Urząd Miejski w Łomiankach to instytucja, która z zaangażowaniem działa na rzecz mieszkańców gminy. Jej celem jest zapewnienie wysokiej jakości usług publicznych oraz tworzenie przyjaznego środowiska do życia.

Instytucja dba o rozwój lokalnej społeczności poprzez różnorodne programy, inwestycje w infrastrukturę oraz wsparcie kultury i edukacji. Została stworzona z myślą o otwartości na potrzeby mieszkańców, oferując transparentność oraz dostępność informacji.

Jej misją jest tworzenie zrównoważonego i nowoczesnego miejsca do życia, które łączy tradycję z innowacją.

Oferty pracy Urząd Miejski w Łomiankach

Praca alert - powiadomienia

Obecnie ten pracodawca nie posiada żadnych aktywnych ofert pracy.

Włącz powiadomienia, aby otrzymywać informacje o nowych ofertach jako pierwszy!

Mapa Urząd Miejski w Łomiankach

Siedziba główna

Godziny otwarcia Urząd Miejski w Łomiankach

poniedziałek 10:00 - 18:00
wtorek 08:00 - 16:00
środa 08:00 - 16:00
czwartek 08:00 - 16:00
piątek 08:00 - 16:00
sobota Zamknięte
niedziela Zamknięte

Dane pochodzą z Google Places lub zostały podane przez pracodawcę.

Praca Urząd Miejski w Łomiankach - oferty archiwalne

  • Referent / Podinspektor ds. drogowych

    Urząd Miejski w Łomiankach
    • Łomianki
    • umowa o pracę
    • Wymagania

      Urząd Miejski w Łomiankachposzukuje kandydata na stanowisko:Referenta / Podinspektora ds. drogowychDo głównych zadań będzie należało:1. W zakresie inwestycji i remontów:
      • przygotowywanie, realizacja i oddawanie do użytkowania inwestycji i zadań remontowych ujętych w budżecie gminy,
      • przygotowywanie harmonogramów, koordynacja, odbiór i rozliczanie prac projektowych,
      • przygotowywanie wniosków o udzielenie zamówienia publicznego, w tym udział w opracowywaniu specyfikacji istotnych warunków zamówienia i dokumentacji przetargowej,
      • rozliczanie prowadzonych inwestycji i zadań bieżących,
      • wystawianie dokumentów księgowych OT;
      • 2. W zakresie zarządzania drogami gminnymi:
        • prowadzenie okresowych kontroli bezpieczeństwa i stanu technicznego dróg wraz z infrastrukturą drogową i instalacji oświetlenia ulicznego,
        • prowadzenie ewidencji dróg gminnych oraz pozostałych dróg wg kategorii ich zarządcy,
        • prowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie lokalizacji zjazdów,
        • wydawanie zezwoleń w sprawie przejazdu drogami gminnymi pojazdów o masie, naciskach osi lub wymiarach przekraczających dopuszczalne wielkości,
        • opiniowanie projektów organizacji ruchu na czas zajęcia pasa drogowego,
        • organizacja i nadzór nad bieżącym utrzymaniem i eksploatacją oświetlenia drogowego, w szczególności w zakresie:
          a) współpracy z Zakładem Energetycznym przy uzyskiwaniu technicznych warunków przyłączenia urządzeń elektrycznych,
          b) przygotowywania umów na dostawę energii,
          c) prowadzenia uzgodnień w zakresie prawidłowego funkcjonowania urządzeń elektroenergetycznych,
          d) rozliczania zużycia energii elektrycznej dla potrzeb oświetlenia drogowego,
        • organizacji i nadzoru nad eksploatacją urządzeń i linii oświetlenia drogowego.
        • niezbędne:
          • obywatelstwo polskie,
          • pełna zdolność do czynności prawnych oraz korzystanie z pełni praw publicznych,
          • niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe,
          • na stanowisku referenta: wykształcenie średnie techniczne z dwuletnim stażem pracy,
          • na stanowisku podinspektora: wykształcenie wyższe techniczne lub wykształcenie średnie techniczne z trzyletnim stażem pracy,
          • biegła obsługa komputera,
          • znajomość przepisów: Prawo zamówień publicznych, Prawo budowlane, Ustawa o drogach publicznych, Kodeks Postępowania Administracyjnego; znajomość zasad budżetowania w sektorze finansów publicznych.
          dodatkowe:
          • staż pracy w samorządzie lub przy realizacji budowy, rozbudowy, przebudowy, remontów dróg,
          • znajomość oprogramowania Excel,
          • prawo jazdy kat. B,
          • umiejętność pracy pod presją czasu oraz pracy w zespole.
          Co możemy Ci zaoferować:
          • stabilne warunki zatrudnienia na pełny etat i niezbędne narzędzia pracy,
          • wsparcie w rozwoju zawodowym - szkolenia,
          • przyjazną atmosferę pracy.
          Warunki pracy:Stanowisko pracy zlokalizowane będzie w budynku Urzędu Miejskiego w Łomiankach przy ul. Warszawskiej 71 na parterze. Dostępność budynku: przy wejściu do budynku znajduje się platforma umożliwiająca wjazd na parter. W budynku brak windy. Na parterze jest toaleta dostosowana do osób z niepełnosprawnością. Praca odbywa się w systemie jednozmianowym, w budynku Urzędu i poza nim. Praca przy monitorze ekranowym powyżej 4 godzin. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Budynek Urzędu nie przystosowany do poruszania się wózkiem inwalidzkim między kondygnacjami.Wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych: w miesiącu poprzedzającym datę upublicznienia ogłoszenia wskaźnik zatrudnienia osób niepełnosprawnych w jednostce, w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, jest niższy niż 6%.Wymagane dokumenty i oświadczenia:
          • kwestionariusz dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie*,
          • podpisane odręcznie: życiorys z przebiegiem nauki i pracy zawodowej, list motywacyjny,
          • kopie dokumentów potwierdzających wymagane wykształcenie,
          • kopie świadectw pracy dokumentujących wymagany staż pracy lub zaświadczenie o zatrudnieniu, zawierające okres zatrudnienia, w przypadku pozostawania w stosunku pracy,
          • kopie dokumentów potwierdzających posiadanie dodatkowych kwalifikacji,
          • oświadczenie:
            • posiadaniu obywatelstwa polskiego,
            • pełnej zdolności do czynności prawnych oraz korzystaniu z pełni praw publicznych,
            • że kandydat nie był skazany prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe*,
          • podpisana odręcznie klauzula informacyjna zgodna z Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (4.5.2016 L119/38 Dziennik Urzędowy Unii Europejskiej PL)*,
          • kopia dokumentu potwierdzającego niepełnosprawność w przypadku kandydata, który zamierza skorzystać z uprawnienia, o którym mowa w art. 13a ust. 2 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych.Dotyczy naboru na wolne stanowisko urzędnicze.
          * Druki kwestionariusza oraz oświadczenia są do pobrania na stronie

