Pilkington Polska Sp. z o. o.

Czy to Twoja firma?

Pilkington Polska sp. z o.o. praca

Sandomierz

Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest firma Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji.



Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacyjnych i wysokoefektywnych rozwiązań dla globalnych rynków, realizując je w zgodzie z naszą polityką społecznej odpowiedzialności i dbałości o środowisko naturalne.



Od 2012 roku przy Pilkington Polska działa Centrum Usług Wspólnych, które zatrudnia ponad 280 pracowników, którzy obsługują 20 krajów z całego świata.



Centrum odpowiedzialne jest za obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w obszarze księgowości, zakupów, zarządzania danymi, jak również za regionalne i globalne wsparcie IT.

Pilkington Polska Sp. z o. o. najczęściej poszukuje kandydatów
- w kategoriach zawodowych:
it (informatyka) produkcja / przemysł administracja biurowa / praca biurowa hr / kadry doradztwo / konsulting / audyt

Oferty pracy Pilkington Polska Sp. z o. o.

Obecnie pracodawca nie ma aktywnych ofert pracy.

Praca alert - powiadomienia

Praca Pilkington Polska Sp. z o. o.

Oferty pracy, które mogą cię zainteresować

  • Elektryk

    Bergman Deutschland
    • Niemcy
    • umowa o pracę
    • rekrutacja zdalna
    • 13 500-13 500 zł / mies.
    Polecana
    Dodana
  • Quality Technicans - Technik/ Kontroler Jakości

    Shannon Precision Engineering Limited
    • Irlandia
    • umowa o pracę
    • 12 250-14 000 zł / mies.
    Aplikuj szybko
    Polecana
    Dodana
  • Automatyk

    Alumetal SA Wizytówka
    • Gorzyce
    • umowa o pracę
    Aplikuj szybko
    Dodana

Mapa Pilkington Polska Sp. z o. o.

Siedziba główna

Pilkington Polska Sp. z o. o. poszukuje najczęściej pracowników na stanowiska

Praca Pilkington Polska Sp. z o. o. - oferty archiwalne

  • Konserwator Automatyk

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacyjnych i wysokoefektywnych rozwiązań dla globalnych rynków, realizując je w zgodzie z naszą polityką społecznej odpowiedzialności i dbałości o środowisko naturalne.

      Obecnie do Pilkington Polska Sp. z o.o. w Sandomierzu poszukujemy kandydatów na stanowisko Konserwator Automatyk.

      Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na stanowisku Konserwatora Automatyka będzie odpowiadać za prace konserwacyjno-remontowe urządzeń linii produkcyjnej float i laminowania, między innymi za:

      • Dbałość o stan techniczny maszyn i urządzeń produkcyjnych
      • Zgłaszanie zauważonych nieprawidłowości w pracy urządzeń
      • Bieżące naprawy, usuwanie pojawiających się usterek i awarii
      • Utrzymywanie w stałej sprawności instalacji elektrycznych i energetycznych
      • Rejestracja zleceń roboczych w komputerowym systemie remontów i konserwacji

      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Wykształcenie średnie techniczne
      • Mile widziane doświadczenie w pracy elektryka
      • Podstawowa znajomość podzespołów wyposażenia elektrycznego
      • Umiejętność czytania schematów elektrycznych
      • Uprawnienia SEP
      • Dobra znajomość obsługi komputera
      • Gotowość do pracy zmianowej
      • Umiejętność pracy w zespole

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Pracę w stabilnej firmie o ugruntowanej pozycji na rynku w oparciu o umowę o pracę (pełen etat)
      • Pracę w okresie wdrożenia w godz. 7:30-15:30 (pon-pt), docelowo w systemie 4-brygadowym
      • Wynagrodzenie podstawowe + premie kwartalne + dodatek za pracę w nocy i święta (dodatek wypłacany w systemie 4-brygadowym)
      • Pracę z nowoczesnymi i ciekawymi technicznie urządzeniami i technologiami
      • Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie wdrożenia na stanowisko
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków i indywidualnych kompetencji

      Benefity dla pracowników:

      • Dofinansowanie do wakacji i kursów językowych
      • Premia świąteczna
      • Ubezpieczenie grupowe i medyczne
      • Parking na terenie firmy oraz kantyna
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży 3,5% na Twoją emeryturę
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków)
  • Stażysta w Dziale HR

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • staż/praktyka
    • pełny etat
    • Założona w 1918 roku NSG Group, to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacyjnych i wysokoefektywnych rozwiązań dla globalnych rynków, realizując je w zgodzie z naszą polityką społecznej odpowiedzialności i dbałości o środowisko naturalne.


