Jestem właścicielem tej firmy, chcę zarządzać swoimi danymi
Edycja danych i prowadzenie profilu jest darmowe.
Podaj swoje dane, opiekun skontaktuje się z Tobą.
Czy to Twoja firma?
Josera Polska sp. z o.o. praca
Czy to Twoja firma?
W sercu Wielkopolski, w Nowym Tomyślu, rozwinęła się nasza pasja i zaangażowanie w rozwój rolnictwa – jesteśmy Josera Polska. Nasza historia sięga 1963 roku, kiedy to nasze pierwsze kroki w produkcji mieszanek mineralnych stawialiśmy w nowej fabryce w strefie przemysłowej Kleinheubach. Od tamtego czasu nieustannie rozwijamy się, by w 1999 roku założyć firmę Josera Polska, która stała się synonimem innowacji i jakości w branży paszowej.
Jako część międzynarodowej grupy ERBACHER the food family, dumnie reprezentujemy wartości takie jak empatia, zrozumienie i rzetelność. Nasza misja to bycie blisko naszych partnerów, zapewniając im rozwój, efektywność i sukces poprzez nasze doświadczenie w innowacyjnym żywieniu. Zatrudniając od 201 do 500 pracowników, każdego dnia w ponad 50 krajach nasi specjaliści dbają o to, by żywienie zwierząt było nie tylko efektywne, ale i zdrowe.
Nasze produkty, w tym mieszanki mineralne, preparaty mlekozastępcze, produkty dla bydła opasowego, lizawki, inokulanty do sporządzania kiszonek oraz sucha karma dla psów i kotów, są wynikiem głębokiego zrozumienia potrzeb naszych klientów i ich zwierząt. Jesteśmy pionierami – wprowadziliśmy na rynek pierwszy substytut mleka dla cieląt bez użycia odtłuszczonego mleka w proszku i zrezygnowaliśmy ze stosowania antybiotyków w paszy.
Nasze zaangażowanie w jakość i bezpieczeństwo jest niezachwiane. Posiadamy własne laboratorium monitorujące jakość produktów, a niezależne kontrole, np. przeprowadzane przez Niemieckie Towarzystwo Rolnicze – DLG, potwierdzają nasze wysokie standardy. Doradztwo z zakresu żywienia to kolejna usługa, którą oferujemy, by wspierać naszych partnerów w osiąganiu najlepszych wyników.
Jesteśmy dumni z naszego wkładu w ochronę środowiska. Nasza produkcja jest neutralna pod względem emisji CO2, inwestujemy w odnawialne źródła energii, stosujemy elektromobilność i aktywnie uczestniczymy w ochronie lasów w Tanzanii. To wszystko sprawia, że nasza firma nie tylko dostarcza produkty najwyższej jakości, ale również przyczynia się do budowania lepszej przyszłości dla naszej planety.
W Josera Polska wierzymy, że nasze działania mają znaczenie. Każdy produkt, każda innowacja, każde doradztwo to kroki, które zbliżają nas do realizacji naszej misji – zagwarantowania naszym partnerom rozwój, efektywność i sukces. Zapraszamy do współpracy i dołączenia do naszej rosnącej rodziny zadowolonych partnerów i zdrowo żywionych zwierząt.
Inny Nowy Tomyśl Specjalista ds. Zakupów lub Zaopatrzenia Nowy Tomyśl Technolog Nowy Tomyśl Manager Nowy Tomyśl Elektryk Nowy Tomyśl
inne inżynieria / technologia / technika sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja motoryzacja
Oferty pracy Josera Polska Sp. z o.o
Praca alert - powiadomienia
Praca Josera Polska Sp. z o.o
-
-
Junior HR Information System Specialist
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
Administrator Sklepu Internetowego B2B, B2C
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
Dodana -
-
-
Mapa Josera Polska Sp. z o.o
Siedziba główna
Dynamika publikacji ofert pracy w ostatnich 6 miesiącach
Josera Polska Sp. z o.o poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska
Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy
Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach
Profil firmy:
Josera Polska Sp. z o.o
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:
- Poznań
- Nowy Tomyśl
Data aktualizacji: 01.04.2024
Praca Josera Polska Sp. z o.o - oferty archiwalne
-
Email Marketing & Lead Generation Specialist
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Email Marketing & Lead Generation Specialist
Your responsibilities
- Balanced Expertise: Divide your focus between mastering email marketing strategies and spearheading our lead generation initiatives. Your role is pivotal in both nurturing our existing customer base through personalized email campaigns and expanding our reach by identifying and attracting new leads.
- Lead Generation Innovation: Develop and implement forward-thinking lead generation strategies that effectively capture and nurture leads across various channels. Use a mix of creativity and analytical prowess to identify opportunities for growth and engagement.
- Email Campaign Excellence: Craft compelling email marketing campaigns that resonate with our audience. Utilize segmentation and personalization to ensure content relevance, driving both engagement and conversion rates.
- Analytical Rigor: Systematically track and analyze the performance of email and lead generation campaigns using key metrics such as open rates, click-through rates, conversion rates, and lead acquisition costs. Use these insights to refine strategies, improve campaign effectiveness, and report on ROI to stakeholders.
- Cross-Functional Synergy: Work seamlessly across departments to align email marketing and lead generation strategies with broader marketing goals. Ensure cohesive messaging and strategy integration for maximum impact on our target audiences.
- Strategic Growth: Take charge of expanding our lead database and newsletter subscriber base, employing innovative tactics and tools to engage potential leads. Continuously refine and optimize campaigns to maximize both lead quality and quantity, ensuring a steady pipeline for business growth.
Our requirements
- Experienced Professional: At least 2 years of experience in email marketing and lead generation, with a proven track record of developing successful campaigns.
- Technical Savvy: Proficiency with various email marketing platforms and lead generation tools.
- Familiarity with marketing analytics, including key performance indicators such as interaction rate, CTR, CPL, and conversion rate.
- Analytical and Creative: A unique blend of data-driven analytical skills and creativity for developing engaging newsletter and lead generation concepts.
- Autonomous and Structured: Independent, structured, and proactive approach to work, with excellent time management and a passion for your work.
- Collaborative Spirit: Strong teamwork and communication skills, with the ability to integrate marketing platforms and enhance connectivity with other business systems.
What we offer
- ???? Remote Flexibility: Work from anywhere, with an adjustable schedule that respects your work-life balance. Available offices are located in Poznań and Nowy Tomyśl, business trips to Kleinheubach are also possible if needed.
- ???? Dynamic Environment: A stimulating role in a family-owned business that combines a start-up vibe with specialized expertise.
- ???? Global Exposure: Engage in national and international projects for diverse professional experiences.
