!function(t,h,e,j,s,n){t.hj=t.hj||function(){(t.hj.q=t.hj.q||[]).push(arguments)},t._hjSettings={hjid:2313813,hjsv:6},s=h.getElementsByTagName("head")[0],(n=h.createElement("script")).async=1,n.src="https://static.hotjar.com/c/hotjar-"+t._hjSettings.hjid+".js?sv="+t._hjSettings.hjsv,s.appendChild(n)}(window,document);

Pracodawca

Telbridge Poland

Telbridge Poland

Specjalizujemy się w outsourcingu procesów sprzedaży w sektorach business-to-customer i business-to-business. 
www.telbridge.pl

TelbridgeSp. z o.o. Sp. k. jest firmą o ugruntowanej pozycji na outsourcingowym rynku call centers, specjalizującą się głównie w sektorze ubezpieczeń i telekomunikacji. Działamy od 2005 roku wyłącznie na bazie polskiego kapitału. Aktualnie zatrudniamy ponad 1000 pracowników w 7 oddziałach: Częstochowie, Radomiu, Toruniu, Warszawie, Kielcach, Olsztynie oraz Bukareszcie.

Podstawowe informacje o firmie

NIP: 9591530986

REGON: 292667491

KRS: 0000788347

ul. Zagnańska 49 25-528 Kielce województwo świętokrzyskie powiat kielce gmina kielce

Pozostałe informacje

Wpis do Rejestru Przedsiębiorców: 28-05-2019
Źródło: GUS, CEIDG

Oferty pracy Telbridge Poland

Archiwalne oferty pracodawcy

  • PRACA OD ZARAZ! Konsultant telefoniczny, elastyczny grafik.

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • część etatu
    • specjalista ds. obsługi klienta
    • młodszy specjalista (junior)
    • Jesteś osobą komunikatywną, otwartą, uśmiechniętą DOŁĄCZ DO NASZEGO ZESPOŁU, a resztę NAUCZYMY CIĘ MY ! Doświadczenie w obsłudze klienta będzie dodatkowym atutem.

      Zakres obowiązków

      Poszukujemy osób na stanowisko: telefonicznego doradcy Klienta.


      NA CZYM POLEGA PRACA ?

      • prowadzenie rozmów telefonicznych z potencjalnymi Klientami,
      • przedstawianie bieżącej oferty ubezpieczeniowej,
      • dbanie o dobry wizerunek firmy.

      Wymagania

      • chęci do pracy,
      • umiejętności obsługi komputera,
      • wykształcenia minimum średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • stabilne zatrudnienie,
      • stałe wynagrodzenie: 19,70 zł brutto/h (dla uczniów/studentów 19,70 zł/netto "na rękę"),
      • umowa zlecenie ze składkami ZUS,
      • atrakcyjne premie,
      • elastyczny grafik - pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach 8-20, soboty w godzinach 9-15. Sam ustalasz jak i ile godzin pracujesz,
      • zwrot za udział w szkoleniu,
      • konkursy motywacyjne,
      • możliwość skorzystania z Karty Multisport,
      • ciągłe wsparcie merytoryczne na całym etapie współpracy,
      • możliwość rozwoju i awansu,
      • przyjazną atmosferę pracy w zgranym zespole,
      • możliwość pracy zdalnej po wcześniejszym wdrożeniu stacjonarnym oraz osiągnięciu samodzielności.
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • konsultant
    • specjalista (mid/regular)
    • 2 800 - 3 200 PLN / mies.
    • W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób pełnoletnich, otwartych i chętnych do działania.

      Na stanowisku Doradcy Klienta Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie połączeń do Klientów znanej sieci telekomunikacyjnej i przedstawienie oferty dodatkowej oraz obsługa wewnętrznego systemu teleinformatycznego.

      Zakres obowiązków

      • telefoniczna obsługa klienta,
      • przedstawianie oferty,
      • aktywacja usług,
      • wprowadzanie danych do systemu.

      Wymagania

      Wymagamy:

      • umiejętności obsługi komputera,
      • nienagannej dykcji,
      • wykształcenia średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • 18,30 zł na godzinę pracy oraz premie, dzięki którym stawka za godzinę może wzrosnąć nawet do 21 zł / godzinę!
      • W pełni odpłatne przerwy (40 minut).
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, 2 soboty.
      • Umowę zlecenie z pełnymi składkami (ZUS, chorobowe, rentowe).
      • Wypłatę na konto 10 - tego dnia miesiąca.
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
      • ZNIŻKI PRACOWNICZE I KARTĘ MULTISPORT!
  • Specjalista ds. Obsługi Klienta

    Telbridge Poland
    • Radom
    • umowa zlecenie
    • pełny etat
    • konsultant
    • specjalista (mid/regular)
    • 2 800 - 3 200 PLN / mies.
    • W związku z rozwojem firmy, poszukujemy osób pełnoletnich, otwartych i chętnych do działania.

      Na stanowisku Doradcy Klienta Twoim głównym zadaniem będzie wykonywanie połączeń do Klientów znanej sieci telekomunikacyjnej i przedstawienie oferty dodatkowej oraz obsługa wewnętrznego systemu teleinformatycznego.

      Zakres obowiązków

      Zakres obowiązków:

      • telefoniczna obsługa klienta,
      • przedstawianie oferty,
      • aktywacja usług,
      • wprowadzanie danych do systemu.

      Wymagania

      Wymagamy:

      • umiejętności obsługi komputera,
      • nienagannej dykcji,
      • wykształcenia średniego,
      • pełnoletności.

      Oferujemy

      • 18,30 zł na godzinę pracy oraz premie, dzięki którym stawka za godzinę może wzrosnąć nawet do 21 zł / godzinę!
      • W pełni odpłatne przerwy (40 minut).
      • Pracę od poniedziałku do piątku w godz. 8-20, 2 soboty.
      • Umowę zlecenie z pełnymi składkami (ZUS, chorobowe, rentowe).
      • Wypłatę na konto 10 - tego dnia miesiąca.
      • Możliwość pracy zdalnej po okresie wdrożenia
      • ZNIŻKI PRACOWNICZE I KARTĘ MULTISPORT!

Na tej stronie korzystamy z plików cookie, aby zadbać o jak najlepsze doświadczenia naszych użytkowników.
Kontynuując po wyświetleniu tej wiadomości, potwierdzasz, że wyrażasz na to zgodę.