      Jeżeli chcesz być częścią międzynarodowego zespołu i z dumą realizować założenia Grupy, tworząc bezpieczne i przyjazne środowisko pracy – nasza oferta jest dla Ciebie!


      Obecnie do naszego zespołu HR w Sandomierzu poszukujemy kandydatów / kandydatek na stanowisko Stażysta w Dziale HR.

      Zakres obowiązków

      Twoje zadania:

      • Wsparcie w przeprowadzaniu procesów rekrutacyjnych: publikacja ogłoszeń, preselekcja aplikacji, umawianie spotkań, przekazywanie informacji zwrotnych
      • Wsparcie przy planowaniu i realizacji projektów z zakresu „miękkiego” HR: onboarding, szkolenia, oceny pracy, program praktyk letnich, itp.
      • Poszukiwanie nowych sposobów dotarcia do kandydatów
      • Dbanie o employer branding oraz candidate experience
      • Wsparcie działu HR w realizacji bieżących zadań

      Wymagania

      Nasze oczekiwania:

      • Status osoby bezrobotnej lub gotowość do rejestracji w Powiatowym Urzędzie Pracy
      • Gotowość do odbycia stażu przez okres 3 lub 6 miesięcy
      • Wykształcenie min. średnie (mile widziany student/ka studiów ZZL, psychologia i pokrewne)
      • Wysoko rozwinięte umiejętności interpersonalne
      • Zainteresowanie tematyką związaną z dziedziną miękkiego HR
      • Komunikatywna znajomość języka angielskiego
      • Dobra znajomość pakietu MS Office (excel, word, power point)

      Oferujemy

      Ci:

      • Możliwość zdobycia doświadczenia w centralnym Dziale HR w międzynarodowej firmie
      • Możliwość rozwoju osobistego oraz aktywnego udziału w rozwoju firmy
      • Umożliwiamy naukę języka angielskiego i języka niemieckiego poprzez aplikację eTutor i podczas wykonywania codziennych obowiązków
      • Możliwość udziału w interesujących wydarzeniach wewnętrznych
      • Udział w szkoleniach z zakresu miękkiego HR
      • Naukę w gronie doświadczonych specjalistów
      • Po zakończeniu stażu wystawiamy pisemną opinię na temat zaangażowania oraz nabytych umiejętności
  • Specjalista ds. płac

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest firma Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacyjnych i wysokoefektywnych rozwiązań dla globalnych rynków, realizując je w zgodzie z naszą polityką społecznej odpowiedzialności i dbałości o środowisko naturalne.


      Obecnie do Działu personalnego w Sandomierzu i Chmielowie poszukujemy kandydatów na stanowisko Specjalista ds. płac.

      Zakres obowiązków

      Do głównych zadań na tym stanowisku należeć będzie:

      • Prawidłowa i terminowa obsługa płacowa pracowników
      • Naliczanie wynagrodzeń i przygotowywanie list płac dla pracowników etatowych i zleceniobiorców
      • Rozliczanie czasu pracy i nieobecności (urlopy, zwolnienia lekarskie),
      • Zapewnienie terminowego i poprawnego przygotowania sprawozdań i deklaracji dla instytucji zewnętrznych – ZUS,GUS,US,PFRON
      • Udzielanie pracownikom wyjaśnień i wsparcia z zakresu wynagrodzeń
      • Sporządzanie raportów i sprawozdań dotyczących administracji płacowej

      Wymagania

      Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać wymagania:

      • Minimum 2-3 lata doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze płac
      • Doświadczenie w realizowaniu procesów administracji kadrowo płacowej dla dużych organizacji
      • Biegła znajomości prawa pracy, podatku dochodowego, ubezpieczeń społecznych
      • Dobra organizacja pracy własnej, uważność na detale, odpowiedzialność
      • Umiejętności pracy w zespole, budowania relacji, komunikatywność
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Microsoft Office, w szczególności MS Excel
      • Dodatkowym atutem będzie: znajomość obsługi Systemu TETA oraz znajomości języka angielskiego

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wynagrodzenie zasadnicze oraz premie kwartalne
      • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze kadr i płac
      • Ciekawą pracę w firmie o międzynarodowym zasięgu i dynamicznym środowisku
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków i indywidualnych kompetencji

      Dodatkowe benefity:

      • Dofinansowanie do wakacji oraz premia świąteczna
      • Pracownicze ubezpieczenie grupowe i prywatna opieka medyczna na atrakcyjnych warunkach
      • Dofinansowanie kursów językowych, studiów wyższych i podyplomowych,
      • Parking na terenie firmy oraz stołówka
      • Karty Multisport
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży dodatkowo 3,5% na Twoją emeryturę
      • Wyprawki dla nowonarodzonych dzieci pracowników
      • Kasa zapomogowo-pożyczkowa
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków)
  • Młodszy specjalista z językiem niemieckim

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • praca zdalna
    • Od 2012 roku przy Pilkington Polska w Sandomierzu działa Centrum Usług Wspólnych, które zatrudnia ponad 280 pracowników, którzy obsługują 20 krajów z całego świata. Centrum odpowiedzialne jest za obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w obszarze księgowości, zakupów, zarządzania danymi, jak również za regionalne i globalne wsparcie IT.


      Obecnie do Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu poszukujemy osób na stanowisko Młodszy specjalista z językiem niemieckim.

      Poszukujemy osoby chcącej się rozwijać zawodowo, która posługuje się bardzo dobrze językiem niemieckim, jest odpowiedzialna i zaangażowana w wykonywaną pracę.

      Zakres obowiązków

      • Codzienny kontakt (mailowy i telefoniczny) z klientami wewnętrznymi w języku niemieckim
      • Wsparcie klientów wewnętrznych w obszarze finansów, procesu zakupów, IT, czy analizie danych
      • Stała współpraca z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych/ IT
      • Przygotowywanie raportów wewnętrznych/ dokumentacji
      • Wsparcie i udoskonalanie procesów biznesowych

      Wymagania

      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1 (w mowie i piśmie)
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
      • Dokładność w wykonywaniu działań
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym
      • Umiejętność realizacji zadań zgodnie z określonymi procedurami i standardami
      • Chęć rozwijania się w jednym z wymienionych obszarów

      Oferujemy

      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa lub wakat
      • Możliwość pracy zdalnej lub połączenia pracy z biura z pracą z domu po okresie wdrożenia w Sandomierzu
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne
      • Dodatek językowy do pracy w języku niemieckim
      • Stanowisko Młodszego specjalisty lub Specjalisty w zależności od doświadczenia
      • Możliwość awansu wraz z rozwojem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie wdrożenia
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków i indywidualnych kompetencji

      Benefity:

      • Dofinansowanie do wakacji i kursów językowych
      • Premia świąteczna
      • Ubezpieczenie grupowe i medyczne
      • Parking na terenie firmy oraz kantyna
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży 3,5% na Twoją emeryturę
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków
  • Młodszy specjalista ds. księgowości z językiem niemieckim

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest firma Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Jesteśmy liderem w dziedzinie innowacyjnych i wysokoefektywnych rozwiązań dla globalnych rynków, realizując je w zgodzie z naszą polityką społecznej odpowiedzialności i dbałości o środowisko naturalne.

      Od 2012 roku przy Pilkington Polska działa Centrum Usług Wspólnych, które zatrudnia ponad 280 pracowników, którzy obsługują 20 krajów z całego świata. Centrum odpowiedzialne jest za obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w obszarze księgowości, zakupów, zarządzania danymi, jak również za regionalne i globalne wsparcie IT.


