Czy to Twoja firma?

Albatros Sp. z o.o. Sp. k. praca

Nowe Czarnowo
Albatros Sp. z o.o. Sp. k., z siedzibą w Warszawie, to renomowana firma działająca w branży usług prania i prania chemicznego. Od momentu założenia w 1992 roku przez Grupę Fliegel Textilservice, nieustannie umacniamy swoją pozycję lidera, co potwierdza zatrudnienie 417 wykwalifikowanych pracowników w 2020 roku. Nasza działalność opiera się na trzech filarach: jakości, niezawodności i profesjonalizmie, które są odzwierciedleniem naszych głęboko zakorzenionych wartości. Dzięki 25-letniej polityce jakościowej, najnowszym technologiom i zgranemu zespołowi, gwarantujemy naszym klientom usługi na najwyższym poziomie. Jesteśmy dumni, że możemy oferować rozwiązania, które nie tylko spełniają, ale i przekraczają oczekiwania naszych klientów, co czyni nas zaufanym partnerem w obszarze pralniczym.
Albatros Sp. z o.o. Sp. k. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
produkcja / przemysł administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry

Oferty pracy Albatros Sp. z o.o. Sp. k.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Albatros Sp. z o.o. Sp. k.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Mapa Albatros Sp. z o.o. Sp. k.

Siedziba główna

Albatros Sp. z o.o. Sp. k. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 9 miesiącach

Profil firmy:
Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Szczecin
  3. Wrocław
  4. Gdańsk
  5. Przemyśl
  6. Bielsko-Biała
  7. Kraków
  8. Jelenia Góra
  9. Pelplin
  10. Gryfino

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca Albatros Sp. z o.o. Sp. k. - oferty archiwalne

  • Manager HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • Kompleksowa organizacja działań i procesów rekrutacyjnych
      • Implementacja dedykowanych projektów rekrutacyjnych zarówno na stanowiska specjalistyczne jak i produkcyjne
      • Wsparcie procesów rekrutacji na stanowiska szczebla podstawowego poprzez analizę lokalnego i regionalnego rynku pracy
      • Inicjowanie optymalizujących rozwiązań w zakresie rekrutacji oraz employer brandingu
      • Projektowanie i wprowadzanie procesów HR, bieżąca analiza ich efektywności
      • Dostarczanie rozwiązań w zakresie rozwoju pracowników, projektowanie ścieżek karier zawodowych na każdym poziomie struktury organizacyjnej
      • Zapewnienie skutecznej i angażującej komunikacji wewnętrznej
      • Aktywne uczestnictwo w projektach rekrutacyjnych z obszaru HR
      • Udział w targach pracy i wydarzeniach branżowych
      Nasze wymagania:
      • Doświadczenie w pracy w obszarze HR w sektorze produkcyjnym ( minimum 5 lat)
      • Wykształcenie wyższe kierunkowe (preferowane: zarządzanie zasobami ludzkimi, psychologia, socjologia, ekonomia ect.)
      • Dobra znajomość jęz. angielskiego w mowie i piśmie
      • Doświadczenie w kompleksowym prowadzeniu procesów rekrutacyjnych
      • Znajomość praktyk i trendów HR-owych
      • Dobra znajomość prawa pracy
      • Asertywność, umiejętność przekonywania do rozwiązań i pomysłów i umiejętności negocjacyjne
      • Samodzielność, konsekwencja w realizacji działań
      • Umiejętność efektywnej współpracy w zespole
      • Umiejętności pracy pod presją czasu
      • Doskonałe kompetencje komunikacyjne
      • Gotowość do pracy w terenie
      • Prawo jazdy
      To oferujemy:
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • HR Project Management
      • Rekrutacja
      • Human Development
      • Human Resources
      • Zarządzanie kadrami
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Zarządzanie HR
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Human resource management
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • zarzadzanie hr
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Projekty HR
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • zarządzanie projektami HR
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
  • Manager HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • realizacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
      • realizacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
      • wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
      • koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
      • tworzenie oraz koordynacja projektów budujących zaangażowanie pracowników
      • wsparcie w zakresie spraw pracowniczych w celu zapewnienia prawidłowego funkcjonowania procesów personalnych
      • optymalizacja procesu wdrożeniowego
      • opracowywanie różnorodnych analiz w zakresie polityki personalnej
      • analizowanie i raportowanie przebiegu procesów rekrutacyjnych
      • weryfikacja poprawności prowadzonych procesów w zakresie polityki personalnej
      • wsparcie zarządu i kadry menedżerskiej w zakresie wszelkich regulacji dotyczących zatrudnienia polityki personalnej oraz wynagrodzeń zgodnie z obowiązującym prawem,
      • aktywny udział w budowaniu zaangażowania pracowników oraz zwiększania efektywności całej organizacji
      • preferowane wykształcenie wyższe
      • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w zakresie HR w firmie zatrudniającej min.250 osób
      • znajomość prawa pracy
      • umiejętność budowania i utrzymywania relacji na różnych poziomach organizacji
      • nieszablonowe myślenie i gotowość do wprowadzania innowacyjnych rozwiązań
      • umiejętność komunikacji i współpracy
      • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
      To oferujemy:
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • HR Project Management
      • Rekrutacja
      • Human Development
      • Human Resources
      • Zarządzanie kadrami
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Zarządzanie HR
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Human resource management
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • zarzadzanie hr
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Projekty HR
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • zarządzanie projektami HR
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
  • Samodzielny Specjalista ds. HR

