Nadbużański Oddział Straży Granicznej im. 27 Wołyńskiej Dywizji Armii Krajowej w Chełmie jest instytucją odpowiedzialną za zapewnienie bezpieczeństwa na polsko-ukraińskiej granicy. Głównym celem tej jednostki jest ochrona granic, zapobieganie nielegalnej migracji oraz przeciwdziałanie przestępczości transgranicznej.

Oddział zajmuje się również monitorowaniem ruchu granicznego oraz współpracą z innymi służbami w celu zapewnienia porządku publicznego. Działa z poszanowaniem przepisów prawa oraz stara się dbać o bezpieczeństwo obywateli.

Współpraca międzynarodowa stanowi kluczowy element działalności tej jednostki, co pozwala na skuteczniejsze przeciwdziałanie zagrożeniom oraz wymianę informacji w obszarze bezpieczeństwa.

Oferty pracy NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Praca alert - powiadomienia

Mapa NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE

Siedziba główna

NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE - oferty archiwalne

  • Mechanik pojazdów samochodowych

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      GŁÓWNE OBOWIĄZKI
      - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą;
      - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej;
      - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych;
      - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy;
      - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy;
      - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
      - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe, mechaniczne, kierunek: mechanik pojazdów samochodowych
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów na stanowisko: mechanika samochodowego Zespołu Obsługi Pojazdów Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą; - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej; - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych; - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy; - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy; - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.; - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych. NIEZBĘDNE: - wykształcenie minimum zawodowe na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - posiadanie prawa jazdy kat. B; - minimum 2-letnie doświadczenie zawodowe. DODATKOWE: - wykształcenie średnie techniczne na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - posiadanie prawa jazdy dodatkowych kategorii; - umiejętność prowadzenia pojazdów wyposażonych w manualną i automatyczną skrzynię biegów; - ukończony kurs spawacza; - umiejętność wymiany opon oraz wyważania kół. - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy, - dofinansowanie do wypoczynku pracowników, - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników, - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy, - miejsce do odświeżenia się, - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu, - miejsce parkingowe na terenie urzędu, DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny, - CV, - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie, - kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy, - kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe, DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie techniczne, - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone dodatkowe kursy i umiejętności, - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE: Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenie. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.02.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3490 zł + dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20%). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Kontakt telefoniczny: (82) 568-55-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW: Dokumenty należy złożyć do: 19.01.2023 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Mechanik samochodowy zespołu obsługi pojazdów sekcji gospodarki transportowej wydziału techniki i za

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      GŁÓWNE OBOWIĄZKI:
      - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą;
      - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej;
      - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych;
      - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy;
      - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy;
      - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.;
      - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych.

      Wymagania

      • Wykształcenie: zasadnicze zawodowe
      • Uprawnienia: prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej w Chełmie poszukuje kandydatów na stanowisko: mechanika samochodowego Zespołu Obsługi Pojazdów Sekcji Gospodarki Transportowej Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. GŁÓWNE OBOWIĄZKI: - wykonywanie napraw i obsługa pojazdów zgodnie z obowiązującym w tym zakresie procesem technologicznym, instrukcją oraz posiadaną wiedzą; - dbałość o stan techniczny i utrzymanie przydzielonych narzędzi, urządzeń i odzieży ochronnej; - pobieranie z magazynu samochodowego części zamiennych i potwierdzanie ich pobrania na dokumentach rozchodowych; - dbałość o czystość i porządek na stanowisku pracy; - natychmiastowe zgłaszanie kierownikowi Zespołu Obsługi Pojazdów stwierdzonych podczas napraw uszkodzeń innych niż ujęte w karcie pracy; - przestrzeganie przepisów BHP i ppoż.; - doraźne prowadzenie pojazdów służbowych. NIEZBĘDNE: - wykształcenie minimum zawodowe; - posiadanie prawa jazdy kat. B; - minimum 2-letni staż pracy. DODATKOWE: - wykształcenie średnie techniczne na kierunku mechanik pojazdów samochodowych; - 2-letnie doświadczenie zawodowe w pracy jako mechanik samochodowy; - posiadanie prawa jazdy dodatkowych kategorii; - umiejętność prowadzenia pojazdów wyposażonych w manualną i automatyczną skrzynię biegów; - ukończony kurs spawacza; - umiejętność wymiany opon oraz wyważania kół. - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - list motywacyjny - CV - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie - kopia dokumentu potwierdzającego posiadane prawo jazdy - kopie dokumentów potwierdzających posiadane doświadczenie zawodowe DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: - kopia dokumentu potwierdzającego wykształcenie średnie techniczne - kopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, ukończone dodatkowe kursy i umiejętności - oświadczenie kandydata o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO DODATKOWE INFORMACJE. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia, wzór oświadczeń znajduje się na stronie internetowej w zakładce Praca Pracownicy cywilni oświadczenie. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.03.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na okres próbny 3 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 3490 zł + dodatek stażowy (po udokumentowaniu co najmniej 5-letniego stażu pracy w wysokości od 5 do 20%). Czas pracy: podstawowy system czasu pracy, przeciętnie 40 godz. tygodniowo, od poniedziałku do piątku w godz. 7:30-15:30. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-36. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 18.02.2023 r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, nie wynosi co najmniej 6%. Do składania dokumentów zachęcamy również osoby niepełnosprawne. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, religię, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientację seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy. Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 490 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Kierownik zespołu remontowo-budowlanego sekcji budownictwa i obsługi nieruchomości wydziału techniki

