Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Budago sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
Budago Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
Oferty pracy Budago Sp. z o.o.
Praca alert - powiadomienia
Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.
Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!
Budago Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Praca Budago Sp. z o.o. - oferty archiwalne
-
Dyrektor/-ka finansowy/a
Budago Sp. z o.o.- Zielonki
- kontrakt b2b
- pełny etat
- dyrektor/prezes
-
Zakres obowiązków
-
Nadzorowanie działu finansowego oraz planowanie budżetu
-
Opracowywanie strategii finansowej firmy
-
Analiza i kontrola kosztów oraz przychodów
-
Sporządzanie raportów finansowych dla zarządu
-
Współpraca z audytorami, urzędami oraz instytucjami finansowymi
-
Zarządzanie ryzykiem finansowym
-
Koordynowanie procesów związanych z rozliczeniami podatkowymi
-
Udział w podejmowaniu decyzji strategicznych firmy
Wymagania
-
Wykształcenie wyższe w dziedzinie finansów lub pokrewnych
-
Doświadczenie na podobnym stanowisku min. 3 lat
-
Znajomość przepisów prawa finansowego i podatkowego
-
Umiejętność analizy danych finansowych i tworzenia raportów
-
Doskonałe umiejętności zarządzania zespołem
-
Cechy lidera, umiejętność podejmowania decyzji
-
Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
Oferujemy
-
Pracę w dwóch różnych branżach, z wieloma wyzwaniami i możliwością poznania szczegółów branżowych
-
Atrakcyjne wynagrodzenie adekwatne do doświadczenia
-
Umowa o pracę lub kontrakt B2B
-
Możliwość elastycznych godzin pracy
-
Dodatki motywacyjne oraz system premiowy
-
Programy rozwoju zawodowego i szkoleń
-
Udział w ważnych projektach na rynku
-
Przyjazna atmosfera w rozwijającym się zespole
-
-
Specjalista ds. administracji
Budago Sp. z o.o.- 3 500 do 5 000 zł / mies.
- Zielonki
- umowa o pracę
- pełny etat
- asystent/sekretarz
-
Zakres obowiązków
Do Twoich głównych zadań będzie należało:
-
Kompleksowa obsługa dokumentacji biurowej (faktury, dokumenty WZ, rozliczenia, raporty, umowy)
-
Praca w programach komputerowych do rozliczeń oraz nadzór nad poprawnością wpisów
-
Prowadzenie rejestrów dokumentów, archiwizacja i zarządzanie elektronicznymi bazami danych
-
Współpraca z kierownikami budów oraz managerem ds. operacyjnych Budago przy rozliczaniu realizowanych inwestycji oraz organizacji przepływu dokumentacji między działami
-
Bieżąca współpraca z dostawcami w zakresie rozliczeń i przepływu faktur
-
Wykonywanie poleceń służbowych związanych z funkcjonowaniem biura
-
Dbanie o sprawne funkcjonowanie sekretariatu
Wymagania
Oczekiwania
Szukamy osoby, która:
-
Chce rozwijać się w zakresie pracy biurowej, obsłudze programów komputerowych i administracji dokumentacji
-
Charakteryzuje się zaangażowaniem, sumiennością i rzetelnością w wykonywaniu obowiązków
-
Potrafi samodzielnie organizować czas i zadania oraz działać efektywnie pod presją czasu
-
Ceni sobie dobrą atmosferę pracy i umie współpracować w zespole
Oferujemy
W zamian gwarantujemy:
-
Stabilne zatrudnienie w uznanej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
-
Umowę o pracę na pełny etat
-
Premie, bonusy oraz bilety na wydarzenia sportowe dla pracowników
-
Biuro w Owczarach pod Krakowem (wygodne miejsce pracy, parking dla pracowników)
-
Nowoczesny sprzęt, dobra kawa i wyjątkowa atmosfera zespołu
-
Możliwość rozwoju zawodowego oraz wsparcie ze strony doświadczonego zespołu
-
Bezpośrednią współpracę z managerem ds. operacyjnych, kierownikami budów przy kluczowych projektach firmy oraz właścicielami firmy.
-
Możliwość awansu: od asystenta do samodzielnego specjalisty. Z awansem stanowiskowym wiąże się awans finansowy.
-