!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Ageno.pl

Ageno.pl

Ageno to agencja e-commerce full-service. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.


Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat  – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów. 

Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!

Więcej informacji: ageno.pl

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 5472118869

REGON: 241552425

KRS: -

ul. Jana Sobieskiego 105 43-300 Bielsko-Biała województwo śląskie powiat bielsko-biała gmina bielsko-biała

Pozostałe informacje

Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Ageno.pl

  • Programista PHP

    Ageno.pl
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • informatyk
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
    Dodana

Archiwalne oferty pracodawcy

  • Programista PHP

    Ageno.pl
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • informatyk
    • specjalista (mid/regular)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
    • запрошуємо працівників з України
      1. Wybierz stanowisko – Wybierz ofertę, która najlepiej odpowiada Twojemu doświadczeniu i osobowości. Nie ograniczaj się do otwartych rekrutacji, jeśli jest coś, w czym uważasz, że mógłbyś nam pomóc, skontaktuj się z nami. Prześlij nam swoje CV.

      2. Kontakt – Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się e-mailowo, aby umówić się na krótką rozmowę i opowiedzieć o Ageno.

      3. Zadanie praktyczne – Jeśli dobrze będzie się nam rozmawiać, zaprosimy Cię do krótkiego zadania praktycznego związanego z Twoją specjalizacją.

      4. Informacja zwrotna – Po zadaniu otrzymasz od nas merytoryczną informację zwrotną, przygotowaną przez doświadczonych specjalistów.

      5. Rozmowa kwalifikacyjna – Jeśli zadanie praktyczne spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Porozmawiamy o Twoich potrzebach, oczekiwaniach i motywacji.

      Decyzja – Maksymalnie w ciągu tygodnia podejmujemy decyzję. Jeżeli Twoja też jest pozytywna, podpisujemy umowę i witamy Cię na pokładzie!

      Zakres obowiązków

      Ageno to agencja e-commerce full-service. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.

      Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.


      Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!



      Za co będziesz odpowiedzialny?

      • udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;

      • budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;

      • rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;

      • tworzenie dedykowanych systemów backendowych;


      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • stack – PHP 7.3+, Symfony, Magento;

      • IDE – PhpStorm;

      • wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;

      • zarządzanie projektami – Trello, Jira, Google Workspace;

      • komunikacja – Mattermost, Google Meet;

      • metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;

      • inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix

      • część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.

      Wymagania

      • znajomość programowania w PHP 7;

      • znajomość MySQL;
      • znajomość Git;

      • umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.

      Oferujemy

      • stabilne, długoterminowe zatrudnienie;

      • różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5 osobowe) zespoły projektowe;

      • rozwój w sferze e-commerce i technologii (2 godziny tygodniowo), stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;

      • realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;

      • komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;

      • kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.

      • płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;

      • dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;

      • prywatna opieka medyczna;
      • imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;


      Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.

      O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.


  • Starszy Programista PHP

    Ageno.pl
    • Bielsko-Biała
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • programista
    • starszy specjalista (senior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
      1. Wybierz stanowisko – Wybierz ofertę, która najlepiej odpowiada Twojemu doświadczeniu i osobowości. Nie ograniczaj się do otwartych rekrutacji, jeśli jest coś, w czym uważasz, że mógłbyś nam pomóc, skontaktuj się z nami. Prześlij nam swoje CV.

      2. Kontakt – Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się e-mailowo, aby umówić się na krótką rozmowę i opowiedzieć o Ageno.

      3. Zadanie praktyczne – Jeśli dobrze będzie się nam rozmawiać, zaprosimy Cię do krótkiego zadania praktycznego związanego z Twoją specjalizacją.

      4. Informacja zwrotna – Po zadaniu otrzymasz od nas merytoryczną informację zwrotną, przygotowaną przez doświadczonych specjalistów.

      5. Rozmowa kwalifikacyjna – Jeśli zadanie praktyczne spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Porozmawiamy o Twoich potrzebach, oczekiwaniach i motywacji.

      Decyzja – Maksymalnie w ciągu tygodnia podejmujemy decyzję. Jeżeli Twoja też jest pozytywna, podpisujemy umowę i witamy Cię na pokładzie!

      Zakres obowiązków

      Ageno to agencja e-commerce full-service. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.

      Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.


      Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!



      Za co będziesz odpowiedzialny?

      • udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;

      • budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;

      • rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;

      • tworzenie dedykowanych systemów backendowych;


      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • stack – PHP 7.3+, Symfony, Magento;

      • IDE – PhpStorm;

      • wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;

      • zarządzanie projektami – Trello, Jira, Google Workspace;

      • komunikacja – Mattermost, Google Meet;

      • metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;

      • inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix

      • część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.

      Wymagania

      • znajomość programowania w PHP 7;

      • znajomość MySQL;
      • znajomość Git;

      • umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.

      Oferujemy

      • stabilne, długoterminowe zatrudnienie;

      • różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5 osobowe) zespoły projektowe;

      • rozwój w sferze e-commerce i technologii (2 godziny tygodniowo), stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;

      • realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;

      • komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;

      • kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.

      • płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;

      • dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;

      • prywatna opieka medyczna;
      • imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;


      Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.

      O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.


