Oferty pracy Budago Sp. z o.o.

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Budago Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Budago Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Dyrektor/-ka finansowy/a

    Budago Sp. z o.o.
    • Zielonki
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • dyrektor/prezes
    • Zakres obowiązków

      • Nadzorowanie działu finansowego oraz planowanie budżetu
      • Opracowywanie strategii finansowej firmy
      • Analiza i kontrola kosztów oraz przychodów
      • Sporządzanie raportów finansowych dla zarządu
      • Współpraca z audytorami, urzędami oraz instytucjami finansowymi
      • Zarządzanie ryzykiem finansowym
      • Koordynowanie procesów związanych z rozliczeniami podatkowymi
      • Udział w podejmowaniu decyzji strategicznych firmy

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów lub pokrewnych
      • Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lat
      • Znajomość przepisów prawa finansowego i podatkowego
      • Umiejętność analizy danych finansowych i tworzenia raportów
      • Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem
      • Cechy lidera, umiejętność podejmowania decyzji
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym

      Oferujemy

      • Pracę w dwóch różnych branżach, z wieloma wyzwaniami i możliwością poznania szczegółów branżowych
      • Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
      • Umowa o pracę lub kontrakt B2B
      • Możliwość elastycznych godzin pracy
      • Dodatki motywacyjne oraz system premiowy
      • Programy rozwoju zawodowego i szkoleń
      • Udział w ważnych projektach na rynku
      • Przyjazna atmosfera w rozwijającym się zespole
  • Specjalista ds. administracji

    Budago Sp. z o.o.
    • 3 500 do 5 000 zł / mies.
    • Zielonki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • asystent/sekretarz
    • Zakres obowiązków

      Do Twoich głównych zadań będzie należało:

      • Kompleksowa obsługa dokumentacji biurowej (faktury, dokumenty WZ, rozliczenia, raporty, umowy)
      • Praca w programach komputerowych do rozliczeń oraz nadzór nad poprawnością wpisów
      • Prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja i zarządzanie elektronicznymi bazami danych
      • Współpraca z kierownikami budów oraz managerem ds. operacyjnych Budago przy rozliczaniu realizowanych inwestycji oraz organizacji przepływu dokumentacji między działami
      • Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie rozliczeń i przepływu faktur
      • Wykonywanie poleceń służbowych związanych z funkcjonowaniem biura
      • Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu

      Wymagania

      Oczekiwania


      Szukamy osoby, która:

      • Chce rozwijać się w zakresie pracy biurowej, obsłudze programów komputerowych i administracji dokumentacji
      • Charakteryzuje się zaangażowaniem, sumiennością i rzetelnością w wykonywaniu obowiązków
      • Potrafi samodzielnie organizować czas i zadania oraz działać efektywnie pod presją czasu
      • Ceni sobie dobrą atmosferę pracy i umie współpracować w zespole

      Oferujemy

      W zamian gwarantujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w uznanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Umowę o pracę na pełny etat
      • Premie, bonusy oraz bilety na wydarzenia sportowe dla pracowników
      • Biuro w Owczarach pod Krakowem (wygodne miejsce pracy, parking dla pracowników)
      • Nowoczesny sprzęt, dobra kawa i wyjątkowa atmosfera zespołu
      • Możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
      • Bezpośrednią współpracę z managerem ds. operacyjnych, kierownikami budów przy kluczowych projektach firmy oraz właścicielami firmy.
      • Możliwość awansu: od asystenta do samodzielnego specjalisty. Z awansem stanowiskowym wiąże się awans finansowy.