- ???? Empowering Culture: Benefit from a flat organizational structure with open communication, encouraging independent work and personal growth.
- ???? Diverse Team Collaboration: Employee-friendly family work culture based on mutual trust, respect and integrity. Work with an international team of experts from Poland, Germany, Ukraine, and more.
- ???? Opportunity for continuous professional development and personal growth through participation in a system of professional training under the food family Journey program
- ✔ Attractive remuneration commensurate with one's skills
- ???? Extensive benefits package: Private medical care package, Multisport card, accident insurance, holidays and annual bonuses, free foreign language learning, sharing the costs of proffesional courses, fresh fruits and vegetables, packages for children or retirement pension plan? We do more! :)
- ???? A fleet of cars with fuel and highway cards is available at the Poznań office
Are you a master of email marketing and a true expert of lead generation? As our Email Marketing & Lead Generation Specialist, you'll play a pivotal role in elevating our Performance Marketing team. Your expertise will guide the development, optimization, and analysis of email campaigns, driving our lead generation to new and exciting heights. Join us to harness the power of email marketing to connect with our customers and support our mission of sustainable nutrition.
If you’re excited to shape the future of sustainable nutrition and transform our digital presence, we’d love to hear from you. Join us in our mission to innovate and lead in the food industry – where your work makes a real difference every day.
We are waiting for your application - please send your CV in ENGLISH.
Aplikuj
-
Product Developer Petfood
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Product Developer Petfood
Your responsibilities
- Optimization of existing recipees in close cooperation with internal and external interfaces, development of new products for our own brands as well as for our private label customers
- Preparation of declarations and specifications
- Support with the planning and commissioning of our new plant in Nowy Tomyśl
- Technical responsibility for raw materials: technical assessment and qualification of new raw materials and new suppliers for use in our products, projects on raw materials in close cooperation with the interfaces
- Third level feeding advice and handling of complaints concerning palatability/ digestibility
- Participation in quality projects in cooperation with the interfaces • Technical training of employees as well as customers at home as well as abroad • Attendance of national and international trade and end customer fairs
Our requirements
- Degree in nutritional/agricultural sciences or a related course of study (e.g. veterinary medicine, biology) with a focus on animal nutrition/feed science
- Well-founded knowledge in ration calculation and feeding of dogs & cats; experience in dietetics
- Customer-oriented, flexible action as well as analytical thinking even under high work pressure
- Very good English skills (min. B2) (alternatively: very Good German language skills and the willingness to improve the English skills)
- High motivation to work in an international team
- Willingness to work at our location in Kleinheubach (Germany) for some periods, especially during the onboarding
What we offer
- Remote Flexibility: Work from anywhere, with an adjustable schedule that respects your work-life balance. Available offices are located in Poznań and Nowy Tomyśl, business trips to Kleinheubach are also possible if needed.
- Dynamic Environment: A stimulating role in a family-owned business that combines a start-up vibe with specialized expertise.
- Global Exposure: Engage in national and international projects for diverse professional experiences.
- Empowering Culture: Benefit from a flat organizational structure with open communication, encouraging independent work and personal growth.
- Diverse Team Collaboration: Employee-friendly family work culture based on mutual trust, respect and integrity. Work with an international team of experts from Poland, Germany, Ukraine, and more.
- Attractive remuneration commensurate with one's skills
- Opportunity for continuous professional development and personal growth through participation in a system of professional training under the food family Journey program
- Extensive benefits package: (private medical care, accident insurance, vacation bonus, free foreign language learning, fresh fruits and vegetables, packages for children, Multisport card, etc.).
If you’re excited to shape the future of sustainable nutrition and transform our digital presence, we’d love to hear from you. Join us in our mission to innovate and lead in the food industry – where your work makes a real difference every day.
We are waiting for your application - please send your CV in ENGLISH.
Aplikuj
-
Application Manager Operations
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Application Manager Operations
Your responsibilities
- Administration of applications to control our production facilities.
- Maintenance, updates, upgrades, patches as well as checking the settings and customizing of the applications.
- Responsibility for authorization and user management, as well as (change) documentation.
- Coordination of external service providers and interface to internal IT.
- First point of contact for errors that occur in the production environment.
- Cooperation with: Productionplanning, IT, internal technical Service departments.
- Approximately 50% of the work in the Nowy Tomyśl office.
Our requirements
- Experience in network infrastructure workstations, servers, TCP/IP and, if necessary, interfaces.
- Experience with application management.
- Good understanding of technical or procedural contexts.
- Analytical mindset Self-initiative and open to new technical challenges.
- Good communication skills that interface with many business areas English spoken and written.
- Initial knowledge of dealing with MES systems.
- First professional experience in a networked production environment.
- German language.
What we offer
- ???? Remote Flexibility: Work from anywhere, with an adjustable schedule that respects your work-life balance. Available offices are located in Poznań and Nowy Tomyśl, business trips to Kleinheubach are also possible if needed.
- ???? Dynamic Environment: A stimulating role in a family-owned business that combines a start-up vibe with specialized expertise.
- ???? Global Exposure: Engage in national and international projects for diverse professional experiences.
- ???? Empowering Culture: Benefit from a flat organizational structure with open communication, encouraging independent work and personal growth.
- ???? Diverse Team Collaboration: Employee-friendly family work culture based on mutual trust, respect and integrity. Work with an international team of experts from Poland, Germany, Ukraine, and more.
- ???? Opportunity for continuous professional development and personal growth through participation in a system of professional training under the food family Journey program
- ✔ Attractive remuneration commensurate with one's skills
- ???? Extensive benefits package: Private medical care package, Multisport card, accident insurance, holidays and annual bonuses, free foreign language learning, sharing the costs of proffesional courses, fresh fruits and vegetables, packages for children or retirement pension plan? We do more! :)
- ???? A fleet of cars with fuel and highway cards is available at the Poznań office
Administration of applications to control our production facilities.
This includes maintenance, updates, upgrades, patches as well as checking the settings and customizing of the applications. The team is also responsible for authorization and user management, as well as (change) documentation. Coordination of external service providers and interface to internal IT. First point of contact for errors that occur in the production environment.
If you’re excited to shape the future of sustainable nutrition and transform our digital presence, we’d love to hear from you. Join us in our mission to innovate and lead in the food industry – where your work makes a real difference every day.
We are waiting for your application - please send your CV in ENGLISH.
Aplikuj
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Josera Polska Sp. z o.o- Toruń
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Twój zakres obowiązków
- Działania na obszarze części województw Warmińsko-Mazurskiego i Kujawsko-Pomorskiego.
- Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami (hodowcy bydła, dystrybutorzy, weterynarze).
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Doradztwo w zakresie żywienia bydła.
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i obsługi klientów.