    NADBUŻAŃSKI ODDZIAŁ STRAŻY GRANICZNEJ IM.27 WOŁYŃSKIEJ DYWIZJI ARMII KRAJOWEJ W CHEŁMIE
    • Chełm
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      - Planuje i organizuje pracę podległych pracowników w celu zapewnienia bieżącego utrzymania, remontów i konserwacji budynków administracyjnych, mieszkalnych oraz elementów zagospodarowania przestrzennego będącego w trwałym zarządzie NOSG
      - Nadzoruje, kontroluje i sprawdza realizację prowadzonych remontów i konserwacji
      - Kontroluje i potwierdza poprawność prowadzenia dokumentacji rzeczowo-finansowej remontów i konserwacji w celu zapewnienia sporządzania stosownych dokumentów zgodnie z przepisami.
      - Koordynuje pracę rzemieślników w trakcie realizacji robót budowlanych siłami własnymi (remontów i konserwacji)
      - Potwierdza prawidłowość dokonanych rozliczeń (metodą kosztorysową i ryczałtową) wykonywanych robót budowlanych (remontów i konserwacji)
      - Bierze udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego
      - Bierze udział w komisjach końcowego odbioru robót budowlanych
      - Bierze udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w celu zaplanowania środków finansowych na kolejny rok.

