Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej ma na celu wspieranie rozwoju mikro, małych oraz średnich przedsiębiorstw. Oferujemy różnorodne usługi, w tym pożyczki rozwojowe, doradztwo finansowe oraz pomoc w uzyskiwaniu dotacji z funduszy unijnych. Nasza misja skupia się na aktywizacji lokalnych potencjałów oraz wspieraniu innowacji w regionie. Poprzez nasze projekty i działania dążymy do poprawy konkurencyjności firm oraz ich integracji w działalności społeczno-gospodarczej. Jesteśmy partnerem, który pomoże zrealizować Twoje plany.
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
bankowość / finanse

Oferty pracy Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Elastyczny czas pracy

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.
Data aktualizacji: 17.09.2024

Mapa Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

Siedziba główna

Dane firmy z social mediów (LinkedIn)

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. (ARRSA)

Rozwijanie innowacyjnego potencjału regionu

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. w Bielsku-Białej jest spółką akcyjną o kapitale mieszanym, której akcjonariuszami są: Gmina Bielsko-Biała, jednostki samorządów terytorialnych i przedsiębiorstwa działające w regionie bielskim. Cele Agencji realizowane są z funduszy akcjonariuszy, środków uzyskanych z własnej działalności gospodarczej i innych form wsparcia finansowego, w tym z funduszy i programów dostępnych na poziomie krajowym oraz Unii Europejskiej. Misją Agencji jest świadczenie najwyższej jakości usług poprzez aktywizację potencjału endogenicznego oraz wykorzystywanie dostępnych programów pomocowych, finansowanych ze środków krajowych i zagranicznych, w szczególności z Unii Europejskiej. Zadania Agencji koncentrują się na stymulowaniu i kreowaniu postaw przedsiębiorczych. W ramach, tego obszaru realizowane są działania na rzecz wspierania i rozwoju konkurencyjności przedsiębiorstw oraz regionu. Agencja realizuje również działania na rzecz wspierania współpracy międzynarodowej, w tym także związanej z wdrażaniem najlepszych praktyk i nawiązywania kontaktów gospodarczych. Zakres usług oferowanych przez Agencję Rozwoju Regionalnego SA w Bielsku-Białej obejmuje: - promocję regionu i jego potencjału gospodarczego, - świadczenie usług w ramach Bazy Usług Rozwojowych: - doradczych o charakterze ogólnym i proinnowacyjnym, - szkoleniowych, - informacyjnych, - wspieranie rozwoju nowych przedsiębiorstw poprzez inwestycje kapitałowe w przedsiębiorstwa nowych technologii – Fundusz Zalążkowy BAT, - działalność związaną pozyskiwaniem środków finansowych z Unii Europejskiej, - działalność konsultingową, - działalność szkoleniową i edukacyjną (w tym dysponowanie wielofunkcyjnymi salami konferencyjnymi i szkoleniowymi w BCSK), - pozyskiwanie, zarządzanie i obrót nieruchomościami, wynajem lokali użytkowych (budynki przy ul. Cieszyńskiej 365 i ul. 1 Dywizji Pancernej 45), - usługi hotelarskie (Hotel BIT).

Miasto
Bielsko-Biała
Siedziba główna
Bielsko-Biała, Woj. Śląskie
Branża
Organizacje publiczne i społeczne

Rok założenia

1992

Liczba pracowników

11–50

Liczba obserwujących

253

Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach

Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 12 miesiącach

Data aktualizacji: 01.04.2025

Profil firmy:
Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Bielsko-Biała
  2. Katowice
  3. Warszawa
  4. Kraków
  5. Kęty
  6. Czechowice-Dziedzice
  7. Brenna
  8. Pszczyna
  9. Ruda Śląska
  10. Grodków

Praca Agencja Rozwoju Regionalnego S.A. - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. rozliczeń finansowych projektów finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejski

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • prowadzenie dokumentacji finansowo - rozliczeniowej projektów w zakresie pozyskiwania środków zewnętrznych, w tym sprawozdawczość finansowa i rzeczowa, przygotowywanie wniosków o płatność i załączników finansowych do wniosków, harmonogramów płatności i rozliczeń, rozliczanie projektów
      • kontrola poprawności realizacji projektu w zakresie wydatków/kosztów kwalifikowanych
      • archiwizowanie dokumentacji projektu
      • współpraca z Instytucją Zarządzająca/ Wdrażającą Projekt

      Wymagania

      • wykształcenie wyższe
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      Oferujemy

      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:

      • umowa o pracę na okres próbny lub czas określony, pełny etat
      • praca stacjonarna
      • praca od poniedziałku do piątku ( elastyczne godziny pracy)
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia prac


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji



      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: II rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem Spółki - ustalenie warunków zatrudnienia


      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, numer telefonu pod przyciskiem


      Rekrutacja będzie prowadzona do 31 marca 2025 r.


      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracowników ds. realizacji projektów krajowych” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal Aplikuj.pl

      W załączeniu Klauzula informacyjna RODO

  • Analityk kredytowy / pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz finansowych, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Dyspozycyjność.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • List motywacyjny,
      • Życiorys/CV kandydata,
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

      Oferujemy

      • Umowa o pracę, poprzedzona umową o pracę na czas określony do 6 miesięcy
      • Praca w wymiarze pełnego etatu
      • Praca stacjonarna z możliwością pracy hybrydowej
      • Stanowisko: Analityk Kredytowy/ Pożyczkowy (Dział Funduszu Wspierania Przedsiębiorczości)
      • Zatrudnienie: przewidywane od marca lub w terminie najszybszym możliwym przez kandydata
      • Miejsce zatrudnienia: Bielsko-Biała
      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.


      Procedura rekrutacji:

      Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:

      • Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty /aplikacyjne
      • Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna z dyrektorem Działu FWP
      • Etap trzeci: II rozmowa kwalifikacyjna z Zarządem Spółki


      Składanie ofert pracy:


      Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Analityka finansowego można przesyłać w formie elektronicznej aplikując poprzez portal Aplikuj.pl lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A., ul. 1 Dywizji Pancernej 45, 43-300 Bielsko – Biała

      lub złożyć osobiście na w/w podany adres w sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. (I piętro pok. 106)

      w terminie do dnia 31 marca 2025 roku.

      ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.



      W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.

  • Analityk kredytowy /pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym przedsięwzięć innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz finansowych, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe, preferowane kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excel, Word,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Dyspozycyjność.

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • List motywacyjny,
      • Życiorys/CV kandydata,
      • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.

      Procedura rekrutacji:

      Procedura rekrutacji na stanowisko analityka finansowego będzie miała charakter 2- etapowy:

      • Etap pierwszy: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty aplikacyjne
      • Etap drugi: rozmowa kwalifikacyjna
      • Etap trzeci: weryfikacja umiejętności wykonania analizy finansowej podmiotów MŚP pod kątem udzielenia kredytu/pożyczki

      Składanie ofert pracy:

      Dokumenty aplikacyjne na stanowisko Analityka finansowego można przesyłać w formie elektronicznej klikając APLIKUJ lub przesłać za pośrednictwem operatora pocztowego na adres:

      Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
      ul. 1 Dywizji Pancernej 45
      43-300 Bielsko – Biała

      lub złożyć osobiście na w/w podany adres w sekretariacie Biura Zarządu ARR S.A. (I piętro pok. 106) w terminie do dnia 31 stycznia 2025 roku.

      ARR S.A. zastrzega, iż otrzymane dokumenty aplikacyjne nie będą zwracane kandydatom.

      W załączeniu do oferty pracy klauzula informacyjna dotycząca ochrony danych osobowych dla kandydata do zatrudnienia.

