OZE-BIOMAR S.A.

Czy to Twoja firma?

OZE-BIOMAR S.A. praca

Gdynia

OZE-BIOMAR S.A.to jedna z największych firm na rynku energii odnawialnej w Polsce. Firma zrzesza wyspecjalizowane zespoły, świadczące kompleksowe usługi i oferujące najnowocześniejsze rozwiązania techniczne z zakresu inwestycji w fotowoltaikę, pompy ciepła, magazyny energii

Oferty pracy OZE-BIOMAR S.A.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca OZE-BIOMAR S.A.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

Firma najczęściej oferuje

  • Atrakcyjne wynagrodzenie
  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Prywatna opieka lekarska

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa OZE-BIOMAR S.A.

Siedziba główna

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 11 miesiącach

Profil firmy:
OZE-BIOMAR S.A.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Warszawa
  2. Gdynia
  3. Gdańsk
  4. Gorzów Wielkopolski
  5. Kraków
  6. Nowy Dwór Mazowiecki
  7. Bielsko-Biała
  8. Jelenia Góra
  9. Słupsk
  10. Zgorzelec

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca OZE-BIOMAR S.A. - oferty archiwalne

  • Przedstawiciel, Partner Biznesowy Premium!

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Gdynia
    • kontrakt b2b
    • pełny etat
    • rekrutacja zdalna
    • Dołącz do OZE-Biomar S.A. jako Partner Biznesowy Premium!

      Przez ponad 13 lat dostarczamy darmową energię elektryczną polskim rodzinom, przedsiębiorcom oraz rolnikom. Zrealizowaliśmy tysiące instalacji w Polsce i Europie, a nasze doświadczenie i ponad 170 MWp przyłączonej mocy fotowoltaiki oraz jakość montażu, potwierdzają liczne referencje i opinie Klientów.

      Zakres obowiązków

      Głównym wyzwaniem Partnera Biznesowego Premium będzie sprzedaż produktów OZE, w szczególności instalacji fotowoltaicznych dla dużego biznesu na wybranym obszarze Polski. Samodzielność w organizacji kalendarza pracy, elastyczność w realizacji założeń oraz determinacja w dążeniu do celu, to kompetencje wyróżniające profesjonalistów pracujących w naszym Zespole.


      Zakres działań Partnera Biznesowego Premium:

      • sprzedaż produktów: instalacji fotowoltaicznych + rozwiązań peryferyjnych,
      • aktywne poszukiwanie Klientów B2B na podległym terenie,
      • przygotowywanie analiz i rozwiązań dla Klientów biznesowych z segmentu MŚP,
      • budowanie marki osobistej opartej na zaufaniu Klienta,
      • udział w rozwoju i budowaniu marki OZE Biomar,
      • dbałość o najwyższe standardy obsługi Klienta,
      • raportowanie wyników sprzedaży.

      Wymagania

      • doświadczenie w sprzedaży produktów dla sektora B2B min. 2 lata (preferowana branża OZE),
      • dyspozycyjność i pełna mobilność (praca w terenie, w siedzibie Klienta),
      • praktyczna znajomość metod przygotowywania kalkulacji cenowych, ofert oraz technik finalizacji i zawierania umów z Klientami,
      • aktywne prawo jazdy kat. B.

      Oferujemy

      • partnerską forma współpracy (kontrakt B2B) z pełną elastycznością czasu wykonywania czynności zawodowych,
      • bardzo atrakcyjne stawki prowizyjne,
      • wsparcie pracy dodatkowym systemem lead’owania klientów B2B,
      • praca z rozpoznawalnymi, największymi markami w swojej branży,
      • doświadczenie firmy przy realizacji dużych projektów m.in. dla KGHM, Volvo, SuperDrob czy tez branży rolniczej, rozrywkowej np. Majaland
      • wsparcie dyrektora oraz dedykowanych zespołów eksperckich na każdym etapie współpracy,
      • wizerunek Doradcy Premium, nie sprzedawcy,
      • możliwość rozwoju w ramach organizacji (stanowisko kierownicze).