- Dbanie o wizerunek firmy.
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji.
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe: rolnicze / zootechnika / weterynaria.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dyspozycyjność.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy.
- Zorientowanie na wynik i wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu żywienia bydła.
- Umiejętność negocjacji.
- Znajomość j. angielskiego.
To oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń.
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności.
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery.
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia.
- Bogaty pakiet benefitów.
Aplikuj
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Josera Polska Sp. z o.o- Iława
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Twój zakres obowiązków
- Działania na obszarze części województw Warmińsko-Mazurskiego i Kujawsko-Pomorskiego.
- Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami (hodowcy bydła, dystrybutorzy, weterynarze).
- Pozyskiwanie nowych klientów.
- Doradztwo w zakresie żywienia bydła.
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i obsługi klientów.
- Dbanie o wizerunek firmy.
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji.
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe: rolnicze / zootechnika / weterynaria.
- Prawo jazdy kat. B.
- Dyspozycyjność.
- Gotowość do podróży służbowych.
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy.
- Zorientowanie na wynik i wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych.
- Doświadczenie w pracy z klientem.
- Wiedza i doświadczenie z zakresu żywienia bydła.
- Umiejętność negocjacji.
- Znajomość j. angielskiego.
To oferujemy
- Pracę w międzynarodowym środowisku.
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń.
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności.
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery.
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia.
- Bogaty pakiet benefitów.
Aplikuj
-
Leadership Board Assistance
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Leadership Board Assistance
Your responsibilities
- Organization, preparation, and reliable follow-up of meetings as well as commitment to do's/next steps
- Preparation for decision-making, ensuring high-quality input of participants, acting as a timekeeper
- Manage information flow in a timely and accurate manner
- Assist in the preparation of presentations and meetings
- Act as the gatekeeper and the first filter of information
- Be in close contact with our leadership team and facilitate communication
- Support with coordinating various projects and assist with ad hoc tasks
- Preparing/editing and/or creating correspondence, reports, and presentations
- Maintaining close communication with the team regarding administrative procedures
- Assist in preparing presentations, reports, and other documents for strategy meetings
- Conduct research and gather data to support strategic initiatives and market analysis
- Maintain confidential information and handle sensitive documents with discretion
- Coordinate and schedule meetings, conference calls as well as events and ensure all necessary materials and participants are prepared
- Provide administrative support including calendar management, travel arrangements, and expense reporting
Our requirements
- Bachelor’s degree in business administration, management, or a related field is preferred
- Proven experience of 3-5 years in a similar position
- Excellent organizational skills with a keen eye for detail and the ability to prioritize multiple tasks effectively
- Flexibility to adapt to changing priorities and to work under tight deadlines
- Demonstrated ability to work independently, exercise good judgment, and take initiative when needed.
- Exceptional verbal and written communication skills, including the ability to draft professional correspondence and meeting minutes
- Discretion and ability to handle sensitive and confidential information with utmost integrity.
- Strong interpersonal skills, empathic, able to connect with people at all levels of the organization and build effective relationships with key stakeholders (internally and externally)
- Strong interpersonal skills with the ability to interact confidently and professionally with senior executives and board members
- Very good knowledge of English (C1 level), knowledge of German - nice to have
- Proficiency in using Microsoft Office 365. Experience with project management tools is a plus
What we offer
- Hybrid work: possibility of working in the office in Poznań or Nowy Tomyśl.
- Dynamic Environment
- Global Exposure: Engage in national and international projects for diverse professional experiences.
- Empowering Culture: Benefit from a flat organizational structure with open communication, encouraging independent work and personal growth.
- Diverse Team Collaboration: Employee-friendly family work culture based on mutual trust, respect and integrity. Work with an international team of experts.
- Attractive remuneration commensurate with your skills.
- Opportunity for continuous professional development and personal growth through participation in a system of professional training under the food family Journey program.
- Extensive benefits package: (private medical care, accident insurance, vacation bonus, free foreign language learning, fresh fruits and vegetables, packages for children, Multisport card, etc.).
Aplikuj
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Przedstawiciel regionalny w dziale żywienia bydła
Twój zakres obowiązków
- DZIAŁANIA NA OBSZARZE CZĘŚCI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
- Budowanie i utrzymanie trwałych relacji z klientami (hodowcy bydła, dystrybutorzy, weterynarze)
- Pozyskiwanie nowych klientów
- Doradztwo z zakresu żywienia bydła
- Realizacja wyznaczonych celów w zakresie sprzedaży i obsługi klientów
- Dbanie o wizerunek firmy
- Monitorowanie i analiza trendów rynkowych oraz działań konkurencji
Nasze wymagania
- Wykształcenie kierunkowe: zootechnika lub weterynaria
- Prawo jazdy kat.B
- Dyspozycyjność
- Doświadczenie w pracy z klientem
- Wiedza i doświadczenie z zakresu żywienia bydła
- Zdolność do samodzielnej organizacji pracy
- Zorientowanie na wynik i wysoki poziom kompetencji komunikacyjnych
- Umiejętność negocjacji
- Gotowość do podróży służbowych
To oferujemy
- PRACĘ MOBILNĄ NA OBSZARZE CZĘŚCI WOJEWÓDZTWA WIELKOPOLSKIEGO
- Pracę w międzynarodowym dziale i środowisku
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet benefitów
Aplikuj
-
Elektryk
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
- zapewnienie prawidłowego funkcjonowania linii produkcyjnych w nowoczesnym zakładzie produkcyjnym
- usprawnianie i optymalizacja pracy maszyn i instalacji
- konserwacja, serwis i przeglądy okresowe maszyn i urządzeń technicznych
- realizacja prac związanych z montażem, podłączeniem i uruchomieniem nowych maszyn, instalacji i urządzeń technicznych
Nasze wymagania
- wykształcenie techniczne
- doświadczenie na podobnym stanowisku w firmie produkcyjnej
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu elektromechaniki, elektryki, mechatroniki
- umiejętność czytania schematów elektrycznych
- posiadanie uprawnień elektrycznych do 1kV lub więcej
- umiejętność dobrego planowania i organizacji czasu pracy
- skuteczność i systematyczność w działaniu
- znajomość obsługi komputera
Mile widziane
- znajomość systemu SAP
- znajomość języka angielskiego
- uprawnienia do obsługi wózków widłowych i podnośników koszowych
- praktyczna znajomość zagadnień z zakresu mechaniki, pneumatyki, hydrauliki siłowej
To oferujemy
- Pracę w przyjaznej, rodzinnej atmosferze pracy w „the food family”
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego na koszt firmy, dofinansowanie studiów, karty Multisport, zniżki na firmowe produkty i usługi, paczki świąteczne itd.)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- firmowa biblioteka
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Josera Polska
Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jesteśmy znani w ponad 60 krajach na całym świecie, jako specjaliści w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej klasy produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Za nami stoi 80 lat innowacji i sukcesów w budowaniu międzynarodowej marki JOSERA, będącej liderem w segmencie produktów premium. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszą misją jest zapewnienie, aby żywienie ludzi i zwierząt w przyszłości odbywało się w sposób zrównoważony. JOSERA to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy - w duchu the food family!
Aplikuj
-
Specjalista Sharepoint / Administrator Sharepoint
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
Wymagane
- MS Sharepoint
Twój zakres obowiązków
- Analiza wymagań biznesowych i technicznych dla przyszłych rozwiązań Sharepoint,
- Projektowanie systemów informacyjnych w rozwiązaniu Sharepoint na potrzeby działu IT,
- Tworzenie rozwiązań w Sharepoint wedle wymagań biznesowych, głównie dla działu IT,
- Testowanie systemów i analiza wyników testów,
- Dokumentowanie systemów informacyjnych,
- Rozwój architektury aplikacji i danych,
- Wybór i implementacja technologii.
Nasze wymagania
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie na stanowisku związanym z tworzeniem rozwiązań w Sharepoint,
- Uczestniczysz w projektach zakończonych pomyślną implementacją rozwiązań opartych na MS SharePoint,
- Posiadasz umiejętności tworzenia architektury aplikacji i danych oraz jej elementów związanych z Sharepoint,
- Pracujesz projektowo, jesteś samodzielny/-a, wiesz jak rozbić duży projekt na mniejsze kroki i go zrealizować będąc za niego odpowiedzialnym/-ną,
- Jesteś pozytywnie nastawiony/-a do współpracy w zespole międzynarodowym, polsko- niemieckim,
- Jesteś chętny/-a do dzielenia się wiedzą,
- Znasz j. angielski na poziomie minimum B1 (WARUNEK KONIECZNY),
- Mile widziana znajomość języka niemieckiego,
- Jesteś gotowy/-a do odbycia kilkudniowej podróży służbowej do naszej centrali zlokalizowanej w Niemczech (minimum 1 raz w ciągu roku),
- Stanowisko jest stanowiskiem specjalistycznym, technicznym gdzie będziesz miał/-a możliwość realizacji wielu projektów związanych z rozwojem aplikacji w sharepoint.
To oferujemy
- Umowę na czas określony 1 roku,
- Możliwość 100 % pracy zdalnej (jedynie 2 razy w roku wyjazd do Niemiec – spotkania integracyjne),
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Bogaty pakiet szkoleń,
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności,
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery,
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia,
- Bogaty pakiet benefitów.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jako firma rodzinna jesteśmy od ponad 80 lat pionierami w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej jakości produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszym celem jest tworzenie innowacyjnego i zrównoważonego żywienia ludzi i zwierząt budując jednocześnie dobrą globalną społeczność. Pracujemy nad tym każdego dnia wraz z ponad 800 pracownikami w Niemczech, Polsce oraz naszych oddziałach międzynarodowych. Erbacher the food family to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy. W duchu rodzinnym promujemy motywujące środowisko pracy. Dla nas samodzielna praca jest tak samo ważna jak promowanie umiejętności zawodowych i osobistych wszystkich członków zespołu.
Aplikuj
-
IT Security Specialist
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologie, których używamy
Wymagane
- IDS/IPS
- SIEM
- SOAR
- WAF
- ATP
- EDR
Twój zakres obowiązków
- Opracowywanie rozwiązań technicznych wzmacniających bezpieczeństwo,
- Wdrażanie, ocena, wsparcie usług i narzędzi zorientowanych na bezpieczeństwo,
- Utrzymanie i nadzór nad prawidłową pracą systemów bezpieczeństwa IT,
- Wdrażanie, utrzymanie i zarządzanie systemami typu SIEM, UTM, Firewall itp..,
- Promowanie i wspieranie stosowania procedur i polityk zapewniających zgodność ze standardami bezpieczeństwa IT oraz dobrych praktyk,
- Wdrażanie rozwiązań z dziedziny bezpieczeństwa IT i bezpieczeństwa informacji,
- Planowanie i zarządzanie programami i/lub wspieranie audytów w zakresie procesów informatycznych i bezpieczeństwa informacji oraz monitorowania i wdrażania zmian mających na celu poprawę efektywności procesów,
- Udział w opracowywaniu dokumentacji związanej z bezpieczeństwem informacji,
- Przegląd i analiza efektywności istniejących rozwiązań dot. zgodności i Cyberbezpieczeństwa oraz wskazywanie potencjalnych usprawnień,
- Propagowanie wiedzy z obszaru Cyberbezpieczeństwa w ramach IT oraz zespołów projektowych,
- Umiejętność prowadzenia projektów / posiadanie doświadczenia jako członek zespołu projektowego,
- Aktywne uczestnictwo w rozwiązywaniu incydentów bezpieczeństwa IT. Analiza incydentów bezpieczeństwa oraz rekomendowanie zmian,
- Uczestniczenie w międzynarodowych projektach grupowych (zespoły polsko – niemieckie),
- Koordynacja działań we współpracy z innymi działami IT oraz różnymi dostawcami zewnętrznymi.
Nasze wymagania
- Posiadasz minimum roczne doświadczenie w obszarach związanych z zarządzaniem bezpieczeństwem informacji - warunek konieczny,
- Posiadasz wykształcenie wyższe o kierunku informatyka (preferowane kierunki techniczne: sieci, systemy operacyjne, bezpieczeństwo, cyberbezpieczeństwo),
- Znasz standardy / dobre praktyki bezpiecznej konfiguracji systemów teleinformatycznych oraz sieci,
- Znasz rozwiązania z obszaru bezpieczeństwa teleinformatycznego (firewall, IDS/IPS, SIEM, SOAR, WAF, ATP, EDR / Inne), nie musisz znać ich wszystkich, liczymy jednak na to, że możesz się wykazać umiejętnością zarządzania / konfiguracji przynajmniej jednego z tych rozwiązań,
- Masz wiedzę dotyczącą technik i typów ataków oraz podatności systemów oraz sieci,
- Standardy ISO 27001, NIST nie są Ci obce,
- Posiadasz wiedzę z zakresu doskonalenia standardów i procedur bezpieczeństwa IT, pracowałeś/-łaś z wewnętrznymi standardami bezpieczeństwa w innej firmie,
- Pracujesz projektowo, wiesz jak rozbić duży projekt na mniejsze kroki i go zrealizować będąc członkiem zespołu, jak i koordynatorem w projekcie,
- Jesteś pozytywnie nastawiony/-a do współpracy w zespole międzynarodowym polsko niemieckim,
- Jesteś chętny/-a do dzielenia się wiedzą,
- Znasz na dobrym poziomie j. niemiecki LUB j. angielski,
- Jesteś gotowy/-a do odbywania podróży służbowych do naszej centrali zlokalizowanej w Niemczech (2 razy w roku – spotkania integracyjne),
- Stanowisko jest stanowiskiem specjalistycznym, technicznym gdzie będziesz miał/-a możliwość realizacji wielu projektów związanych z bezpieczeństwem IT.
