Czy to Twoja firma?

NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE praca

Chełm
obrona narodowa
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
logistyka / spedycja / transport administracja biurowa / praca biurowa praca fizyczna hr / kadry motoryzacja

Oferty pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Praca alert - powiadomienia

Praca NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Mapa NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Siedziba główna

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 12 miesiącach

NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Lublin
  2. Chełm
  3. Warszawa
  4. Bydgoszcz
  5. Gdańsk

Data aktualizacji: 01.04.2024

Praca NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE - oferty archiwalne

  • Kierownik zespołu remontowo-budowlanego sekcji budownictwa i obsługi nieruchomości wydziału techniki

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Planuje i organizuje pracę podległych pracowników w celu zapewnienia bieżącego utrzymania, remontów i konserwacji budynków administracyjnych, mieszkalnych oraz elementów zagospodarowania przestrzennego będącego w trwałym zarządzie NOSG
      - Nadzoruje, kontroluje i sprawdza realizację prowadzonych remontów i konserwacji
      - Kontroluje i potwierdza poprawność prowadzenia dokumentacji rzeczowo-finansowej remontów i konserwacji w celu zapewnienia sporządzania stosownych dokumentów zgodnie z przepisami.
      - Koordynuje pracę rzemieślników w trakcie realizacji robót budowlanych siłami własnymi (remontów i konserwacji)
      - Potwierdza prawidłowość dokonanych rozliczeń (metodą kosztorysową i ryczałtową) wykonywanych robót budowlanych (remontów i konserwacji)
      - Bierze udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego
      - Bierze udział w komisjach końcowego odbioru robót budowlanych
      - Bierze udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w celu zaplanowania środków finansowych na kolejny rok.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót budowlanych, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność kosztorysowania robót, umiejętność zarządzania ludźmi, prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Ogłoszenie o naborze nr115568 z dnia 10.02.2023 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: Kierownik Zespołu Remontowo-Budowlanego Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ: - Planuje i organizuje pracę podległych pracowników w celu zapewnienia bieżącego utrzymania, remontów i konserwacji budynków administracyjnych, mieszkalnych oraz elementów zagospodarowania przestrzennego będącego w trwałym zarządzie NOSG - Nadzoruje, kontroluje i sprawdza realizację prowadzonych remontów i konserwacji - Kontroluje i potwierdza poprawność prowadzenia dokumentacji rzeczowo-finansowej remontów i konserwacji w celu zapewnienia sporządzania stosownych dokumentów zgodnie z przepisami. - Koordynuje pracę rzemieślników w trakcie realizacji robót budowlanych siłami własnymi (remontów i konserwacji) - Potwierdza prawidłowość dokonanych rozliczeń (metodą kosztorysową i ryczałtową) wykonywanych robót budowlanych (remontów i konserwacji) - Bierze udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego - Bierze udział w komisjach końcowego odbioru robót budowlanych - Bierze udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w celu zaplanowania środków finansowych na kolejny rok. NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe - doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem - umiejętność kosztorysowania - samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót budowlanych - umiejętność zarządzania ludźmi - znajomość przepisów prawa budowlanego - prawo jazdy kat. B - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni spraw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWE: - wykształcenie wyższe budowlane - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu prawa budowlanego - znajomość przepisów prawa zamówień publicznych - indywidualny rozkład czasu pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu DOSTĘPNOŚĆ. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. WARUNKI PRACY. Praca samodzielna, wymagająca dyspozycyjności, kreatywności przy znajdowaniu przyczyny i sposobu usunięcia awarii, wymagana umiejętność podejmowania uznaniowych decyzji w sytuacjach bezprecedensowych, samodzielne rozwiązywanie problemów oraz wnikliwa analiza toku realizacji robót budowlanych pod względem materiałowym, jakościowym, ilościowym i technicznym, ciągły nadzór nad robotami budowlanymi, monitorowanie zmian w przepisach prawa, kierowanie zespołem. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, prowadzenie pojazdów służbowych kat. B, praca w terenie. Konserwacja, przeglądy - roboty wykonywane są w poszczególnych Placówkach Straży Granicznej. Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe Kierownika Zespołu Remontowo-Budowlanego sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV - List motywacyjny - Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. - Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego. - Kopia prawa jazdy. - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.03.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 12 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5.171,34 zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-39. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2023r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 171,34 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Mechanik samochodowy zespołu obsługi pojazdów sekcji gospodarki transportowej wydziału techniki i za