  • Specjalista ds. realizacji projektów krajowych finansowanych ze środków krajowych i Unii Europejskie

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektów krajowych

      • kompleksowa realizacja działań w projekcie
      • prowadzenie działań promocyjnych i informacyjnych zgodnie z obowiązującymi w projekcie zasadami promocji i informacji
      • nadzór na prawidłową realizacją projektu
      • kontrola poprawności realizacji projektu w zakresie wydatków/kosztów kwalifikowanych
      • sporządzania wniosków o płatność, dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów i wytycznymi projektu
      • opracowywanie raportów merytorycznych i finansowych
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • archiwizowanie dokumentacji projektu
      • współpraca z Instytucją Zarządzająca/ Wdrażającą

      Wymagania

      niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu

      • wykształcenie wyższe lub średnie
      • staż pracy

      - co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków

      - co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych

      • doświadczenie w obsłudze klienta
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

      Oferujemy

      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu,
      • praca stacjonarna,
      • praca od poniedziałku do piątku (elastyczne godziny pracy),
      • dofinansowanie do prywatnej opieki medycznej,
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy,
      • niezbędne narzędzia pracy.


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia



      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, pod numerem telefonu w ogłoszeniu, e-mail: eszczerba@arrsa.pl



      Rekrutacja będzie prowadzona do 9 stycznia 2025 r.



      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracowników ds. realizacji projektów krajowych” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal Aplikuj.pl .


  • Specjalisty ds. funduszy UE do Działu Projektów i Doradztwa

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      1. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:

      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji


      2. Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu FESL 10.20:

      W zakresie realizacji i zarządzania projektem FESL 10.20:

      • organizacja działań zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • współpraca z partnerem projektu w zakresie sprawnej organizacji i realizacji zadań
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • sporządzanie okresowych wniosków sprawozdawczych oraz wniosków o płatność
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

      Wymagania

      1. niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów
      • operacyjnych w tym w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania)
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      2. niezbędne na stanowiska związane ze stanowiskiem związanym z realizacją projektu FESL 10.20:

      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 5 lat na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 5 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych i realizacją projektów w tym: planowania działań i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)

      Oferujemy



      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:

      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy



      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji



      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia

      Do udzielania dodatkowych informacji dotyczących rekrutacji upoważniona jest Pani Elżbieta Szczerba, kontakt: tel. 33 816 -91-62, e-mail: eszczerba@arrsa.pl

      Rekrutacja będzie prowadzona do końca listopada 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.


      W załączeniu Klauzula informacyjna RODO

  • Analityk kredytowy/pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,

      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,

      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,

      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,

      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,

      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,

      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),

      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),

      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,

      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,

      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,

      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,

      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,

      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,

      • Kreatywność i motywacja do pracy,

      • Umiejętność pracy w zespole

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,

      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,

      • Prawo jazdy,

      • Znajomość języka angielskiego,

      • Dyspozycyjność.




        Wymagane dokumenty i oświadczenia:

        • List motywacyjny,

        • Życiorys/CV kandydata,

        • Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia oraz doświadczenia zawodowego / stażu pracy.


      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,

      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,

      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,

      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,

      • Pracę w komfortowych warunkach,

      • Parking dla pracowników,

      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.





  • Pracownik do realizacji projektu HORECA

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków


      Poszukiwani kandydaci na stanowiska pracy do realizacji projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje” finansowanych w ramach programu KPO. Oferowane stanowiska pracy w zakresie zadań w projekcie:


      • Kontraktacja i zawieranie umów
      • Realizacja i rozliczanie umów
      • Monitoring i kontrola
      • Obsługa finansowa projektu


      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:

      W zakresie obsługi finansowej projektu:


      • obsługa finansowa w zakresie sporządzania wniosków o zaliczkę oraz wniosków o płatność
      • rozliczanie etapów realizacji projektu (wniosków o zaliczkę oraz o płatność)
      • rozliczanie wsparcia dla przedsiębiorców
      • kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie kontraktacji i zawierania umów z przedsiębiorcami:



      • przygotowanie umów o dofinansowanie
      • kompletowanie i weryfikacja dokumentacji przedsiębiorców, w tym w zakresie kompletności, aktualności dokumentacji, statusu MŚP oraz zabezpieczenia realizacji umów (weksel lub inne zgodne z dokumentacją PARP)
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu


      W zakresie realizacji i rozliczania przedsięwzięć/umów z przedsiębiorcami:


      • kompleksowa opieka nad przedsiębiorcami w zakresie prawidłowej realizacji przedsięwzięć
      • prowadzenie monitoringu realizowanych działań
      • kontrola poprawności realizacji wniosków przedsiębiorców oraz weryfikacja kosztów i dokumentacji potwierdzającej wydatkowanie zgodnie z wnioskiem oraz kwalifikacją kosztów
      • sporządzanie okresowych wniosków o refundację poniesionych przez przedsiębiorców kosztów realizacji przedsięwzięć
      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu
      • kontrola finansowa udzielonych dotacji

      Wymagania


      niezbędne na stanowiska związane z realizacją projektu „HoReCa Dotacje na Inwestycje”:


      • wykształcenie wyższe
      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków
      • co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji zadań związanych z wdrażaniem programów operacyjnych w tym: w zakresie kontraktacji i zawierania umów i/lub kontroli projektów i/lub w zakresie rozliczania projektów (dofinasowania) i/lub w zakresie monitoringu i sprawozdawczości i/lub obsługi finansowej projektów
      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych UE (w cv należy podać stanowisko/funkcje /wykonywane czynności oraz nazwę programu i nazwę projektu)


      oczekiwane od kandydatów na wszystkie oferowane stanowiska:


      • zdolności organizacyjne
      • komunikatywność
      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole

      Oferujemy


      Warunki pracy i wynagrodzenia na wszystkie oferowane stanowiska:


      • umowa o pracę na czas określony, pełny etat lub ½ etatu
      • praca stacjonarna /z możliwością pracy w systemie hybrydowym tj. w trybie stacjonarnym i zdalnym/
      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy
      • dofinansowanie do opieki medycznej
      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy
      • niezbędne narzędzia pracy


      Wymagane dokumenty i oświadczenia:


      • list motywacyjny
      • życiorys zawodowy /CV z podaniem informacji o zakresie realizowanych zadań w projekcie i posiadanym doświadczeniu w odniesieniu do stanowiska którym zainteresowany jest kandydat
      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji


      Informacje dotyczące rekrutacji:


      Rekrutacja będzie przebiegała w trzech etapach:


      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty
      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna
      • trzeci etap: ustalenie warunków zatrudnienia



      Rekrutacja będzie prowadzona do końca września 2024 r.

      Dokumenty aplikacyjne można składać osobiście lub przesłać do sekretariatu biura Zarządu ARR S.A. 43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, Z dopiskiem „Nabór na pracownika ds. realizacji projektu HORECA” lub dokumenty można przesłać elektronicznie aplikując poprzez portal na danym ogłoszeniu.

  • Specjalisty ds. wdrożenia projektu- HoReCa Dotacje na Inwestycje

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracowników związane z realizacją projektu HoReCa:

      • ocena formalna i merytoryczna wniosków składanych przez przedsiębiorców o udzielnie dotacji

      • realizacja działań informacyjnych i promocyjnych projektu

      • obsługa finansowa i rozliczanie projektu

      • przygotowanie umów o dofinansowanie

      • kontrola finansowa udzielonych dotacji

      • kontakty oraz współpraca z partnerami projektu oraz instytucją wdrażającą projekt

      • opracowywanie raportów i archiwizowanie dokumentacji projektu

      Wymagania

      niezbędne:

      Od kandydatów ubiegających się o zatrudnienie w ramach projektu HoReCa wymaga się doświadczenia spełniającego minimum jedną z podanych powyżej czynności do realizacji w projekcie.

      • wykształcenie wyższe

      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku personelu projektów współfinasowanych z UE

      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych

      oczekiwane:

      • zdolności organizacyjne

      • komunikatywność

      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole

      • dyspozycyjność związana z przeprowadzaniem kontroli w ramach realizacji projektu

      Oferujemy

      Warunki pracy i wynagrodzenia:

      • umowa o pracę, na czas określony pełny etat lub ½ etatu

      • praca stacjonarna

      • stanowisko Asystenta, Specjalisty w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia

      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      • wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny

      • życiorys zawodowy z podaniem nazwy projektu, stanowiska, okresu realizacji projektu

      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty (w szczególności doświadczenia we wdrażaniu i realizacji projektów UE) Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.