  • Młodszy Programista PHP

    Ageno.pl
    • Bielsko-Biała
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • informatyk
    • młodszy specjalista (junior)
    • praca zdalna
    • rekrutacja zdalna
      1. Wybierz stanowisko – Wybierz ofertę, która najlepiej odpowiada Twojemu doświadczeniu i osobowości. Nie ograniczaj się do otwartych rekrutacji, jeśli jest coś, w czym uważasz, że mógłbyś nam pomóc, skontaktuj się z nami. Prześlij nam swoje CV.

      2. Kontakt – Z wybranymi kandydatami skontaktujemy się e-mailowo, aby umówić się na krótką rozmowę i opowiedzieć o Ageno.

      3. Zadanie praktyczne – Jeśli dobrze będzie się nam rozmawiać, zaprosimy Cię do krótkiego zadania praktycznego związanego z Twoją specjalizacją.

      4. Informacja zwrotna – Po zadaniu otrzymasz od nas merytoryczną informację zwrotną, przygotowaną przez doświadczonych specjalistów.

      5. Rozmowa kwalifikacyjna – Jeśli zadanie praktyczne spełni nasze oczekiwania, zaprosimy Cię na rozmowę kwalifikacyjną. Porozmawiamy o Twoich potrzebach, oczekiwaniach i motywacji.

      Decyzja – Maksymalnie w ciągu tygodnia podejmujemy decyzję. Jeżeli Twoja też jest pozytywna, podpisujemy umowę i witamy Cię na pokładzie!

      Zakres obowiązków

      Ageno to agencja e-commerce full-service. Specjalizujemy się w zintegrowanych systemach e-commerce i dostarczamy kompleksowe rozwiązania poprzez audyty, analizy, projektowanie UI/UX, wdrożenia, integracje, optymalizacje, rozwój i utrzymanie. Łączymy kreatywność z pragmatycznym podejściem do projektów. Głęboko wchodzimy w procesy sprzedażowe klientów, bo chcemy docierać do prawdziwych potrzeb biznesu i projektować systemy, które tym potrzebom w pełni odpowiadają.

      Jesteśmy zespołem specjalistów łączących interdyscyplinarne umiejętności pozwalające tworzyć wyjątkowe rozwiązania informatyczne. Działamy od ponad 10 lat – w tym czasie zrealizowaliśmy ponad 50 wdrożeń dla polskich i zagranicznych klientów.


      Pracujemy zarówno zdalnie, jak i w biurze. Jesteśmy otwarci, szczerzy, chcemy się rozwijać, zawsze chętnie pomagamy, słuchamy siebie nawzajem i darzymy dużym szacunkiem. Te wartości są Ci bliskie? Dołącz do nas!



      Za co będziesz odpowiedzialny?

      • udział w tworzeniu nowych projektów e-commerce;

      • budowa zaawansowanych integracji z systemami zewnętrznymi;

      • rozwój i utrzymanie platform sprzedażowych;

      • tworzenie dedykowanych systemów backendowych;


      Technologie i narzędzia. Z czego korzystamy?

      • stack – PHP 7.3+, Symfony, Magento;

      • IDE – PhpStorm;

      • wersjonowanie kodu – GitLab, gitflow;

      • zarządzanie projektami – Trello, Jira, Google Workspace;

      • komunikacja – Mattermost, Google Meet;

      • metodyka – jeśli tylko jest możliwość i ma to sens, pracujemy w Scrumie, Kanbanie lub Scrumban;

      • inne: Digitalocean, Cloudflare, Rollbar, Zabbix

      • część czasu (okienko między projektami) poświęcamy na rozwój wewnętrznych projektów.

      Wymagania

      • znajomość programowania w PHP 7;

      • znajomość MySQL;
      • znajomość Git;

      • umiejętności komunikacyjne, pracowitość, samodzielność, zaangażowanie, logiczne myślenie i pomysłowość w rozwiązywaniu skomplikowanych problemów w szybki, skuteczny sposób.

      Oferujemy

      • stabilne, długoterminowe zatrudnienie;

      • różnorodne, ciekawe projekty, małe (~5 osobowe) zespoły projektowe;

      • rozwój w sferze e-commerce i technologii (2 godziny tygodniowo), stałą wymianę doświadczeń oraz wiedzy, wewnętrzne szkolenia i warsztaty;

      • realny wpływ na projekty i na kierunek rozwoju całej firmy;

      • komfortowe, klimatyzowane biuro, filtry powietrza w każdym pomieszczeniu, wygodne biurko z opcją do pracy stojącej (Ikea Skarsta), ergonomiczne krzesło (Ikea Markus), narzędzia i sprzęt (Apple) potrzebny do wydajnej realizacji zadań;

      • kuchnia pełna przekąsek, dobrej kawy, herbaty i napojów.

      • płaska struktura, elastyczne godziny pracy, brak nadgodzin, terminowe wypłaty, „startupowa” atmosfera;

      • dostęp do firmowej biblioteki, budżet na książki, kursy, szkolenia, konferencje i certyfikaty, spotify.com/premium, laracasts.com, platform e-learningowych itp.;

      • prywatna opieka medyczna;
      • imprezy integracyjne, premie uznaniowe i okolicznościowe;


      Możesz być pewna/pewny, że dołączysz do osób, które wyznają podobne wartości co Ty.

      O wiele większą wartość ma to jakim jesteś człowiekiem – odpowiedzialnym, komunikatywnym, uczciwym, sumiennym, chętnym do rozwoju, ciekawym wszystkiego, niż to jak bardzo znasz na pamięć Scrum Guide.


Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.