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
      - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą;
      - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej;
      - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych;
      - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy;
      - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy;
      - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
      - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów na stanowisko: mechanika samochodowego Zespołu Obsługi Pojazdów Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą; - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej; - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych; - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy; - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy; - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.; - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych. NIEZBĘDNE: - wykształcenie minimum zawodowe; - posiadanie prawa jazdy kat. B; - minimum 2-letni staż pracy. DODATKOWE: - wykształcenie średnie techniczne na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako mechanik samochodowy; - posiadanie prawa jazdy dodatkowych kategorii; - umiejętność prowadzenia pojazdów wyposażonych w manualną i automatyczną skrzynię biegów; - ukończony kurs spawacza; - umiejętność wymiany opon oraz wyważania kół. - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie - kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy - kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie techniczne - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone dodatkowe kursy i umiejętności - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO DODATKOWE INFORMACJE. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenie. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.03.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3490 zł + dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20%). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2023 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Mechanik pojazdów samochodowych

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      GŁÓWNE OBOWIĄZKI
      - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą;
      - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej;
      - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych;
      - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy;
      - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy;
      - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
      - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, mechaniczne, kierunek: mechanik pojazdów samochodowych
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów na stanowisko: mechanika samochodowego Zespołu Obsługi Pojazdów Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą; - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej; - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych; - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy; - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy; - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.; - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych. NIEZBĘDNE: - wykształcenie minimum zawodowe na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - posiadanie prawa jazdy kat. B; - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe. DODATKOWE: - wykształcenie średnie techniczne na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - posiadanie prawa jazdy dodatkowych kategorii; - umiejętność prowadzenia pojazdów wyposażonych w manualną i automatyczną skrzynię biegów; - ukończony kurs spawacza; - umiejętność wymiany opon oraz wyważania kół. - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy, - miejsce do odświeżenia się, - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, - miejsce parkingowe na terenie urzędu, DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny, - CV, - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie techniczne, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone dodatkowe kursy i umiejętności, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE: Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenie. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.02.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3490 zł + dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20%). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Kontakt telefoniczny: (82) 568-55-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2023 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Starszy dyspozytor zespołu obsługi pojazdów sekcji gospodarki transportowej wydziału techniki i zaop

