Czy to Twoja firma?

FOODjobs sp. z o.o. praca

Kielce

Witaj! Jesteśmy FOODjobs Sp. z o.o., Twoim zaufanym partnerem w świecie rekrutacji specjalistycznej. Nasze korzenie tkwią w malowniczym Kielcach, skąd rozciągamy nasze usługi na całą branżę internetową. Specjalizujemy się w portalach internetowych, które są mostem łączącym profesjonalistów z branży inżynieryjnej, technologicznej, technicznej, a także z sektora sprzedaży, zakupów, zarządzania i dyrekcji. Nie zapominamy również o tych, którzy pasjonują się badaniami i rozwojem oraz o specjalistach od administracji biurowej.


Nasza działalność to nie tylko rekrutacja. Oferujemy również profesjonalne doradztwo w zakresie prowadzenia działalności gospodarczej i zarządzania, wspierając naszych klientów w osiąganiu ich biznesowych celów. Jesteśmy także agencją reklamową, która z pasją tworzy strategie komunikacji dla marek, które chcą się wyróżnić i dotrzeć do szerokiego grona odbiorców.

W naszej pracy kierujemy się przekonaniem, że każdy detal ma znaczenie, a sukces naszych klientów jest również naszym sukcesem. Dzięki naszemu zaangażowaniu i doświadczeniu, pomagamy budować zespoły, które są w stanie zmieniać oblicze branży i prowadzić firmy do nowych, nieznanych dotąd szczytów.

Zapraszamy do współpracy z FOODjobs Sp. z o.o. – razem możemy osiągnąć więcej!

FOODjobs Sp. z o.o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
inżynieria / technologia / technika sprzedaż / zakupy zarządzanie / dyrekcja badania i rozwój administracja biurowa / praca biurowa

Oferty pracy FOODjobs Sp. z o.o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca FOODjobs Sp. z o.o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Lektor języka obcego

    Edoo Online sp. z o.o. sp.k.
    • cała Polska
    • umowa zlecenie
    • praca od zaraz
    • 2 800-8 000 zł / mies.
    Polecana Popularna
    Dodana

Firma najczęściej oferuje

  • Dodatkowe ubezpieczenie
  • Karta Multisport

Podane powyżej benefity nie są oficjalnym elementem oferty pracy. Zostały wyselekcjonowane na podstawie historycznych ogłoszeń za pomocą algorytmów sztucznej inteligencji.

Mapa FOODjobs Sp. z o.o.

Siedziba główna

FOODjobs Sp. z o.o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Statystyki odwiedzin opublikowanych ogłoszeń i profilu pracodawcy

Odwiedziny w ostatnich 8 miesiącach

Profil firmy:
FOODjobs Sp. z o.o.
najczęściej odwiedzają kandydaci z miast:

  1. Kielce
  2. Warszawa
  3. Poznań
  4. Kraków
  5. Gdańsk
  6. Bielsko-Biała
  7. Czempin
  8. Gliwice
  9. Koszalin
  10. Wrocław

Data aktualizacji: 01.05.2024

Praca FOODjobs Sp. z o.o. - oferty archiwalne

  • Koordynator ds. Marketingu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Nowy Targ
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • %MCEPASTEBIN%

      Zakres obowiązków

      • Współudział w opracowaniu strategii marketingowej
      • Współudział w tworzeniu budżetu dla działu marketingu
      • Planowanie i koordynacja kampanii reklamowych
      • Opracowywanie raportów z prowadzonych działań
      • Koordynacja i nadzór nad materiałami marketingowo-promocyjnymi
      • Współpraca z partnerami zewnętrznymi (agencje reklamowe, etc.)
      • Współudział w negocjowaniu umów w zakresie marketingu
      • Współpraca z innymi działami firmy przy realizacji strategii i planów marketingowych
      • Współudział w koordynowaniu pracy zespołu

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy w Dziale Marketingu – warunek konieczny
      • Wysoko rozwinięte umiejętności komunikacji, negocjacyjne, analitycznego myślenia
      • Samodzielność i inicjatywa
      • J. angielski – w stopniu komunikatywnym

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Rynkowe wynagrodzenie, dopasowane do umiejętności i doświadczenia
      • Współpraca w firmie, która jest liderem na rynku
      • Uczestnictwo w nowatorskich projektach
      • Wpływ na rozwój organizacji
      • Pakiet medyczny
      • Dodatek relokacyjny