      Wymagania

      • Wykształcenie: wyższe (w tym licencjat)
      • Uprawnienia: samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót budowlanych, znajomość przepisów prawa budowlanego, umiejętność kosztorysowania robót, umiejętność zarządzania ludźmi, prawo jazdy kat. B
      • Inne wymagania: PEŁNA TREŚĆ OGŁOSZENIA ZAMIESZCZONA NA STRONIE INTERNETOWEJ: . Ogłoszenie o naborze nr115568 z dnia 10.02.2023 r. Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko: Kierownik Zespołu Remontowo-Budowlanego Sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia. Wymiar etatu: 1. Liczba stanowisk pracy: 1. Miejsce wykonywania pracy: Chełm. Adres urzędu: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. ZAKRES ZADAŃ: - Planuje i organizuje pracę podległych pracowników w celu zapewnienia bieżącego utrzymania, remontów i konserwacji budynków administracyjnych, mieszkalnych oraz elementów zagospodarowania przestrzennego będącego w trwałym zarządzie NOSG - Nadzoruje, kontroluje i sprawdza realizację prowadzonych remontów i konserwacji - Kontroluje i potwierdza poprawność prowadzenia dokumentacji rzeczowo-finansowej remontów i konserwacji w celu zapewnienia sporządzania stosownych dokumentów zgodnie z przepisami. - Koordynuje pracę rzemieślników w trakcie realizacji robót budowlanych siłami własnymi (remontów i konserwacji) - Potwierdza prawidłowość dokonanych rozliczeń (metodą kosztorysową i ryczałtową) wykonywanych robót budowlanych (remontów i konserwacji) - Bierze udział w kontrolach przeprowadzanych przez organy nadzoru budowlanego - Bierze udział w komisjach końcowego odbioru robót budowlanych - Bierze udział w opracowywaniu planów inwestycyjnych, remontowych i konserwacyjnych w celu zaplanowania środków finansowych na kolejny rok. NIEZBĘDNE: - wykształcenie wyższe - doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem - umiejętność kosztorysowania - samodzielność w rozwiązywaniu problemów technicznych przy realizacji robót budowlanych - umiejętność zarządzania ludźmi - znajomość przepisów prawa budowlanego - prawo jazdy kat. B - posiadanie obywatelstwa polskiego - korzystanie z pełni spraw publicznych - nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo skarbowe DODATKOWE: - wykształcenie wyższe budowlane - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi - doświadczenie zawodowe co najmniej 1 rok w kierowaniu zespołem przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu prawa budowlanego - znajomość przepisów prawa zamówień publicznych - indywidualny rozkład czasu pracy - możliwość wyjścia w celu załatwienia ważnej sprawy - dofinansowanie do wypoczynku pracowników - dofinansowanie do wypoczynku dzieci pracowników - miejsce do ćwiczeń lub zajęcia sportowo-rekreacyjne w miejscu pracy - miejsce do odświeżenia się - pomieszczenie lub stojaki na rowery na terenie urzędu - miejsce parkingowe na terenie urzędu DOSTĘPNOŚĆ. Nasz urząd jest pracodawcą równych szans i wszystkie aplikacje są rozważane z równą uwagą bez względu na płeć, wiek, niepełnosprawność, rasę, narodowość, przekonania polityczne, przynależność związkową, pochodzenie etniczne, wyznanie, orientacje seksualną czy też jakąkolwiek inną cechę prawnie chronioną. Jako osoba z niepełnosprawnością możesz skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu złóż wówczas kopię dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność. W miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w urzędzie, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, był mniejszy niż 6%. WARUNKI PRACY. Praca samodzielna, wymagająca dyspozycyjności, kreatywności przy znajdowaniu przyczyny i sposobu usunięcia awarii, wymagana umiejętność podejmowania uznaniowych decyzji w sytuacjach bezprecedensowych, samodzielne rozwiązywanie problemów oraz wnikliwa analiza toku realizacji robót budowlanych pod względem materiałowym, jakościowym, ilościowym i technicznym, ciągły nadzór nad robotami budowlanymi, monitorowanie zmian w przepisach prawa, kierowanie zespołem. Narzędzia pracy: komputer, drukarka, niszczarka, prowadzenie pojazdów służbowych kat. B, praca w terenie. Konserwacja, przeglądy - roboty wykonywane są w poszczególnych Placówkach Straży Granicznej. Budynek, w którym znajduje się pomieszczenie biurowe Kierownika Zespołu Remontowo-Budowlanego sekcji Budownictwa i Obsługi Nieruchomości Wydziału Techniki i Zaopatrzenia nie jest przystosowany dla osób niepełnosprawnych, poruszających się na wózkach inwalidzkich. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE: - CV - List motywacyjny - Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia. - Kopia dokumentu potwierdzającego spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie doświadczenia zawodowego. - Kopia prawa jazdy. - Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego. - Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych. - Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe. DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE: Kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydatek/kandydatów, zamierzających skorzystać z pierwszeństwa w zatrudnieniu w przypadku, gdy znajdą się w gronie najlepszych kandydatek/kandydatów. Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego/stażu pracy Oświadczenie o wyrażeniu zgody na przetwarzanie danych osobowych zawartych w dokumentach aplikacyjnych jeżeli w zakresie tych danych zawarte są szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 RODO. DODATKOWE INFORMACJE. Jeśli zostaniesz zakwalifikowany do kolejnego etapu, powiadomimy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. Tak samo zrobimy, jeśli nie uda Ci się przejść do dalszego etapu. W celu usprawnienia procesu rekrutacji prosimy o wskazanie w ofercie danych kontaktowych: nr telefonu /adres e-mail. Oświadczenia podpisz odręcznie i wstaw datę ich sporządzenia. Wzór oświadczenia dostępny jest pod adresem w zakładce Praca->Pracownicy cywilni->Oświadczenie dla kandydatów do pracy na wolne stanowisko w korpusie służby cywilnej. Oferty kandydatów, którzy nie zostali zatrudnieni, zniszczymy po 3 miesiącach od dnia zakończenia naboru. Nie rozpatrzymy oferty, którą nadałeś po terminie. Dotyczy to też uzupełniania oferty. Kompletna aplikacja to taka, która zawiera wszystkie wymagane dokumenty i własnoręcznie podpisane oświadczenia. Nie przesyłaj wszystkich dokumentów, które uznasz, że mogą Ci pomóc w naborze. Prześlij tylko te, których wymagamy lub zalecamy. Zwróć uwagę na warunki pracy, które wskazaliśmy w ogłoszeniu rzetelne oceń, czy odpowiada Ci taka praca. Złożone przez Ciebie dokumenty zweryfikujemy pod względem formalnym na podstawie zapisów ogłoszenia dotyczących wymaganych i dodatkowych dokumentów. Metody/techniki naboru: weryfikacja formalna nadesłanych ofert, rozmowa kwalifikacyjna. Planowana data zatrudnienia: 01.03.2023 r., pierwsza umowa o pracę zawierana jest na czas określony 12 miesięcy. Proponowane wynagrodzenie zasadnicze brutto: 5.171,34 zł + dodatek stażowy w przypadku posiadania co najmniej 5-letniego udokumentowanego stażu pracy. Kontakt telefoniczny: (82) 568-53-39. TERMIN I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW. Dokumenty należy złożyć do: 20.02.2023r. Decyduje data: stempla pocztowego/osobistego dostarczenia oferty do urzędu. Miejsce składania dokumentów: Nadbużański Oddział Straży Granicznej, ul. Trubakowska 2, 22-100 Chełm. Dokumenty należy przesyłać pocztą lub składać osobiście w Kancelarii Jawnej Komendy Oddziału pod ww. adresem, w godz. 7.30 - 10.00 i 12.30 - 15.00 w dni robocze. Klauzula informacyjna dotycząca przetwarzania danych osobowych kandydata do pracy Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (Dz. Urz. UW.L.2016.119.1), dalej RODO informuję, iż: Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Komendant Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej, reprezentujący Nadbużański Oddział SG z siedzibą: 22-100 Chełm, ul. Trubakowska 2. Inspektorem ochrony danych osobowych wyznaczonym przez Komendanta Nadbużańskiego Oddziału Straży Granicznej jest Naczelnik Wydziału Ochrony Informacji, adres e-mailowy: iod.woi.nosg@strazgraniczna.pl, tel. 82/ 568-51-20. Pana/i dane nie będą przekazywane innym odbiorcom w rozumieniu ogólnego rozporządzenia o ochronie danych z dnia 27 kwietnia 2016 r., nie będą przekazywane do państwa trzeciego, jak również do organizacji międzynarodowej. Pana/i dane będą przetwarzane w celu przeprowadzenia rekrutacji, w zakresie określonym w przepisach prawa na podstawie art. 6 ust. 1 pkt. b, natomiast inne dane, w tym szczególne kategorie danych, o których mowa w art. 9 ust. 1, będą przetwarzane na podstawie zgody (art. 6 ust. 1 pkt a), która może być w dowolnym czasie odwołana. Pana/i dane będą przechowywane przez okres nie dłuższy niż 12 miesięcy od zakończenia procedury naboru. Przysługuje Panu/i prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, żądania ich sprostowania i usunięcia, z tym że wniesienie żądania usunięcia danych jest równoznaczne z rezygnacją z udziału w procesie rekrutacji prowadzonym przez NOSG. Ponadto przysługuje Panu/i prawo do żądania ograniczenia przetwarzania w przypadkach określonych w art. 18 RODO. Przysługuje Panu/i prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody udzielonej przed jej cofnięciem. W trakcie przetwarzania danych na potrzeby rekrutacji nie dochodzi do wyłącznie zautomatyzowanego podejmowania decyzji ani do profilowania, o których mowa w art. 22 ust. 1 i 4 RODO. Ma Pan/i prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pan/i, iż przetwarzanie danych osobowych Pana/i dotyczących narusza przepisy ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. Podanie przez Pana/ią danych osobowych zawartych w dokumentach rekrutacyjnych, w zakresie wynikającym z przepisów prawa jest niezbędne, aby uczestniczyć w procesie naboru. Podanie innych danych jest dobrowolne. Aby skorzystać z przysługujących Pani/Panu praw wymienionych w pkt. 6 należy złożyć pisemne żądanie na adres Komendanta NOSG. Jeżeli żądania nie zostaną spełnione, Komendant NOSG poinformuje Panią/pana o odmowie realizacji żądania w terminie 14 dni od jej wpływu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 5 171,34 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + dodatek stażowy
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną