPARCIE Księgowych, Doradców Podatkowych oraz Radców Prawnych od samego początku pracy. Tworzymy duży zespół, który wymienia się informacjami i często wspólnie rozwiązuje problemy klientów,
      • ASYSTENTÓW do przetwarzania dokumentów od klientów – otrzymujesz zeskanowane i sprawdzone dokumenty, które należy zaksięgować,
      • DZIAŁ KADR I PŁAC - NIE zajmujesz się sprawami kadrowymi swoich podopiecznych,
      • ZESPÓŁ pozytywnie nastawiony, zaangażowany w życie firmy,
      • Atrakcyjne WYNAGRODZENIE, które możesz zwiększać w zależności od swojej wiedzy i efektywności,
      • BIEŻĄCE PREMIE za proaktywne zaangażowanie i zadania ponadnormatywne,
      • ROCZNĄ PREMIĘ w wysokości co najmniej 50% miesięcznego wynagrodzenia za czynności związane z zakończeniem roku u klienta (np.: przygotowanie rocznego sprawozdania),
      • SZKOLENIA i KURSY – zapewniamy stały dostęp do szkoleń i kursów, w których omawiane są bieżące zmiany w prawie gospodarczym, podatkowym i administracyjnym. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi zmianami,
      • NARZĘDZIA do pracy, w tym: komputer, telefon, licencje do oprogramowania, dostęp do autorskiego Systemu Wsparcia dla Księgowych, system generowania raportów i inne… SPRAWDŹ!
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • możliwa praca z zdalna
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • możliwa praca z zdalna
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.

Dbamy o Twoją prywatność

Serwis wykorzystuje pliki cookies, czyli pliki tekstowe, które za zgodą Użytkownika są przechowywane na komputerze lub urządzeniu mobilnym Użytkownika, co może wiązać się również z przetwarzaniem danych osobowych Użytkownika. Pliki cookies przetwarzane przez Aplikuj.pl Paweł Strykowski, zarejestrowany w Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej pod adresem: ul. Legionów 26/28, 43-300 Bielsko-Biała, NIP: 5471567654, REGON: 070776507, w celu umożliwienia korzystania z Serwisu, jak również na potrzeby analizy zachowań Użytkownika w Serwisie, personalizacji prezentowanych Użytkownikowi treści oraz reklam, zapewnienia działania funkcji mediów społecznościowych oraz do zarządzania Serwisem. Szczegółowe informacje dotyczące plików cookies, jak również dostęp do panelu zarządzania ustawieniami cookies znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych osobowych zawartych w plikach cookies jest zgoda na przetwarzanie danych osobowych wyrażona poprzez akceptację wykorzystania plików cookies (art. 6 (1)(a) RODO).

Zgoda udzielona poprzez wybór opcji "Wyrażam zgodę" oznacza akceptację wszystkich wykorzystywanych w Serwisie plików cookies. Zgoda Użytkownika może być w każdym momencie zmieniona poprzez kliknięcie w link umieszczony w Polityce Prywatności.

Użytkownikom przysługują następujące prawa: prawo do żądania dostępu do swoich danych, prawo do ich sprostowania, prawo do usunięcia danych, prawo do ograniczenia przetwarzania oraz prawo do przenoszenia danych. Więcej informacji na temat przetwarzania danych osobowych, w tym przysługujących Użytkownikowi praw, można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.

Dostosowuję swój wybór

Dokonaj szczegółowego wyboru poniższych ustawień, aby zapisać indywidualne ustawienia prywatności. Więcej szczegółowych informacji na ten temat znajdziesz w naszej Polityce Prywatności.

Pliki cookies niezbędne do świadczenia usług drogą elektroniczną Zawsze aktywne
Narzędzia statystyczne i marketingowe Google Tag Manager, Google Analytics, Google Ads, Facebook Piksel (remarketing)
Narzędzie analityczne HotJar Statystyka