  • Kupiec

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Nowy Targ
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Opracowanie i wdrożenie strategii zakupowej na rynki światowe
      • Stworzenie planów zaopatrzenia w surowce potrzebne do produkcji
      • Zbieranie i tworzenie baz danych dotyczących obecnych i potencjalnych dostawców
      • Nawiązywanie dobrych relacji z dostawcami firmy
      • Analiza obecnych umów z dostawcami, negocjacje i aktualizacje warunków współpracy
      • Koordynacja pierwszych dostaw i ilości produktów wspólnie z innymi działami
      • Współpraca z działem jakości w zakresie wytycznych dla surowców, opakowań i innych elementów produkcji
      • Budowanie kultury oszczędności kosztów zaopatrzenia
      • Analiza trendów i dostępności materiałów do produkcji

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy na stanowisku związanym z zakupami
      • Doświadczenie w zarzadzaniu projektami
      • Wysoko rozwinięte umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia
      • Bardzo dobra znajomość j. angielskiego – kontakt z dostawcami również spoza Polski
      • Komunikatywność, samodzielność, otwartość
      • Profesjonalne podejście do zadań
      • Mile widziane doświadczenie w firmie produkcyjnej

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju, na podstawie umowy o pracę

      • Stanowisko w rozwijającej się firmie, wśród ludzi odważnych, ceniących partnerskie i szczere relacje w zespole
      • Pakiet medyczny
      • Realna możliwość rozwoju i wpływu na rozwój organizacji przez zaangażowanie w swoim obszarze
      • Wsparcie w procesie relokacji – dodatek relokacyjny
  • Automatyk

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Automatyk

      Miejsce pracy: Kielce ul. Ściegiennego

      Zakres obowiązków

      • Tworzenie i modernizowanie systemów elektrycznych (skrzynek elektrycznych), służących do uruchomienia pomp dla centralnych systemów mycia
      • Konserwacja, naprawa i modernizacja układów automatyki
      • Usuwanie usterek i awarii układów sterowania
      • Opieka nad parkiem maszynowym oraz kontrola jego sprawności w zakresie automatyki, programowania maszyn, automatyzacji procesów, etc.
      • Utrzymanie w pełnej sprawności maszyn i urządzeń technicznych znajdujących się w zakładzie w automatyki, programowania maszyn, automatyzacji procesów, etc.
      • Realizacja procesów napraw zgodnie ze standardami

      Wymagania

      • Mile widziane doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Obsługi komputera
      • Zaangażowanie w powierzone obowiązki
      • Dyspozycyjność
      • Sumienność, dokładność
      • Dodatkowo mile widziana znajomość bezpiecznej produkcji
      • Uprawnienia do 1kV

      Oferujemy

      • Umowę o pracę (pełny etat lub cześć etatu)
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
      • Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
      • Ubezpieczenie zdrowotne (opłacane przez pracodawcę)
      • Możliwość dofinansowania do Karty Multisport
  • Kierownik Działu Jakości

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kraków
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Koordynacja pracy Działu Jakości i odpowiedzialność za zakład
      • Raportowanie do Dyrektora Jakości w drugim zakładzie
      • Prowadzenie dokumentacji jakościowej, tworzenie specyfikacji produktów
      • Budowanie, zwiększanie świadomości pracowników w zakresie systemu zarządzania jakością
      • Inicjowanie i koordynowanie działań zapewniających ciągłe doskonalenie systemu jakości
      • Zarządzanie reklamacjami, ewidencjonowanie, analiza przyczyn źródłowych oraz udzielanie odpowiedzi Klientom, monitorowanie tendencji zgłaszanych reklamacji
      • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych, reprezentowanie firmy podczas audytów zewnętrznych oraz kontroli instytucji nadzorujących
      • Współpraca z laboratoriami
      • Nadzór nad sprawami dotyczącymi ochrony środowiska w zakresie gospodarki niebezpiecznymi odpadami i ściekami
      • Współpraca z zespołem w obszarze Działu Jakości i innych jednostek w firmie

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku, mile widziane również osoby ze stanowisk Specjalista ds. Jakości
      • Znajomość procedur i zasad prawnych związanych z zakresem produkcji żywności
      • Znajomość zagadnień związanych z zarządzaniem systemami jakości
      • Doświadczenie w zarządzaniu zespołem – mile widziane
      • Umiejętności negocjacyjne, analitycznego myślenia
      • Komunikatywność, samodzielność
      • Rozwinięte umiejętności interpersonalne
      • Mile widziana znajomość standardów BRC, IFS
      • Mile widziane doświadczenie w produkcji mleczarskiej

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie i możliwość rozwoju, na podstawie umowy o pracę

      • Stanowisko w rozwijającej się firmie, wśród ludzi odważnych, ceniących partnerskie i szczere relacje w zespole
      • Pakiet medyczny
      • Realna możliwość rozwoju i wpływu na rozwój organizacji przez zaangażowanie w swoim obszarze
      • Wsparcie w procesie relokacji – dodatek relokacyjny
  • Inżynier ds. Sprzedaży Eksportowej z j. angielskim

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • praca od zaraz
    • Agencja Doradztwa Personalnego FOODjobs, dla naszego klienta CleanAccess, poszukuje obecnie kandydatów na stanowisko:

      Inżynier ds. Sprzedaży Eksportowej z j. angielskim


      Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
      • Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe
      • Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
      • Odpowiedzi na zapytania w temacie potrzeb stałych klientów – utrzymywanie biznesowych relacji
      • Negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o utrzymywanie ustalonych warunków współpracy
      • Działania mające na celu wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
      • Bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonego
      • Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych
      • Bezpośrednia współpraca z Działem: Obsługi Klienta, Produkcji, Logistyki
      • Kontakt z klientami międzynarodowymi – duże nastawienie na rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, spotkania on-line, podróże służbowe
      • Praca z systemem CRM

      Wymagania

      • Z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku: sprzedaż produktów na rynki zagraniczne – mile widziana branża techniczna
      • Z umiejętnością komunikacji w języku angielskim – warunek konieczny. Znajomość dodatkowego języka będzie dodatkowym atutem
      • Zaangażowanych i zmotywowanych
      • Którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności

      Oferujemy

      • Dostępną ścieżkę kariery zawodowej
      • Awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
      • Umowę o pracę
      • Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
      • Pracę w zaangażowanym zespole opartą na partnerskich relacjach
      • Możliwość pracy bezpośrednio z osobami zarządzającymi organizacją
  • Technolog Procesowy

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kołobrzeg
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Technolog Procesowy

      Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • Definiowanie i kontrola procesu technologicznego
      • Nadzór nad dokumentacją technologiczną procesu produkcyjnego
      • Analiza procesów produkcji w celu zwiększenia wydajności przy odpowiednim poziomie jakości
      • Mapowanie parametrów procesu linii produkcyjnych – analiza, optymalizacja i standaryzacja procesów wytwarzania
      • Organizowanie i przeprowadzanie prób technologicznych
      • Realizowanie projektów technologicznych
      • Współpraca z innymi działami (Dział RD, Utrzymania Ruchu, Produkcji)

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe – Technologia Żywności lub pokrewne
      • Doświadczenie zawodowe na analogicznym stanowisku
      • Znajomość prawa żywnościowego i systemów jakościowych
      • Dobra obsługa MS Office (Excel)
      • Profesjonalne i odpowiedzialne podejście do wykonywanych zadań

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
      • Współpraca w firmie, która jest liderem na rynku
      • Uczestnictwo w nowatorskich projektach
      • Wpływ na rozwój organizacji
      • Ciekawa i odpowiedzialna praca w otwartym zespole
      • Dodatki pozapłacowe (tzw. dodatkowe benefity dofinansowanie do karty Multisport, dofinansowanie do nauki języków obcych)
  • Kierownik Zmiany

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Koszalin
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Kierownik Zmiany

      Miejsce pracy: woj. zachodniopomorskie

      Zakres obowiązków

      • Zarządzanie zmianą produkcyjną
      • Sporządzanie i nadzór nad realizacją planu produkcyjnego według bieżących zamówień
      • Nadzór nad pracą podległego zespołu – przestrzeganie czasu pracy oraz obecności
      • Zapewnienie dokumentacji procesu i realizowanych zamówień
      • Bieżące rozliczanie produkcji, surowców i opakowań
      • Zapewnienie prawidłowych warunków BHP i nadzór nad ich przestrzeganiem

      Wymagania

      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku - min. 2 lata
      • Umiejętność zarządzania zespołem
      • Wykształcenie min. średnie
      • Bardzo dobra organizacja pracy
      • Umiejętność obsługi komputera
      • Zaangażowanie w wykonywane obowiązki
      • Dyspozycyjność do pracy w systemie 2 zmianowym (godziny: 7-15; 15-23)

      Oferujemy

      • Stabilne warunki zatrudnienia w ramach umowy o pracę
      • Wynagrodzenie adekwatne do realizowanych zadań wraz z pakietem socjalnym (m.in. ubezpieczenie na życie, dofinansowanie do karty Multisport i karta medyczna)
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Wsparcie w okresie wdrożenia
      • Niezbędne narzędzia do pracy
  • Key Account Manager

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Key Account Manager

      Miejsce pracy: Poznań

      Rejon działania: cała Polska

      Zakres obowiązków

      • Rozwój sprzedaży w Polsce, pozyskiwanie i obsługa kluczowych klientów.
      • Realizacja celów ilościowych i jakościowych w oparciu o KPI.
      • Odpowiedzialność za realizację budżetu sprzedaży.
      • Odpowiedzialność za rozwój sprzedaży kluczowych klientów dla asortymentu firmy m.in.: sieci w kanale nowoczesnym i tradycyjnym, dystrybutorzy, klienci HoReCa.
      • Odpowiedzialność za pozyskiwanie i negocjacje warunków z klientami.
      • Współpraca z całym Działem Handlu i Marketingu w zakresie: realizacji pozyskanych kontraktów, obsługi klientów, nadzorowania i kontroli nad wynegocjowanymi warunkami, wszelkimi sprawami dotyczącymi sprzedaży.
      • Gotowość do pracy z klientami pracującymi na podległym rejonie.
      • Współudział w tworzeniu strategii firmy.

      Wymagania

      • Znajomość rynku FMCG – żywność.
      • Doświadczenie w pracy z klientami typu: sieci nowoczesne, dystrybutorzy.
      • Pożądane min. 3 lata pracy z klientami w/w typu.
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów, umiejętności analityczne, kreatywność, otwartość, umiejętność rozwiązywania trudności, nastawienie na wynik i na osiąganie celów.
      • Umiejętność ofertowania i nadzoru nad ofertami.
      • Obsługa programów komputerowych: Word, Excel, Power Point.
      • Umiejętność analizowania rentowności sprzedaży: ilości, wartości, rodzaje, klienci, koszty itp.
      • Zaangażowanie w powierzone zadania, odpowiedzialność, profesjonalizm, elastyczność i inicjatywa w działaniu.

      Oferujemy

      • Praca w oparciu o umowę o pracę lub kontrakt B2B.
      • Możliwość realnego wpływu na rozwój organizacji.
      • Narzędzia niezbędne do pracy: laptop, telefon, samochód służbowy.
      • Dodatkowe benefity: karta sportowa, opieka medyczna.
  • Koordynator Planowania Produkcji

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Zapewnienie ciągłości produkcji przez koordynację planowania harmonogramu i zleceń produkcji
      • Praca z systemem ERP
      • Kontrola zapasów i produkcji dziennej
      • Optymalne wykorzystywanie dostępnych zasobów
      • Analiza wydajności i efektywności produkcji
      • Bieżąca korekta założeń produkcyjnych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe (zarządzanie i inżynieria produkcji, logistyka lub pokrewne)
      • Doświadczenie w planowaniu produkcji (produkcja żywności)
      • Dobra znajomość obsługi pakietu MS Office (Excel i Word)
      • Doświadczenie w pracy z systemem ERP
      • Umiejętność analitycznego myślenia i pracy w zespole
      • Dobra organizacja czasu pracy
      • Samodzielność i inicjatywa w wykonywaniu powierzonych zadań

      Oferujemy

      • Umowę o pracę
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, realny wpływ na rozwój organizacji
      • Możliwość awansu stanowiskowego
      • Niezbędne narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy
  • Doradca Techniczno-Handlowy z językiem rosyjskim

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Nawiązywanie, utrzymywanie i rozwój kontaktów handlowych na rynkach eksportowych
      • Współudział w opracowywaniu oferty na poszczególne rynki eksportowe – rynki wschodnie
      • Aktywne poszukiwanie potencjalnych klientów
      • Odpowiedzi na zapytania w temacie potrzeb stałych klientów – utrzymywanie biznesowych relacji
      • Negocjacje warunków współpracy oraz dbałość o utrzymywanie ustalonych warunków współpracy
      • Działania mające na celu wzrost sprzedaży produktów oraz ich udziału na poszczególnych rynkach
      • Bieżące raportowanie do bezpośredniego przełożonego
      • Stałe poszukiwanie innych kanałów sprzedaży produktów firmy na obecnych i nowych runkach eksportowych
      • Bezpośrednia współpraca z Działem: Obsługi Klienta, Produkcji, Logistyki
      • Kontakt z klientami międzynarodowymi – duże nastawienie na rozmowy telefoniczne, kontakt mailowy, spotkania on-line, podróże służbowe
      • Praca z systemem CRM

      Wymagania

      • Z doświadczeniem w pracy na takim samym stanowisku: sprzedaż produktów na rynki zagraniczne – mile widziana branża techniczna
      • Z umiejętnością komunikacji w języku rosyjskim – warunek konieczny
      • Ze znajomością języka angielskiego i polskiego w stopniu komunikatywnym
      • Zaangażowanych i zmotywowanych
      • Którzy znajdują rozwiązania na pojawiające się trudności

      Oferujemy

      • Dostępną ścieżkę kariery zawodowej
      • Awans stanowiskowy dopasowany do Twoich umiejętności
      • Umowę o pracę
      • Wynagrodzenie uzależnione od Twojego doświadczenia zawodowego, podstawa + jasny system premii
      • Niezbędne narzędzia pracy: laptop, telefon
      • Pracę w zaangażowanym zespole opartą na partnerskich relacjach
      • Możliwość pracy bezpośrednio z osobami zarządzającymi organizacją


  • Doradca Techniczno-Handlowy

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Aktywna sprzedaż asortymentu firmy (obszar obsługi województw: wielkopolskie, lubuskie, zachodniopomorskie)
      • Obsługa klientów firmy
      • Budowanie nowych relacji w oparciu o istniejącą bazę kontaktów oraz samodzielne przeprowadzanie rozpoznania rynku
      • Współtworzenie planu sprzedaży oraz jego realizacja
      • Spotkania z Klientami na terenie podległego regionu
      • Monitorowanie sytuacji w branży
      • Doradztwo Klientowi w zakresie asortymentu firmy (audyty w zakładach produkujących żywność)

      Wymagania

      • Doświadczenie na podobnym stanowisku
      • Bardzo dobra organizacja pracy własnej
      • Wysokie umiejętności interpersonalne
      • Umiejętność dopasowania się do warunków panujących w firmie
      • Łatwość w nawiązywaniu kontaktów interpersonalnych
      • Czynne prawo jazdy kategorii B
      • Mile widziana znajomość obsługi Subiekt GT oraz Gestor GT
      • Znajomości obsługi komputera w środowisku Windows, MS Office

      Oferujemy

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Odpowiedzialną i istotną dla firmy pracę
      • Ścieżkę rozwoju zawodowego opartą o wzrost odpowiedzialności i kompetencji
      • Narzędzia pracy niezbędne do realizacji Twoich zadań: samochód, laptop, telefon
  • Kierownik Produkcji

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Nowy Dwór Mazowiecki
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Zarządzanie procesem produkcji
      • Nadzór nad realizacją planów produkcyjnych
      • Nadzór nad efektywnością i odpowiednią jakością produkcji
      • Organizacja procesów produkcyjnych
      • Podnoszenie efektywności procesów produkcyjnych
      • Wdrażanie rozwiązań optymalizujących procesy produkcyjne
      • Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem parku maszynowego
      • Zarządzanie podległym zespołem produkcyjnym
      • Raportowanie i analizy wydajności produkcji
      • Nadzór nad stanem zaopatrzenia w surowce

      Wymagania

      • Min. 5 letnie doświadczenie w obszarze zarządzania produkcją
      • Wykształcenie wyższe – inżynieria produkcji, zarządzanie produkcją
      • Doświadczenie w zarządzaniu grupą ok 100 pracowników
      • Dobra organizacja pracy i umiejętność pracy pod presją czasu
      • Umiejętności techniczne oraz znajomość zasad Lean Manufacturing
      • Umiejętności przywódcze