      Obecnie do Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu poszukujemy kandydatów/kandydatek na stanowisko:

      Młodszy specjalista ds. księgowości

      z językiem niemieckim

      Ilość wakatów: 2

      Młodszy specjalista ds. księgowości zajmuje się wsparciem procesów finansowych. Do głównych zadań na tym stanowisku pracy należeć będzie procesowanie faktur, kontakt z klientem zewnętrznym, pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, a także stała współpraca z innymi działami firmy.

      Zakres obowiązków

      Młodszy specjalista ds. księgowości zajmuje się wsparciem procesów finansowych. Do głównych zadań na tym stanowisku pracy należeć będzie procesowanie faktur, kontakt z klientem zewnętrznym, pomoc w czynnościach związanych z zamknięciem miesiąca i roku, a także stała współpraca z innymi działami firmy.

      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Znajomość języka niemieckiego w mowie i w piśmie na poziomie minimum B1 - wymaganie obligatoryjne
      • Doświadczenie w obszarze księgowości/ finansów
      • Dobra obsługa komputera, w tym pakietu Microsoft Office
      • Zdolności analityczne oraz dokładność w wykonywaniu działań
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Codzienny kontakt z klientem w języku niemieckim
      • Możliwość zdobywania wiedzy i rozwoju w obszarze finansów
      • Możliwość awansu wraz z rozwojem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie wdrożenia
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków i indywidualnych kompetencji
      • Możliwość pracy hybrydowej (łączenie pracy z domu i biura w Sandomierzu) po okresie wdrożenia
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne
      • Dodatek językowy za pracę w języku niemieckim

      Benefity dla pracowników:

      • Dofinansowanie do wakacji i kursów językowych
      • Ubezpieczenie grupowe i medyczne
      • Parking na terenie firmy oraz kantyna
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży 3,5% na Twoją emeryturę
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków)
  • Specjalista ze znajomością języka angielskiego

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat

    • Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest firma Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji.

      Od 2012 roku przy Pilkington Polska działa Centrum Usług Wspólnych, które zatrudnia ponad 280 pracowników, którzy obsługują 20 krajów z całego świata. Centrum odpowiedzialne jest za obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w obszarze księgowości, zakupów, zarządzania danymi, jak również za regionalne i globalne wsparcie IT.

      Obecnie do Centrum Usług Wspólnych w Sandomierzu poszukujemy osób na stanowisko:

      Młodszy specjalista z językiem angielskim

      Zakres obowiązków

      Do głównych zadań osoby zatrudnionej na tym stanowisku należeć będzie: codzienny kontakt (mailowy
      i telefoniczny) z klientami wewnętrznymi w języku angielskim, wsparcie klientów wewnętrznych w obszarze finansów, procesu zakupów, IT lub analizie danych, stała współpraca z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych/ IT, przygotowywanie raportów wewnętrznych/ dokumentacji oraz wsparcie i udoskonalanie procesów biznesowych.

      Wymagania

      Kandydaci na to stanowisko powinni spełniać wymagania:

      • Znajomość języka angielskiego na poziomie min. B2 w mowie i w piśmie
      • Dobra znajomość pakietu Ms Office
      • Zdolności analityczne oraz dokładność w wykonywaniu działań
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Dobra organizacja własnej pracy

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Możliwość pracy hybrydowej (łączenie pracy z domu i biura w Sandomierzu) po okresie wdrożenia
      • Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne
      • Możliwość awansu wraz z rozwojem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie wdrożenia na stanowisko

      Benefity dla pracowników:

      • Dofinansowanie do wakacji i kursów językowych
      • Premia świąteczna
      • Ubezpieczenie grupowe i medyczne
      • Parking na terenie firmy oraz kantyna
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży 3,5% na Twoją emeryturę
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków

  • Specjalista ze znajomością języków obcych

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczny kontakt z kandydatem i telefoniczna weryfikacja języka obcego.

      W sytuacji, gdy kandydat otrzyma informację o przejściu weryfikacji zapraszany jest na spotkanie w siedzibie firmy.

      Po spotkaniu udzielana jest informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.

      Zakres obowiązków

      Pilkington Polska Sp. z o. o. poszukuje kandydatów z bardzo dobrą znajomością języków obcych. Z nami będziesz mógł rozwijać swoje zdolności językowe poprzez codzienny kontakt z klientem zagranicznym, a także zdobywać doświadczenie z obszaru finansów, procesu zakupów, IT czy analizy danych.