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Gryfino
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES OBOWIĄZKÓW:
      • koordynacja procesu selekcji i rekrutacji nowych pracowników
      • koordynacja działań związanych z planowaniem i organizacją szkoleń oraz procesem rozwoju pracowników
      • wsparcie w procesie tworzenia i wdrażania systemu okresowych ocen pracowników
      • koordynacja działań w ramach bieżących projektów z zakresu zarządzana zasobami ludzkimi oraz szeroko rozumianych procedur HR
      • opracowywanie wszelkich analiz w zakresie polityki personalnej
      • realizowanie innych zadań z zakresu zarządzania zasobami ludzkimi
      • współpraca z firmami doradztwa personalnego oraz instytucjami zewnętrznymi
      • preferowane wykształcenie wyższe
      • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe w dziale personalnym mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej
      • dobra teoretyczna i praktyczna znajomość przepisów prawa pracy
      • umiejętność obsługi komputera w zakresie pakietu MS Office
      • bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • zdolność analitycznego i logicznego myślenia
      • wysoka kultura osobista
      • umiejętność komunikacji i współpracy
      • zaangażowanie i inicjatywa w działaniu
      • prawo jazdy kat. B
      • znajomość języka rosyjskiego będzie dodatkowym atutem
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w nowoczesnej i niezwykle prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • indywidualną ścieżkę rozwoju zawodowego
      • niekorporacyjną atmosferę

      Wymagania

      • Rekrutacja
      • Human Resources
      • Human Resources Management
      • Kadry i płace, Administracja personalna
      • Administracja personalna - Personnel administration
      • administracja personalna
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - pracownikami i współpracownikami
      • Prawo pracy - Labour Law
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi
      • Zarządzanie zasobami ludzkimi - Human Resources
      • Human Resource
      • zainteresowanie ZZL oraz obszarami rekrutacji i selekcji,
      • Metody rekrutacji i selekcji
      • Kadry i Administracja Personalna
      • prawo pracy, kodeks pracy
      • Prawo pracy
      • Znajomość narzędzi rekrutacji i selekcji
      • Personal Administration
      • Samodzielne prowadzenie procesu rekrutacji
      • Znajomość technik rekrutacji i oceny pracowników
      • Umiejętność prowadzenia rekrutacji i selekcji pracowników.
  • Pracownik Działu Księgowego

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Nowe Czarnowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      ZAKRES ODPOWIEDZIALNOŚCI:
      • sporządzanie dokumentacji rozliczeniowych,
      • rozliczenia podatkowe,
      • raporty GUS, NBP i inne,
      • prowadzenie rejestrów i zestawień księgowych,
      • kontrola dokumentów źródłowych pod względem rachunkowym i formalnym zgodnie z obowiązującymi przepisami rachunkowymi i podatkowymi,
      • weryfikacja i uzgadnianie sald,
      • współtworzenie i monitorowanie procedur wewnętrznych.
      • wykształcenie minimum średnie, mile widzialne wyższe ekonomiczne,
      • doświadczenie w dziale finansowo-księgowym minimum 1 rok,
      • bardzo dobra znajomość MS Office,
      • wiedza z zakresu prawa podatkowego, rachunkowości,
      • dokładność, sumienność i poczucie odpowiedzialności za wykonywaną pracę.
      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
        i prężnie rozwijającej się firmie,
      • atrakcyjne wynagrodzenie,
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu,
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe,
      • szansę na awans i rozwój zawodowy w strukturach naszej firmy,
      • niekorporacyjną atmosferę.

      Wymagania

      • Rachunkowość Podatkowa
      • Rachunkowość finansowa
      • Rachunkowość zarządcza
      • Księgowość
      • Umiejętności analityczne
      • podatki
      • Prawo Podatkowe
      • Rachunkowość
      • Księgowość / podatki
      • Zasady rachunkowości
      • Ustawa o Rachunkowości
      • analityczne myślenie
      • finanse i rachunkowość
      • Ekonomia
      • Finanse
      • ekonomia finansowa
  • Ekspert ds. wsparcia Klienta Strategicznego

    Albatros Sp. z o.o. Sp. k.
    • Nowe Czarnowo
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:
      • telefoniczny i e-mailowy kontakt ze strategicznymi klientami niemieckojęzycznymi
      • współpraca z działem produkcji oraz działem transportu
      • współpraca z laboratorium tekstylnym
      • wsparcie komórki organizacyjnej Centrali właściwej w sprawach współpracy
        z klientami
      • koordynowanie projektów usprawniania procesów komunikacji z klientem

      Wymagania

      • dobra znajomość języka niemieckiego
        w mowie i piśmie
      • wykształcenie minimum średnie, mile widziane wyższe
      • wysokie kompetencje komunikacyjne
      • umiejętność obsługi komputera oraz pakietu MS Office
      • dyspozycyjność

      Oferujemy

      • ciekawą, pełną wyzwań pracę w stabilnej
        i prężnie rozwijającej się firmie
      • atrakcyjne wynagrodzenie
      • pełne wsparcie merytoryczne i techniczne ze strony zespołu
      • benefity: kartę sportową, kartę medyczną, ubezpieczenie grupowe
      • szansę na awans i rozwój zawodowy
        w strukturach naszej firmy
      • niekorporacyjną atmosferę