      Oferujemy

      • Stabilną pracę w firmie o ugruntowanej pozycji na rynku
      • Zatrudnienie w firmie o najwyższych standardach bezpieczeństwa pracy
      • Profesjonalny proces adaptacyjny nowych pracowników
      • Realne możliwości rozwoju w strukturach firmy
      • Szeroki pakiet benefitów socjalnych – karty Multisport, opieka medyczna, ubezpieczenie grupowe, karty przedpłacone, karta lunch, lekcje angielskiego
      • Niezbędne narzędzia pracy – laptop, telefon
  • NPD Specialist

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Świnoujście
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Kontrola procesu produkcji zgodnego z recepturami i specyfikacjami oraz eliminacja odchyleń w tym zakresie
      • Nadzór nad procesami technologicznymi w fabryce
      • Proponowanie sugestii i modyfikacji produktów zgodnie z możliwościami produkcyjnymi i strategią firmy
      • Opracowywanie dokumentacji produktowej potrzebnej do sprzedaży produktu
      • Nadzorowanie procesów w zakresie rozwoju nowych produktów
      • Nadzór nad treścią znakowań produktów i ich zgodnością z prawem
      • Usprawnienie obsługi klienta w zakresie warunków produktowych

      Wymagania

      • Wykształcenie w zakresie technologii żywności (magister lub inżynier)
      • Znajomość pakietu MS Office, w szczególności Excel, Word, Power Point
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie – mile widziana
      • Dokładność, regularność i dobra organizacja pracy
      • Dobre umiejętności interpersonalne i komunikacyjne
      • Przyjazny charakter w pracy
      • Kompleksowa wiedza biznesowa
      • Umiejętności analitycznego myślenia
      • Kreatywność

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę w stabilnej, międzynarodowej firmie
      • Wynagrodzenie adekwatne do posiadanych umiejętności
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Dofinansowanie edukacji oraz szkoleń zewnętrznych
      • Spotkania integracyjne
      • Bonusy wakacyjne i świąteczne

  • Technolog ds. Badań i Rozwoju Produktu

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Budowanie koncepcji nowych produktów (R&D)
      • Rozwój produktu od fazy koncepcji do wdrożenia (receptura + technologia) oraz modyfikacja bieżącego asortymentu
      • Przeprowadzanie testów technologicznych w obszarze produkcji podczas rozwoju nowych produktów/technologii, weryfikacji nowych surowców
      • Opracowywanie, kompletowanie i regularna kontrola dokumentacji produktu (receptury, specyfikacje, kalkulacje) zgodnie z obowiązującym prawem i normami
      • Poszukiwanie nowych i innowacyjnych surowców i rozwiązań technologicznych, w celu poprawy jakości produktów oraz optymalizacji kosztów ich wytworzenia
      • Prowadzenie prac w zakresie rozwiązywania bieżących problemów technologicznych
      • Zbieranie i monitorowanie wszystkich szczegółów dotyczących weryfikacji surowców/produktu
      • Organizowanie paneli sensorycznych oraz czynności sprawozdawczych

      Wymagania

      • Minimum 3-letnie doświadczenie zawodowe w przemyśle spożywczym – najlepiej w obszarze R&D
      • Wykształcenie wyższe o specjalizacji: technologia żywności
      • Praktyczna znajomość zagadnień i procesów technologicznych w przemyśle spożywczym
      • Znajomość prawa żywnościowego, w tym przepisów z zakresu znakowania żywności, dodatków do żywności oraz suplementów
      • Doświadczenie w zarządzaniu projektami
      • Zaangażowanie w realizację projektów i otwartość na innowacje
      • Umiejętność pracy w zespole, wysoko rozwinięte umiejętności komunikacyjne i organizacyjne
      • Dobra znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie pozwalająca na swobodną komunikację, język niemiecki – mile widziany
      • Praktyczna znajomość MS Office

      Oferujemy

      • Wynagrodzenie rynkowe
      • Możliwość rozwoju zawodowego
      • Szkolenia
      • Uczestnictwo w nowatorskich projektach
      • Ciekawą i odpowiedzialną pracę
      • Pracę w młodym i otwartym zespole