      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego na poziomie minimum B1
      • Dobra znajomość pakietu Office
      • Dokładność w wykonywaniu działań
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym
      • Umiejętność realizacji zadań zgodnie z określonymi procedurami i standardami

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz codzienny kontakt z klientem zagranicznym
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
      • Możliwość awansu wraz ze wzrostem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika podczas okresu wdrożenia
      • Pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie wakacji, kursów językowych, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenie medyczne, Pracowniczy Program Emerytalny
      • Wynagrodzenie zasadnicze + premie kwartalne

      Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji poprzez stronę

  • Konsultant IS

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczny kontakt z kandydatem i telefoniczna weryfikacja języka obcego.

      W sytuacji, gdy kandydat otrzyma informację o przejściu weryfikacji zapraszany jest na spotkanie w siedzibie firmy.

      Po spotkaniu udzielana jest informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.

      Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultanta IS będzie zajmować się wsparciem użytkowników wewnętrznych z obszaru Niemiec w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z systemami informatycznymi.


      Do głównych zadań Konsultanta IS należeć będzie:

      • Wsparcie użytkowników w ramach Help Desk
      • Przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie ich w systemie, kategoryzowanie oraz nadawanie im priorytetów
      • Systematyczne i rzetelne sprawdzanie stanu realizacji rejestrowanych zleceń
      • Analizowanie incydentu oraz rejestrowanie w systemie wszystkich zebranych informacji
      • Współpraca z II i III linią wsparcia IT
      • Uczestnictwo w lokalnych i globalnych projektach IT

      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2
      • Znajomość systemu Windows oraz pakietu O365
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
      • Możliwość awansu wraz ze wzrostem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika podczas okresu wdrożenia
      • Pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie wakacji, kursów językowych, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenie medyczne, Pracowniczy Program Emerytalny
      • Zatrudnienie na czas zastępstwa na umowę o pracę

      Zainteresowanych Kandydatów prosimy o przesłanie aplikacji poprzez stronę

  • Specjalista ze znajomością języków obcych

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczny kontakt z kandydatem i telefoniczna weryfikacja języka obcego.

      W sytuacji, gdy kandydat otrzyma informację o przejściu weryfikacji zapraszany jest na spotkanie w siedzibie firmy.

      Po spotkaniu udzielana jest informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.

      Zakres obowiązków

      Pilkington Polska Sp. z o. o. poszukuje kandydatów z bardzo dobrą znajomością języków obcych. Z nami będziesz mógł rozwijać swoje zdolności językowe poprzez codzienny kontakt z klientem zagranicznym, a także zdobywać doświadczenie z obszaru finansów, procesu zakupów, IT czy analizy danych.


      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Znajomość języka angielskiego, niemieckiego, włoskiego, hiszpańskiego lub francuskiego na poziomie minimum B1
      • Dobra znajomość pakietu Office
      • Dokładność w wykonywaniu działań
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym
      • Umiejętność realizacji zadań zgodnie z określonymi procedurami i standardami

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz codzienny kontakt z klientem zagranicznym
      • Stabilne zatrudnienie na podstawie umowy o pracę
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
      • Możliwość awansu wraz ze wzrostem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika podczas okresu wdrożenia
      • Pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie wakacji, kursów językowych, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenie medyczne, Pracowniczy Program Emerytalny
      • Wynagrodzenie zasadnicze + premie kwartalne
  • Konsultant IT

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczny kontakt z kandydatem i telefoniczna weryfikacja języka obcego.

      W sytuacji, gdy kandydat otrzyma informację o przejściu weryfikacji zapraszany jest na spotkanie w siedzibie firmy.

      Po spotkaniu udzielana jest informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.

      Zakres obowiązków

      Konsultant IT zatrudniony w Globalnym Serwisie IT odpowiedzialny będzie za monitorowanie, rejestrowanie oraz obsługę zgłoszeń krytycznych: Sieciowych, Serwerowych, Serwisów Systemowych oraz Globalnych Aplikacji.