      Oferujemy

      Dokumenty należy dostarczyć w terminie do 31 marca 2022 r.
      do Urzędu Miejskiego w Łomiankach
      (Biuro Obsługi Mieszkańca lub Referat Kadr) albo przesłać pocztą na adres:
      Urząd Miejski w Łomiankach, ul. Warszawska 115, 05-092 Łomianki w zamkniętej kopercie A4 z dopiskiem:
      referent/podinspektor ds. drogowych
      Dokumenty uważa się za dostarczone w terminie,
      jeżeli wpłynęły na ww. adres w terminie do 31 marca 2022 r. Oferty odrzucone zostaną komisyjnie zniszczone.
  • Referent / Podinspektor ds. ogólnobudowlanych

    Urząd Miejski w Łomiankach
    • Łomianki
    • umowa o pracę
    • Zakres obowiązków

      Urząd Miejski w Łomiankachposzukuje kandydata na stanowisko:Referenta/Podinspektora ds. ogólnobudowlanychDo głównych zadań będzie należało:
      • udział w przygotowywaniu materiałów przetargowych do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w zakresie dotyczącym prac Wydziału zgodnie z ustawą Prawo zamówień publicznych,
      • udział w koordynowaniu prac inwestycyjnych i remontowych z zakresu budownictwa ogólnobudowlanego (obiekty kubaturowe, tereny rekreacyjne),
      • udział w sporządzaniu dokumentacji koniecznej do rozliczenia oraz zakończenia inwestycji lub zadania remontowego,
      • udział w współpracy z wykonawcami robót budowlanych,
      • udział w dokonywaniu odbiorów inwestycji i remontów,
      • przygotowywanie bieżących informacji na temat inwestycji i remontów,
      • bieżąca obsługa interesantów,
      • prowadzenie korespondencji i spraw wpływających do Wydziału Inwestycji i Remontów.
      Szczegóły dotyczące wymagań koniecznych oraz wymaganych dokumentów
      i oświadczeń dostępne są pod adresem:

      Wymagania

      • Inwestycje
      • Zamówienia publiczne
      • Przygotowanie przetargu
      • koordynowanie prac
      • Zamówienia Publiczne, Przetargi
      • przygotowywanie dokumentacji przetargowej
      • znajomość prawa budowlanego
      • znajomość prawa budowlanego i warunków technicznych
      • kodeks postępowania administracyjnego
      • prawo zamówień publicznych
      • PRAWO BUDOWLANE I NIERUCHOMOŚCI
      • Ustawa o zamówieniach publicznych
      • Prawo Budowlane, Ustawa Deweloperska, KPA
      • Budżetowanie projektów
      • Prawo administracyjne - Administrative Law
      • Prawo zamówień publicznych Przetargi
      • znajomość Ustawy o Zamówieniach Publicznych
      • Przetargi - przygotowanie dokumentacji oraz reprezentowanie firmy i udział w negocjacjach
      • Przetargi
      • Przetargi publiczne
      • Przetargi - tworzenie dokumentacji i wybór ofert oraz wdrażanie nowych kontrahentów
      • przetargi publicznie - przygotowywanie ofert, monitorowanie przebiegu postępowania
      • znajomość przepisów prawa budowlanego
      • Prawo budowlane
      • znajomość Kodeksu postępowania administracyjnego
      • zajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego
      • Prace wykończeniowe i remontowe
      • Znajomość ustawy Prawo zamówień publicznych
      • Znajmość ustawy o zamówienia publicznych
      • Ustawa Prawo Zamówień Publicznych
      • Praktyczna znajomość prawa budowlanego i przepisów wykonawczych