Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Czy to Twoja firma?

Biuro Rachunkowe KWAPISZ sp. z o.o. praca

Bełchatów

Od ponad trzech dekad jesteśmy wiernym partnerem w świecie liczb i finansów. Nasza podróż rozpoczęła się w Bełchatowie, 1 kwietnia 1992 roku, kiedy to z pasją i zaangażowaniem zaczęliśmy wspierać przedsiębiorców w prowadzeniu ich rachunków. W 2008 roku, z dumą przyjęliśmy do zespołu syna założyciela, Marcina Kwapisza, który wniósł nową energię i pomysły. To właśnie wtedy nasze biuro rachunkowe zaczęło przekształcać się w markę rozpoznawalną na całym krajowym rynku.


Nasza misja jest jasna – wspieramy przedsiębiorców nie tylko w księgowości, ale i w systematycznym zwiększaniu jakości pracy. Rozumiemy, że świat biznesu jest dynamiczny i wymaga ciągłego rozwoju, dlatego w 2016 roku zdecydowaliśmy się na kolejny krok – przekształcenie w spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością. To był czas, kiedy nasza firma zyskała nowe możliwości i zaczęła rozbudowywać sieć filii, aby być bliżej naszych Klientów.

Jesteśmy zespołem interdyscyplinarnym, który nieustannie poszukuje nowych specjalistów do spraw księgowych i kadrowych. Dzięki temu nasza oferta jest kompleksowa i dostosowana do indywidualnych potrzeb każdego Klienta. Oferujemy partnerską obsługę księgowo-podatkową dla podmiotów w każdej formie organizacyjno-prawnej, wsparcie merytoryczne w zakresie prawa spółek handlowych, optymalizacji podatkowej, prawa gospodarczego, a także pomoc w rejestracji działalności gospodarczych, spółek, fundacji i stowarzyszeń.

Innowacyjność to dla nas nie tylko słowo-klucz, ale przede wszystkim codzienna praktyka. Wprowadzamy nowe rozwiązania technologiczne i systemowe, automatyzujemy pracę, dostarczamy gotowe narzędzia dla naszych Klientów i poszerzamy usługi komplementarne. Współpracujemy z ekspertami BHP i przygotowujemy sprawozdania z działalności wykorzystującej środowisko, dbając o każdy aspekt prowadzonej przez nas obsługi.

Zależy nam na elastyczności i wygodzie naszych Klientów, dlatego oferujemy bezpłatny odbiór dokumentów przez pracownika biura oraz autorskie raporty od Opiekuna Księgowego i Opiekuna Kadrowego. Współpraca z nami to gwarancja, że wymiana informacji i dokumentów przebiega sprawnie i bezproblemowo.

Jesteśmy dumni z tego, co osiągnęliśmy do tej pory, i z niecierpliwością patrzymy w przyszłość, gotowi na nowe wyzwania i możliwości. Zapraszamy do współpracy – razem możemy osiągnąć więcej.

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
księgowość / ekonomia hr / kadry

Oferty pracy Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Księgowa

    WOJ-ART. sp. z o.o.
    • Skierniewice
    • umowa o pracę
    • praca od zaraz
    • 4 300-5 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Główny Księgowy/Główna Księgowa

    iView Recruitment
    • Danielów
    • umowa o pracę
    Polecana
    Dodana

Mapa Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.

Siedziba główna

Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 5 miesiącach

Profil firmy:
Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Łódź
  3. Lublin
  4. Belchatów
  5. Grudziądz
  6. Katowice
  7. Pyskowice
  8. Gdynia
  9. Gliwice
  10. Pajęczno

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Specjalista do księgowości kontowej (pełny wymiar)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • 4 425-13 350 zł / mies.
    • Oferujemy współpracę w atrakcyjnej formie, w której masz pełny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia. W zależności od podjętych działań i własnej efektywności możesz stale zwiększać swoje wynagrodzenie i dbać o rozwój swojej ścieżki kariery. Ważne jest również to, że praca ma charakter elastyczny (stacjonarny, hybrydowy lub zdalny) – wszystko zależy od indywidualnych preferencji. APLIKUJ I SPRAWDŹ!

      Wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … lub ubezpieczenia i prawo pracy masz jednym paluszku,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Prześlij nam swoje CV i przyjdź na rozmowę kwalifikacyjną w celu omówienia warunków współpracy. Jeśli znajdziemy wspólny język i nasze wartości pokryją się z Twoimi, zabierzemy się RAZEM do pracy!

      Zakres obowiązków

      Twoja praca polegać będzie na:

      • kompleksowej obsłudze księgowej i podatkowej spółek prawa handlowego,
      • sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • innych czynnościach związanych z bieżącą obsługą Klienta,
      • pracy na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      Zależy nam, aby kandydat posiadał:

      • wykształcenie kierunkowe (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym; doświadczenie w pracy na oprogramowaniu Comarch ERP Optima.