To oferujemy
- Możliwość 100 % pracy zdalnej (jedynie 2 razy w roku wyjazd do Niemiec – spotkania integracyjne),
- Pracę w międzynarodowym środowisku,
- Bogaty pakiet szkoleń,
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności,
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery,
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia,
- Bogaty pakiet benefitów.
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- możliwość pracy zdalnej
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jako firma rodzinna jesteśmy od ponad 80 lat pionierami w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej jakości produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszym celem jest tworzenie innowacyjnego i zrównoważonego żywienia ludzi i zwierząt budując jednocześnie dobrą globalną społeczność. Pracujemy nad tym każdego dnia wraz z ponad 800 pracownikami w Niemczech, Polsce oraz naszych oddziałach międzynarodowych. Erbacher the food family to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy. W duchu rodzinnym promujemy motywujące środowisko pracy. Dla nas samodzielna praca jest tak samo ważna jak promowanie umiejętności zawodowych i osobistych wszystkich członków zespołu.
Aplikuj
-
People Lead - Digitalization
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- As a People Lead you help our teams to succeed by connecting people, fostering talent and organization development and ensuring a safe and trusted work environment.
- Together with our Tribe and Expert Leads - the functional leads - you ensure the achievement of targets and thus make a significant contribution to the success of the company.
- As a role model and change facilitator, you recognize and promote the talents of employees - leaders and team members - and ensure that they are deployed in a strengths-oriented manner.
- You inspire and encourage employees to find their solutions resolve conflicts, and provide them with regular feedback.
- Through a balanced team composition, you create the framework for the personal development of your employees and attract new employees.
- Active exchange at all levels and intensive networking enables you to recognize the most diverse needs and adapt yourself and the team to changes.
- Connecting people & being the trusted contact person for team members and stakeholders.
- Work closely with Tribe and Expert leads to ensure that the team has the capacity and capabilities needed to meet their objectives.
- Develop and implement strategies to improve team productivity and efficiency, such as implementing agile methodologies and improving communication and collaboration between team members.
- Ensure that team members are meeting individual and team goals and provide regular feedback and coaching to help them improve.
- Due to the cross-location cooperation, a high willingness to travel is required.
Our requirements
- At least 3 years of experience in a development-related environment, with at least 2 years in a leadership role.
- Excellent leadership and coaching skills, with a proven ability and passion to motivate and develop people as well as drive team success.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships with team members and stakeholders.
- Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities.
- Organizational skills and being a decision-maker.
- Intercultural experience and open-minded attitude.
- Highly empathic person.
- Profound knowledge in agile leadership, leading in matrix structures as well as change management competence.
- Fluent level of English.
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
People Lead - Digitalization
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- As a People Lead you help our teams to succeed by connecting people, fostering talent and organization development and ensuring a safe and trusted work environment.
- Together with our Tribe and Expert Leads - the functional leads - you ensure the achievement of targets and thus make a significant contribution to the success of the company.
- As a role model and change facilitator, you recognize and promote the talents of employees - leaders and team members - and ensure that they are deployed in a strengths-oriented manner.
- You inspire and encourage employees to find their solutions resolve conflicts, and provide them with regular feedback.
- Through a balanced team composition, you create the framework for the personal development of your employees and attract new employees.
- Active exchange at all levels and intensive networking enables you to recognize the most diverse needs and adapt yourself and the team to changes.
- Connecting people & being the trusted contact person for team members and stakeholders.
- Work closely with Tribe and Expert leads to ensure that the team has the capacity and capabilities needed to meet their objectives.
- Develop and implement strategies to improve team productivity and efficiency, such as implementing agile methodologies and improving communication and collaboration between team members.
- Ensure that team members are meeting individual and team goals and provide regular feedback and coaching to help them improve.
- Due to the cross-location cooperation, a high willingness to travel is required.
Our requirements
- At least 3 years of experience in a development-related environment, with at least 2 years in a leadership role.
- Excellent leadership and coaching skills, with a proven ability and passion to motivate and develop people as well as drive team success.
- Excellent communication and interpersonal skills, with the ability to build strong relationships with team members and stakeholders.
- Ability to work effectively in a fast-paced, dynamic environment and manage multiple priorities.
- Organizational skills and being a decision-maker.
- Intercultural experience and open-minded attitude.
- Highly empathic person.
- Profound knowledge in agile leadership, leading in matrix structures as well as change management competence.
- Fluent level of English.
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
Key User SAP WM / EWM
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologies we use
Expected
- SAP
- Jira
Your responsibilities
- Reinforcement of our existing Key User team in our Next Level Logistics project
- As an SAP Key User Logistics you are part of the logistics department and the first contact person for process and system issues. As first-level support, you ensure the smooth running of day-to-day business
- You actively shape the logistics processes and systems by conception and commercial evaluation up to the implementation of optimizations (change requests)
- You carry out SAP EWM process tests in rollout phases and within the scope of change requests and release management
- You help the operative system users in terms of training and support for the optimal use of the logistics systems
- You support the operational logistics management in controlling by creating statistics and evaluations
- You develop your know-how in SAP EWM through appropriate further training within and outside our organization
Our requirements
- Practical Logistics experience
- Process know-how in logistics environments
- IT affinity
- Strong communication skills
- SAP (WM/EWM) experience in logistics environment
- Evaluation and analysis skills
- Experience with ticket systems (e.g. Jira)
- Knowledge of English min. B2
- CV in English
What we offer
- Onboarding process partly in Germany; later work mainly in Poland (partly in Nowy Tomyśl and partly remotely) + business trips to Germany from time to time
- A variety of processes (B2C, B2B, automated processes) that give room to develop
- A chance to become a valuable part of a successful & innovative international company with a mission of offering sustainable nutrition for the future
- Participation in exciting and diverse purchasing projects incl. a big scale technical & construction projects
- A perfect chance for personal and professional development by dealing with exceptional challenges
- Continuous self-development thanks to various educational offers, incl. financing studies and obtaining professional certificates
- Flat hierarchies and open communication offer the opportunity to use skills and creativity profitably
- Varied and responsible field of activity with individual career opportunities
- Market-leading benefits package, incl. Medical service by Luxmed, Multisport card, NNW Insurance, Holiday and Christmas extra-payment, cost-free English language lessons with international tutors, fresh fruits and vegetables every day, etc.