      Aplikacje należy wysyłać na: rekrutacja.partner@oze-biomar.pl

      Z przyjemnością spotkamy się w wybranymi kandydatami, aby omówić możliwości współpracy.

  • Manager Działu Zakupów

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:

      • Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
      • Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
      • Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
      • Rozumie dbałość o szczegóły
      • Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
      • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
      • Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
      • Ma doskonałą organizację pracy

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
      • Opracowywanie prognoz zakupów
      • Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
      • Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
      • Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
      • Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
      • Nadzór nad magazynem
      • Doskonalenie procesów logistycznych Spółki

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie

      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły


      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Manager Działu Zakupów

    OZE-BIOMAR S.A.
    • praca zdalna
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu logistyki oraz zakupów, poszukujemy kandydata, który:

      • Ma doświadczenie w zakresie zarządzania zakupami oraz łańcuchem dostaw minimum 3 lata
      • Ma doświadczenie w logistyce min 2 lata
      • Ma bardzo dobre zdolności negocjacyjne oraz umiejętność strategicznego myślenia
      • Rozumie dbałość o szczegóły
      • Ma silnie rozwiniętą umiejętność komunikacji
      • Zna język angielski na poziomie umożliwiającym swobodną korespondencję z kontrahentami
      • Bardzo dobrze zna środowisko Microsoft Office
      • Ma doskonałą organizację pracy

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Budowanie strategii zakupowej opartej na optymalizacji kosztów
      • Opracowywanie prognoz zakupów
      • Negocjowanie warunków zakupowych z nowymi dostawcami oraz renegocjowanie warunków zakupów, płatności i dostaw z obecnymi dostawcami
      • Monitorowanie zamówień i realizacji dostaw
      • Opracowanie i bieżąca aktualizacja minimalnych zapasów magazynowych
      • Przygotowywanie raportów oraz analiz dla Zarządu
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie ERP i CRM
      • Nadzór nad magazynem
      • Doskonalenie procesów logistycznych Spółki

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Szkolenia oraz pełne wsparcie merytoryczne
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Biuro w dogodnej lokalizacji w Gdyni lub w Warszawie

      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły


      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Pomorskie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:

      • Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
      • Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
      • Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
      • Obsługują program autoCAD i PVSol
      • Swobodnie posługują się w środowisku MS Office

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
      • Przygotowywanie schematów elektrycznych
      • Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
      • Dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną


      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły



      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

  • Koordynator - Projektant instalacji fotowoltaicznych

    OZE-BIOMAR S.A.
    • Mazowieckie
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Zakres obowiązków

      Do zespołu projektantów poszukujemy kandydatów, którzy:

      • Mają doświadczenie w przygotowywaniu koncepcji oraz wizualizacji PV min 2 lata
      • Potrafią samodzielnie zaprojektować instalacje o mocy do 50 kWp
      • Przygotowują wizualizacje do projektów o mocy powyżej 50 kWp
      • Obsługują program autoCAD i PVSol
      • Swobodnie posługują się w środowisku MS Office

      Wymagania

      Zadania do wykonania:

      • Wykonywanie wizualizacji oraz koncepcji instalacji PV
      • Przygotowywanie schematów elektrycznych
      • Wsparcie techniczne w przygotowywaniu wycen dla działu handlowego
      • Raportowanie działań w wewnętrznym systemie CRM
      • Dobra organizacja pracy

      Oferujemy

      Co możemy Tobie zagwarantować?

      • Stałe wynagrodzenie podstawowe
      • Forma zatrudnienia w oparciu o Umowę o pracę lub kontrakt B2B
      • Wszystkie niezbędne narzędzia do pracy
      • Stałe godziny pracy 08:00-16:00 lub 09:00-17:00 od poniedziałku do piątku
      • Pracę w biurze w Gdyni, Konstancinie Jeziornej lub pracę zdalną


      Zapraszamy do aplikowania, na spotkaniu rekrutacyjnym możesz poznać wszystkie szczegóły



      W aplikacji prosimy umieścić następującą klauzulę: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dn. 29.08.97 r. o ochronie danych osobowych Dz.U. nr 133, poz. 883 ze zm.)”

Pracodawcy w Gdyni