  • Młodszy Technolog

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Wsparcie w opracowywaniu nowych wyrobów spożywczych z kategorii zamienników mięsa:
        • Udział w opracowywaniu receptur
        • Analiza wartości odżywczych
        • Analiza receptur pod kątem jakościowym i bezpieczeństwa żywności
        • Przygotowywanie prototypów produktów w skali laboratoryjnej
        • Analiza specyfikacji surowców
      • Wsparcie w prowadzeniu projektów wdrożeniowych
      • Wpływ na rozwój portfolio surowcowego, współpraca z dostawcami
      • Współpraca z laboratoriami pod kątem ofertowania i zlecania analiz
      • Udział w pracach nad etykietami
      • Analiza sensoryczna
      • Prowadzenie analizy rynku
      • Analiza trendów panujących na rynku spożywczym
      • Przygotowywanie danych do marketingu
      • Współpraca z działem marketingu w odniesieniu do bieżących projektów

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe z zakresu: Wyższe z zakresu: Technologii Żywności, Biotechnologii, Towaroznawstwa, Inżynierii Produkcji, Inżynierii Procesowej
      • Wiedza z zakresu: technologii żywności, produkcji i parku maszynowego, integracji składników żywności, bezpieczeństwa żywności, podstaw prawa żywnościowego
      • M.in. 2 lata doświadczenia na podobnym stanowisku
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym – warunek konieczny
      • Dobra znajomość programu Excel
      • Mile widziane potwierdzone szkolenia typu audytor wewnętrzny IFS/FSSC/BRC
      • Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej
      • Umiejętność pracy z maszynami przemysłu spożywczego
      • Zainteresowanie trendami marketingowymi
      • Wielozadaniowość

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Możliwość realnego rozwoju zawodowego
      • Wsparcie w procesie adaptacji
      • Opieka Medyczna
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Młodszy Specjalista ds. Znakowania i Etykiet

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Bieżący nadzór nad przepisami prawa żywnościowego
      • Weryfikacja informacji na temat żywności
      • Weryfikacja etykiet wyrobów zgodnie z obowiązującymi przepisami i ich aktualizacja
      • Wsparcie w sporządzaniu dokumentacji dla nowych wyrobów
      • Współpraca z Działem Marketingu w zakresie opracowania i aktualizacji etykiet produktów oraz strony produktowej
      • Przeprowadzanie audytów wewnętrznych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe – technologia żywności, towaroznawstwo, zarządzanie jakością
      • Wiedza z zakresu: żywności i żywienia człowieka, prawa żywnościowego, bezpieczeństwa żywności, znakowania żywności i suplementów diety, wzbogacania żywności, integracji składników żywności, znajomość przepisów dot. materiałów i wyrobów do kontaktu z żywnością
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym
      • Dobra znajomość programu Excel
      • Mile widziane potwierdzone szkolenia typu audytor wewnętrzny IFS/FSSC/BRC
      • Umiejętność prowadzenia dokumentacji projektowej
      • Znajomość zagadnień z zakresu suplementacji i fortyfikacji żywności

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Możliwość realnego rozwoju zawodowego
      • Wsparcie w procesie adaptacji
      • Niezbędne narzędzia do pracy: telefon, laptop
  • Specjalista ds. Zakupów

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Analiza zapotrzebowania oraz zapewnianie zaopatrzenia w zakresie surowców, opakowań i towarów handlowych zgodnie z polityką zakupów pracodawcy
      • Składanie zamówień u dostawców, obsługa i kontrola poprawności faktur zakupowych
      • Dbałość o terminowość dostaw
      • Kontrola jakości realizowanych dostaw – we współpracy z Działem Jakości
      • Kontakt z dostawcami w ramach procesu reklamacyjnego
      • Prowadzenie bazy dostawców i jej stały rozwój
      • Współudział w procesach analizy potrzeb zakupowych, analizy ofert dostawców, negocjacji – razem z Kupcem odpowiedzialnym za określone portfolio
      • Stałe optymalizowanie cen oraz alternatyw dla kupowanych asortymentów
      • Negocjowanie warunków współpracy
      • Budowanie długoterminowych relacji – najwyższa jakość przy najniższej cenie
      • Kontrola dokumentacji dotyczącej: zamówień, dostaw, reklamacji,
      • Raportowanie do bezp. Przełożonego