      Do głównych zadań Konsultanta IT należeć będzie:

      • Zarządzanie globalnym systemem monitorującym Solarwinds
      • Wsparcie dla wewnętrznych systemów informatycznych (BMC Remedy, Self Service, Altiris)
      • Obsługa użytkowników z Indii w ramach I/II linii wsparcia
      • Wsparcie dla użytkowników z Wielkiej Brytanii, Holandii, Włoch, Hiszpanii oraz Ameryki Północnej poza godzinami pracy ich lokalnego IS Service Center
      • Tworzenie i aktualizacja procedur
      • Udział w globalnych projektach
      • Tworzenie raportów

      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Bardzo dobra znajomość języka angielskiego
      • Dobra znajomość systemów operacyjnych klasy Windows oraz pakietu Office
      • Doświadczenie w branży IT mile widziane
      • Otwartość na zdobywanie wiedzy i nowych doświadczeń z obszaru IT
      • Umiejętność realizacji zadań zgodnie z określonymi procedurami i standardami
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Zdolności analityczne oraz dokładność w wykonywaniu działań
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Pracę w międzynarodowym środowisku oraz codzienny kontakt z klientem zagranicznym
      • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
      • Możliwość awansu wraz ze wzrostem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika podczas okresu wdrożenia
      • Pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie wakacji, kursów językowych, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenie medyczne, Pracowniczy Program Emerytalny
      • Pracę w systemie czterobrygadowy
      • Wynagrodzenie zasadnicze/ dodatek za pracę w niedziele i święta/ premie kwartalne
  • Konsultant IS

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • pełny etat
    • Pierwszym etapem rekrutacji jest telefoniczny kontakt z kandydatem i telefoniczna weryfikacja języka obcego.

      W sytuacji, gdy kandydat otrzyma informację o przejściu weryfikacji zapraszany jest na spotkanie w siedzibie firmy.

      Po spotkaniu udzielana jest informacja zwrotna o wyniku rekrutacji.

      Zakres obowiązków

      Osoba zatrudniona na stanowisku Konsultanta IS będzie zajmować się wsparciem użytkowników wewnętrznych z obszaru Niemiec w rozwiązywaniu codziennych problemów związanych z systemami informatycznymi.

      Do głównych zadań Konsultanta IS należeć będzie:

      • Wsparcie użytkowników w ramach Help Desk
      • Przyjmowanie zgłoszeń, rejestrowanie ich w systemie, kategoryzowanie oraz nadawanie im priorytetów
      • Systematyczne i rzetelne sprawdzanie stanu realizacji rejestrowanych zleceń
      • Analizowanie incydentu oraz rejestrowanie w systemie wszystkich zebranych informacji
      • Współpraca z II i III linią wsparcia IT
      • Uczestnictwo w lokalnych i globalnych projektach IT

      Wymagania

      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:

      • Bardzo dobra znajomość języka niemieckiego
      • Znajomość języka angielskiego na poziomie minimum A2
      • Znajomość systemu Windows oraz pakietu O365
      • Wysoko rozwinięte zdolności komunikacyjne oraz organizacyjne
      • Samodzielność w podejmowaniu decyzji
      • Umiejętność pracy pod presją czasu
      • Kreatywność w rozwiązywaniu problemów
      • Doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku będzie dodatkowym atutem

      Oferujemy

      Zatrudnionej osobie oferujemy:

      • Możliwość rozwoju zawodowego w obszarze IT
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków oraz indywidualnych kompetencji
      • Możliwość awansu wraz ze wzrostem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika podczas okresu wdrożenia
      • Pakiet benefitów, w tym: dofinansowanie wakacji, kursów językowych, dodatek świąteczny, ubezpieczenie grupowe i ubezpieczenie medyczne, Pracowniczy Program Emerytalny
      • Zatrudnienie na czas zastępstwa na umowę o pracę
  • Młodszy specjalista/Specjalista z językiem niemieckim