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets, and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
Key User SAP WM / EWM
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Technologies we use
Expected
- SAP
- Jira
Your responsibilities
- Reinforcement of our existing Key User team in our Next Level Logistics project
- As an SAP Key User Logistics you are part of the logistics department and the first contact person for process and system issues. As first-level support, you ensure the smooth running of day-to-day business
- You actively shape the logistics processes and systems by conception and commercial evaluation up to the implementation of optimizations (change requests)
- You carry out SAP EWM process tests in rollout phases and within the scope of change requests and release management
- You help the operative system users in terms of training and support for the optimal use of the logistics systems
- You support the operational logistics management in controlling by creating statistics and evaluations
- You develop your know-how in SAP EWM through appropriate further training within and outside our organization
Our requirements
- Practical Logistics experience
- Process know-how in logistics environments
- IT affinity
- Strong communication skills
- SAP (WM/EWM) experience in logistics environment
- Evaluation and analysis skills
- Experience with ticket systems (e.g. Jira)
- Knowledge of English min. B2
- CV in English
What we offer
- Onboarding process partly in Germany; later work mainly in Poland (partly in Nowy Tomyśl and partly remotely) + business trips to Germany from time to time
- A variety of processes (B2C, B2B, automated processes) that give room to develop
- A chance to become a valuable part of a successful & innovative international company with a mission of offering sustainable nutrition for the future
- Participation in exciting and diverse purchasing projects incl. a big scale technical & construction projects
- A perfect chance for personal and professional development by dealing with exceptional challenges
- Continuous self-development thanks to various educational offers, incl. financing studies and obtaining professional certificates
- Flat hierarchies and open communication offer the opportunity to use skills and creativity profitably
- Varied and responsible field of activity with individual career opportunities
- Market-leading benefits package, incl. Medical service by Luxmed, Multisport card, NNW Insurance, Holiday and Christmas extra-payment, cost-free English language lessons with international tutors, fresh fruits and vegetables every day, etc.
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets, and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
PMO Manager
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- Across all our business areas you ensure the consistent application of PMO-related procedures, methods, and tools in an agile environment.
- By coordinating a continuous project tracking format, you ensure overall resource management and compliance with central budget and quality targets.
- Working closely with our project managers and teams, you will contribute your experience to the structuring of the projects and support the ongoing management of the projects.
- You improve or develop existing or new standards, tools, databases, methods, and processes to support project planning, documentation, and execution.
- Together with our organizational development department you create and maintain effective training materials and concepts for project managers and teams.
- Stepping in as a senior project manager for key strategic projects.
Our requirements
- You have several years of professional experience in the implementation and management of projects in the industrial or service sector.
- Knowledge of classical as well as agile project management methods, ideally you acquired a PMP, PgMP, LSS Master Blackbelt, or equal certification.
- Strong program management skills: effectively leverage all resources to drive results, and create efficient processes throughout the organization.
- Well-honed written, verbal, and creative communication skills, highly skilled in presentation and moderation in English and German language.
- Demonstrated customer orientation, confident appearance, team spirit, and a captivating presentation style round off your profile.
- Leadership skills.
- Presence at the office 2 times per week.
- CV IN ENGLISH.
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
Raw Materials Buyer
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- Analysis of procurement markets and supplier structure & reporting for the food family
- Looking for new/alternative suppliers of raw materials
- Negotiation of supply terms and conditions in accordance with the company's financial goals, standards, and requirements
- Preparation of agreements and purchase orders
- Daily operations in SAP (PO processing, confirmation of orders, and invoice verification)
- Resolution of supply problems, planning and coordination of purchasing activities
- Identification and execution of cost-saving projects
Our requirements
- Work experience in the field procurement for the feed/food industry
- Strong communication skills and affinity for our products & processes
- Openness and self-reliance in daily activities
- Personal initiative, assertiveness, and pronounced negotiation skills
- Good level of English and German
- High level of commitment and team orientation
- Willingness to occasional travels (also outside Poland)
- Very good practical knowledge of Microsoft Office and Mobile Work tools
- Experience in working in SAP will be welcomed
- CV IN ENGLISH
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
PMO Manager
Josera Polska Sp. z o.o- Nowy Tomyśl
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- Across all our business areas you ensure the consistent application of PMO-related procedures, methods, and tools in an agile environment.
- By coordinating a continuous project tracking format, you ensure overall resource management and compliance with central budget and quality targets.
- Working closely with our project managers and teams, you will contribute your experience to the structuring of the projects and support the ongoing management of the projects.
- You improve or develop existing or new standards, tools, databases, methods, and processes to support project planning, documentation, and execution.
- Together with our organizational development department you create and maintain effective training materials and concepts for project managers and teams.
- Stepping in as a senior project manager for key strategic projects.
Our requirements
- You have several years of professional experience in the implementation and management of projects in the industrial or service sector.
- Knowledge of classical as well as agile project management methods, ideally you acquired a PMP, PgMP, LSS Master Blackbelt, or equal certification.
- Strong program management skills: effectively leverage all resources to drive results, and create efficient processes throughout the organization.
- Well-honed written, verbal, and creative communication skills, highly skilled in presentation and moderation in English and German language.
- Demonstrated customer orientation, confident appearance, team spirit, and a captivating presentation style round off your profile.
- Leadership skills.
- Presence at the office 2 times per week.
- CV IN ENGLISH.
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
International Event & Agricultural Marketing Specialist
Josera Polska Sp. z o.o- Poznań
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Your responsibilities
- Comprehensive planning and execution of events and trade fairs for Josera and Farmchamps brands in Europe.
- Execution of the calendar of events, detailed activities within the framework of the events, budget, and their ongoing monitoring.
- Responsibility for planning and organizing the company's space during trade fairs and conferences (stands).
- Working closely with agencies, event organizers, and internal departments.
- Participation in the events in Germany and Europe.
- Supporting export sales teams in marketing activities.
Our requirements
- University degree, preferably in economics, marketing, or agriculture.
- Knowledge of the events market.
- Experience in organizing large, complex trade fairs.
- Ability to prepare event-related materials.
- Creative and open-minded.
- Well-organized and detail-oriented.
- Good level of English.
- German language desirable.
- Driving licence cat. B.
- Ability to travel abroad (1-2 times per month).
- Attendance at the office in Poznań (1 time per week).
What we offer
- A friendly, family-like atmosphere combined with a work culture based on mutual trust, respect, and honesty.
- A challenging and varied job within the very successful, international, and family-owned Erbacher the food family organization - with a mission to become a leader in offering sustainable nutrition for the future.