      Wymagania

      • Doświadczenie min. 2 lata na podobnym stanowisku (Dział Zakupów, Dział Jakości, Łańcuch Dostaw, etc.)
      • Wykształcenie wyższe z zakresu, np..: Zarządzanie i Marketing, Ekonomia, Logistyka, Technologia Żywienia, Towaroznawstwo
      • Profesjonalne podejście do wykonywanych zadań
      • Samodzielność i umiejętność pracy pod presją czasu
      • Odpowiedzialność za powierzony obszar i konsekwencja w działaniu
      • Wysokie umiejętności analityczne, skrupulatność
      • Umiejętność pracy w zespole
      • Znajomość j. angielski – komunikatywny
      • Umiejętność poruszania się w pakiecie MsOffice – w tym dobra znajomość Excel

      Oferujemy

      • Umowę o pracę na pełen etat
      • Niezbędne narzędzia pracy (komputer, telefon)
      • Szkolenie wdrożeniowe
      • Możliwość współpracy w dynamicznie rozwijającej się firmie z branży FMCG
  • Dyrektor Obszaru Sprzedaży

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Wrocław
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Wdrażanie polityki handlowej jednego z największych przetwórców mięsa i producenta wędlin w Polsce
      • Zarządzanie zespołem sprzedaży
      • Podejmowanie działań nakierowanych na zwiększenie sprzedaży
      • Monitorowanie rynku i działań konkurencji
      • Realizacja założeń budżetowych

      Wymagania

      • Wykształcenie wyższe
      • Min. 3 lata doświadczenia w handlu w branży FMCG
      • Min. 3 lata doświadczenia w zarządzaniu zespołem sprzedażowym
      • Wysoko rozwinięte zdolności interpersonalne i managerskie
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Doświadczenie w branży mięsnej będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę u lidera w branży mięsnej
      • Stałe wynagrodzenie i systemem premiowy rozliczany w zależności od osiąganych wyników
      • Program sprawnego wdrożenia do organizacji
      • Pracę w zespole nastawionym na współpracę, wymianę doświadczeń i realizację zadań
  • Specjalista ds. Zakupów (branża techniczna)

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Kielce
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Realizacja zakupów: głównie surowce pod produkcję techniczną – stal, narzędzia, urządzenia, maszyny, etc.
      • Analiza zasobów i zapotrzebowania
      • Zachowanie płynności w dostawach towarów
      • Negocjacje handlowe z dostawcami
      • Dbałość o biznesowe relacje z dostawcami firmy
      • Poszukiwanie dostawców, negocjowanie warunków
      • Realizowanie polityki działu zakupów
      • Analizowanie działań, tworzenie raportów, prowadzenie statystyk

      Wymagania

      • Minimum 2 lata doświadczenia związanego z zakupami
      • Komunikatywna znajomość j. angielskiego – mile widziana
      • Swobodne poruszanie się w pakiecie MS Office
      • Umiejętności negocjacyjne
      • Dobra organizacja pracy
      • Zaangażowanie w powierzone zadania
      • Profesjonalne i odpowiedzialne podejście

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wynagrodzenie dopasowane do umiejętności i doświadczenia
      • Pracę w rozwijającej się firmie
      • Ubezpieczenie zdrowotne
      • Możliwość szkoleń, podnoszenia swoich kwalifikacji
  • Specjalista ds. rozliczania produkcji

    FOODjobs Sp. z o.o.
    • Poznań
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Zakres obowiązków

      • Rozliczanie surowców i materiałów używanych do produkcji
      • Bieżące monitorowanie raportów produkcyjnych
      • Analiza danych
      • Sporządzanie raportów i zestawień
      • Współpraca z zespołem w dziale produkcji

      Wymagania

      • Bardzo dobra znajomość MS Excel
      • Umiejętność analitycznego myślenia i wyszukiwania powiązań przyczynowo-skutkowych
      • Wdrażanie rozwiązań ułatwiających rozliczanie produkcji
      • Wykształcenie minimum średnie ( mile widziane wyższe)
      • Dobra organizacja czasu pracy
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku mile widziane

      Oferujemy

      • Umowę o pracę
      • Pracę w dynamicznie rozwijającej się organizacji, realny wpływ na rozwój organizacji
      • Możliwość awansu stanowiskowego
      • Dobrą atmosferę w zespole gdzie liczy się współpraca zespołowa
      • Narzędzia pracy: komputer, telefon komórkowy

Pracodawcy w Kielcach