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Oferujemy

      Założona w 1918 roku NSG Group, której częścią jest firma Pilkington Polska Sp. z o. o., to jeden z największych światowych producentów szkła i produktów szklanych dla budownictwa oraz motoryzacji. Od 2012 roku przy Pilkington Polska działa Centrum Usług Wspólnych, które zatrudnia ponad 280 pracowników, którzy obsługują 20 krajów z całego świata. Centrum odpowiedzialne jest za obsługę klienta wewnętrznego oraz zewnętrznego w obszarze księgowości, zakupów, zarządzania danymi, jak również za regionalne i globalne wsparcie IT.
      • Codzienny kontakt (mailowy i telefoniczny) z klientami wewnętrznymi w języku niemieckim
      • Wsparcie klientów wewnętrznych w obszarze finansów, procesu zakupów, IT, czy analizie danych
      • Stała współpraca z innymi zespołami Centrum Usług Wspólnych/ IT
      • Przygotowywanie raportów wewnętrznych/ dokumentacji
      • Wsparcie i udoskonalanie procesów biznesowych
      Kandydat na to stanowisko powinien spełniać wymagania:
      • Znajomość języka niemieckiego na poziomie minimum B1 (w mowie i piśmie)
      • Znajomość języka angielskiego mile widziana
      • Bardzo dobra znajomość pakietu Office
      • Dokładność w wykonywaniu działań
      • Umiejętność pracy zespołowej
      • Komunikatywność i otwartość na pracę z klientem wewnętrznym
      • Umiejętność realizacji zadań zgodnie z określonymi procedurami i standardami
      Zatrudnionej osobie oferujemy:
      • Zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę na czas zastępstwa lub wakat
      • Możliwość pracy zdalnej lub połączenia pracy z biura z pracą z domu po okresie wdrożenia w Sandomierzu
      • Wynagrodzenie podstawowe oraz premie kwartalne
      • Dodatek językowy do pracy w języku niemieckim
      • Stanowisko Młodszego specjalisty lub Specjalisty w zależności od doświadczenia
      • Możliwość awansu wraz z rozwojem wiedzy i doświadczenia
      • Wsparcie doświadczonego pracownika w okresie wdrożenia
      • Pakiet szkoleń dostosowany do zakresu obowiązków i indywidualnych kompetencji
      Benefity dla pracowników:
      • Dofinansowanie do wakacji i kursów językowych
      • Premia świąteczna
      • Ubezpieczenie grupowe i medyczne
      • Parking na terenie firmy oraz kantyna
      • Możliwość przystąpienia do pracowniczego programu emerytalnego (PPE) - NSG Group odłoży 3,5% na Twoją emeryturę
      • Możliwość udziału w ciekawych wydarzeniach firmowych, np. Dzień Bezpieczeństwa, Miesiąc Zaangażowania Społecznego, charytatywna inicjatywa biegowa #GlassRace, projekt prozdrowotny całoroczne wyzwanie #HealthyNSG (różne akcje wspierające zdrowie, aktywność fizyczną oraz budowanie odporności psychicznej i dobrych nawyków
  • Web Developer