      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna

      Dokumenty aplikacyjne można składać/przesyłać do 11.05.2024 r.

      Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

      43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:

      „Nabór na pracowników do projektu HoReCa” lub przesłać pocztą elektroniczną

  • Specjalista do koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • część etatu
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      • pozyskiwanie od członków klastra, OSD/PSE i z innych dostępnych źródeł, danych niezbędnych do:

      - zidentyfikowania posiadanych zasobów przez członków społeczności energetycznej,

      - sporządzenia bilansu energetycznego,

      - określenia elastyczności członków społeczności energetycznej,

      - zidentyfikowania poziomu termomodernizacji obiektów należących do członków społeczności energetycznej,

      - określenia wolnych mocy przyłączeniowych na obszarze działalności społeczności energetycznej,

      - określenia emisyjności danych podmiotów,

      - określenia jakości powietrza,

      - oszacowania zmian generacji i zapotrzebowania na energię elektryczną i cieplną oraz nośniki energii,

      - zidentyfikowania głównych problemów członków społeczności energetycznej,

      - określenia inwestycji prowadzących do osiągnięcia założonego w modelu funkcjonowania społeczności energetycznej efektu,

      • operacyjna współpraca z członkami klastra oraz utrzymywanie z nimi bieżącej komunikacji,

      • prowadzenie działań informacyjnych dotyczących podejmowanych działań,

      • obsługa zgłoszeń telefonicznych i mailowych,

      • agregacja i analiza danych niezbędnych do opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii,

      • ścisła współpraca z zespołem klastrowym w zakresie tworzonych dokumentów strategicznych,

      • ścisła współpraca z firmą zewnętrzną opracowującą Koncepcję Rozwoju Klastra Energii,

      • prowadzenie statystyk i podsumowań z prowadzonych działań,

      • przygotowywanie prezentacji dotyczących prowadzonych działań,

      • delegacje krajowe związane z realizacją projektów.

      Wymagania

      niezbędne:

      • wykształcenie średnie lub wyższe (mile widziane wyższe techniczne związane z sektorem energetycznym bądź odnawialnymi źródłami energii itp.),

      • staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania analiz, ekspertyz obejmujących sektor energetyki,

      • znajomość regulacji prawnych dotyczących społeczności energetycznych i zielonej energetyki,

      • znajomość w dziedzinie czystych, zielonych technologii energetycznych,

      • znajomość podstaw rynku bilansującego oraz systemów monitorowania i bilansowania energii,

      • umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych,

      • prawo jazdy kat. B.

      oczekiwane:

      • praktyczna znajomość programów do prognozowania generacji w odnawialnych źródłach energii,

      • znajomość inteligentnego zarządzania stroną podażowo-popytową energii elektrycznej,

      • znajomość inteligentnych sieci energetycznych (ang. smart grids) wraz z inteligentnym opomiarowaniem, dzięki którym można zarządzać bezpośrednimi interakcjami i komunikacją między członkami klastra,

      • umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole,

      • umiejętność wykonywania pracy zadaniowej,

      • umiejętność pracy pod presją czasu,

      • zdolności organizacyjne,

      • komunikatywność.

      Oferujemy

      Warunki pracy i wynagrodzenia:

      • umowa o pracę na 1/2 etatu na czas określony

      • zatrudnienie przewidywane od maja 2024 roku

      • stanowisko specjalisty

      • praca stacjonarna w biurze Klastra Energii w Bielsku-Białej

      • praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      • dofinansowanie do opieki medycznej

      • atrakcyjne wynagrodzenie

      • niezbędne narzędzia pracy

      • parking dla pracowników

      Wymagane dokumenty i oświadczenia:

      • list motywacyjny

      • życiorys zawodowy

      • referencje (mile widziane)

      • oświadczenie o zgodzie na przetwarzanie danych osobowych dla potrzeb rekrutacji

      Informacje dotyczące rekrutacji:

      Rekrutacja będzie przebiegała w dwóch etapach:

      • pierwszy etap: weryfikacja formalna kandydatów w oparciu o złożone dokumenty. Rozpatrywane są aplikacje złożone za pośrednictwem portalu Aplikuj.pl (w formie on-line) jak i również wysłane drogą pocztą lub dostarczone osobiście.