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa na zastępstwo
    • pełny etat
    • 2 800 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      - kontrola stanu technicznego sprzętu transportowego wyjeżdżającego i powracającego do parku samochodowego;
      - zabezpieczenie sprzętu transportowego i jego wyposażenia oraz wyposażenia parku samochodowego przed kradzieżą;
      - rzetelne i dokładne prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pracy oraz wszystkich wyjazdów sprzętu transportowego z terenu parku samochodowego;
      - terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych;
      - wstrzymywanie wyjazdu pojazdów, gdy kierowca nie posiada stosownych dokumentów oraz gdy pojazd jest technicznie niesprawny.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak
      • Uprawnienia: samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej, obsługa komputera w stopniu podstawowym, dokładność i systematyczność, prawo jazdy kat. B, dyspozycyjność
      • Inne wymagania: I zmiana: 7.00-19.00, II zmiana: 19.00-7.00. Zmiany ustalane są od poniedziałku do niedzieli. PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA I SZCZEGÓŁOWE INFORMACJE ZAMIESZCZONE NA STRONIE INTERNETOWEJ: Ogłoszenie o naborze z dnia 03 września 2021 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów na stanowisko: starszy dyspozytor Zespołu Obsługi Pojazdów Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia ogłoszenie o naborze w celu zastępstwa nieobecnego pracownika Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm GŁÓWNE OBOWIĄZKI kontrola stanu technicznego sprzętu transportowego wyjeżdżającego i powracającego do parku samochodowego; zabezpieczenie sprzętu transportowego i jego wyposażenia oraz wyposażenia parku samochodowego przed kradzieżą; rzetelne i dokładne prowadzenie dokumentacji dotyczącej przebiegu pracy oraz wszystkich wyjazdów sprzętu transportowego z terenu parku samochodowego; terminowe wykonywanie zadań i poleceń stawianych przez przełożonych; wstrzymywanie wyjazdu pojazdów, gdy kierowca nie posiada stosownych dokumentów oraz gdy pojazd jest technicznie niesprawny. NIEZBĘDNE wykształcenie średnie; co najmniej 2 letnie doświadczenie zawodowe; posiadanie prawa jazdy kat. B; znajomość obsługi komputera w stopniu podstawowym; samodzielność oraz dobra organizacja pracy własnej; dokładność i systematyczność; dyspozycyjność. DODATKOWE wykształcenie średnie techniczne; posiadanie prawa jazdy dodatkowych kategorii. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE list motywacyjny; życiorys/CV; kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie; kopie dokumentów potwierdzających posiadanie 2- letniego doświadczenia zawodowego; kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE kopia dokumentu potwierdzającego posiadane wykształcenie; Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 11 września 2021 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie brutto: 2800 zł. Planowana data zatrudnienia: 01 października 2021 r. Rodzaj umowy o pracę: na czas określony w celu zastępstwa nieobecnego pracownika. Praca w równoważnym systemie czasu pracy (I zmiana: 7:00 - 19:00; II zmiana: 19:00 - 7:00). Weryfikacja spełniania przez kandydatów wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu oraz adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnego etapu postępowania kwalifikacyjnego. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 2 800 PLN
      • Opis wynagrodzenia: I zmiana: 7.00-19.00, II zmiana: 19.00-7.00. Zmiany ustalane są od poniedziałku do niedzieli.
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • St. inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy zespołu ds. bezpieczeństwa i higieny służby - pracy

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 352 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.
      Sporządzanie analiz stanu bhp.
      Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.
      Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków
      przy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.
      Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.
      Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.
      Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.
      Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.

      Wymagania

      • Wykształcenie: średnie zawodowe, brak, kierunek: technik bezpieczeństwa i higieny pracy
      • Uprawnienia: Znajomość przepisów prawa pracy, Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy, Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: Ogłoszenie o naborze nr 78465 z dnia 19.05.2021 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: St. inspektor ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby / Pracy Wydziału Kontroli Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACY Praca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe (pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzania postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracy i służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. ZAKRES ZADAŃ Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp. Sporządzanie analiz stanu bhp. Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą. Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń. NIEZBĘDNE Wykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy lub wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Co najmniej 3-letni staż pracy w służbie bhp w przypadku osoby posiadającej wykształcenie średnie w zawodzie technika bezpieczeństwa i higieny pracy. Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Znajomość przepisów prawa pracy. Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DODATKOWE Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV List motywacyjny Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2021 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3352,00 + dodatek stażowy Planowana data zatrudnienia: 21.06.2021 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu / adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 352 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy zespołu ds. bezpieczeństwa i higieny służby - pracy w

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • 3 515 zł / mies.
    • Zakres obowiązków

      Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp.
      Sporządzanie analiz stanu bhp.
      Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych.
      Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków
      przy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy.
      Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń.
      Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą.
      Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby.
      Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat), brak, kierunek: bezpieczeństwo i higiena pracy
      • Uprawnienia: Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy, Znajomość przepisów prawa pracy, Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: Ogłoszenie o naborze nr 78472 z dnia 19.05.2021 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: specjalista ds. bezpieczeństwa i higieny pracy Zespołu ds. Bezpieczeństwa i Higieny Służby / Pracy Wydziału Kontroli Wymiar etatu: 1 Liczba stanowisk pracy: 1 Miejsce wykonywania pracy: Chełm Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm WARUNKI PRACY Praca samodzielna, przy monitorze komputerowym pow. 4 godzin dziennie. Wyjazdy służbowe (pojazdami służbowymi) w celu przeprowadzania postępowań wyjaśniających/powypadkowych, kontroli warunków pracy i służby. Kontakty zewnętrzne: z inspektorami Państwowej Inspekcji Pracy, Inspekcji Sanitarnej MSW. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, faks. Pomieszczenia biurowe Zespołu ds. BHS-P znajdują się na I piętrze, dostęp przez klatkę schodową lub windę, budynek jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. ZAKRES ZADAŃ Przeprowadzanie kontroli warunków pracy i służby oraz przestrzegania zasad i przepisów dot. bhp. Sporządzanie analiz stanu bhp. Uczestniczenie w pracach zespołów/komisji powypadkowych. Prowadzenie rejestrów, kompletowanie i przechowywanie dokumentów dot. wypadków przy pracy/w służbie, stwierdzonych chorób zawodowych i podejrzeń o takie choroby, wyniki badań i pomiarów czynników szkodliwych dla zdrowia w środowisku służby i pracy. Udział w przekazywaniu do użytku nowo budowanych i przebudowywanych obiektów budowlanych albo ich części, w których przewiduje się pomieszczenia pracy oraz urządzeń. Udział w dokonywaniu oceny ryzyka zawodowego, które wiąże się z wykonywaną służbą/pracą. Prowadzanie szkoleń wstępnych/instruktaży ogólnych osób przyjmowanych do pracy/służby. Opiniowanie szczegółowych instrukcji dot. bezpieczeństwa i higieny pracy na poszczególnych stanowiskach służby i pracy. NIEZBĘDNE Wykształcenie wyższe o kierunku lub specjalności w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy albo studia podyplomowe w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy. Co najmniej 1 rok stażu pracy w służbie bhp. Szkolenie okresowe dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Znajomość przepisów prawa pracy. Znajomość przepisów dot. bezpieczeństwa i higieny pracy. Posiadanie obywatelstwa polskiego. Korzystanie z pełni praw publicznych. Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DODATKOWE Kopia poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Znajomość metod oceny ryzyka zawodowego i umiejętność ich zastosowania. Posiadanie prawa jazdy kat. B. Umiejętność obsługi komputera z wykorzystaniem pakietów biurowych. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE CV List motywacyjny Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie stażu pracy. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie szkolenia okresowego dla pracowników służby bezpieczeństwa i higieny pracy. Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie poświadczenia bezpieczeństwa uprawniającego do dostępu do informacji niejawnych oznaczonych klauzulą POUFNE lub pisemne oświadczenie o wyrażeniu zgody na przeprowadzenie postępowania sprawdzającego zgodnie z ustawą o ochronie informacji niejawnych. Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie prawa jazdy kat. B. Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW Dokumenty należy złożyć do: 29.05.2021 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej ul. Trubakowska 2 22-100 Chełm Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: naczelnik.oi.nadb@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu. INNE INFORMACJE W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3515,00 + dodatek stażowy Planowana data zatrudnienia: 21.06.2021 r. Weryfikacja spełniania wymagań formalnych dokonana zostanie na podstawie złożonych dokumentów wymienionych w części DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA. W związku z tym informujemy, że aplikacje kompletne to takie, które zawierają wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. Oferty niekompletne oraz otrzymane po terminie nie będą rozpatrywane (liczy się data stempla pocztowego). Złożonych dokumentów nie odsyłamy. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu / adres e-mail. Kandydatki/kandydaci zostaną powiadomieni telefonicznie/mailowo o wyniku weryfikacji formalnej aplikacji oraz o terminie kolejnych etapów postępowania kwalifikacyjnego. Techniki i metody naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, test wiedzy, rozmowa kwalifikacyjna. Dodatkowe informacje można uzyskać pod nr tel. (82) 568-50-91. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 515 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Chełmie