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Oferujemy

      Established in 1918, NSG Group, which comprises Pilkington Polska Sp. z o. o., is one of the world's largest manufacturers of glass and glass products for the architectural and the automotive industry. We are the leader of innovative and highly-effective solutions for global markets, delivering those in line with our social responsibility and sustainability policies. If you wish to be a part of the international team and proudly deliver the Group's strategy, building safe and friendly work environment - our offer is tailored for you!We have a great opportunity for an enthusiastic, creative and driven Developer to work as part of a Global Development Team. The team consists of approx. 6 resources from Japan and the UK, responsible for managing projects across the globe for NSG Group. The Global Development Team is responsible for creating, enhancing and supporting bespoke web solutions for use within an industry leading CMS to meet business or market requirements. Developers are often contributing to multiple high-profile projects simultaneously, with business sponsors from different sectors and a cross-region project team. The main areas of accountability are to:
      • Creating, enhancing and supporting complex web solutions for use within an industry leading CMS to meet business or market requirements
      • Managing deliverables (support / change requests / projects) in line with Team priorities and KPIs to support the team's strategy
      • Responsibility for the quality, standardization and supportability of the projects they work on, ensuring team methodologies/styles/frameworks are adhered to for knowledge sharing with the wider team or business
      • Possessing and maintaining an up-to-date knowledge of relevant technologies and evolving trends to ensure the team is constantly maturing
      • Ensuring the platforms is supported, optimized and capacity managed in accordance with our internal and contractual requirements
      The candidate for this position should meet the requirements:
      • 4 years (or more) experience in a web development
      • A very good level of English (written and verbal)
      • Excellent programming skills in C#, .NET (Core preferable), MVC, front end languages (HTML5, jQuery, JavaScript, CSS3)
      • Communicate effectively, and to the correct level of detail, with different people or roles in the project team/management structure
      • Able to work across multiple time zones/languages and thrive in a global team environment
      • Desirable skills but not essential:Experience in: SOLID development principles, Azure DevOps/CICD, Git, CMS, UX/UI, graphic design, knowledge of UI frameworks such as Bootstrap
      We offer:
      • Stable employment based on contract of employment
      • Basic salary and bonuses
      • Possibility of remote work
      • Opportunity for professional development in the SAP area
      • Possibility of promotion along with growth of knowledge and experience
      • Training package adapted to the scope of responsibilities and individual competencies
      • Free on-site car parking
      • On-site canteen
      • A package of benefits:
        • Language courses co-financing and language learning platform,
        • Co-financing for holidays and Christmas bonus,
        • Group and medical insurance
        • Multisport cards
        • Eligibility for Employee Pension Scheme (PPE) - NSG Group will set aside an additional 3.5% for your retirement
        • Layettes for newborn children of employees
        • A loan and assistance fund
        • Opportunity to participate in interesting company events, e.g. Safety Day, Month of Social Involvement, charity running initiative #GlassRace, pro-health project - year-round #HealthyNSG challenge (various actions supporting health, physical activity and building mental resilience and good habits).
  • SAP SD Specialist

    Pilkington Polska Sp. z o. o.
    • Sandomierz
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Oferujemy

      NSG Group, which comprises Pilkington Polska Sp. z o. o., is one of the world"s largest manufacturers of glass and glass products for the architectural and the automotive industry. We are the leader of innovative and highly-effective solutions for global markets, delivering those in line with our social responsibility and sustainability policies. We have an exciting opportunity for a SAP Support / Functional Specialist to join our SAP Team.The main areas of accountability are to:
      • Providing 2nd and 3rd line global support in solving problems of SAP SD (Sales and Distribution Module).
      • Resolve issues in accordance with an agreed level of SLA service.
      • Delivery of projects involving configuration of SAP SD or writing functional specifications for system improvements in accordance with business requirements.
      • Regular communication with key users and end users across business line/region.
      • Contribute to creation of project proposals detailing time/resources/risks, covering actions for both the Strategic Applications and business teams and complying with Audit requirements.
      • Informing and training end users on changes to the system and providing additional training that will enable them to perform their daily activities
      The candidate for this position should meet the requirements:
      • Good knowledge of English, both spoken and written (at least B2)
      • At least 2 years" experience of configuration and writing functional specifications for the SAP SD Module is required.
      • Willingness to meet with the local office team
      • A results-oriented and analytical approach and the ability to quickly learn and exploit technology.
      • Ability to work as a part of the team and demonstrate good communication and leadership skills in guiding the business to optimum solutions.
      • Sense of responsibility for achieving personal tasks
      We offer:
      • Stable employment based on contract of employment
      • Basic salary and bonuses
      • Possibility of remote work
      • Opportunity for professional development in the SAP area
      • Possibility of promotion along with growth of knowledge and experience
      • Training package adapted to the scope of responsibilities and individual competencies
      • Free on-site car parking
      • On-site canteen
      • A package of benefits:
        • Language courses co-financing and language learning platform,
        • Co-financing for holidays and Christmas bonus,
        • Group and medical insurance
        • Multisport cards
        • Eligibility for Employee Pension Scheme (PPE) - NSG Group will set aside an additional 3.5% for your retirement
        • Layettes for newborn children of employees
        • A loan and assistance fund
        • Opportunity to participate in interesting company events, e.g. Safety Day, Month of Social Involvement, charity running initiative #GlassRace, pro-health project - year-round #HealthyNSG challenge (various actions supporting health, physical activity and building mental resilience and good habits).

Pracodawcy w Sandomierzu