- Possibility to continuously develop professional competencies within our own food family Journey program.
- Wide package of employee benefits (private medical care, private pension plan, accident insurance, Christmas bonus, holiday bonus, English language learning, education co-refunding, group life insurance, fresh fruits and vegetables every day, Christmas gifts for children, Multisport, and so on.).
Benefits
- sharing the costs of sports activities
- private medical care
- sharing the costs of foreign language classes
- sharing the costs of professional training & courses
- life insurance
- remote work opportunities
- fruits
- corporate products and services at discounted prices
- integration events
- retirement pension plan
- corporate library
- no dress code
- coffee / tea
- holiday funds
- christmas gifts
- employee referral program
Josera Polska
Erbacher the food family is a pioneer when it comes to sustainable nutrition. We are already working on recipes for the nutrition of tomorrow. For 80 years, our family business has always been a step ahead when it comes to innovative food for farm animals, pets and high-quality food. Pioneering for the future and leaving outdated strategies behind have always been part of our company tradition and the reason for our success! Our strong brands are known in Germany and all over the world. The success of our products depends on the fact that we enjoy working together. Our family spirit is more than just a word; we live it.
Aplikuj
-
Przedstawiciel Regionalny w dziale żywienia bydła
Josera Polska Sp. z o.o- Iława
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
1. Działania na obszarze części województw Warmińsko-Mazurskiego i Kujawsko-Pomorskiego:
•pozyskanie i utrzymanie relacji z klientami i dystrybutorami
•współpraca z hodowcami
•reprezentowanie Firmy i dbałość o jej wizerunek oraz budowanie własnego wizerunku jako profesjonalisty
2. Umiejętne zarządzanie czasem pracy:
•planowane pracy z użyciem narzędzi (OVI)
•ocena i efektywne wykorzystanie szans na sprzedaż
•analiza potencjału i potrzeb klientów
•przygotowywanie i przedstawianie ofert
•wsparcie posprzedażowe i merytoryczne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
3. Realizacja celów sprzedażowych Firmy:
•uzyskanie wzrostu sprzedaży
•nawiązanie współpracy z nowymi klientami
•odbudowanie sprzedaży u klientów utraconych
4. Realizacja celów poza sprzedażowych:
•rozwój kompetencji zawodowych w ramach programu AWANS w zakresie aktualnego stanowiska
•rozwój kompetencji osobistych w ramach dostępnego programu szkoleń
•udział w projektach ogólnofirmowych
•rozwój komunikacji w języku angielskim
Nasze wymagania
- wykształcenie kierunkowe : zootechnika lub weterynaria
- dyspozycyjność
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w pracy z klientem
- odbyte szkolenia sprzedażowe
- znajomość programów do bilansowania żywienia
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Pracę w międzynarodowym dziale i środowisku
- Pracę w przyjaznej, rodzinnej atmosferze pracy w „the food family”
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego na koszt firmy, dofinansowanie studiów, karty Multisport, zniżki na firmowe produkty i usługi, paczki świąteczne itd.)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Josera Polska
Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jako firma rodzinna jesteśmy od ponad 80 lat pionierami w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej jakości produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszym celem jest tworzenie innowacyjnego i zrównoważonego żywienia ludzi i zwierząt budując jednocześnie dobrą globalną społeczność. Pracujemy nad tym każdego dnia wraz z ponad 800 pracownikami w Niemczech, Polsce oraz naszych oddziałach międzynarodowych. Erbacher the food family to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy. W duchu rodzinnym promujemy motywujące środowisko pracy. Dla nas samodzielna praca jest tak samo ważna jak promowanie umiejętności zawodowych i osobistych wszystkich członków zespołu.
Aplikuj
-
Przedstawiciel Regionalny w dziale żywienia bydła
Josera Polska Sp. z o.o- Ciechanów
- umowa o pracę
- pełny etat
-
Twój zakres obowiązków
1. Działania na obszarze części województwa Mazowieckiego (Ciechanów):
•pozyskanie i utrzymanie relacji z klientami i dystrybutorami
•współpraca z hodowcami
•reprezentowanie Firmy i dbałość o jej wizerunek oraz budowanie własnego wizerunku jako profesjonalisty
2. Umiejętne zarządzanie czasem pracy:
•planowane pracy z użyciem narzędzi (OVI)
•ocena i efektywne wykorzystanie szans na sprzedaż
•analiza potencjału i potrzeb klientów
•przygotowywanie i przedstawianie ofert
•wsparcie posprzedażowe i merytoryczne przy wykorzystaniu dostępnych narzędzi
3. Realizacja celów sprzedażowych Firmy:
•uzyskanie wzrostu sprzedaży
•nawiązanie współpracy z nowymi klientami
•odbudowanie sprzedaży u klientów utraconych
4. Realizacja celów poza sprzedażowych:
•rozwój kompetencji zawodowych w ramach programu AWANS w zakresie aktualnego stanowiska
•rozwój kompetencji osobistych w ramach dostępnego programu szkoleń
•udział w projektach ogólnofirmowych
•rozwój komunikacji w języku angielskim
Nasze wymagania
- wykształcenie kierunkowe : zootechnika lub weterynaria
- dyspozycyjność
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku i w pracy z klientem
- szkolenia sprzedażowe
- znajomość programów do bilansowania żywienia
- prawo jazdy kategorii B
- znajomość języka angielskiego będzie dodatkowym atutem
To oferujemy
- Pracę w międzynarodowym dziale i środowisku
- Pracę w przyjaznej, rodzinnej atmosferze pracy w „the food family”
- Bogaty pakiet specjalistycznych szkoleń
- Środowisko pracy oparte na docenieniu inicjatywy i kreatywności
- Swobodę w rozwijaniu swoich kompetencji zawodowych i swojej kariery
- Atrakcyjne i motywujące warunki zatrudnienia
- Bogaty pakiet benefitów (w tym m.in. opieka medyczna, ubezpieczenie na życie, nauka języka angielskiego na koszt firmy, dofinansowanie studiów, karty Multisport, zniżki na firmowe produkty i usługi, paczki świąteczne itd.)