      • drugi etap: rozmowa kwalifikacyjna

      Dokumenty aplikacyjne można składać do 19.04.2024 r.

      Dokumenty można przesłać pocztą lub dostarczyć osobiście na adres: Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.

      43 - 382 Bielsko – Biała, ul. 1 Dywizji Pancernej 45, sekretariat Biura Zarządu w zamkniętej kopercie opisanej:

      „Nabór specjalisty ds. koordynacji opracowania Koncepcji Rozwoju Klastra Energii”

  • Analityk kredytowy /pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole,

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.
  • Konsultant /doradca/ ds. funduszy europejskich krajowych i międzynarodowych

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:

      • opracowywanie koncepcji projektowych o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
      • przygotowywanie wniosków o dofinansowanie projektów o charakterze szkoleniowym, doradczym i inwestycyjnym,
      • rozliczanie finansowe projektów,
      • samodzielna bądź zespołowa realizacja projektów o charakterze doradczym, szkoleniowym i inwestycyjnym,
      • opracowywanie wymaganej dokumentacji realizowanego projektu oraz raportowanie projektowe,
      • kontakty oraz współpraca z instytucjami wdrażającymi programy UE,
      • świadczenie usług doradczych oraz szkoleniowych dla przedsiębiorców, różnych grup społecznych i zawodowych,
      • współpraca z ekspertami merytorycznymi zewnętrznymi w ramach realizacji projektów,
      • realizacja projektów polegających na współpracy z MŚP oraz lokalnymi i regionalnymi instytucjami samorządowymi, wsparcia biznesu itp.
      • delegacje krajowe i zagraniczne związane z realizacją projektów.

      Zadania i obowiązki pracownika związane z realizacją projektów finansowanych z funduszy krajowych:

      • opracowywanie wniosków, ofert w procesie ubiegania się o dofinasowanie projektów w ramach ogłaszanych konkursów, przetargów itp.
      • realizacja projektów polegających na oferowaniu wsparcia finansowego bezzwrotnego i zwrotnego dla sektora MŚP (różnorodny charakter udzielanego finansowania),
      • obsługa naboru wniosków, ocena wniosków i ich kwalifikacja w trakcie realizacji projektów,
      • Zawieranie umów z beneficjentami projektu oraz przeprowadzanie kontroli oraz monitorowanie realizacji umów, w tym wydatkowania środków finansowych przez beneficjentów projektów oraz ostateczne rozliczanie umów,
      • kontakty z instytucjami finansującymi projekty, raportowanie projektowe oraz udział w kontrolach ze strony instytucji finansujących projekty.

      Wymagania

      niezbędne:

      - w ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych z funduszy Unii Europejskiej:

      · wykształcenie średnie lub wyższe

      · staż pracy – co najmniej 3 lata na stanowisku, które wymagało samodzielnej organizacji pracy i podejmowania samodzielnych decyzji wg. ogólnego zakresu obowiązków oraz umiejętności sporządzania raportów finansowych i merytorycznych.

      · znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie na poziomie umożliwiającym swobodną komunikację

      · umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych


      W ramach zadań i obowiązków w zakresie projektów finansowanych funduszy krajowych:

      · przynajmniej 3 letnie doświadczenie w zakresie organizacji naboru, oceny i kwalifikacji wniosków, zawierania i kontroli realizacji umów i wydatkowania funduszy i ostatecznego rozliczania zawartych umów, monitoringu i sprawozdawczości projektowej

      · wykształcenie średnie lub wyższe

      · umiejętność obsługi programów, w tym Microsoft Office 365 oraz urządzeń biurowych

      oczekiwane:

      · zdolności organizacyjne

      · komunikatywność

      · umiejętność samodzielnej pracy oraz pracy w zespole, także w środowisku międzynarodowym

      dyspozycyjność związana z wyjazdami w ramach realizowanych projektów

      Oferujemy

      · umowa o pracę, pełny etat

      · praca stacjonarna

      · stanowisko Asystenta, Specjalisty lub Pracownika biurowego w zależności od posiadanych kompetencji i doświadczenia

      · praca od poniedziałku do piątku oraz elastyczne godziny rozpoczęcia i zakończenia pracy

      · dofinansowanie do opieki medycznej

      · dofinansowanie do szkoleń i kursów

      · wynagrodzenie miesięczne stałe oraz system premiowy

      · niezbędne narzędzia pracy

      · parking dla pracowników

  • Analityk kredytowy/pożyczkowy

    Agencja Rozwoju Regionalnego S.A.
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • specjalista (mid/regular)
    • Zakres obowiązków

      Do głównych obowiązków pracownika będzie należało:

      • Sporządzanie pełnych analiz wniosków pożyczkowych, poręczeniowych zgodnie z obowiązującymi regulaminami i procedurami w Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. wraz z propozycją decyzji do Zarządu,
      • Sporządzanie analiz finansowo-ekonomicznych przedsięwzięć, w tym innowacyjnych,
      • Sporządzanie prognoz, w tym dla przedsiębiorców z sektora MSP,
      • Analiza sprawozdań finansowych oraz danych finansowych spółek utworzonych przez Agencję Rozwoju Regionalnego S.A. w ramach Funduszu Zalążkowego BAT,
      • Kontrola, ewidencja i sprawozdawczość związana z udzielaniem pomocy publicznej,
      • Monitoring udzielonych instrumentów finansowych,
      • Pozostały zakres prac zlecony z zakresu działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A. i sprawozdawczości Agencji Rozwoju Regionalnego S.A.

      Wymagania


      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (ekonomia, analiza finansowa, przedsiębiorczość i finanse przedsiębiorstw),
      • Doświadczenie zawodowe w analizie finansowej przedsiębiorstw, w tym szczególnie oczekiwane doświadczenie w analizie zdolności kredytowej/ pożyczkowej przedsiębiorstw z sektora MSP (mile widziane zaświadczenie, referencje potwierdzające doświadczenie),
      • Mile widziane doświadczenie w analizie wniosków z zakresu instrumentów finansowych z pomocą publiczną i sporządzania wniosków o dotacje, finansowanie unijne,
      • Znajomość aspektów prawnych, księgowych oraz podatkowych podmiotów gospodarczych funkcjonujących w oparciu o KSH i wpis do CEiDG,
      • Umiejętność tworzenia sprawozdań finansowych, prognoz finansowych dla przedsięwzięć,
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności Excela,
      • Samodzielność w wykonywaniu zadań, dobra organizacja pracy,
      • Zaangażowanie, dokładność i skrupulatność w wykonywanej pracy,
      • Kreatywność i motywacja do pracy,
      • Umiejętność pracy w zespole,

      • Bardzo dobre zdolności komunikacyjne,
      • Umiejętność pracy pod presją czasu i odporność na stres,
      • Prawo jazdy,
      • Znajomość języka angielskiego,
      • Dyspozycyjność.

      Oferujemy

      • Stabilność zatrudnienia,
      • Ciekawą pracę w stabilnej instytucji otoczenia biznesu z ponad 30-letnim doświadczeniem,
      • Pracę w dynamicznie rozwijającym się zespole z perspektywą dalszego rozwoju,
      • Możliwość współuczestnictwa w realizacji nowych projektów w ramach działalności Funduszu Wpierania Przedsiębiorczości,
      • Pracę w komfortowych warunkach,
      • Parking dla pracowników,
      • Dodatkowe, dobrowolne ubezpieczenie zdrowotne.

Pracodawcy w Bielsku-Białej i okolicy