      Oferujemy

      Kiedy do nas dołączysz, zyskasz:

      • WSPARCIE Księgowych, Doradców Podatkowych oraz Radców Prawnych od samego początku pracy. Tworzymy duży zespół, który wymienia się informacjami i często wspólnie rozwiązuje problemy klientów,
      • ASYSTENTÓW do przetwarzania dokumentów od klientów – otrzymujesz zeskanowane i sprawdzone dokumenty, które należy zaksięgować,
      • DZIAŁ KADR I PŁAC - NIE zajmujesz się sprawami kadrowymi swoich podopiecznych,
      • ZESPÓŁ pozytywnie nastawiony, zaangażowany w życie firmy,
      • Atrakcyjne WYNAGRODZENIE, które możesz zwiększać w zależności od swojej wiedzy i efektywności,
      • BIEŻĄCE PREMIE za proaktywne zaangażowanie i zadania ponadnormatywne,
      • ROCZNĄ PREMIĘ w wysokości co najmniej 50% miesięcznego wynagrodzenia za czynności związane z zakończeniem roku u klienta (np.: przygotowanie rocznego sprawozdania),
      • SZKOLENIA i KURSY – zapewniamy stały dostęp do szkoleń i kursów, w których omawiane są bieżące zmiany w prawie gospodarczym, podatkowym i administracyjnym. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi zmianami,
      • NARZĘDZIA do pracy, w tym: komputer, telefon, licencje do oprogramowania, dostęp do autorskiego Systemu Wsparcia dla Księgowych, system generowania raportów i inne… SPRAWDŹ!
  • Specjalista do księgowości kontowej (praca dodatkowa)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa zlecenie
    • dodatkowa/dorywcza
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zajmujesz się Pełną Księgowością?! Pracujesz w Biurze Rachunkowym?! Mamy dla Ciebie pracę dodatkową! Możesz wypracować swoją drugą pensję podejmując z nami współpracę! Dodatkowa praca dla księgowych w atrakcyjnej formie (B2B lub Zlecenie), w której masz pełny wpływ na wysokość swojego wynagrodzenia.

      Wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … lub ubezpieczenia i prawo pracy masz jednym paluszku,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Prześlij nam swoje CV i przyjdź na rozmowę kwalifikacyjną w celu omówienia warunków współpracy. Jeśli znajdziemy wspólny język i nasze wartości pokryją się z Twoimi, zabierzemy się RAZEM do pracy!

      Zakres obowiązków

      Twoja praca polegać będzie na:

      • kompleksowej obsłudze księgowej i podatkowej spółek prawa handlowego,
      • sporządzaniu sprawozdań finansowych,
      • innych czynnościach związanych z bieżącą obsługą Klienta,
      • pracy na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      Zależy nam, aby kandydat posiadał:

      • wykształcenie kierunkowe (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min. 2 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie,
      • dobrej organizacji pracy własnej,
      • dodatkowe atuty: doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym; doświadczenie w pracy na oprogramowaniu Comarch ERP Optima.

      Oferujemy

      Kiedy do nas dołączysz, zyskasz:

      • WSPARCIE Księgowych, Doradców Podatkowych oraz Radców Prawnych od samego początku pracy. Tworzymy duży zespół, który wymienia się informacjami i często wspólnie rozwiązuje problemy klientów,
      • ASYSTENTÓW do przetwarzania dokumentów od klientów – otrzymujesz zeskanowane i sprawdzone dokumenty, które należy zaksięgować,
      • DZIAŁ KADR I PŁAC - NIE zajmujesz się sprawami kadrowymi swoich podopiecznych,
      • ZESPÓŁ pozytywnie nastawiony, zaangażowany w życie firmy,
      • Atrakcyjne WYNAGRODZENIE, które możesz zwiększać w zależności od swojej wiedzy i efektywności,
      • BIEŻĄCE PREMIE za proaktywne zaangażowanie i zadania ponadnormatywne,
      • ROCZNĄ PREMIĘ w wysokości co najmniej 50% miesięcznego wynagrodzenia za czynności związane z zakończeniem roku u klienta (np.: przygotowanie rocznego sprawozdania),
      • SZKOLENIA i KURSY – zapewniamy stały dostęp do szkoleń i kursów, w których omawiane są bieżące zmiany w prawie gospodarczym, podatkowym i administracyjnym. Będziesz na bieżąco ze wszystkimi zmianami,
      • NARZĘDZIA do pracy, w tym: komputer, telefon, licencje do oprogramowania, dostęp do autorskiego Systemu Wsparcia dla Księgowych, system generowania raportów i inne… SPRAWDŹ!
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca od zaraz
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenie na w/w stanowisku min. 3 letnie,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości Spółek

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • kompleksowa obsługa księgowa i podatkowa spółek prawa handlowego,
      • sporządzanie sprawozdań finansowych,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • min 4 lata doświadczenia w samodzielnym prowadzeniu księgi rachunkowej,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego i bilansowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
      • możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • możliwa praca z zdalna
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.
  • Specjalista ds. Kadr i Płac

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … temat ubezpieczeń i prawa pracy nie jest dla Ciebie tajemnicą,

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze ubezpieczeń i prawa pracy,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • formalności związane z zatrudnianiem i zwalnianiem pracowników
      • prowadzenie i aktualizowanie akt osobowych pracowników
      • wprowadzenie i aktualizacja danych pracowniczych w systemie kadrowo-płacowym
      • sporządzanie list płac
      • przygotowanie i wysyłanie deklaracji ZUS, US, GUS, PFRON (SOD, e-pfron)
      • sporządzanie/uczestnictwo w sporządzaniu dokumentacji kadrowej, umów, regulaminów
      • monitorowanie zmian w przepisach

      Wymagania

      • wykształcenie kierunkowe (w zakresie prawa pracy, ubezpieczeń, zarządzania zasobami ludzkimi, ekonomii)
      • min. 3 lata doświadczenia na podobnym, samodzielnym stanowisku
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu przepisów prawa pracy, dot. ubezpieczeń
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki, umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym
      • znajomość programu Comarch ERP Optima będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie się wspierającym i zaangażowanym zespole
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów
      • system motywacyjny(premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne)
      • możliwa praca z zdalna
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy
  • Specjalista ds. Księgowości (KPiR)

    Biuro Rachunkowe KWAPISZ Sp. z o.o.
    • Bełchatów
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • W Biurze Rachunkowym KWAPISZ wierzymy, że sukcesem naszej firmy są sukcesy naszych klientów, dlatego naszą misją jest wsparcie przedsiębiorców, a także systematyczne zwiększanie jakości pracy na rzecz zarówno klientów, jak i pracowników. Nadszedł czas, w którym szukamy specjalistów do naszego ponad 40-osobowego zespołu. Jeśli…

      … kochasz księgować (bo księgowi, kochają księgować!),

      … wyzwania to Twoje drugie imię,

      … lubisz pracę w zespole,

      … jesteś samodzielna(y) i dobrze zorganizowana(y),

      … poszukujesz możliwości rozwoju w obszarze podatków i księgowości,

      … być może szukamy właśnie Ciebie?!

      Biuro Rachunkowe KWAPISZ istnieje od 1992 roku; świadczy kompleksowe usługi księgowe oraz prawno-podatkowe; obsługuje ponad 500 podmiotów gospodarczych; posiada trzy oddziały: w Bełchatowie (centrala firmy), Piotrkowie Trybunalskim oraz Szczercowie. Systematycznie zwiększamy nasze umiejętności i kompetencje. Jesteśmy nastawieni na wyniki, ale akceptujemy błędy, z których wyciągamy wnioski. Więcej o nas poczytasz na naszej stronie internetowej: .

      Zakres obowiązków

      • bieżąca weryfikacja i ewidencja dokumentów księgowych zgodnie z przepisami podatkowymi,
      • samodzielne prowadzenie ewidencji podatkowych (KPiR/ryczałt/VAT) + wsparcie w dziale księgowości spółek,
      • sporządzanie deklaracji podatkowych, zeznań, sprawozdań GUS,
      • inne czynności związane z bieżącą obsługą Klienta,
      • praca na programie Comarch ERP Optima.

      Wymagania

      • wykształcenia kierunkowego (prawo podatkowe, rachunkowość, ekonomia),
      • doświadczenia na w/w stanowisku,
      • doświadczenia w interpretowaniu i stosowaniu prawa podatkowego,
      • zaangażowania w wykonywane obowiązki,
      • umiejętności pracy w grupie i pod presją czasu,
      • samodzielności, bardzo dobrej organizacji pracy własnej,
      • doświadczenie w pracy w biurze rachunkowym będzie dodatkowym atutem.

      Oferujemy

      • samodzielną, w komfortowych warunkach pracę w rozwijającej się firmie,
      • pracę w przyjaznym, wzajemnie wspierającym się i zaangażowanym zespole,
      • atrakcyjne wynagrodzenie, adekwatne do posiadanych kwalifikacji i osiąganych rezultatów,
      • system motywacyjny (premiowy) powiązany z realizacją celów indywidualnych oraz zespołowych,
      • możliwość zdobycia dodatkowych kwalifikacji i umiejętności (szkolenia wewnętrzne i zewnętrzne) - co najmniej raz w roku
      • organizowane są kompleksowe szkolenia z zakresu podatków i rachunkowości,
        możliwa praca z zdalna,
      • nowoczesne oprogramowanie i narzędzia pracy.

Pracodawcy w Bełchatowie