Czy to Twoja firma?

MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA praca

Kielce
Produkcja wyrobów dla budownictwa z tworzyw sztucznych.
MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inne magazyn księgowość / ekonomia obsługa klienta / call center hr / kadry

Oferty pracy MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA

MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA - oferty archiwalne

  • Specjalista ds. Eksportu

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Nowiny
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa zamówień eksportowych
      • Bieżące kontakty z klientem
      • Prezentacja oferty produktowej
      • Współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych
      • Współpraca z agencjami celnymi w ramach wysyłek pozaunijnych
      • Ubezpieczanie należności oraz przestrzeganie procedur wynikających z umów z korporacjami ubezpieczeniowymi
      • Kontrola sytuacji płatniczej klientów rynku eksportowego, bieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe
      • Realizacja założonych planów sprzedaży
      • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie
      • Umiejętność budowania relacji z klientami
      • Zdolności negocjacyjne
      • Motywacja, inicjatywa, kreatywność, dyspozycyjność
      • Znajomość obsługi komputera (MS Office)
      • Umiejętność pracy w zespole

      Mile widziane

      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku

      To oferujemy

      • W zamian oferujemy ciekawą pracę, umożliwiającą rozwój zawodowy w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań
      • Pracę w zgranym, energicznym zespole

      Midas

      Firma MIDAS specjalizuje się w projektowaniu i produkowaniu artykułów wyposażenia wnętrz mieszkalnych i obiektowych. Firma kreuje aktualne i przyszłe trendy modowe dając satysfakcję i zadowolenie użytkownikom i inwestorom w obiektach, w których mieszkają lub pracują. Opieramy się na innowacjach i nowoczesności w realizacji tych celów. Stawiamy na ludzi, na ich wiedzę i wyobraźnię.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Eksportu

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • Kompleksowa obsługa zamówień eksportowych
      • Bieżące kontakty z klientem
      • Prezentacja oferty produktowej
      • Współpraca ze spedycjami w zakresie frachtów eksportowych
      • Współpraca z agencjami celnymi w ramach wysyłek pozaunijnych
      • Ubezpieczanie należności oraz przestrzeganie procedur wynikających z umów z korporacjami ubezpieczeniowymi
      • Kontrola sytuacji płatniczej klientów rynku eksportowego, bieżące monitorowanie należności za zrealizowane zamówienia eksportowe
      • Realizacja założonych planów sprzedaży
      • Budowanie długotrwałych relacji biznesowych z klientami

      Nasze wymagania

      • Bardzo dobra znajomość języka rosyjskiego i angielskiego w mowie i piśmie
      • Umiejętność budowania relacji z klientami
      • Zdolności negocjacyjne
      • Motywacja, inicjatywa, kreatywność, dyspozycyjność
      • Znajomość obsługi komputera (MS Office)
      • Umiejętność pracy w zespole

      Mile widziane

      • Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku

      To oferujemy

      • W zamian oferujemy ciekawą pracę, umożliwiającą rozwój zawodowy w oparciu o umowę o pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Narzędzia niezbędne do realizacji powierzonych zadań
      • Pracę w zgranym, energicznym zespole

      Midas

      Firma MIDAS specjalizuje się w projektowaniu i produkowaniu artykułów wyposażenia wnętrz mieszkalnych i obiektowych. Firma kreuje aktualne i przyszłe trendy modowe dając satysfakcję i zadowolenie użytkownikom i inwestorom w obiektach, w których mieszkają lub pracują. Opieramy się na innowacjach i nowoczesności w realizacji tych celów. Stawiamy na ludzi, na ich wiedzę i wyobraźnię.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Księgowości

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Nowiny
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych
      • kontrola i rozliczanie rozrachunków z klientami
      • rozliczanie podatku VAT
      • wystawianie wewnętrznych dokumentów do rozliczeń podatkowych
      • zarządzanie odpisami aktualizującymi
      • tworzenie rezerw
      • obsługa sprawozdań GUS
      • sporządzanie deklaracji Intrastat
      • sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych

      Nasze wymagania

      • znajomość przepisów podatkowych i księgowych
      • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office
      • samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
      • umiejętność procesowego rozwiązywania zagadnień i zdolności organizacyjne
      • umiejętność ustalania priorytetów oraz uczestnictwa w wielu zadaniach jednocześnie

      Mile widziane

      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • znajomość programu Hermes

      To oferujemy

      • umowę o pracę w mocno ugruntowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie
      • pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnoetatowym
      • motywujące wynagrodzenie
      • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
      • przyjazną atmosferę w pracy

      Midas

      Firma MIDAS specjalizuje się w projektowaniu i produkowaniu artykułów wyposażenia wnętrz mieszkalnych i obiektowych. Firma kreuje aktualne i przyszłe trendy modowe dając satysfakcję i zadowolenie użytkownikom i inwestorom w obiektach, w których mieszkają lub pracują. Opieramy się na innowacjach i nowoczesności w realizacji tych celów. Stawiamy na ludzi, na ich wiedzę i wyobraźnię.