Benefity
- dofinansowanie zajęć sportowych
- prywatna opieka medyczna
- dofinansowanie nauki języków
- dofinansowanie szkoleń i kursów
- ubezpieczenie na życie
- owoce
- zniżki na firmowe produkty i usługi
- spotkania integracyjne
- program emerytalny
- firmowa biblioteka
- brak dress code’u
- kawa / herbata
- dofinansowanie wypoczynku
- paczki świąteczne
- program rekomendacji pracowników
Josera Polska
Josera Polska jest częścią rodzinnej firmy ERBACHER the food family. Jako firma rodzinna jesteśmy od ponad 80 lat pionierami w kreowaniu, produkcji oraz dystrybucji najwyższej jakości produktów zapewniających zrównoważone żywienie ludzi i zwierząt. Odnosimy sukcesy na rynkach światowych, połączone z ciągłym i stabilnym rozwojem naszej działalności biznesowej. Jesteśmy pionierami we wprowadzaniu innowacyjnych rozwiązań, społecznej odpowiedzialności oraz dbamy o to, aby nasi klienci każdego dnia otrzymywali produkty i usługi spełniające najwyższe standardy bezpieczeństwa i jakości. Naszym celem jest tworzenie innowacyjnego i zrównoważonego żywienia ludzi i zwierząt budując jednocześnie dobrą globalną społeczność. Pracujemy nad tym każdego dnia wraz z ponad 800 pracownikami w Niemczech, Polsce oraz naszych oddziałach międzynarodowych. Erbacher the food family to także nasi pracownicy - pełni pasji, myślący perspektywicznie, uwielbiający wspólnie rozwijać się oraz osiągać ambitne cele w rodzinnej atmosferze pracy. W duchu rodzinnym promujemy motywujące środowisko pracy. Dla nas samodzielna praca jest tak samo ważna jak promowanie umiejętności zawodowych i osobistych wszystkich członków zespołu.
Aplikuj
Pracodawcy w Nowym Tomyślu
-
B. BRAUN BUSINESS SERVICES POLAND sp. z...
Jako B. Braun Business Services Poland, jesteśmy dumni z naszej roli jako lidera w dostarczaniu innowacyjnych rozwiązań,...
-
FUNDACJA RADOŚĆ Z UŚMIECHU
W sercu Wielkopolski, w malowniczym Nowym Tomyślu, rozkwita działalność Fundacji Radość z Uśmiechu, której misją jest ni...
-
Zespół Szkół Nr 1 w Nowym Tomyślu
szkolnictwo średnie ogólnokształcące i średnie zawodowe
-
ALKOM SERWIS sp. z o.o.
Od ponad trzech dekad Alkom Serwis jest synonimem niezawodności i innowacji w branży usług komunalno-porządkowych oraz s...
-
Redos Trailers sp. z o.o.
REDOS TRAILERSzajmuje się projektowaniem, produkcją oraz serwisem nadwozi pojazdów użytkowych i przyczep. Konstru...
-
M&R LOGISTICS sp. z o.o.
Od ponad dwudziestu pięciu lat jesteśmy dumną częścią branży TSL, oferując naszym klientom niezawodne i kompleksowe usłu...
-
PRESS sp. z o.o.
Witajcie w świecie 2Press, gdzie tradycja spotyka się z nowoczesnością w każdym aspekcie poligrafii. Od ponad dekady jes...
-
PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA sp. z o.o.
PHOENIX CONTACT WIELKOPOLSKA SP Z O O
-
Trioliet Polska sp. z o.o.
Witaj, jestem częścią historii polskiego rolnictwa, która zaczęła się pisać w Opalenicy. Moja nazwa to Trioliet Polska S...
-
Centrum GSM Maciej Adam Łukaszewicz
Witaj w świecie Centrum GSM Maciej Adam Łukaszewicz, Twojego zaufanego partnera w dziedzinie telekomunikacji. Nasza sied...
-
AESCULAP CHIFA sp. z o.o.
Aesculap Chifa Sp. z o.o., zlokalizowana w Nowym Tomyślu, to dynamiczna część prestiżowej grupy B.Braun, która od lat pr...
-
HENKE-SASS, WOLF-POLSKA sp. z o.o.
W sercu wielkopolski, w Nowym Tomyślu, znajduje się siedziba Henke-Sass, Wolf-Polska Sp. z o.o. – firmy o ugruntowanej p...
-
Agencja
Agencja marketingowa Brave Design, z siedzibą w sercu Wrocławia, od 2011 roku wyznacza standardy w branży reklamowej, ws...
-
Bech Packaging Sp.z o.o.
Jesteśmy Bech Packaging – Twoim zaufanym partnerem w świecie opakowań. Nasza siedziba mieści się w Nowym Tomyślu, gdzie...
-
Kiel Polska sp. z o.o.
Od ponad dwóch dekad, "Kiel Polska" jest synonimem innowacji i komfortu w świecie produkcji siedzeń pasażerskich. Nasza...
-
Sigma Electro Networks
Od momentu naszego powstania w 2012 roku, Sigma Electro-Networks nieustannie dąży do bycia liderem w branży elektrycznej...
-
TOOLPROJECT POLCYN sp. z o.o.
Nazywamy się Toolproject Polcyn i jesteśmy dumni, że możemy być częścią wielkopolskiego dziedzictwa przemysłowego. Nasza...
-
Elektrorecykling S.A.
W sercu Wielkopolski, gdzie zieleń łączy się z nowoczesnością, znajduje się nasza siedziba - Elektrorecykling S.A. w Sęk...
-
PRZEDSIĘBIORSTWO TRANSPORTOWO-HANDLOWO -...
Od ponad dwóch dekad jesteśmy dumnym uczestnikiem rynku transportowego, oferując naszym klientom niezawodne usługi trans...
-
ADREAMS
ADREAMS jako marka własna z zakresu produkcji filmowych, doradztwa personalnego oraz marketingu świadczy usługi dla najw...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 509
-
PeoplePro
PeoplePro - to agencja kreatywna specjalizująca się w szeroko pojętym doradztwem personalnym.Szukasz najlepszych członk&...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 459
-
Dino Polska S.A.
Dino Polska S.A.
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 177
-
DINO POLSKA SPÓŁKA AKCYJNA
W sercu Polski, w malowniczym Krotoszynie, rozpoczęła swoją przygodę firma, która dziś jest synonimem codziennych zakupó...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 25
-
Schiever Polska
Grupa SCHIEVER POLSKA jest przedsiębiorstwem rozwijającym sieć hipermarketów AUCHAN i bi1. Podstawą naszego sukc...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 22
-
Timac Agro Polska sp. z o.o.
Dowiedz się więcej o nas na: www Obserwuj nas na: linkedin Polub nas na: facebook
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 11
-
ZAKŁAD PRZEMYSŁU MIĘSNEGO BIERNACKI sp....
Od ponad trzydziestu lat Zakład Przemysłu Mięsnego Biernacki jest synonimem tradycji i nowoczesności w produkcji wołowin...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 10
-
Clar System SA
Clar System SA
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9
-
Jeronimo Martins Polska SA
Jesteśmy Jeronimo Martins Polska S.A., dumny właściciel Biedronki - serca polskiego handlu detalicznego. Nasza historia...
Teraz rekrutuje- Aktualnych ofert pracy
- 9