      Aplikuj

  • Specjalista ds. Księgowości

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Twój zakres obowiązków

      • rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych
      • kontrola i rozliczanie rozrachunków z klientami
      • rozliczanie podatku VAT
      • wystawianie wewnętrznych dokumentów do rozliczeń podatkowych
      • zarządzanie odpisami aktualizującymi
      • tworzenie rezerw
      • obsługa sprawozdań GUS
      • sporządzanie deklaracji Intrastat
      • sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych

      Nasze wymagania

      • znajomość przepisów podatkowych i księgowych
      • bardzo dobra znajomości pakietu MS Office
      • samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków
      • umiejętność procesowego rozwiązywania zagadnień i zdolności organizacyjne
      • umiejętność ustalania priorytetów oraz uczestnictwa w wielu zadaniach jednocześnie

      Mile widziane

      • doświadczenie na podobnym stanowisku
      • znajomość programu Hermes

      To oferujemy

      • umowę o pracę w mocno ugruntowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie
      • pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnoetatowym
      • motywujące wynagrodzenie
      • możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji
      • przyjazną atmosferę w pracy

      Midas

      Firma MIDAS specjalizuje się w projektowaniu i produkowaniu artykułów wyposażenia wnętrz mieszkalnych i obiektowych. Firma kreuje aktualne i przyszłe trendy modowe dając satysfakcję i zadowolenie użytkownikom i inwestorom w obiektach, w których mieszkają lub pracują. Opieramy się na innowacjach i nowoczesności w realizacji tych celów. Stawiamy na ludzi, na ich wiedzę i wyobraźnię.

      Aplikuj

  • Specjalista do spraw obsługi sprzedaży

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Sitkówka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Kompleksowa obsługa zamówień,
      Bieżące kontakty z klientem,
      Prezentacja oferty produktowej,
      Kompleksowa obsługa sprzedaży w sklepie internetowym oraz pokrewnych kanałach sprzedaży elektronicznej,
      Nienaganny standard obsługi Klientów,
      Doradztwo produktowe dla Klientów (zapewniamy szkolenia).

      Wymagania

      • Inne wymagania: Umiejętność budowania relacji z klientami, Motywacja, inicjatywa, kreatywność, dyspozycyjność, Wykształcenie wyższe, Znajomości pakietu MS Office, Podstawowa znajomość działania e-sklepów i portali sprzedażowych, Swobodne poruszanie się w Internecie, znajomość mediów elektronicznych, Otwartość na nowe wyzwania oraz twórcze podejście do stawianych zadań. Mile widziane Dodatkowym atutem będzie doświadczenie na podobnym stanowisku oraz znajomość języków obcych. Firma oferuje: Szkolenie produktowe, oraz z obsługi własnych sklepów internetowych. Umowę o pracę na pełen etat w stabilnej i innowacyjnej firmie. Samodzielną, kreatywną pracę w prężnie rozwijającej się firmie. Rzeczywistą możliwość podnoszenia swoich kwalifikacji i rozwoju zawodowego. Pracę w nowoczesnym środowisku, wśród zgranego zespołu.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: + do uzgodnienia
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Magazynier

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Sitkówka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      Przyjmowanie i wydawanie towarow magazynowych.

      Wymagania

      • Inne wymagania: Zakres czynności; obsługa przyjęć i wydań magazynowych, udział w inwentaryzacji zapasów magazynowych, utrzymanie porządku w miejscu pracy. podstawowa znajomość obsługi komputera. Mile widziane:doświadczenie na podobnym stanowisku,uprawnienia na wózki widłowe.

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną
  • Młodszy specjalista ds. księgowości

    MIDAS MAŁGORZATA WESOŁOWSKA
    • Sitkówka
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      W/g zawodu.

      Wymagania

      • Inne wymagania: Opis stanowiska pracy; rejestracja i dekretacja dokumentów księgowych, kontrola i rozliczanie rozrachunków z klientami, rozliczanie podatku VAT, wystawianie wewnętrznych dokumentów do rozliczeń podatkowych, rozliczanie delegacji, zarządzanie odpisami aktualizującymi, tworzenie rezerw, kontrola obsługi sprzedaży na rzecz osób fizycznych, sporządzanie analiz i raportów wewnętrznych. ; znajomość przepisów podatkowych i księgowych, mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku, bardzo dobra znajomości pakietu MS Office, mile widziana znajomość programu Hermes, samodzielność oraz dokładność w wykonywaniu powierzonych obowiązków, umiejętność procesowego rozwiązywania zagadnień i zdolności organizacyjne, umiejętność ustalania priorytetów oraz uczestnictwa w wielu zadaniach jednocześnie. Pracodawca oferuje: umowę o pracę w mocno ugruntowanej i dynamicznie rozwijającej się firmie, pracę od poniedziałku do piątku w wymiarze pełnoetatowym, atrakcyjne, motywujące wynagrodzenie, możliwość rozwoju zawodowego i podnoszenia kwalifikacji. Miejsce pracy: Nowiny k/Kielc

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie brutto: od 3 010 PLN
      • Opis wynagrodzenia: (plus premia)
      • System wynagrodzenia: Czasowy ze stawką miesięczną

Pracodawcy w Kielcach